فورد F-150 مدل ۲۰۲۱ به تازگی معرفی شده و اگرچه افراد زیادی منتظر این پیکاپ بودهاند اما حقیقت این است که رم TRX در حال حاضر حرفهای بیشتری برای گفتن دارد. البته خبر خوب اینکه فورد در آینده نزدیک رپتور R با پیشرانه ۸ سیلندر را نیز معرفی خواهد کرد. حتی بهتر اینکه گفته شده نیروبخش این خودرو همان پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری سوپرشارژر بکار رفته در فورد موستانگ شلبی GT500 خواهد بود.
این امر باعث شده به سراغ کانال یوتیوب Fast Lane Truck برویم. این کانال در جدیدترین ویدئوی خود یک دستگاه شلبی GT500 را در برابر رم TRX قرار داده است. آیا این مقدمه و پیش درآمدی بر رپتور R است؟ نه خیلی و دلایلی هم برای آن وجود دارد.
اول اینکه مسابقه درگ موردبحث در هوای سرد و زیر صفر درجه کلرادو برگزار شده است. همانگونه که میدانید هوای سرد و لاستیکهای تابستانی هماهنگی چندانی باهم ندارند و این موضوع به ویژه در موستانگ شلبی GT500 که قدرت ۷۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۴۷ نیوتون متری دارد خودش را بیشتر نشان میدهد.
اما وضعیت رم TRX بهتر است زیر قدرت خود را به هر چهار گوشه میفرستد. علیرغم سنگینتر و کمرمقتر بودن، این پیکاپ قدرتمند با لانچی بهتر توانسته موستانگ را شکست دهد.
دوم اینکه شلبی GT500 فقط ۱۹۰۵ کیلوگرم وزن دارد و اگرچه وزن رپتور R اعلام نشده اما میتوانیم تخمین بزنیم که وزن F-150 رپتور حدود ۲۶۰۸ کیلوگرم خواهد بود. اگر وزن رپتور R نیز در همین محدوده باشد بنابراین پرفورمنس شلبی GT500 مشابه رپتور نخواهد بود.
اما بازهم باید گفت فورد فعلاً نوع پیشرانه بکار رفته در رپتور R را تائید نکرده است. آن چیزی که میدانیم این است که در بطن این خودرو نیروگاهی ۸ سیلندر قرار خواهد گرفت و خودرویی قانونی برای تردد در جادهها خواهد بود. بههرحال درگ موردبحث میتواند انتظارات برای معرفی رپتور R را هیجانانگیزتر کند، خودرویی که در سال ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید.
[دانلود ویدئو]
حسین
۲۰ بهمن ۱۳۹۹اعتبار فیلم معلوم نیست چقدره و تو قدرت TRX شکی نیست ولی با منطق و اعداد اعلامی شرکت ها هم جور در نمیاد و بیشتر ی شوآف بود تا ی برنامه یوتویوبی .
جی تی ۵۰۰ از سوپر اسپرت های اروپایی میخوره ولی تو خود آمریکا فقط کوروت و چلنجر ردآی تونستن بزننش .
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹خودت داری میگی سوپر اسپرت
یعنی هنوز نمیدونی موستانگ سوپر اسپرت نیست بعد داری میگی از سوپراسپرتهای اروپایی میخوره؟؟؟ تازه سوپر اسپرتهای اروپایی اگه همین موستانگ رو هم نتونن شکست بدن پس با اون قیمتهای الکی گرونشون به چه دردی میخورن؟؟؟
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹اما بهتره اینجا یادی هم بکنیم از مقدار فروش موستانگ که از سال 1964 تا الان که 2021 هستیم که تونسته بفروش بیش از 9/000/000 دستگاهی برسه و لقب پرفروش ترین و محبوب ترین کوپه اسپرت جهان رو با وجود رقبای الکی گرون اروپایی بدست بیاره و بشه مثل کابوسی که میاد میوفته به جونشون
((برای استعلام امار فروش فورد موستانگ هم میتونید به ارشیو پدال رجوع کنید))
جناب ایکس
۲۰ بهمن ۱۳۹۹تو همیشه یه طوری میگی کابوس برای اروپایی ها که انگار بیماری عفونت زامبی ریخته به جون کاکنانش و همه دارن میمیرن تو اروپا و آمریکایی ها هم تو جیپاشون زنده مونده (عین فیلما)
شاید میشه گفت تو جزء 5 متعصب اول پدالی. بابا هرکی از آمریکایی هم خوشش بیاد مث من با دیدن تعصب تو دیگه حالش از آریکایی به هم میخوره. هر چی میشه میاد میگه آمریکایی. اروپایی ها بخدا کم چیزی نیستن که تو اینوطر کابوس میندازی به جونشون یه طوری میگی انگار که بخاطر فروش موستانگ تمام شرکت های اروپایی ور شکست شدن. یه طوری میگی انگار مثلا بی ام و یا بنز فقط اسپرت کوپه تولید میکنن و با فروش موستانگ حتی دیگه سدان هاشون هم فروش نمیره. تازشم اگه موستانگ پرفروش ترین اسپرت کوپه ی تاریخه لامبورگینی هم پر فروش ترین سوپر اسپرت تاریخه که شده کابوسی برای آمریکایی ها………………. بزرگترین شرکتای جهان و پرفروش ترین هاشون (غیر از تویوتا) اکثرن اروپایین. تو داری با این حرفات با از تاریخ خودرو سازی (بنز) گرفته تا افسانه هایی مثل فراری و پورشه و کونیگزگ و بوگاتی که در افسانه بودنشون شکی نیست توهین میکنی. شاید ما خر باشیم و با خرید قوطی رب گوجه های هلبی 300 میلیونی اقتصاد خودمونو داغون کنیم، ولی مردم کشورای دیگه اینقدرم خر نیستن بخدا و الکی نمیرن بنز و بی ام و و پورشه و… بخرن. بنظرم تو شبا خواب میبنی که ماشینای اروپایی اتصالی کردن و دارن به صاحباشون حمله میکنن و موستانگ و چلنجر و چارجر کامارو و کوروت و چند تای دیگه هم شدن قهرمانای مارول آمریکایی و بداد مردم میرسن. خواب دیدی خیر باشه. در خوب بودن آمریکایی ها هم شکی نیست ولی با این عینکی که داری (عینک تعصب) و قضاوت یک طرفانه داری اعصابمونو از هرچی آمریکاییه خورد میکنی. بابا ول کن. اگه مطلب راجع بع ایرانی هم بزاره پدال میای میگی آمریکایی ها کابوسی شدن برای ایرانی ها و دیگه تو ایران هیچ ایرانی ای فروش نمیره و همش شده ماسل کار ( البته کاشکی این روز میرسید)
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹جناب ایکس خودت رو با کامنت نوشتن زیاد نمیخواد ثابت کنی.
فروش موستانگ برای امثال تو بهترین جواب هست
MR.JD
۲۰ بهمن ۱۳۹۹آنقدر متعصب هستی که تا نام اروپایی را میشنوی جوگیر میشوی و شروع میکنی به شعر نوشتن با دقت بخوانید
منظور آقای حسین این بود که شکست خوردن جی تی ۵۰۰ از رم تی آر ایکس زیاد منطقی نیست و حتی با توجه به اعداد و ارقام اعلامی از طرف فورد و رم هم میتوان این موضوع را متوجه شد و …
حالا چه ربطی داشت به فروش ماستنگ و تزیینی بودن بنز یا بی ام و ؟
جناب ایکس
۲۰ بهمن ۱۳۹۹شاید فقط فروش موستانگ بالا باشه (چون کامنتمو کامل نخوندی لابد) ولی پر فروش ترین هاچبک، پرفروش ترین سوپراسپورت، هایپر اسپورت، اس یو وی و…. همش مال اروپا هست ولی فقط موستانگ…
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹اگه اروپاییها تو هاچبکها پرفروشن امریکاییها هم تو سگمنت وانت ها و شاسی بلندها و کوپه های اسپورت رکورد دارن
جناب ایکس
۲۰ بهمن ۱۳۹۹درست میگی منم هیچ مشکلی با آمریکایی ها ندارم ولی با تعصب خیلی مشکل دارم که اوروپایی ها رو بی دلیل بکوبی
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹در کلاس سوپر اسپرت کوروت از سال 1953 تا 2020 مقدار 2/000/000 دستگاه طبق خوده مطلبی که پدال گذاشت فروخته.
در کلاس وانت فورد سری اف با فروش سالی 1 میلیون در جهان بی رقیبه و به گفته جرمی کلارکسون تعداد سری اف های تولید شده رو کنار هم پهلو به پهلو بچینی 2 بار کره زمین رو دور میزنه
از کلاس سدان هم شورولت ایمپالا از 1958 تا 2020 فروشش در سگمنت سدانهای فول سایز بی رقیبه
تو کلاس کوپه های اسپرت هم موستانگ فروشش از همه بالاتره
در کلاس شاسی بلندها هم امار فروش فورد اسکیپ و اکسپلورر رو بیبین تا متوجه فروشش بشی
$ÃЪŦÏЛ$
۲۰ بهمن ۱۳۹۹آقا علی من از سال ۱۹۶۴تا۲۰۲۱میزان فروششو اونم فقط در آمریکا حساب کردم،۹,۷۹۰,۰۰۰ تا بصورت تقریبی دراومد که فقط تو خود آمریکا بوده نه تو باقی کشور های جهان!
تو کانادا،مکزیک،برزیل،آرژانتین،چین،روسیه و حتی کشورهای عربی و تقریباً توی تمام اروپا داره عرضه میشه که اگه اونارم حساب کنیم تقریبا به بالای ۱۰,۰۰۰,۰۰۰فروش میرسه!
خود کامارو الان نزدیک به ۵,۶۰۰,۰۰۰تا فروخته که بیشترش مال نسل های قبل بودن،الان یکم کمتر شده فروشش…
دوج چلنجرم که بهتر میدونید فقط ۳نسل داشته اما با این وجود اونم بالای ۵۰۰,۰۰۰ دستگاه فروش داشته که واسه ماشینی که برای مدت ها غیبش زده بود خیلی خوبه،کامارو هم برای ۱۰سال خبری ازش نبود که با نسل پنجمش به میدون اومد،کلا این پونی کار های آمریکایی حرف ندارن….
mahdi-abdi
۲۰ بهمن ۱۳۹۹اقای علی بی جهت بحث نکنید و کمتر متعصبانه رفتار کنید چجور دارید میگید اروپاییا جلو مستانگ هیچی ندارن و تزیینی هستن؟شما به من بگو مستانگ چی داره
taha malek
۱۰ اسفند ۱۳۹۹با اینکه عاشق ماشین امریکاییم ولی ماشین های اروپایی بقول شما گرون تو پیست آمریکایی هرو میخورن
Farzad
۲۰ بهمن ۱۳۹۹الکی گرون ؟ ?
خودتم میدونی الکی گرون نیستن ، من خودم طرفدار موستانگ ام ولی هر کدوم جای خودشون رو دارن ، تعصب واسه چی …
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹اره الکی گرونن وگرنه موستانگ با اون گذشته درخشان و اون میزان از محبوبیت و پرفورمنس داره با یه قیمت معقول فروش میره بعد از اونور یه بی ام و سری 3 یا 4 که رقیب موستانگ هست و بارها باهم مقایسه شدن و هیچ چیز خاصی نداره داره با قیمت بمراتب بیشتر فروش میره و هر زمان طرفدارهای اروپایی بحث رو میبینن به این نقطه رسیده میگن فلان ماشین چرم صندلیش فلانه
یعنی تنها حسن ماشینهای اروپایی فقط همون ظاهر تزیینی هست نه بیشتر
Farzad
۲۰ بهمن ۱۳۹۹آقای علی ، پس یعنی این همه آدمی که تو دنیا ماشین اروپایی میخرن عقلشون نمیرسه ؟ شما بلدی اونا بلد نیستن ؟
این چه طرز فکریه آخه ، شما اگه پراید هم تو آمریکا تولید میشد طرفدارش میشدی .
یه bmw رو برات مثال میزنم که بعد از فراری بهترین انجین ساز تاریخه …
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ali (chevy nova) باهات موافقم و اتفاقاً منم چند بار تو همین پدال گفتم که ماشینای آمریکایی با کیفیتی برابر و حتی بالاتر از اروپاییها و با قیمتی حدوداً نصف ماشینای اروپایی هستن
Ramin
۲۰ بهمن ۱۳۹۹الان فراری باز ها میریزن روی سرم…
اما….
به نظر من یه موستانگ باس 429 که برای 50 سال پیشه
هزار بار سریع تر….. بهتر…… قدرتمند تر….. و….
کلا بهتر از یه فراری جدید هست… یا مکلارن های جدید….
مثلا من میگم لزومی نداره مبلغ 700 هزار دلار پول بدی با اس اف 90 استرادال …
اولا S plaid که پودرش میکنه….
دوما….
بیاد با موستانگ یا با دوج دیمن
درگ یا کورس بزاره… درسته که میبره… ولی با اختلاف 1 ثانیه یا 1.5 ثانیه…
خب قیمت اون فراری کجا…. قیمت این کجا….
خودرو فقط آمریکایی…….
اروپایی به درد نمیخوره…. ( البته اروپایی فقط کونیگزگ. دی اس. بنتلی ) نظر شخصی.
نظر سنجی…
خودرو های آمریکایی = ????
خودرو های اروپایی = ????
پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس…
MR.JD
۲۰ بهمن ۱۳۹۹با خواندن نظرات جنابعالی بهتر متوجه میشوم که چرا به ما میگویند جهان سوم @ramin
جناب ایکس
۲۰ بهمن ۱۳۹۹یه چیزی: اگه کسی به کلاسیک علاقه مند باشه بنظرش موستانگ قدیمی از فراری و مک لارن جدید بهتره شاید از نظر اون درست باشه ولی نبتید موستانگ قدیمی رو با اینا مقایسه کنی باید موستانگ قدیمی رو با فراری قدیمی مقایسه کنی که بنظرم سلطان کلاسیک ها 250 جی تی او هست(به شخصه از کلاسیک متنفرم شدیدا ولی واقعا از سه تا ماشین کلاسیک خوشم میاد که عبارت اند از: Ferrari 250 GTO ، همه Pontiac ها ، تمام کوروت های کلاسیک)
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹mr.jd
نمیخواد ۱۰ تا ۱۰ تا متن پست کنی
شما متعصبین المانی بازید تا یه جا مطلب ماشین امریکایی میاد حجوم میارید و میخواد صحبت کنید.
زیاد خودتو خسته نکن با این صحبتها و برو امار فروش سری اف فورد و رم و سیلورادو رو ببین
جناب ایکس
۲۰ بهمن ۱۳۹۹اتفاقا برعکسه. شما متعصبین آمریکایی تا مطلب اروپایی میاد هجوم میارید. (من رو هیچکدوم متعصب نیستم ولی اروپا صنعت خودرو خیلی بزرگتری داره واقعا. چیز واضحیه دیگه)
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹فعلا که تو پست رقابت رم و موستانگ و پست سوپر اسپرت تواترا شما اروپایی بازها هجوم اوردید مثل دفعات قبلی
Farzad
۲۰ بهمن ۱۳۹۹آقای رامین طرفداران فراری انقدر کوچیک نیستن که بیان جواب کامنت های تویی که اطلاعاتت در حد چانگانه رو بدن ، شما فرق میل سوپاپ و پیستون رو نمیدونی ، بعد میای تز کارشناسی صادر میکنی !!! شما همیشه اول تحقیق کن بعد کامنت بزار که بعدش سه نشه .
taha malek
۱۰ اسفند ۱۳۹۹اقا جان درگ دلیل خوبی برای بهر بودن ی ماشین نیست دیمن به بر نوربر ببین چرا اروپاییا گرونن
(من عاشق ماشین های امریکایی ام)
ولی ماشین های اروپایی با قدرت کمتر زمانی بسیار بهتری در پیست دارن
بعدش الکی گرون نیست دوج دیمن داخلش پلاستیک خالصه اما پورش چرم و کربن
R@m!n
۲۰ بهمن ۱۳۹۹مقایسه یه کوپه اسپرت تیون شده با یه مشت سوپراسپرت تا دندون مسلح درست نیست آقا حسین که البته بازم شونه به شونشون میره.
حسین
۲۰ بهمن ۱۳۹۹این نشون دهنده ی عالی بودن موستانگ هست . کسی از بد بودنش نگفت . قیمت 1/4 و رقابت با اون سطح
ali (chevy nova)
۲۰ بهمن ۱۳۹۹حرف منم از اول همین بوده
ماشینهای امریکایی همیشه با گرونتر از خودشون رقابت کردن و رقبای گرونشون رو فیتیله پیچ کردن رفته ولی اگر هم شکست خوردن از رقبای گرونتر از خودشون بازم کار بزرگی کردن چون با یه ماشینی که چندبرابر گرونتره سرشاخ شدن
Ramin
۲۰ بهمن ۱۳۹۹اقای فرزاد
شما که فوق میخواهی پژو پارس داشته باشی
داری در مورد فراری نظر میدی .
اخه تا حالا پشت فراری نشتسی ؟؟؟
اره اطلاعاتم در مورد چینی ها زیاده اطلاعاتم در مورد تسلا زیاده…
ولی حرف بی مورد نمیزنم… شما ها اومدید وسط موضوع موستانگ دارید درمورد اروپایی ها نظر میدید.
درسته حرف بی مورد میزنم اما با دلیل.
مثلا میگم فردی دیروز اینو گفت من در پاسخ به اون…. بعد کامنتمو میدم
بعدش در مورد موضوع جدید هم نظر میدم …
درضمن شما فرق سوپاپ و پیستونو میدونی ؟
پسر 20 ساله داره با مرد 44 ساله سر اطلاعات دعوا میکنی ؟ ?
خیلی خب باشه. شما خدای اطلاعات….
همه فهمیدن…
پدال کامنتمو منتشر کن با سپاس….
Farzad
۲۰ بهمن ۱۳۹۹لابد اگه به جا ماشین چینی مثلا سانتافه داشتی میشدی طرفدار هیوندای ؟ یعنی ?تو این طرز فکر ، تا امثال شما هستن هیچی درست نمیشه …
من هر وقت کامنتی ازت میخونم فکر میکنم فقط یه بچه ۱۴ ساله میتونه این چیزارو بنویسه نه یه آدم ۴۴ ساله ?
ولی خوشم اومد که خودتم فهمیدی حرف بی مورد میزنی .
OMID
۲۰ بهمن ۱۳۹۹بابا پیرمرد به فکر توشه آخرت باش این لذات دنیوی دیگه به درد شما نمیخوره:)
کنتور که نمیندازه
Farzad
۲۰ بهمن ۱۳۹۹درضمن آقای نابغه و خدای اطلاعات از چینی ها و تسلا ، نیازی نیست هر دفعه به خاطر انتشار کامنت هات التماس کنی ، نگران نباش منتشر میشه ?
یانکی
۲۰ بهمن ۱۳۹۹تا اسم آمریکایی میاد سریع میگید سوپر کارهای اروپایی فلانن.عزیز من دیمون شلبی کامارو ماسل کار هستن که میتونن پوست سوپر کارهای علکی گرون اروپایی رو بکنن.اینو بدون اگر مثال مکلارن با موتور ساخت کسه دیگه میاد تو درگ به نزدیکیهای رکورد دیمون میرسه هنوز باید کلی دیگه تقویت بشه خرج کنه برسه به رکورد دیمون بعد کلی خرج کنه تا ازش رد بشه اونوقت تازه اوج بد بختیش شروع میشه.اینجاست که داج درگ پک رو داره فورد کبرا جت و شوی کوپو تو استینشه.اینو خوب تو گوشتون کنید درگ جزی از عظمت آمریکاست و سریعترین جنبندهای ساخت دست بشر درگسترهای امریکا هستند.ولی آمریکایی ها هر وقت اراده کنن تو پیست که اروپاییها دلشون به اون خوشه میان رنده میکنن میرن.آمریکا آقای دنیاست تمام.
$ÃЪŦÏЛ$
۲۰ بهمن ۱۳۹۹یانکی موپار رو یادت رفت!
آرین
۲۰ بهمن ۱۳۹۹چه میکنه t rex
واقعا لقب دایناسور برازنده شه
البته که همه چیز شتاب نیست وگرنه تایکان و تسلا در این مورد شایسته تر هستن
به خاطر قابلیت های آفرود هم زمان با شتاب عالی نظر من به t rex جلب شد
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۳۹۹رانندگی با ماشینای اسپرت بخصوص واسه نسل جوون جذابیتا و لذّت و ماجراجوییهای خاص خودشو داره که فورد موستانگ GT500 هم یکی از اوناست …. کسایی که عاشق سرعتن و به رانندگی با ماشینای آمریکایی که هندلینگ خوبی داشته باشه علاقه دارن فورد موستانگ واقعاً گزینه فوق العاده اییه
??Amin_sto??
۲۰ بهمن ۱۳۹۹کی فکرشو میکرد یه روزی پیکاپ ها اینقدر قدرتمند بشند که بتونند با ماشین های اسپرت رقابت کنند ??
حدود 30 سال پیش فراری f 40 با شتاب در حدود ۴ ثانیه ماشین خیلی سریعی تلقی میشد اما حالا رم trx با شتاب 3.8 از اون هم سریع تره
MR.JD
۲۰ بهمن ۱۳۹۹درست همینجا میخواهم یک انتقاد بسیاز بزرگ بکنم !!!
دنیای خودرو امروز از حدقه خود در آمده یک نفر هم نیست اعتراضی کند
تا همین چند سال پیش همه چیز سر جای خودش قرار داشت
یک لحظه چشم های خود را ببندید برگردیم به دهه های 70_80 در اروپا یا آمریکا
مثلا کسی که میخواست ماشینی برای خارج از جاده (آفرود) و شرایط بحرانی بخرد ( اصلا از خودم مثال بزنم ) یک لندروور دیفندر میخرید دیگر مثل امروز نبود که به هر چیز چهار چرخی که ارتفاع بلندی دارند بگویند شاسی بلند ( یا به قول فک و فامیل شاسسستی بولند _ فلانی شوهرش خیلی پولداره شاسیستی بلند خریده ( منظور از شاسی بلند از آن چینی ها نه کادیلاک اسکالید )
خلاصه منی که لندروور دیفندر میخریدم به دنبال شتاب _ سرعت پرفورمنس در خط مستقیم نبودم چون هدف از سخت اس یو وی معلوم بود رفتن به جاهایی که بقیه ماشین ها نمیتوانند
دیگر آن زمان با شنیدن نام جیپ یاد ویلیز می افتادید نه grand cherokee trackhawk !!!
یا مثلا خود دوج هیچ وقت یک اس یو وی تولید نمیکرد که شتابی 3.5 ثانیه ای داشته باشد
آن زمان ها همه چیز سر جای خود قرار داشت و هیچ وقت یک پیکاپ احمقانه نمی تونست حریف شلبی GT500 شود
آن زمان صاحب GT500 خیالش راحت بود که کمتر رقیبی برایش پیدا میشود تا با شلبی GT500 سرشاخ شود
اگر آن زمان به کارول شلبی میگفتند که در آینده ای نزدیک یک پیکاپ احمقانه (که موتور چلنجر را روش سوار کردند) GT500 تو را نابود خواهد کرد انتحار میکرد !!!
حتی الانم مسخره است تو برو برای بهترین و خاص ترین مدل فورد موستانگ 80.000$ بده و با افتخار پشت شلبی GT500 بشین
ولی یک پیکاپ رم تو را خراب کند و رسما : آفدافا گوتوره سنین هیکلیوه (جمله دیگری به ذهنم نرسید ببخشید)
?Ali Hossein?
۲۰ بهمن ۱۳۹۹من با این حال بازم عاشق موستانگم
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۹من عاشقه همیشگیه موستانگم!!!
ولی تی آر ایکس…
اگه بخوام بین اینا یکی رو انتخاب کنم،مغزم میترکه!!!
R@m!n
۲۰ بهمن ۱۳۹۹به عنوان یه هیبریدی ژاپنی آلمانی باز که آرزوشه خودشو به چسبونه به علمای آمریکایی باز باید عرض کنم که این درگ شوآفی بیش نبود.
Hadi
۲۰ بهمن ۱۳۹۹دو تا از بهترین و قلچماق ترین آمریکایی های ممکن…
اون GT500 لامصب هر چی بیشتر ازش میگذره بیشتر عاشقش میشم
واقعاً این ماشین خیلی بی نقصه ?
R@m!n
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ماستنگه دیگه دوسش نداشت
امیر
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ای کاش توی پیست درگ انجامش میدادن تا موستانگ به قدرت واقعی خودش نزدیک میشد اما بهرجال رم رقیب جدی هست و بازم اونجا بنظرم موستانگ از پسش برنمیاد چون با رم تایم ۳.۷ هم زدن و توی پیست درگ قطعا این عدد بهتر خواهد شد
دوج و رم هر وقت محصول جدیدی معرفی میکنن، یه تکونی به رقباشون میدن و دنیای خودرو رو جذاب ترش میکنن!!
Farzad
۲۰ بهمن ۱۳۹۹فقط اون جایی که رو به روی هم دیگه پارک شده بودن ، لعنتی چه عظمتی داره این دایناسور .
جناب ایکس
۲۰ بهمن ۱۳۹۹دو شاهکار و افسانه ی بی نهایت جذاب
Elmiraj
۲۰ بهمن ۱۳۹۹TRX یک سوپر تراکه که فعلاً در نبود Raptor R و غولهای الکتریکی این کلاس ، حرف اولو میزنه…
ولی اینکه بتونه Gt500 را شکست بده ، فقط یه افسانه هست…
Sina
۲۰ بهمن ۱۳۹۹چقدر این رنگ موستانگ GT500 قشنگه!!!!!
اما TRX به نظرم بهترین پیکاپ موجوده ، البته تا اومدن رپتور ۸ سیلندر که ببینیم میتونه چه کارایی بکنه