فورد و جنرال موتورز تصمیم خود برای دست کشیدن از سدان ها را گرفتهاند. شاید این تصمیمی درست باشد و شاید هم نه اما زمان همهچیز را مشخص خواهد کرد؛ اما کافی است دربارهی فروش خوب سدان ها از داج سؤال کنید که برخلاف جریان آب شنا کرده و فروش چارجر ۲۰۱۹ در شش ماهه اول سال جاری افزایش یافته است. رمز این موفقیت چیست؟ اتوموتیوز نیوز اخیراً با کوین هالمن مدیر برند داج صحبت کرده و او به اطلاعات جالبی اشاره کرده است.
چارجر خودرویی منحصربهفرد است. این یک سدان است اما درعینحال محصولی عضلانی محسوب میشود. این خودرو چیزهای زیادی را به خوبی انجام میدهد. چارجر میتواند افراد متفاوت زیادی را جذب کند.” او دربارهی دیگر سدان ها هم گفته که چنین خودروهایی شخصیت خاص خود را نداشته و بهسادگی جایگزین میشوند. او گفته است: “سدان های دیگر به راحتی جای خود را به خودرویی کاربردی میدهند. هیچچیزی شبیه چارجر وجود ندارد. چه تعداد از سدان های بنفش دیگری را دیدهاید که چنین جذاب ظاهر شوند؟!
دیگر فاکتور کلیدی چارجر همچنان دارای آن بوده و توجه زیادی را جلب کرده چارجر با کیت بدنهی پهن است.
بزرگترین چیز این است که مشتریان خواهان قدرت و کشش بیشتر هستند و چارجر این را ارائه میکند. این هدف شماره ۱ است. این خودرو در عین اینکه قدرت و چسبندگی زیادی دارد از طراحی زیبایی نیز برخوردار است. کیت بدنهی پهن یک بهروزرسانی خوب برای چارجر میباشد.
Elmiraj
۱۳ شهریور ۱۳۹۸چون تنها سدان فول سایز عضلانی دنیاست….
.
ماشینی که مشتریان جذابیتش را به پرفورمنسش ترجیح میدن ….. (( هر چند عملکردش هم برای یک سدان ۲ تُنی سال ۲۰۱۵ بسیار عالی و چشمگیره ))
.
.
فیوژن ، ایمپالا و ماکسیما خیلی وقته از جذابیت و پرفورمنس عقب کشیدن و تنها به یک سدان خانوادگی معمولی با قدرت زیر ۳۵۰ اسب بخار تبدیل شدن….
(ali (chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۸با اقتدار بازم شد پرفروش
سال 2018 هم لقب پرفروش ترین سدان فول سایز امریکا رو گرفت
همایون
۱۳ شهریور ۱۳۹۸چارجر جزوه معدود سدانهای هست که هنوزم پرفروش هست و فروشش افزایش هم داشته
این ثابت میکنه این ماشین بی نقص هستش و همچنان جذاب
همایون
۱۳ شهریور ۱۳۹۸((چارجر خودرویی منحصربهفرد است. این یک سدان است اما درعینحال محصولی عضلانی محسوب میشود. این خودرو چیزهای زیادی را به خوبی انجام میدهد. چارجر میتواند افراد متفاوت زیادی را جذب کند.” او دربارهی دیگر سدان ها هم گفته که چنین خودروهایی شخصیت خاص خود را نداشته و بهسادگی جایگزین میشوند))
علیx76
۱۳ شهریور ۱۳۹۸بخاطر گلگیرای نسخه واید بادی
من مُردم :)))
car lover
۱۳ شهریور ۱۳۹۸چون مایه داره
خوشتیپه خوشگله
شبام با کت شلوار میخابه:))))
MAHDI
۱۳ شهریور ۱۳۹۸جواهرپورشه تایکان هم معرفی شد. زیباتر از اونی هستش که تصور میکردم. خیلی خیلی شبیه به مدل کانسپت هستش!!!!!
NAVID۰۰۹۸
۱۳ شهریور ۱۳۹۸این خودرو را باید بر حسب قیمتش نسبت به ویژگی هایش سنجید که بسیار ارزنده و بی رقیبه .
اما یه چیزی که برام جالب توجهِ ، اینه که هرجایی کارکرده این خودرو را دیدم(( توریستهای عراقی ، مناطق آزاد و حوضه خلیج فارس )) ، کیفیت قطعات و کِدِر بودن رنگ بدنه و چراغ ها بیش از بقیه خودروها به چشم میزنه که پس از مدت کوتاهی بیشتر خودروهای آمریکایی و ماسل ها به این مشکل میخورند که این بر میگرده به کیفیت پائین قطعات تزئینی و رنگ چه در داخل و چه در خارج که احساس میکنم مدلهای قدیمی خیلی خیلی بهتر از امروزیها بودند .
یانکی
۱۳ شهریور ۱۳۹۸اصلا اینجوری نیست داداش خوده آمریکا شهرهای گرمسیری زیادی داره صحرای نوادا داره پس اگر فقط کمی تو این موارد کاستی داشته باشه پوستشو میکنن مشتریا.راجب ماشینهای عراقی اصلا مقایسه نکن که نگهداریشون از ماشین در حد دمپاریشونه.
همایون
۱۳ شهریور ۱۳۹۸نوید خان
مطمئن باش اگه کیفیتشون کم بود تو بازارهای ازاد و رقابتی اینقدر فروش خوبی رو ثبت نمیکردن و مردم به سمت محصولات رقیب میرفتن
عراقی ها از کی تا حالا ماشین نگهدار شدن که از روی ماشینهای اونها بخواییم پی به کیفیت محصولات ببریم؟؟؟؟
خوب بودن ماشینهای امریکایی این جور مواقع که فروش خوبشون رو گزارش میکنن بر همگان ثابت میشه
Alireza
۱۴ شهریور ۱۳۹۸دوستمون راست یگه منم چند بار عراق که رفتم به زود کدر شدن چراغا توجه کردم البته بر خلاف دوج دورانگو که نسبت به حتی ژاپنی ها کمتر رنگ چراغ پریده بود ولی ماسل کار ها و بعضی خودرو هاشون واقعا بد جور رنگ پریده بودن در ضمن این که میگید عراقیا از کی تا حالا ماشین نگه دار شدن حرف غلطیه ما داریم ماشین هایی که توی عراقن رو با هم مقایسه میکنیم شرایط نگه داریشون یکیه
امیر
۱۳ شهریور ۱۳۹۸با اینکه از طراحی جلوش زیاد خوشم نمیاد اما دوج خیلی خوب میدونه چی تولید کنه
صدای بسیار زیبا
هندلینگ مناسب و حتی در نوع خودش عالی
شتاب وتاپ اسپید فوق العاده
امکاناتش به روز ومناسب
قیمت ارزان!!
توی این قیمت گزینه ی بهتری نیست!
مزدا
۱۳ شهریور ۱۳۹۸چون داج هست چارجر هست
UNAS
۱۳ شهریور ۱۳۹۸مگه داج چارجر همچنان محبوبه ؟!
همایون
۱۳ شهریور ۱۳۹۸حتما محبوبه که همچنان پرفروشه اونم در این دوره ای که سدانها مثل قبل محبوب نیستن
Ford taurus
۱۳ شهریور ۱۳۹۸بهترینه همونیه که برعکس خیلی از لاکچریا و فانتزیا خودش بهت میگه پارو بزار تا اخر رو گاااز ?اصن یه چیزیه خدایش نگم براتون ما که پشت مدل ۳۶۰۰نشستیم حالشو بردیم وای به حال نسخه همی که دیگه هرکی پشتش بشینه جماعتی رو بالا میره ??
چندتا از سدان های خوب امریکایی
کادیلاک cts-v
شورلت ss
هولدن کومودور
فورد فالکون
کرایسلر ۳۰۰
Hemichan
۱۳ شهریور ۱۳۹۸آپشنهای سفارشی موپار هم که دل عاشقان ماشینی رو برده
مثل موتور ۱۰۰۰ اسبی هلفنت که فقط ۱۰ هزار دلار از هلکت گرونتره
یه چارجر هلفنت نهایتا ۸۰ یا ۹۰ هزار دلار قیمتشه با تمام تقویتهای لازم
که واقعا تو این زمینه بی رقیبه کاش چند مدل
هرچند محدود خیابانی از هلفنت ساخته میشد ..
Mopar or No Car
Hemichan
۱۳ شهریور ۱۳۹۸چند ماه پیش هم یه مدل تیونینگ شده ی ۱۵۰۰ اسبی که البته با هزینه ۱۰۹۹۵ دلاری در دسترسه
تو کالیفرنیا و توی پیست ۱.۵ مایلی تست شده
که واکنش راننده به شتاب اولیه این بود “Once we get the shifting down, this Hellcat is really going to fly”
و نتایج اون تست از این قراره
یک چهارم مایل اول به سرعت بالای ۱۵۰ مایل میرسه
و توی نیم مایل به ۱۸۹ مایل یا ۳۰۵ کیلومتر میرسه و یک مایل رو با سرعت ۳۴۸ کیلومتر طی میکنه و درنهایت در آخر مسیر یک و نیم مایل به سرعت ۳۷۳ کیلومتر میرسه
و همه ی اینا با کمتر از ۸۰ هزار دلار قابل دستیابیه