مرحلهٔ مقدماتی، گروه هشتم، کوپههای میان سایز، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین لکسس LC500 و پولستار وان
مجموع آراء: ۱۳۴۰
آراء لکسس: ۹۱۹
آراء پولستار: ۴۲۱
پیروز دوئل: لکسس LC500 با کسب ۶۸ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
فورد شلبی GT500 | جگوار F Type R |
فورد شلبی GT500 | |
لکسس LC500 | پولستار وان |
لکسس LC500 | |
دوج چلنجر هلکت | بامو M8 |
؟ | |
شورلت کامارو ZL1 | نیسان GT-R |
؟ |
بامو M8
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۹
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۷,۷۳۷ دستگاه
فروش سهماههٔ اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱,۵۰۲ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: بسیار سریع اما با کنترل آسان، پیشرانهٔ V8 خارقالعاده، کابین لوکس و باکیفیت
نقاط منفی: نمای داخلی و بیرونی ساده و بهدوراز هیجان، احساس غیرطبیعی پدال ترمز، سنگینی دماغه که میتواند مانع چابکی خودرو شود
چکیده: M8 کوپه خودرویی فوقالعاده قدرتمند و لوکس است اما رانندگی با آن خیلی هیجانانگیز نیست زیرا تعامل کافی با راننده ندارد و همهچیز بیشازاندازه دقیق و منظم توسط کامپیوترها کنترل میشود
دوج چلنجر
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۴
پلتفرم: LA کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۵۲,۹۵۵ دستگاه
فروش سهماههٔ اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۵,۰۹۶ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: قدرت رشکبرانگیز پیشرانهٔ هلکت، صندلیهای عقب جادارتر از کامارو و موستانگ، از ظاهر آن نوستالژی و اصالت میچکد
نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، هندلینگ نهچندان دقیق، رم TRX با همین موتور و قیمت کمی گرانتر گزینهٔ کاربردیتری است
چکیده: پیشرانهٔ فوقالعاده قدرتمند هلکت، آنرا به خودرویی تبدیل کرده که فقط میتواند در یک زمینه عالی باشد ولی بااینحال، وجود ۸۰۰ اسب بخار زیر کاپوت، حتی اگر نتوان از همهٔ آن استفاده کرد هم بهخودیخود جذاب است
مقایسهٔ مشخصات فنی
دوج چلنجر هلکت ردآی | بامو M8 کامپتیشن | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 | ۴.۴ لیتری V8 |
تنفس | سوپرشارژ | توئین توربو |
قدرت | ۷۹۷ اسب بخار | ۶۲۵ اسب بخار |
گشتاور | ۹۶۰ نیوتن متر | ۷۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۸ ثانیه | ۲.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۸ ثانیه | ۱۰.۷ ثانیه |
توقف از ۱۱۰ | ۴۶.۳ متر | ۴۴.۵ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۵ جی | ۱.۰۳ جی |
حداکثر سرعت | ۳۲۵ کیلومتر/ساعت | ۳۰۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی | ۱۰.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۷۶ لیتر |
وزن | ۲۰۴۷ کیلوگرم | ۱۹۲۸ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۱۶ میلیمتر | ۴,۸۷۱ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۵۱ میلیمتر | ۲,۸۲۷ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۵۵ لیتر | ۴۲۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۶۲,۷۶۵ دلار | ۱۳۴,۹۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۸۰,۷۶۵ دلار | ۱۴۷,۹۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Ninja
۱۴ خرداد ۱۴۰۰برای رای دادن خیلی خیلی با خودم کلنجار رفتم تصمیم گرفتم رای ندم اولش میخواستم به بی ام و رای بدم ولی وقتی قیمت رو دیدم سخت شد همه چی هم عقل و قلب هر دو رو دوست داره ولی چجوریه دیمون با حدود همین قدرت ۲.۳ ثانیه شتاب دارهه ولی هلکت رد ای ۳.۸ ثانیه من تو یوتیوب زیر ۳ ثانیه هم دیدم راحت زده
NAVID۰۰۹۸
۱۴ خرداد ۱۴۰۰دو خودروی ناب از دو جهان متفاوت موازی !
یکیش با مهندسی دقیق و ناب آلمانی !
دیگری با قدرت بیحَّد زیاد ارزان و قُلدُر آمریکایی !
انتخاب بین این دو ، انتخاب بین دود کردن لاستیکها و هیجان ناب رانندگیست با خودرویی که از ریزترین قطعات تا درشتترینش مو به مو دقیق اندازهگیری و مهندسی شده که در پیچها نهایت لذت را ببرید !
انتخاب سخت هست ، اما به سبب ظاهر ساده و بدون تاریخ دوج چلنجر و قیمت بسیار مفت در برابر قدرت بالا ، چلنجر انتخابم است !
Ninja
۱۴ خرداد ۱۴۰۰فینال در اصل باید بین جی تی ۵۰۰ و ام ۸ باشن اصلی ترین رقبا ولس چون امریکایی ها اختلاف قیمت بالایی دارند با المانی ها فکر کنم رقابت بین دو ماسل کار اصیل باشه موستانگ جی تی ۵۰۰ شلبی و چلنجر هلکت رد ای
که اونطوری تو امریکایی ها بحث قدرت خیلی مهمه یجوری کشکی کشکی هلکت ببره فکر کنم 🤣
ممد ژانگولر
۱۴ خرداد ۱۴۰۰خیلی سخته با تمام عشقی که به هلکت دارم و با دنیا عوضش نمکنم
ولی به bmw m8 رای دادم 💪 فقط به خاطر همه چی تموم و کامل بودنش و کیفیتش
ولی دلم با دوج هلکته 🥲
Amard
۱۴ خرداد ۱۴۰۰مصرف سوخت کمتر اونم با استاندارد اروپا به علاوه پلتفرم بروز و کیفیت مواد به کار رفته بالاتر و قطعا هندلینگ بهتر و ظاهر زیبا تر باعث میشه بی ام دبلیو بهتر باش اگه قیمت پایین تر فقط مهم باش داج میشه انتخاب کرد
parsa_ashgh.mashine
۱۴ خرداد ۱۴۰۰چلنجر رو بیشتر دوست دارم
یانکی
۱۴ خرداد ۱۴۰۰چونکه کامنتم منتشر نشد مجبورم این بالا زیر کامنت اول بزارم که جواب بعضی از دوستان رو بدم.عزیزانی از مهندسی برتر و کیفیت و امکانات بیستر بیمر میگن در مقابل چلنجر رو در حد ام8 نمیبینن.خوب دوستان اختلاف قیمت تو بالاترین رده نزدیک 70 هزار چوقه.خوب اگر دارنده چلنجر 5 الی 6 هزار چوق دیگه بزاره میتونه آبدیت پاور استوک با قدرت نزدیک به 810 اسب رو بخره که مجهز به رینگ و لاستیک دیمون هم هست.حالا از این 70 چوق 10 چوق میده مثلا مولینر تا بهترین متریال موجود و دوختهای اشرافی رو داخل ماشین کار کنه حتی میده کف صندوق رو چرم و چوب کنن.خوف ترین صندلی دنیا رو سفارش میدی اصلا میتونی کلی از قسمتهای بدنه رو بدی کربن کنن تا کلی سبک بشه و مستحکم تر خوفترین تعلیق دنیا رو سفارش میدی حتی میدی هنسی کیت hpe1500 رو بزنه در آخر هنوز کلی دلار داری.البته تعداد کمی هستن اینکارها رو بکنن چونکه هدف خرید ماسل کارها لذت محض زندگی هست.پس نیاید مقایسه مزحک بکنید.داج هم میتونه از سیستم دو دف دورانگو هلکت رو چلنجر و چارجر استفاده کنه میتونه آخرین تکنولوژیهای موجود رو تیرکس یا گرند واگنیر رو اینا بهره ببره ولی اونوقت دیگه چلنجر چارجر دیگه این عظمت و محبوبیت رو نداشتن.همین ام8 داره از چشم میوفته مثلا الان کی دیگه از ام6 حرف میزنه چونکه اینا تاریخ مصرف دارن ولی داج بدون تاریخ مصرفه.بله بیمر هم داشت ای30 یا دو دو یا ام8 نسل قبل ولی الان دیگه اونجور نیست و مدل جدید نده کارش تمومه
Amard
۱۷ خرداد ۱۴۰۰بی ام دبلیو هم قوانین سختگیرانه اروپا نبود یه پلتفرم بیست سال استفاده میکرد موتور هم v12 میزاشت با توربو داج حرفی برای گفتن نداشت هزینه طراحی و ساخت با مهندسی دقیق آلمانی بالاست اما به نسبت انگلیس ایتالیا حتی ژاپن آلمان ماشینای با کیفیت قیمت خوب میسازه
Reza
۱۵ خرداد ۱۴۰۰صد در صد BMW M5
A mesle Amiroo
۱۷ خرداد ۱۴۰۰توی یوتوب بگردین و درگ هاشونو ببینین هر مدل چلنجر توی لانچ میفته عقب ولی توی رول میرسه راحت چه هلکت معمولی چه ردای ام هشت لانچ ویران گری داره ولی چون چهارچرخ هست تو دور کم میاره دربرابر چلنجر
تایم های یک چهارم مایل هم کمتر چیزی پدال گفته میتونی سرچ کنی ببینی
GT
۱۴ خرداد ۱۴۰۰به نظرم بی ام و جذاب تره، من از طراحیش خیلی خوشم میاد
rezars pc
۱۴ خرداد ۱۴۰۰دوئل جذااااااااب از دو مااشین خییییلیییی جذااااااااب من رای نمی دم میمونم پیشنهاد عزیزان و نکاتی هم که میگن رو بخونم
زیزیگولو
۱۴ خرداد ۱۴۰۰انتخاب سختی بود ولی من چلنجرو انتخاب کردم
mohamadreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰اخه واقعا چلنجر چه ربطی به M8داره؟
چلنجر یه ماسل کاره که برا خودش یه دنیا و شخصیت جدا داره نه بویی از کیفیت ساخت برده و نه کیفیت. موتوراشونم که بعد۱۰۰۰۰۰کیلیومتر عمرا سالم بمونن(بخاطر تولید قدرت خیلی زیاد)
این پلتفرم مال عهد بوق هی دارن روش موتور قویتر میزارن بدون اینکه حساب کنن که اصلااین شاسی توانایی تحمل این قدرتو داره یا نه؟!🤦🤦😐
mohamadreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من خودم تو منطقه آزاد ارس هستم یه مدت چارجر v8 مدل 5.7لیتری داشتم فروختم یه ب ام و535iخریدم .
واقعا فهمیدم ماشین آلمانی یه چیز دیگه هس
اصلا با آمریکایی قابل قیاس نیس.
ماشینای آمریکایی حتی اگه میلیون تا اسب هم داشته باشن بازم به پای المانی ها نمیرسن چون ماشینای المانی از تک تک اسباشون با مهندسی استفاده میکنن
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من خودم آلمانی فنم ولی چیزی که در ماشین آمریکایی هست تو آلمانی نیست همون حس قلدری آلمانی بیشتر شبیه یه مهندس قد بلند شیک پوشه که اگر با قلدر های لات پایین شهر آمریکایی در بیفته چیزی کم نداره تازه هدف این ماشین کیفیت نیست قدرت و گشتاوره و من چلنجر یا چارجر رو به بی ام و ۵۳۵ ترجیح میدم باز M5 بود یه چیز .
mohamadreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰نظر شما برا من خیلی محترمه
منم نظر خودمو گفتم
چون خیلی مودبانه و بدون تعصب جواب دادین برا من خیلی قابل احترامین.
منتها بعضی از دوستان که به گمانم حتی سن گواهینامشونم نرسیده به من میگن تو عقل نداری و هیچی از ماشین نمیدونی.
اصلا اهل فخر فروشی نیستم ولی در مقابل توهینم نمیتونم وایستم .
در جوابش باید بگم عزیز دلم من به اندازه روز های سن تو تو تبریز و دبی ماشین روندم .و یه تجربه ای ازشون دارم و بنظرم زحمتی که آلمانی ها میکشن تا ماشین بسازن آمریکایی ها نمیشکن.
در آخر بارم میگم با کمال احترام به نظرات بقیه دوستان .
من قصد هیچ توهینی نداشتم و اگه باعث ناراحتی یه عده از ماشین بازای سایت شدم عذر میخوام.
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰خواهش میکنم مهندسی آلمان رو هیچ کسی نداره و دقت و کیفیتشم همینطور الحق که اولین خودرو ساز جهان هست . ولی در کنارش آمریکا کم کار نکرد چقدر ماشین خوب ساخت آمریکا داریم ولی نظر همه محترم .
مازیار
۱۴ خرداد ۱۴۰۰بی ام و کیفیت بالاتر و بالطبع قیمت بیشتری داره
اما سوال اینجاست:
چرا ماشینهای آمریکایی قیمت و کیفیت پایین تری دارن؟
و مسئله مهم این دوگانگی هست که ایجاد میشه و هر یک از طرفین از جنبه سود خودشون به این قضیه نگاه میکنن . آمریکایی فن ها میگن اروپایی ها گرون هستن و اروپایی فن ها میگن آمریکایی ها بی کیفیت هستن درحالیکه باید هردو فاکتور رو باهم درنظر داشت
و با این جمله هم کاملا موافقم
زحمت و دقتی که آلمانیها در ساخت ماشین به خرج میدن در هیچ جای دیگه از جمله آمریکا به خرج نمیدن و خوب هزینه خودشون رو هم برمیدارن
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ولی آمریکایی ها به قدرت و خصوصا گشتاور اهمیت میدن .
mohamadreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰بنظرم بحث سلیقه هس.
یه عده دوست دارند ماشینشون رخش خیلی لات و قلچماق باشه و همه از چهره ماشین بترسن و گشتاو موتورشون یه خونه رو خراب کنه و باقی چیزا اصلا براشون مهم نیس که ایرودینامیک ماشین چجوریه و …
یه عده هم این موارد براشون بی ارزشه و از ماشینشون فیت اند فینیش عالیمیخوان و هندلینگ و چشبندگی بینظیر من جمله خود من .
بالا خره هر کس یه نظر داره و محترمه.
Ali
۱۴ بهمن ۱۴۰۱محمد رضا در جواب تو باید بگم که خیر خودرو های آمریکایی از هرچی هم که بی کیفیت باشن (که به نظر من این خودش هم یک ذهنیت به شدت غلط هستش و ریشه آن هم از اینجا میاد که ما کمتر خودرو های آمریکایی رو در دسترس داشتیم واسه همین اینطوری فکر می کنیم) ، ولی از نظر پیشرانه بی نظیر هستن و پیشرانه های به شدت قدرتمند و حجیم و به شدت با
کیفیت تر از پیشرانه های سایر دنیا هستن ، این رو من نمیگم ها خود اروپایی ها و ژاپنی ها میگن و در طول تاریخ اروپایی ها به خصوص آلمانی ها تلاش می کنند که پیشرانه های رو تولید کنند که بتوانند با پیشرانه های بی نظیر آمریکایی رقابت کنند و در ضمن تکنولوژی ساخت پیشرانه های آمریکایی خیلی بیشتره چرا ؟ چون توی آلمان تو نمی تونی یا خودرویی با پیشرانه ای با حجم ۶ لیتر به بالا پیدا کنی یا اگه هم پیدا کردی به تعداد انگشت شمار و خیلی کم می تونی پیدا کنی
Hamed nosrat
۲۱ آبان ۱۴۰۲محمدرضای عزیز،
احساس می کنم از روی کمبود مطالعه داری یه سری اطلاعات نادرست رو ارائه میدی. با تمام احترامی که برات قائلم، کل نظراتتو رد می کنم.
مثلا در مورد کیفیت اظهار نظر کردی.
فقط خواستم یه مسئله رو بهت یادآوری کنم و اون هم اینکه کیفیت خودروهای آمریکایی، انقدری هست که بعد از ۵۰ سال، هنوز می بینی توی خیابونای این مملکت دارن راه میرن.
اجناس ساخت کشور آمریکا-نه فقط صنعت خودرو- کیفیت بسیار بالایی دارن. ایضا اجناس آلمانی.
ولی چون توی یه کشور تحریمی زندگی می کنی، اصلا دستت به اجناس اورجینال آمریکایی نمی رسه. تقصیری هم نداری
Sina10
۱۴ خرداد ۱۴۰۰قبلا به دوئل اعتراض کرده بودم و باز هم میکنم
چلنجر و M8 تقریبا بجز ابعاد بدنه ( که اونم زیاد شبیه هم نیستن) هیچ شباهتی ندارن
یکی گرندتورر اسپرت و لوکس و گرونه ، یکی یه ماسل کار قدرتمند و وحشیه
هیچ ربطی ندارن بهم ، رقیب M8 میتونه پورشه 911 کررا باشه که اونم بخاطر شباهت قیمت و سطح عملکردشونه
معایب هر دو ماشین هم تا حدودی یجوری بود که انگار دیدن خیلی خوبن گفتن یه چیزی بگن که بخش معایب خالی نباشه😂 البته که مصرف سوخت زیاد و کاربرد کم چلنجر و کامپیوتری بودن بیش از حد M8 عیب محسوب میشه
ولی انصافا کجای طراحی خارجی M8 مشکل داره؟ داخلش یخورده خسته کننده هست ولی بیرونش اصلا
همچنین مقایسه چلنجر با TRX اشتباهه ، چلنجر شاید کمتر کاربردی باشه ولی ویژگی هایی داره که کمتر خودرویی اونو داره که اصالت اش هست ،
متاسفانه هر دو خیلی خیلی دوست دارم آخرش هم نتونتسم بینشون یکی رو انتخاب کنم ، هردو عالین!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من که درک نکردم ربط چلنجر به ام۸ چیه؟ این ماشین ها هرکدوم یه دنیای جدا از هم هستن،به هرحال نظر من چلنجره اما این دوئلم ایراد داره…
mohamadreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰واقعا اگه یه روز دستتون به این ماشینا برسه مثلا مهاجرت کنین
چلنجر بی کیفیت رو به خدای مهندسی آلمانی M8ترجیح میدین؟!😐😑
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من آره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰برادر من شما یه کوپه لوکس رو با یه ماسل کار مخصوص هیجانه مقایسه میکنی؟ این دوتا اصلا ربطی به هم ندارن اما خب چلنجر انتخاب کنه😍😍
Amir Machine
۱۴ خرداد ۱۴۰۰یه نگاهی هم به قیمتا بندازی بد نیست
هی بیکیفیت بیکیفیت راه انداختی برا خودت
M8 نزدیک دو برابر هلکت قیمت داره، توقع داری کیفیتش بهتر نباشه؟
همین ماشین به قول تو بیکیفیت و عهد بوق پارسال 53 هزارتا فروخته
گروه کرایسلر اگه بخواد ماشین لوکس و گرون بسازه، جیپ گرند واگنییر رو میسازه که بامو X7 جلوش جرئت عرضاندام نداره
mohamadreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰اخه متوجه میشی داری چی میگی؟
مگه به فروشه …؟!
پرایدم تو ایران خیلی پرفروشه
مثلا ماشین خیلی خوبیع؟!😑😑😑
من نگفتم چلنجر ماشین جذابی نیس
صدای یه چارجر v8 روح آدمو زنده میکنه.
حرف من اینه که شما در قبال اون پول پرداختی به هلکت فقط و فقط یه قدرت دیوانه وار دریافت میکنین و لا غیر همین هلکت عزیز جنابعالی شما سالانه اسم خیلی از تصادف ها رو به خودش ثبت میکنه. چرا؟ چون اینهمه قدرت برا این ماشین مناسب نیس دیگه توانایی کشش نداره این ماشین تازه میخوان یه ورژن ۱۰۰۰اسبی هم بدن😏.
با پول این میشه یه ام ۵ دست دوم مدل ۲۰۱۸خرید که چرخش می ارزه به این.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰از نظر من چرخ چلنجر میارزه به ام ۵،جوونا عاشق سرعت و قدرتن نه اینکه عاشق چهارتا آپشن باشن🥴…
M.A.S
۱۴ خرداد ۱۴۰۰اقایی که دائم میگی بی کیفیت
یه نگاهی به لیست جی دی پاور بندازی بد نیست
و اینکه تصادفای هلکت به خاطر راننده هاشه نه خودش
شما با این پول لطف کن همون چرخ سری پنج رو بخر و به علایق بقیه توهین نکن
Amir Machine
۱۴ خرداد ۱۴۰۰با آوردن اسم پراید فهمیدم هیچی از دنیای ماشین نمیدونی
من واقعاً نمیفهمم چرا تا وقتی بحث آمار فروش میشه همه زرت پای پراید رو وسط میکشن
آخه پراید ارزون و کمخرج که ماشین خانوادگی و کار محسوب میشه اونم تو بازار انحصاری ایران که مردم هیچ انتخاب دیگهای ندارن و مجبورن برای گذران اموراتشون پراید بخرن رو با بازار آزاد و بشدت رقابتی آمریکا مقایسه میکنی؟
طرف تو آمریکا بجای چلنجر میتونه آئودی A5، تویوتا سوپرا، بامو سری 2، پورشه کیمن، شورلت کوروت و صدها ماشین دیگه بخره اما با این وجود 53 هزار نفر چلنجر خریدن
این یعنی چلنجر هنوزم ماشین بشدت محبوبیه، اینو یه بار برای همیشه بفهمید خواهشا و تا میگیم آمار فروش اسم اون پراید مزخرف رو نیارید
البته آمریکاییها عقل تو رو ندارن و نمیدونن یه چرخ M5 دستدوم میرزه به چلنجر و برا همین میرن چلنجر میخرن احمقا!!
SRT
۱۴ خرداد ۱۴۰۰Mohammad reza
وقتی بحث فروش میاد و پای پرایدو وسط میکشین نمیدونین چقد دوس داشتنی میشین!
abdi_mahdi
۱۴ خرداد ۱۴۰۰اینکه قیمتش بیستر از هلکته دلیلش اسپورت و لوکس بودن بیمر است که تو یه دنیای متفاوت از دوج وجود داره
ALIREZA
۱۴ خرداد ۱۴۰۰در پاسخ به نظر غیر منطقی جنابعالی باید عرض کنم M8 خدای مهندسی ناب آلمان پشم دوج هم نیست😂😂😂😂
mohamadreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰یادش بخیر زمانی سایت پر از کامنت های پربار و شدیدا فنی بود .
الان شده عین کل کل دو تا بچه که این به ماشین موردعلاقه اون توهین میکنه اونم به این .
البته کاملا طبیعیه چون میانگین سن مخاطبای سایت به زیر ۱۶سقوط کرده و خیلی از دوستای قدیممون رفتن متاسفانه .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ خرداد ۱۴۰۰👎
فرشاد
۱۴ خرداد ۱۴۰۰تلافی ام ۵
کاش بجا این الپینا b5 میذاشتن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰فعلا که چلنجر جواب تلافی رو داد!
Ninja
۱۴ خرداد ۱۴۰۰اول دوئل هم گفتم برگ برنده این دوئل ام ۸ هست مثل دوئل چارجر با ام ۵ میمونه که چارجر ام ۵ برگ برنده اون گروه رو شکست داد اینم همینه قدرت قیمت الکی نیستن مردم براشون همین مهمه قدرت قیمت کوروت تی ار ایکس چارجر چلنجر دورانگو موستانگ برا همین محبوبن
Mad.z.Max
۱۴ خرداد ۱۴۰۰نذارید چلنجر بره..
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰مگه عشق ماشینا میزارن بره!😂😅
توی سری قبل دوئل هم دوج برنده شد الانم ممکنه بازم دوج برنده باشه…
محمدرضا
۱۴ خرداد ۱۴۰۰همه به دوئل اعتراض دارن.
من نمیدونم مثلا شما که این دوئل رو طراحی کردین از دنیای خودرو چه اطلاعاتی دارید.
ولی طوی تاریخ هیچ شخصی بین چلجر و m8 تصمیم به انتخاب نگرفته.بجز سایت پدال
امیر دهقان
۱۴ خرداد ۱۴۰۰شما بفرمایید وقتی نمیشه فقط برای سه تا ماسل کار یه گروه مجزا ایجاد کرد، ما این سه تا ماشین رو در کدوم گروه قرار بدیم؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰آقای دهقان لطف کنید همون دوئل های قبلی رو بزارید مردم مارو که میشناسید هربار باید یه ایرادی بگیرن…
GT
۱۴ خرداد ۱۴۰۰اون دیگه تقصیر آقای دهقان نیست! تقصیر کادیلاک هست که یه ماسل کار درست و حسابی تولید نمیکنه که تعداد ماسل کار ها زوج بشه:)
RezaRs
۱۴ خرداد ۱۴۰۰پونتیاک کجاییی لعنتی 😭🤧
نمیدونم چرا هیچی برام محبوبیت gto 68 رو نداره
NAVID۰۰۹۸
۱۴ خرداد ۱۴۰۰جناب دهقان
این سه ماسلکار را از استثناها بدانید و جزو همیشه برندهها قرارشون دهید !
چون دنیای ساخت این سه خودرو متفاوت از دیگران هست و رقیبی وجود ندارد در برابر این سه ماسلکار که بالاتر باشند یا پایینتر از این سه خودرو !
این سه ماسلکار فارق از جهان خودرویی ، همیشه در رینگ بوکس خصوصی همدیگر در حال جنگ هستند و اصلاً کاری ندارند به دیگران که چه میبینند و چه میگویند !
از یک عشق ماسل بپرسید که چرا چیز دیگری انتخابت نیست ، همین که با شاتگان دَخلَت را نیاورد ، جای شکرش باقیست !
Sina10
۱۴ خرداد ۱۴۰۰آقا دهقان نمیشه که حتما واسه اینکه این سه خودرو باشن، بیاین دوئل های اشتباه برگزار کنید
آته هر چی نگاه میکنم LC500 و M8 هیچ ربطی به چلنجر و موستانگ ندارن
راهش این بود که چارجر رو هم ماسل کار حساب میکردین
یا مثلا کوروت رو ماسل کار حساب کنید
چون دیده بودم بار ها توی مقایسه ها کوروت ماسل کار محسوب شده
ولی هر جوری نگاه کنید مقایسه اش با M8 درست نیست
Ninja
۱۴ خرداد ۱۴۰۰کوروت هم توی سوپر اسپرت ها اضافیه مطمئنم کوروت تا فینال میاد چون چیزی که مهمه قدرت و قیمت هست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۵ خرداد ۱۴۰۰کوروت جدید همه رو پودر میکنه مطمئن باش…
M.A.S
۱۴ خرداد ۱۴۰۰چرا امار های شتاب هلکت اونجورین؟؟!!!!!!!
11.8؟؟؟
هلکت واید بادی مسافت 400 مترو در 10.6 ثانیه میزنه (ردای واید بادی بماند)
و اینکه تایم 10.7 ثانیه M8 با احتساب رول اوت بدست اومده
اگر امار مصرف سوخت در دنیای واقعی مقایسه بشه میبینید که هلکت نسبت به مشخصاتش و رقباش پرمصرف نیست
(و اینکه ظرفیت سرنشین چلنجر 5 تا هست)
و طبق نظر جی دی پاور با کیفیت تر و بسیار کم خرج تر در زمینه تعمیرات و دارای پیچیدگی بسیار کمتر فنی هست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰درود👌
Sina10
۱۴ خرداد ۱۴۰۰منم چلنجر رو دوست دارم ولی مصرف سوختش چندین لیتر از عدد اعلامی توی جدول در دنیای واقعی بیشتره
عملا برای زندگی روزمره حرفی برای گفتن نداره
کسی هم چلنجر رو واسه کار های عادی نمیخره
از نظر کاربردی بودن حرفی برای گفتن نداره در مقابل M8
ولی خب خیلی خیلی ارزون تره
ماکان
۱۴ خرداد ۱۴۰۰سلام . من بی ام و M8 را دوست دارم البته بیشتر نسخه کانورتیبل و گرن کوپه را .
Erfan
۱۴ خرداد ۱۴۰۰حقیقتش اینه که چون قراره سدان های میان سایز انتخاب بشن فقط باید به بی ام دابلیو رای داد چون معنی سدان میان سایز چیزی فراتر از ماسل کارها هست و اینها توی دو تا دنیا متفاوت هستن.
اختلاف قیمتی هم گویای این موضوع است.
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰اصلا به هم چه ربطی دارن 😑
ولی دوج چلنجر نظر منه.
شاعر
۱۴ خرداد ۱۴۰۰به چلنجر میگید بی کیفیت؟؟؟
واقعا بنظرتون چلنجر بی کیفیته؟؟؟
هر کی فکر میکنه چلنجر بی کیفیته به من بگه کدوم ماشین رو میشناسید بشه باهاش هم وزن چلنجر دریفت رفت و موتور و گیربکسش نیاد پایین؟
SRT
۱۴ خرداد ۱۴۰۰از کیفیت و مهندسی یچیزی شنیدن فقط،
دم بی ام و گرم ک چرم زیاد میزنه تو ماشیناش.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰بعضیا با همون دوچرخه میان حرف از کیفیت میزنن!🤔😐
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰کی گفته بی کیفیته کیفیت داره ولی رولز رویس نیست که بهترین مواد توش بکار بره ولی کیفیت در کل خوبی در کلاس خود داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۵ خرداد ۱۴۰۰آقای slr من که نگفتم بی کیفیته اتفاقا از نظر من بهترین کیفیتو بین رقباش داره،یه ماشین خوب و عالی برای هیجان،اما متاسفانه بعضیا تا اسم ماشین خارجی میاد انتظار رولزرویس یا بنتلی رو از همشون دارن! بشخصه دیدم کسی که اول سمند داشته توی ارزونی با کلی قسط و وام و قرض و پس انداز اومد یه گرنجور خرید بعدش برای یه هفته فروشنده رو کچل کرده بود چرا سانروفش تا عقب نمیره! چرا مانیتورش اندازه داشبورد نیست! چرا چرم صندلیش ریش ریش شده! چرا توی کاپوت مجسمه نداره!!! و….
درک کردن بعضیا واقعاً سخته،یه چیزی دیدن دیگه ول کنش نیستن که نیستن…
Ninja
۱۴ خرداد ۱۴۰۰چلنجر بی کیفیت نیست فقط تو نسخه پایه یذره اقتصادی هست بی کیفیت نیست چرم هم میخواین یذره خرج کن
ممد
۱۴ خرداد ۱۴۰۰بدون معطلی به دوج رای دادم دم دوستانم گرم که رای دادن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۵ خرداد ۱۴۰۰پرچم دوج بالاست 😎
Pouyan
۱۴ خرداد ۱۴۰۰عذر میخوام ولی واقعا دوئل خنده داریه
خیلی خنده دار
Mahdisky1996
۱۴ خرداد ۱۴۰۰یکی از دلایل اینکه از ایران خواهم رفت همین نظرسنجی خواهد بود. دیگ حرفی ندارم فقط متاسفم برای خودم که ایران بدنیا اومدم.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰حالا چرا این دوئل؟🤔کلی ماشین بهتر هم هست….
RezaRs
۱۴ خرداد ۱۴۰۰جمعیت فن های آمریکا بیشتره و اینکه رای دادن بدون نیاز به اکانته احتمال برد m8 صفر درصده دقیقا صفر درصد امیدوارم اونم امکان رای دادن با اتوکلیکر حذف شده باشه جناب سردبیر
اتو کلیکر رو یک نفر روشن میکنه ۳۰ دقیقه که گذشت ماشینی که دوست داره ۱۰۰۰ رای داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۴ خرداد ۱۴۰۰جناب رضا لطفا فضا رو متشنج نکن،الان سه ساعته گذشته هنوز ۴۰۰رای جمع شده اختلاف هم فقط درحد ۳۰،۴۰تا رای هستش، چرا برای اینکه یه ماشینی رو بالا بکشین دوست دارید جو راه بندازید؟ یه نگاهی به مشخصات چلنجر بندازی همه میدونن بامو عددی درمقابلش نیست،قیمتشم که هیچی، با پول بامو میشه دوتا چلنجر خرید!
بامو فقط امکاناتش خوبه که اونم درمقابل هیجانی که ۸۰۰اسب بهت وارد میکنه رنگ میبازه…
rezars pc
۱۴ خرداد ۱۴۰۰با معذرت الان درست شده پرسیدم اون موقع که لایک های جوکر ۲۰۰ تایی بود اینطوری بود ولی خب با توجه به سوابق تاریخی ماشینای آمریکایی تو ایران قبول دارم که طرفدار هاشون از مجموع بقیه هم بیشتره تو کامنت بالا هم گفتم وقتی بعد ۴۰ سال یه بیوک با یه استارت روشن میشه اونم مال زمان طلایی ماشین بازی تو ایران معلومه طرفدار های ماشین های آمریکایی بیشتره خصوصا که اون موقع سیاست تولیدشون ساخت کیفی بوده مثالش ماشین خودت که این ماشین بالاترین سطح هم از جنرال نیست ولی فوق العادست
rezars pc
۱۴ خرداد ۱۴۰۰و در ضمن منظور من از اتوکلیکر کاربر جوکره
Sina10
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من خواستم به چلنجر رای بدم ولی وقتی نظر بعضی دوستانو دیدم به هیچ کدوم رای ندادم
عملا توی تمام مسخصات بجز قیمت و قدرت و گشتاور چلنجر هیچ برتری نداره
چجوری میگن بام و در مقابلش حرفی برای گفتن نداره؟
فقط به شتاب و مسافت ۴۰۰ متر یه نگاهیی بندازید ، به ترمز هم همینطور
سوم اینکه چلنجر با ۸۰۰ اسب بخار ، ب امو در مقابلش هم ۶۰۰ اسب بخار داره ، قدرت تنها تعیین کننده محسوب نمیشه و وزن بیشترش تمام قدرتش را بی ارزش میکنه ولی نزدیک به ۶۰ هزار دلار ارزون تره
ولی باز هم هر دو مساوی هستن ، هر کی به هر کدوم رای بده در واقع بخاطر علاقه رای داده نه ارزش خود ماشین ، البته این دوئل ها برای علاقه هستن ولی خب این دو خودرو رو یه اندازه دوست دارم و هر دو عالی
BenzSLR
۱۴ خرداد ۱۴۰۰الان من فن آمریکام به چلنجر رای دادم ؟
RezaRs
۱۵ خرداد ۱۴۰۰وایییی منظورم با جوکره یادت نیست چیکار میکرد به لایک و رای گیری
ایران
۱۴ خرداد ۱۴۰۰سخته چون به هم ربط ندارن ولی نسبت به قیمت نمیخوام توهین کنم دوج با صرفه تر هست
Soldier
۱۴ خرداد ۱۴۰۰دنبال پرفورمنس تو پیست هستین و امکانات M8
دنبال لذت رانندگی و لاستیک دود کردن و درگ هستین بعلاوه راحتی و بزرگی چلنجر
در ضمن تایم چلنجر رو آسفالت معمولی بوده تو درگ استریپ بدونه رول اوت ۱۰.۴ داره
در کل انتخاب سختیه نمیشه گفت کدوم از یه ور قیمت رو میبنینی میری سمت چلنجر از یه ور متریال و امکانت M8 رو میبنینی میری سمتش
بعضی از دوستانم که میگن چلنجر کیفیت نداره بدنی یه نگاه به JD پاور بندازن
Amirreza
۱۴ خرداد ۱۴۰۰من کلا از ظاهر ماسل کار ها خوشم نمیاد ، دیمون ماشین عالی هست و بهترین ماسل کاره اما من نمیتونم از اوج مهندسی آلمانی بگذرم حتی حاضرم قیمت بیشترشم قبول کنم پس بیمر
mm.y@rlou
۱۴ خرداد ۱۴۰۰انقدر جفتشون خوبن اعصابم خورد شد موقع رای دادن
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۴ خرداد ۱۴۰۰تقابل سنت و مدرنیته!
محمد مختاری آذر
۱۴ خرداد ۱۴۰۰واقعا هر دوتاشون عالی بودند به زور انتخاب کردم ولی بی ام و ام 8 بهتره از نظر شتاب از نظر طراحی فقط طراحی کابین دوج بهتر بود نسبت به بی ام و
Ardy
۱۴ خرداد ۱۴۰۰سلام دوستان یه سوال دارم واقعا دوستانی ک تجربه داشتن این ماشین ها رو داشتن بگن من بین خرید bmwz4 و لکسوس is 250۲۰۱۴ بیمر هم هم سال اون هست واقعا موندم در ضمن سن من ۲۳ هست و عوق العاده مراقب ماشین ها هستم ولی خلی منو ترسوندن از بیمر واقعا هزینه نگهداری اون چقدر میتونه باسه سالانه اگه فقط واسه یه اخر هفته بیرون اوردن باشه باز پر خرجه؟؟
عشق+فقط+ماشین+آمریکایی
۱۴ خرداد ۱۴۰۰فقط چلنجر ❤️❤️❤️❤️💜💜💜💜💜
Erfab
۸ تیر ۱۴۰۰از هر طرفی که نگاه کنی دوج بهتر همچیش