چندی پیش جیپ با معرفی وانت گلادیاتور، آنرا تواناترین پیکاپ میان سایز دنیا دانست. حالا نیز دوج نسل کاملاً جدید رم پاور واگن را معرفی و ادعا کرده که تواناترین پیکاپ آفرود تولیدی در صنعت خودروسازی دنیا محسوب میشود. پاور واگن جدید که رسماً در نمایشگاه دیترویت رونمایی شده است، بر اساس رم ۲۵۰۰ ساخته شده و صرفاً بهصورت دو کابین با قسمت بار ۱.۹۳ متری عرضه میشود.
پاور واگن در جلو با جلوپنجرهٔ آفرود منحصربهفرد و سپر مشکیرنگ با قلابهای بکسل، از دیگر اعضای خانوادهٔ رم متمایز شده است. بخش میانی کاپوت این مدل نیز مشکیرنگ بوده و به چراغهای LED، بچه گلگیرهای بزرگتر و رینگهای ۱۷ اینچی هم مجهز است که با لاستیکهای گودیر رانگلر پوشیده شدهاند. یکی دیگر از ویژگیهای منحصربهفرد این پیکاپ آفرود نیز برخورداری از یک وینچ Warn Zeon-12 است که ظرفیت کشش ۵.۵ تن را دارد.
ویژگیهای منحصربهفرد پاور واگن به داخل آنهم راه یافته و در اینجا نیز ویژگیهایی مثل صندلیهای پارچهای دیده میشود که در میانهٔ آنها طرحی مشابه گُل لاستیکهای گودیر کار شده و در بخش کناری آنها هم نوشتهٔ Power Wagon دوخته شده است. خریدارانی که خواهان کابین لوکستری هستند اما میتوانند تودوزی چرمی مشکیرنگ را سفارش دهند.
درحالیکه دیگر مدلهای خانوادهٔ رم Heavy Duty با سه پیشرانهٔ مختلف ارائه میشوند، برای پاور واگن صرفاً پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی در نظر گرفته شده که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک بهصورت استاندارد به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. دوج این پیکاپ توانمند را به کیت افزایش ارتفاع و تعلیق منحصربهفرد با تنظیم ویژهٔ کمکفنرهای Bilstein هم مجهز کرده است. دیگر ویژگیهای آفرود محور این پیکاپ نیز شامل قفل الکترونیکی دیفرانسیلهای عقب و جلو، صفحات محافظ زیرین و قطع کن آنتی رول بار میشود.
Chevo
۲۶ دی ۱۳۹۷خدارو شکر که دوج هنوز میراث باشکوه خودروسازی آمریکا رو در طراحی هاش حفظ کرده .
ایمان
۲۶ دی ۱۳۹۷توانا ترین پیکاپ میان سایز دنیا جیپ گلادیاتور روبیکان
توانا ترین پیکاپ فول سایز دنیا دوج رَم پاور واگن
تازه شورولت ، GMC و فورد هنوز واکنشی نشون ندادن
این یعنی قدرت بالای آمریکایی ها ?? ????
NAVID۰۰۹۸
۲۶ دی ۱۳۹۷من که باورم نمیشه از رَپتور ، آفرود قویتری داشته باشه .
رپتور شماره یک باشه ، این میشه دو
یانکی
۲۶ دی ۱۳۹۷برتری مهمش در برابر رپتور دفرانسیل سولیدش رو محور جلوشه و مهمتر که انجین وی 8 نازنینی داره.وقتی میگم رانگلر از جی کلاس تو آفرد برتر یه دلیلش همین دف سولیدشه.فقط هاموی اچ1 بود که با دف هایه 3 تیکه بهترین آفردر بود چونکه مهندسیه عظیمی پشتش بود.چند نکته از هاموی.پلوسها از تو شاسی بیرون میان برا حفاظت.فنر بندی کاملا مستقل.رادیات رو موتوره که در معرض ضربه و گلوله نباشه.میشه از هواپیما با چتر پایین انداختش.وی 8 دیزل اتوماتیک.و محور پورتال
شایان
۲۶ دی ۱۳۹۷ممنون بابت اطلاعات خوبت
استفاده کردیم
مانی
۲۷ دی ۱۳۹۷چیزی بنام دیفرانسیل سولید نداریم
اون محور هست که سولیده
در ضمن جی کلاس محور ش سولید هست
امیر
۲۶ دی ۱۳۹۷دوج باشه رم باشه پاورواگن باشه 6.4همی باشه اونم با نعره های فوق العادش دیگه چی میخوای از زندگی
به امید درخشیدن روز افزون دوج
Trx Taimaz
۲۶ دی ۱۳۹۷از وقتی که کانسپت TRX رو معرفی کرد منتظر عرضه یتعداد انبوهش بودم ، قدرت عظمت در عین داشتن امکانات رفاهی انبوه ، این رم غول پیکر رو پادشاه این سگمنت میکنه
محمد
۲۵ دی ۱۳۹۹من فقط عاشق آینه بغلش هستم??
محمدامین
۱۰ اسفند ۱۳۹۹دقیقا?