دوج

دوج و نسخه ویژه 100 سالگی

امسال دوج در لوای نام کرایسلر جشن صد سالگی خود را برپا می‌کند. به همین منظور دو نسخه ویژه از چارجر و چلنجر را به بازار خواهد فرستاد. این خودروهای ویژه، از عناصر منحصر به فرد از جمله رنگ قرمز خاص، چرخهای آلومینیومی ۲۰ اینچی، علائم یادبود ۱۰۰ سالگی، سوئیچ مخصوص و کیت ویژه و کتاب یادبود بهره می‌برند.

2014 Dodge Challenger 100th Anniversary Edition
۲۰۱۴ Dodge Challenger 100th Anniversary Edition
دوج چارجر ۲۰۱۴۴ به یاد دوج استراز ۱۹۱۴ (Dodge Est. 1914) علاوه بر اسپویلر عقب، نشانهای ۱۰۰ و چرم NAPPA و کنسول جدید و شیفتر تعویض دنده از روی فرمان و تشک‌های ویژه کف با موتوری به قدرت ۳۰۰ اسب بخار از شش سیلندر V شکل ۳.۶ لیتری و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته برخوردار است. البته برای تشنگان سرعت، موتور V8 به حجم ۵.۷ لیتر نیز مهیاست که ۳۷۰ اسب بخار نیرو در چنته دارد. همه اضافات این نسخه ویژه ۲۲۰۰ دلار آب می‌خورند. همانند چارجر، دوج چلنجر ۱۰۰ سالگی هم از چرخهای جلا خورده آلومینیومی و تغییرات داخلی و تجهیزات مشابه سود می‌برد. این خودرو هم با همان موتور Pentastar V6 به حجم ۳.۶ لیتر اما با قدرت ۳۰۵ اسب بخار و گیربکس شش سرعته دستی یا ۵ سرعته خودکار و موتور V8 مشابه چارجر و با قیمتی بیش از ۲۵۰۰ دلار بالاتر از مدل استاندارد عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۹ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    آقایون،آقایون درست فکر کنید.
    آقا امیر شما که میگى من موستانگ داشتم.هیچ فکر کردى که موستانگ یه ماشین اسپرته و باید خشک باشه تا راننده تسلت بر رانندگیش داشته باشه.
    بعدشم اونایى که میگن آمریکایى ها از موتور 5.7 لیترى 370 اسب میگیرن.به گشتاورشم توجه کردن؟؟؟که خداست.!!!
    کدوم پورشه یا آلمانى 0-100 همون موستانگ gt 500 رو داره؟؟3.8 ثانیه با 662 اسب بخار از 5 لیتر.ها شما فقط 5.7 که 370 اسب میده رو میبین ولى 5 لیتر 662 اسب رو نمیبینین.کامارو هم که عالى.
    Zl1 کامارو با 590 اسب همون موستانگو میگیره.
    یا شاخ همه کوروت ZL1 که با کیت توربو 0-100 حدود 1.2 ثانیه میزنه.بوگانى هم با 4 تا توربو نتونست زیر 2 بزنه.
    خواستین لینک میدم. شعار منم only chevy هست چون واقعا آمریکا ماشین میسازه.
    راستى اون دوستى که گفت ماشین آمریکایى کیفیت نداره.پس چرا هنوز بعد 35 سال یه قطعه رو ماشینه و داره کار میکنه یا چراغاش هنوز مات نشده؟نیست آخه کیفیتش پایینه واسه همینه.
    از نظر لوکسى قبول دارم بنز و بقیه المانى ها بهترن.ولى فقط آلمانى ها و بنزش.به نظر من تکنولوژى دوم تو صنعت خودرو سازى کادیلاک از GM هست.حالا دیگه نمیخوام وارد جزعیات شم.همین جوریشم خیلى شد.اگه میخواستم کامل بنویسم خودش مقاله میشد.شرمنده هم دوستانم که اینقدر طولانى شد ولى خوب حق آمریکایى بود که ازش دفاع شه.راستى ماشین هاى انگلیسى هم خودشونم میگن خرج بالا و خرابى زیاد.بخصوص رنجرور.

  2. Nima

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    راستى این لینکم ببینین.خیلى خوبه که قدرت جنرال موتورز امریکا رو ببینین.

    http://www.pedal.ir/بنز/تست-لامبورگینی-مرسدس-بنز-دوج-شورولت/

  3. شروین

    ۲۲ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (515 ديدگاه)

    یه حرف حساب شنیدیم بالاخره. ایول داش نیما…

    1. Nima

      ۲۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1659 ديدگاه)

      ممنون داداشم.
      باید دفاع میشد.
      دیگه داشت زورم میگرفت.

  4. godfather

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    چلنجر و دیگر هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا