SRT وایپر ۲۰۱۳ هنوز به نمایشگاههای فروش خودرو راه نیافته و تنها تعداد انگشت شماری از افراد بیرون از شرکت کرایسلر، توانسته اند آن را برانند. اما با این حال تنها اطلاعات ارائه شده درباره قیمت آن این است: شروع قیمت وایپر جدید از ۹۷,۳۹۵ دلار.
با این قیمت مدل پایه به شما فروخته می شود و به علاوه ۱,۹۹۵ دلار نیز باید بابت اجرت حمل بپردازید. اگر شما می خواهید مدل GTS این خودرو را از نمایشگاه خریداری کنید ۲۳,۰۰۰ دلار بیشتر از شما می گیرند و قیمت نهایی به ۱۲۰,۳۹۵ دلار می رسد اما دیگر ملزم به پرداخت ۱,۹۹۵ دلار نیستید. شما به ازای این مقدار پول دو حالت کنترل کشش (اسپرت و جاده) را در اختیار دارید به علاوه این مورد موارد دیگری مانند: چرم برای لوازم داخل، صندلی های برقی، سیستم صوتی Uconnect و امکانات گوناگون دیگر نیز قابل سفارش هستند. اما شما همچنان باید بابت لاستیک های مسابقه ای پیرلی P ZERO، تکنولوژی قفل ترمزها و بهبود امکانات دیگر مبالغی پرداخت کنید.
اگر برای شما جالب است که مصرف سوخت این خودرو را بدانید باید بدانید که این خودرو یک بلعنده سوخت است اما عدد دقیق آن نامعلوم است. اگر شما انتظار مصرف معقولی از این خودرو دارید باید مغز خود را معاینه کنید! از یک موتور ۸.۴ لیتری V10 با ۶۴۰ اسب بخار و حدود ۸۱۳ نیوتن متر گشتاور نباید انتظار مصرف سوخت معقولی را داشت. شما باید به علاوه پرداخت حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار بابت خودرو مالیات مصرف سوخت آن را هم بدهید مگر اینکه بتوانید از دست آن فرار کنید!
چیزی که ممکن است شما به آن فکر کنید این است که بابت چه چیزی ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۲۰,۰۰۰ دلار می پردازید؟ می گویند وایپر جدید اصلاحات دقیق تر و راحتی بیشتری نسبت به نسل قبل دارد. اما آیا SRT وایپر ۲۰۱۳ (۱۱۳,۰۰۰ الی ۱۲۳,۰۰۰ دلاری) می تواند شهرتی مانند نیسان GTR مدل ۲۰۱۳ با قیمت ۹۷,۰۰۰ تا ۱۰۷,۰۰۰ دلاری پیدا کند؟
ترجمه: آریا وفاجو
سایه
۲۳ شهریور ۱۳۹۱خیلی خوشگله کاشکی به جای ماشین های کره ای اینو تو جاده های ایران میدیدم
galardo
۲۳ شهریور ۱۳۹۱بهترین سوپر اسپرت ارزان قیمت. بهتره اول تحقیق کنید بعد لایک یا دیس لایک بزنین.
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴زیاد قشنگ نیست
topgearuk
۲۳ شهریور ۱۳۹۱از قیافش خوشم میاد.
و از همه مهم تر خیلی مشتاقم صداش رو بشنوم(8.4 چه صدایی داره)
momo
۲۳ شهریور ۱۳۹۱خوب به نظر من این یه ذره از نیسان gtr بهتره یعنی اندازه همون 20.000 دلاری که گرونتره بهتره . در کل جفتشون عشقه منن only VIPER & GTR
Mustang Shelby
۲۴ شهریور ۱۳۹۱اتومبیل قشنگیه فقط حیف که اون ابهت سابق نداره
ولی باز خوبه طرح کاپوت و فرم در و سقف ماشین حفظ کردن مخصوصا بالچه ماشین که ادم یاد مدلهای GTSوACR وایپر که مربوط به سالهای 99 و 2000 هستن میندازه.
برین به این دو تا ادرس خودتون متوجه میشین که من چی میگم:
http://www.netcarshow.com/dodge/1999-viper_acr/
http://www.netcarshow.com/dodge/2000-viper_gts/
مسعود
۲۴ شهریور ۱۳۹۱به نظر من نسل قبلیش قشنگ تر و خشن تر بود و همچنین نسبت به وایپرتر
علیرضا اسدی
۲۴ شهریور ۱۳۹۱به نظر من هم قبلیاش خیلی باابهت تر بود،یه جواریی ماسل بود ولی این جدید شبیه ماشینای اروپایی شده،قیافش سوسول شده،تو اعداد و ارقام حرفی برای گفتن نداره.
امیرعلی
۲۴ شهریور ۱۳۹۱زردش قشنگ تره..
مدیر عزیز اگه میشه یه مطلب درباره ی audi tt بذارین
با تشکر
amir.t.
۱۷ آبان ۱۳۹۲موتورش فضای زیادی رو گرفته …
مصطفیRS
۲۹ فروردین ۱۳۹۳8.4؟زیاده…