کرایسلر در بازار خودروی ایالاتمتحده تنها با دو محصول پرفورمنس بسیار موفق عمل کرده است. دوج چلنجر با فروش ۱۸,۰۳۱ دستگاه در سهماههٔ سوم سال جاری، فورد موستانگ با فروش ۱۶,۸۲۳ دستگاه و شورلت کامارو با ۱۲,۲۷۵ دستگاه را پشت سر گذاشته است. حال اما مشخص شده تنها چلنجر نیست که خریداران کامارو و موستانگ را به سمت خود جذب کرده بلکه چارجر هم همین کار را انجام داده است. مدیر بازاریابی دوج چارجر «اشتون مونیوز» در گفتگو با MuscleCarsAndTrucks گفته است چارجر هنوز خریداران دیگر سگمنتها را به سمت خود جلب میکند و تعجبآور اینکه برخی از این خریداران از بخش خودروهای عضلانی هستند.
وی دراینباره گفته است:
ما افراد زیادی را میبینیم که از کامارو و موستانگ به سمت چارجر آمدهاند. این یک سدان است ولی ما میبینیم که خریداران خودروهای عضلانی به سمت آن میآیند. ما این استدلال را داریم که افرادی که در زندگی خود یک ماسل کار خریدهاند، وقتی دارای خانواده میشوند اما هنوز خواهان خودرویی سرگرمکننده هستند میتوانند یک دوج چارجر داشته باشند
جالبتر آنکه افرادی که سدانهای خانوادگیتری مثل تویوتا آوالون، فورد تاروس و شورلت ایمپالا دارند به نظر نمیرسد علاقهای به یک سدان پرفورمنس مثل چارجر داشته باشند. بهتازگی اما تویوتا با عرضهٔ مدل آوالون TRD سعی کرده بخشی از این بازار پرفورمنس را تصاحب کند اما مونیوز فکر نمیکند این سدان ژاپنی در برابر چارجر شانسی داشته باشد. وی اضافه کرده است:
به ویژگیهایی که آنها برای پرفورمنس اضافه کردهاند نگاه کنید. آنها فقط اگزوز بزرگتر نصب کرده و فرمان تعلیق را سفتتر کردهاند اما این هنوز هم دیفرانسیل جلو است درحالیکه ما تنها خودروی دیفرانسیل عقب را در این بخش داریم
Mohammad
۲۱ مهر ۱۳۹۸دوج غوغا کرده لامصب…
یانکی
۲۱ مهر ۱۳۹۸چه جادویی پشت محصولات داج هستش که فروش مدلهای مختلعش از زمانی که معرفی شدن بیشتره.
امیر
۲۱ مهر ۱۳۹۸کم کم دوج به دوران اوجش نزدیک میشه…دهه ۶۰ و۷۰
چلنجرش بی رقیب
رمش بی رقیب
دورانگوش عالی
گرند کاروان عالی
الانم ک چارجرش بی رقیب
دوج عشقه
کافر مقدس
۲۱ مهر ۱۳۹۸فقط دغدغه هاشون برای خرید ماشین تو آمریکا:(
ما اینجا دنبال یه شورلت نوا 40 سال پیش با خواهش تمنا :(
MehdiTurbo
۲۱ مهر ۱۳۹۸مشخص کاملن
هر چی عضلانی و مردونه تر فروشش بیشتر
کامرو و موستانگ نسبت به قبل سوسول شدند لوس بارشون اوردند تو این نسل.
Saeee
۲۱ مهر ۱۳۹۸نمیشه اینجوری گفت
این سه تا برادرن
از هیچ کدومشون نمیشه گذشت
همین موستانگ پر فروش ترین ماسل کار بوده...تو اروپا پر فروش ترین کوپه بوده..…
کامارو و کوروت دارن پیست هارو به آتیش میکشن
داج هم یه هیولایی بی نظیر تو خط مستقیمه
هر سه غولی هستن واسه خودشون
حالا دلیل اینکه قدرت کامارو و موستانگ رو آوردن پایین فقط به خاطر پایین آوردن مصرف سوخته و گرنه کسی که یه ماسل کار بخواد بخره میره شلبی gt500 میخره….میره کامارو ZL1 میخره….میره هلکت میخره…
من بخدا اگه بخوام ماسل کار بخرم: یا سه تا شونو میخرم…. یا اصن نمیخرم…چون نمیتونم از یکی دیگه بگذرم
رامین
۲۱ مهر ۱۳۹۸شلبی gt 500 و کامارو ZL1 دیگه روح یه ماسل کارو ندارن. بیشتر شبیه ماشینای آلمانی شدن. کسی که ماسل می خره اصن واسش مهم نیست تو پیست رکورد بشکونه یا یه پیچو با حداکثر چسبندگی و سرعت بره. چون ماشینای زیادی تو دنیا هستن که این کارو خیلی بهتر انجام می دن. یه ماسل کار می گیرن چون با تمام ماشینای فرق می کنه. صداش ظاهرش حتی بیش فرمونیش لذت نشستن پشت فرمون ماشینی که موقع روندنش همه چیو فراموش کنی و فقط صدای موتورش به گوشت بیاد
مانی
۲۲ مهر ۱۳۹۸بخدا تو اروپا پر فروشترین کوپه نبوده
اینو اولین بار کی گفت که اینجوری شد؟
خدا لگدش کنه خخخخ
Saeed
۲۲ مهر ۱۳۹۸معلومه از دنیا چقدر عقبی که نمیدونی موستانگ ۴ بار پر فروش ترین کوپه جهان، مخصوصا اروپا بوده
https://www.pedal.ir/%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%af/%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%da%af-%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%88%d9%be%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%aa/
مانی
۲۴ مهر ۱۳۹۸اطلاع نداشتن در مورد یه لگن خاص هیچ اهمیتی نداره
که فکر میکنی از دنیا جلو یی
سعی کن فرق اروپا و جهان رو بفهمی بعد ایراد بگیری
اون سالی هم که فکر میکنی تو اروپا اول بود،آمار
BMW sries4,Audi A4 coupe,Audi TT & mercedesBenz C class coupeرو هم ببین
مهدی
۲۱ مهر ۱۳۹۸به امید اینکه خودروی امریکایی بدون پارکینگ و هارلی دویدسون تو ایران آزاد بشه
رامین
۲۱ مهر ۱۳۹۸کاملا منطقیه که این ماشین طرفداراش روز به روز زیاد تر بشن
1- قیمت عالی
2-پرفومنس فوق العاده نسبت به قیمت
3-استایل تهاجمی و عضلانی
ما میبینیم که خریداران خودروهای عضلانی به سمت آن میآیند. ما این استدلال را داریم که افرادی که در زندگی خود یک ماسل کار خریدهاند، وقتی دارای خانواده میشوند اما هنوز خواهان خودرویی سرگرمکننده هستند میتوانند یک دوج چارجر داشته باشند. خیلی منطقیه این حرفشون
محمدهادی
۲۱ مهر ۱۳۹۸راست میگه داداش،یک هیولای واقعی هیچوقت دیفرانسیل جلو نیست،اصلا دیفرانسیل جلوها ذاتا بدرد کلاس خودروهای اقتصادی میخورن،چون نمیشه باهاشون هیجان انگیز پیچید و پشت ماشینو یکم تو پیچ منحرف کرد تا لذت روندن رو بیشتر حس کرد
Ali entezar
۲۲ مهر ۱۳۹۸این همه نظر در باره ماشینهای آمریکایی برای چه وقتی نمیتوان سوارش شد در ایران چه فایده راست میگن بیان با پراید کورس بگذارندالان از شرکت سایپا تعریف کردم خیلی نامرده با این تعریف من فردا دوتا هاچ بک برام نیارند دم درب منزلم ???
Ali entezar
۲۲ مهر ۱۳۹۸وقتی نمیشه در ایران ماشینهای با این قدرت سوار شد بگو هر چه هست مبارک آنهای باشه سوار میشوند ول کنید آنها و بچسبیم به پراید خودمون بهترین ماشینه به شرطی این که بیشتر از ۵۰کیلومتر بیشتر نرویم خدا وکیلی خوب تعریف کردم از شرکت سایپا امیدوارم مدیران محترم سایپا قدر تبلیغ منو بدونند فردا دو هاچبک دم در خونم پاک باشه?????
مانی
۲۴ مهر ۱۳۹۸بی غرض عرض میکنم
از بچگی تو ایران تشریف داشتین؟