نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵: رام یک نسخه آفرود از تراک ۱۵۰۰ دوج را با نام شورشی یا ربل معرفی کرد. در نگاه نخست، طراحی خاص جلوپنجره مشکی رنگ و سپرهای آفرود و عبارت بزرگ RAM جلب توجه میکنند.
با کمی دقت بیشتر، چراغهای LED جلو، ضربهگیرهای ویژه آلومینیومی و سپرهای با پوشش رنگ پودری، درب کاپوت با دو دریچه هوای اضافی، چرخهای ویژه ۱۷ اینچی مات با تایرهای آفرود ۳۳ اینچی تویو، اگزوزهای دو تایی کرومی و نشان رام روی درب عقب نیز به چشم خواهند آمد. ویژگیهای خاصی برای افزودن امکان ورود به مسیرهای ناهموار برای این خودرو پیشبینیشده. افزودن فاصله کف از زمین به میزان ۲.۵ سانتیمتر آن را به اندازه ۲۶.۲ سانتیمتر بالاتر از زمین قرار داده که بهترین در این کلاس میباشد و استفاده از تعلیق بادی و کیت بالابر ۱ اینچی، دو قلاب در جلو و بهبود زاویه ورود و خروج به مسیرهای تپه ای شیبدار از خصوصیات مثبت رام ربل محسوب میشوند. فضای داخل کابین نیز به شکلی منحصربهفرد طراحی شده است. ترکیبی از رنگ مشکی، نقره ای و خطوط قرمز، فضایی جذاب و البته کلاسیک و گرم ایجاد کردهاند. روکش وینیل صندلیها با الگوی عاج تایرها بهصورت برجسته تزئین شده است. کنسول وسط عریض همراه با فضای کافی برای لوازمی چون گوشی و تبلت میباشد. رام ۱۵۰۰ ربل به صورت انحصاری با اتاق دو کابین crew cab با فضای ۱.۷ متری ارائه میشود.۴۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
انزو
۲۴ دی ۱۳۹۳یه مقاله گداشتین که توش دوج رام بدترین شده بود.ببینیم این چی میشه!
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳برادر اونجا به همه ی خودرو ها از جمله 918 و اسمارت مقایسه شده بود
بعدشم اونجا بدترین نبود
تیتر مطلب اشتباه بود باید مینوشت بیشترین و کمترین
شما نگاه کن ببین توی وزن و شتاب و … آخر شد
خب با این هیکل بایدم می شد
….
انزو
۲۴ دی ۱۳۹۳خب خوبه خودتم داری میگی با این هیکل بایدم میشد!!!پس شده.حالا با چه هیکلی یا با کیا مقایسه شده ولی به هر حال بدترین شده.در ضمن توی ترمز و مصرف سوختم بود.کلا تو همه چی از همه بدتر بود.خیلی ماشینای دیگم تو کلاس خودشم میتونستن بشن پس چرا این بدترین شد؟اون مقاله رو هم من ننوشتم که به من میگی.پدال نوشته برادر.
مجتبی(ساروی)
۲۴ دی ۱۳۹۳انزو جان یه همچین منطقی از شما بعیده برادر .خئدت یه لحظه تعداد دیسلایک ها رو بشمار متوجه میشی چند نفر با شما مخالف هستن
S97
۲۸ دی ۱۳۹۳آخه برادر من، لامبورگینی هم بیاد با پراید مقایسه بشه میشه سنگین نرین و پرمصرف ترین. میخوام بگم که هر ماشینی رو نباید با هر ماشین دیگه مقایسه کرد و…
ALIUnited
۲۴ دی ۱۳۹۳لامصب خیلی بزرگه . پشت چراغ قرمز بغل یکیش با 206 وایستاده بودیم , کاپوت جلوش با سقف 206 هم ارتفاع بودن .
ولی مصرفش نسبت به قدرت و وزنش خیلی مناسبه .
E 36
۲۴ دی ۱۳۹۳فوق العادس هم زیبا هم با ابهت هم قوی !
حسابی از خجالت F150 درمیاد
شروین
۲۴ دی ۱۳۹۳توی اون مقاله دوج رام 4500 که بیشتره کامیونته تا وانت با 918 هایپر کار مقایسه شده بود که کاملا غیر عقلانیه.
رام فقط یک مدل نیست. مدلهاش تو این لینکه:
http://www.ramtrucks.com
احسان آرسنالی
۲۴ دی ۱۳۹۳شما توضیحات اون مقاله رو درست نخوندین مثلا رام رو با یه خودروی پلاگین هیبرید مقایسه کرده بودند
مسعود
۲۴ دی ۱۳۹۳اون رام 4500 بود که درواقع یک کامیونت هست تا وانت !
رام 1500 با 0 تا 100 فقط 5.4 ثانیه با موتور 8 سیلندر توان رقابت با خیلی از اسپورت ها رو داره !
تازه رام هلکت هم که جای خود داره !
سامان از تبریز
۲۴ دی ۱۳۹۳سلام به همه دوستان
میخوام عظمت و ابهت دوج رام1500 رو واستون نشون بدم
دوج رام بغل لندکروز V8 در تبریز عکاسش هم دوستمه
http://www.8pic.ir/images/hyncrrov9e3zfhnnulcj.jpeg
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳بازم ممنون
ولی لندکروز v8 یه چیز دیگست
MAFIA
۲۴ دی ۱۳۹۳دوج هم اومد به بازار.خوشگله و قیمتش خیلی زیاده نسبت به امکاناتی که داره.ولی در کل بدک نیست.ولی ای کاش آمریکایی ها با پولی که از ما خوردن یه موتور هسته ای بندازن روش که دم به ساعت تو پمپ بنزین نباشیم.
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۲۴ دی ۱۳۹۳پولی که از شما خوردن ؟هه
در ضمن لطفا مقاله رو کامل بخون اخرش گفت که مصرفش 9/4 لیتر در صد کیلومتره
pony car
۲۴ دی ۱۳۹۳خوبه ولی با محصولات فورد هنوز خیلی فاصله داره
Pooya
۲۴ دی ۱۳۹۳سلام یک نظرسنجی.
Ford F150 Raptor 2017 = like
Dodge Ram 1500 rebel 2015 = dislike
من فورد رو انتخاب می کنم.
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳قطعا F-150
ولی شما باید دو تاشون رو یا 2015 شون رو بررسی کنی یا 2017 که چون رام 2017 نیومده باید همون 2015 مقایسه کنی
که بارم انتخاب من همونه
Mostafa&S
۲۴ دی ۱۳۹۳تراک فقط فورد چون از آلومینیم ساخته شده وزنش از این خیلی کمتره
tadano
۲۴ دی ۱۳۹۳پدال جان کامنتای منو حذف کن ولی لااقل در حقم دعا کن خدا صبرم رو زیاد کنه خودت داری میبینی که؟
پیر پشمک موی
۲۴ دی ۱۳۹۳ب نظرم نمیتچنه افرود خوبی داشته باشه چون معلومه وزن زیادی داره واس افرود فقط f۴ تویوتا بیس سال پیش
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳شما هم که کلا گیر دادی به f4
امیرfxx
۲۴ دی ۱۳۹۳صدی9,4لیتر اونم با حجم 3600ccو 305 اسب!
خدایی دمشون گرم،دیگه گذشتاون دوره که باید به وانت های آمریکایی تانکر وصل میکردی که بتونی مصرفشو برسونی!
ALIUnited
۲۴ دی ۱۳۹۳پژو پرشیا تو در هر 100 کیلومتر لیتر 12 مصرف می کنه
h112
۲۴ دی ۱۳۹۳از همون عکس اول معلوم یه خودرو همه فن حریفه…..اون رنگ نقره ای و قرمز باعث شده داخل ماشین از یه نواختی در بیاد….دوستان من هرچی نگاه کردم دسته دنده رو ندیدم….چه جوریاست؟؟؟؟
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۲۴ دی ۱۳۹۳دسته نداره.روی کنسول وسط بغل دکمه ی استارت قرار داره (عکس 4)
نوید
۲۴ دی ۱۳۹۳ولی کلا خیلی خوش تیم تر شده
تو آفرود هم نسبتا پیشرفت داشته
اما خیلی حرفی برای گفتن تو آفرود نداره
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳بابا شما که که از آفرود سر در نمیارین چرا دیس میدین
مشکل من اصلا دیس ها نیست
مشکل من اینه که وقتی یه کسی اطلاعات داره و بهتون میگه
به جای اینکه قبول کنید و یا روش تحقیق و بررسی کنید
فقط مخالفت میکنید
و بقیه رو هم گمراه میکنید
HILUX
۲۶ دی ۱۳۹۳شما که از آفرود سر در میاری بگوببینم چه مشکلی داره؟؟؟؟
قاتل خودروها کوروت
۲۴ دی ۱۳۹۳وانتش وانته
kurdishlambo
۲۴ دی ۱۳۹۳حالا اونجارو بیخیال اینجارو باش:
جوان ایرانی با همکاری تولیدکننده ایتالیایی، لامبورگینی گانادور را طراحی و توسعه داده است.
«محمد حسین امینی یکتا» دانشجوی طراحی صنعتی با همکاری تولید کننده ایتالیایی، لامبورگینی گانادور را به صورت مفهومی طراحی کرده است؛ این طراح جوان در طول ترم اول سال تحصیلی خود این خودرو را در میلان توسعه داده است.
یکی از ویژگیها در طراحی این خودرو، خط مستقیمی است که از انتهای خودرو تا جلوی آن کشیده شده است.
مرگ بر لامبو دیگه لامبو هم به فنا رفت/تصورشو بکنید لامبو با طعم لیموپراید!!خداییش عجب مردم شوخ طبعی هستیم ما
4MATIC
۲۴ دی ۱۳۹۳ازش خوشم نیومد
حدیثه
۲۴ دی ۱۳۹۳پراید 1300 مناسب برای کشتن سرنشینان از همه جا بی خبر
behzad
۲۴ دی ۱۳۹۳چرا دوج رام همیشه یه شکل بوده :D
farzad
۲۴ دی ۱۳۹۳به نظرم F150از این بهتره
مصطفی
۲۴ دی ۱۳۹۳اوففففف عجب قیافه ای داره!
ادوریس
۲۴ دی ۱۳۹۳دوج رم 2500 aev concept یه هیولای زیبا و مختص افرود که بر مبنای دوج رم 2500 طراحی شده، البته تو نمایشگاه سما معرفی شد و نمیدونم به تولید انبوه رسیده یا نه…دوستانی که عاشق یه هیولای ترسناک و در عین حال جذاب برای آفرود میگردن، میتونن یه سری به این لینک بزنن
http://www.aev-conversions.com/vehicles/ram
به نظرم حتی از فورد رپتر ترسناکتره…
به هر حال درود بر آمریکایی ها که معنای ابهت مردونه و لذت خارج از جاده بودن رو به خوبی درک کردند.
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳سایت خوبی بود
عکساش هم خیلی با کیفیت بود
kasra
۲۴ دی ۱۳۹۳به به… من خودم ford raptor رو ترجیح میدم :)
godfather
۲۴ دی ۱۳۹۳یه یانکی دیگه
این اسیاییاهیچ وقت نباید وارد کلاس تراک میشدند فقط خودشون ضایع کردند
باید از سیاست اروپاییا یاد بگیرند
دوج همیشه خوبه
سامان از تبریز
۲۴ دی ۱۳۹۳دوج رام مقابل لندکروز V8 در تبریز
http://www.8pic.ir/images/hyncrrov9e3zfhnnulcj.jpeg
محمدMOHAMMAD
۲۴ دی ۱۳۹۳واقعا ترکیب رنگش دنیای هیجان و آفرود است
محمدMOHAMMAD
۲۴ دی ۱۳۹۳من نمیدونم ما ایرانی ها خودمون چی فرض کردیم که در یک نگاه ماشینی را که توسط مجرب ترین مهندسین دنیا ساخته شده و در بدترین شرایط آب و هوایی و جاده ای تست شده و یک دنیا قبولش دارند را زیر سوال می بریم و ایراد بنی اسراییلی می گیریم حالا اگه خودمون سوار بهترین ماشینها می شدیم حرفی نبود ولی بیشتر ماشینهایی که ما سوار می شویم تو دنیا نگاه هم بهش نمی اندازند ولی اینقدر پر ادعا هستیم که روی هر ماشینی که می بینیم ایراد می گذاریم
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳اینجا در سال بیش از 1000 تا مطلب میزارن
یعنی ما فقط باید بیایم همشون رو تایید کنیم؟
آره من نقدش میکنم چون تو آفرود مالی نیست
امیر
۲۵ دی ۱۳۹۳جی ام سی با سیرا وکانیون شورولت با سیلورادو کلرادو که تو همین 2ماهی که آمده عالی رشد کرده فوردم با مدل جدید اف ترکوند وقطعا 2015 رکورد فروشومیزنه تویوتا هم با تاکوما وتوندرا خیلی خوبه نیسان تایتان حتی مدل جدیدشم توانایی رقابت نداره پارسال فقط0/5 درصد بازارو تو تراکا گرفته دوجم که حرف نداره تو تراک
MjM
۲۵ دی ۱۳۹۳رام رام نشدنی!
پیکان جوانان
۲۵ دی ۱۳۹۳فک کنم به اف 150 و سیررا نمیرسه
parseh net30
۲۵ دی ۱۳۹۳داشبوردش خیلی جالبه.مردونست