بسیاری از شرکتها برای دور نگه داشتن ویژگیهای ظاهری مدلهای تست نسلهای جدید خودروهای خود از چشم خبرنگاران و دوربینها، از استتار استفاده میکنند، ولی این بار، «رام»، پوشش استتار را بر روی کشنده خود انداخته و آن را به بازار معرفی کرده است. بعد از یک سال وقفه، رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ ماسی اوک ادیشن وارد خط تولید کشندههای رام شده است.
قابلیتهای این خودرو، نسبت به قبل بهبود یافته و ویژگی استتار در آن برجسته است. مدل جدید بر پایه رم ۱۵۰۰ Outdoorsman طراحی و ساخته شده است و از جهات بسیاری شبیه به آن است. نشان استتار ماسی اوک بر روی تکیهگاه صندلیها و عقب خودرو، خودنمایی میکند. ماسی اوک یکی از شرکتهایی است که در صنایع نظامی در زمینه استتار فعالیت میکند. در قسمت پایین بدنه نیز پوشش استتار در یک آپشن جداگانه، در دسترس خواهد بود. این پوشش میتواند در قسمت وسط بارگیر و پنلهای آن قرار داده شود.
رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ ماسی اوک ادیشن، منحصراً به صورت دو دیفرانسیل عرضه شده است و طول بارگیر آن میتواند ۱/۹۳ یا ۱/۷ متر باشد. آپشنها، شامل صندلیهای چرمی کاتزکین و رامباکس در هر دو طول بارگیر هستند. موتور عرضه شده استاندارد این مدل، ۳/۶ لیتری پنتا استار V6 است که میتواند با موتور ۳ لیتری اکو دیزل V6 و یا ۵/۷ لیتری همی V8 جایگزین شود.
رنگهای این مدل نیز، مشکی، مشکی Gold Pearl و سبز Prairie Pearl خواهند بود. قیمت رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ ماسی اوک ادیشن از ۴۱ هزار و ۱۸۰ دلار شروع میشود که ۱۱۹۵ دلار آن به خاطر مسافت است. این رم استتار شده در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۴ به نمایش درمیآید و مدت کوتاهی پس از آن، به دست خریداران خواهد رسید.
حمزه
۲۳ دی ۱۳۹۲من عاشق ماشینهای گنده ی امریکایی هستم. مثلا همونایی که با نام تراک ازشون یاد میشه. یا هیمنا. خیلی دوسشون دارم. کاشی میشد داشته باشیم :)
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
باز هم یه غول دیگه.
چقدر کابین زیبا و ارگونومیکی داره
سینا
۲۳ دی ۱۳۹۲پدال جون تیتر خبرت (»» رم ۱۵۰۰ ماسی اوک، بلوط پوشیده در خزه) خوراک با کلمات بهم ریخته زیر جمله بسازیده …
علی
۲۳ دی ۱۳۹۲اینم عالیه اما ford f150 رو بیشتر دوست دارم مخصوصا همین مدلش که پدال در موردش نوشته
الان اخبار صدا و سیما میگه چقدر این آمریکایی ها بدبخت و بیچاره هستن که کشاورزاشون نمیتونن از تکنولوژی برتر نیسان وانت و پیکان وانت ما استفاده کنن و دولت آمریکا وانت بارهای بی کیفیت و غیر ایمن بهشون تحویل میده تا بلای جونشون بشه!!!!
خاوری مزراتی
۷ اسفند ۱۳۹۲بنظرم که اصلن در حدواندازه فورد اف 150 یا تویوتا تاندرا نیست. زشته و بدترکیب
ali
۲۳ دی ۱۳۹۲دقت کردین فاصله بین دوتا صندلی چقدر زیاده
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
رم جدید ترکونده
هم طراحیش بهتر شده هم….
تازه موتورترند رم رو به عنوان
بهترین تراک 2014 انتخاب کرد.
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
البته
غوله مرحله ی اخر تراک های امریکایی هنوز
F ford هستش
Yashar
۲۳ دی ۱۳۹۲به خاطر منطقه آزاد آراز ، وانت بارهای معروف و مدرن آمریکایی در تبریز زیاد شده ، خیلی ابهت دارند تصور کنید اندازه یه خاور یا ایسوزو 5 تن میمونه
محسن.د
۲۳ دی ۱۳۹۲این استتار فقط به خاطر زیباییه؟؟!!
کافر مقدس
۲۳ دی ۱۳۹۲کابینش که دقیقا مثل نمونه ی فابریکی ــــه! هیچ فرقی نکرده جز اینکه یه لوگو به صندلی ها اضافه شده .!
فابریکیش از این هم قشنگ تره اینم عسکش :
http://up.delkash.net/images/3lcdukeys0gj4mwozp1u.jpg
رَم فقط 3500 ! از نزدیک دیدم کرکام ریزون شد!
Who Hottid My Koork?!
محمدرضا
۲۳ دی ۱۳۹۲یکی از خوبی های غولهای آمریکایی اینه که می کشمتون ! :-“
زیگما
۲۳ دی ۱۳۹۲یعنی با این میشه بری تو جنگل برای شکار و استتار کنی و شکار نفهمه که شما اومدی؟
یه پسل باهوش
۲۳ دی ۱۳۹۲خوب به نظر شما بجای لیفان 620 که هم نویگشن داره هم سانروف و تازگی
مردم چی بخرن ؟
الان پارس کیفیت داره یا ال نود یا زبونم لال ام وی ام 530 !!
اگه من اشتباه می کنم خواهشا توجیه کنین منو
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
یه پسل باهوش عزیز
نظره شما متین
ام منم پشت x60 نشستم افتضاحه
هر بار که سانروف رو باز می کنی ممکنه دفعه ی بعد باز نشه
نویگیشن نداره
اپشنه، 1 میلیون باید بدی
zondar
۲۳ دی ۱۳۹۲F.A
تا 70 میلیون
مزدا 3 قدیمی 87یا88
اسپورتیج قدیمی
کیا پیکانتو
هیوندای i20
تویوتا یاریس مدل 2009
مزدا 2 1391
و اگه بخای 75میلیون بدی
Mg550 2012
سراتو 1600 مدل 2012
کمری مدل 2008
سوناتا قدیمی مدل 2008
Nima
۲۳ دی ۱۳۹۲با موتور hemi عجب چیزى میشه.
ولى خرجشم فضایى میشه
Nima
۲۳ دی ۱۳۹۲آره فکر کنم.زیگما جون
پويان
۲۳ دی ۱۳۹۲مدل پایش قشنگ تر نبود؟
Alpacino
۲۳ دی ۱۳۹۲وااای توی کابین ماشین چه حس آرامشی میده
carbonado aventador
۲۴ دی ۱۳۹۲حیف که دست ما بهش نمی رسه!!!!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۲درود.
وانت فقط امریکا.
ولی این استتار اصلا بهش نمیاد.
((( ایران و المان )))