یک فراخوان بزرگ برای داج چارجر اعلام شده و در حالی که آمار مربوط به فراخوانهای مرتبط با کیسههای هوای تاکاتا رو به گسترش است، چارجرها به خاطر یک مسئله عجیبوغریبتر به نمایندگیها فراخوانی شدهاند.
این خودروساز امریکایی از دریافت سه گزارش از مالکان به خاطر برخی آسیب جزئی دست در هنگام تعویض چرخها خبر داده است. این مشکل در هنگام لغزش خودرو از زیر جک اتفاق افتاده است. برای رسیدگی به این موضوع، داج برای مالکان چارجر یک سری «گُوِه چرخ» فراهم میکند.
در مجموع، تعداد ۴۴۱ هزار و ۵۷۸ دستگاه چارجر تولید سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در ایالات متحده، ۴۹۶۹ دستگاه دیگر در مکزیک، ۱۹۲۲۰ دستگاه در کانادا و ۳۸ هزار و ۹۴۷ دستگاه چارجر دیگر در خارج از مرزهای منطقه آزادی تجاری امریکای شمالی (NAFTA) تحتتأثیر این فراخوان قرار میگیرند.
اریک مِین (Eric Mayne)، سخنگوی فیات کرایسلر اتومبیلز امریکا در این زمینه به «اتوبلاگ» میگوید:
ساختار بدنه این خودرو منحصر به فرد است. اگر دستورالعمل راهنمای نگهداری رعایت نشود، امکان لغزش وجود دارد. این گُوِهها به این منظور در اختیار قرار میگیرند تا از عمل به این اصول راهنما اطمینان حاصل شود. ما همیشه دادههای مربوط به گارانتی خود را ارزیابی میکنیم تا بتوانیم بهترین راه را برای ایجاد بهترین تجربه مالکیت در اختیار داشته باشیم. وقتی دادههای مربوط به تایر و جک را بررسی کردیم، متوجه شدیم که مشتریان نیاز به کمک بیشتری در این زمینه دارند.
ارش
۲۱ بهمن ۱۳۹۴خدایش حال میکنم وقتی میبینم اینقد به مشتری ارزش میزارن .
moein
۲۱ بهمن ۱۳۹۴واقعا پولی که دریافت می کن به معنی واقعی کلمه حلاله
shahab
۲۱ بهمن ۱۳۹۴واقعا
برای 3تا گزارش این همه خرج و درد سر برای خودشون درست میکنن
حالا اینجا ماشین صفر میخری هر 1000تا نزدیک 1لیتر روغن کم میکنه هیچ کس هم پاسخگو نیس
REZA
۲۱ بهمن ۱۳۹۴پس اون چارجر هایی که تو ایران هستند چیکار کنند؟؟؟
amir ali
۲۲ بهمن ۱۳۹۴اونجا بازار خودرو انحصاری نیست و با توجه به قدرت خرید مردم ، خودروساز می دونه اگه رضایت مشتری را جذب نکنه سال بعد همون مشتری از یک کمپانی دیگه خودرو تهیه می کنه . ولی اینجا هر دو مونتاژکار می دونن مردم چاره ای ندارن و قدرت خریدشون هم بالا نیست که برن وارداتی بخرن و مجبورن همین اهن پاره را دودستی بچسبند و به همین دلیل هم از موضع قدرت و طلبکارانه با مشتری برخورد می کنن و علت همه بیکیفیتی ها را تحریم معرفی می کنن در صورتیکه علت همه اینها انحصار است و تا زمانیکه دولت سهام دار این دو شرکت باشد وضع همین خواهد بود .
(*مهرداد*)
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ریزبینی و مشتری مداری تا کجا !!! این یعنی رمز فروش بیشتر و موفقیت ….و ما اندر خم یک کوچه ایم هنوز …
محمدرضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۴این که چیزی نیست گاری سازان سایپا و ایران خودرو از همان روز بعد از تحویل خودرو به مشتری بدون فراخوان پذیرای مشتریان در تعمیرگاه ها هستند ! از تعویض گیربکس گرفته به بالا !
اشکان
۲۱ بهمن ۱۳۹۴یارو اینجا بخواد به همچین چیزی اعتراض کنه میگن تو بلد نیستی…..برو بچه یاد بگیر چجوری پنچری میگیرن…..اونجا……واقعا اونا هم انسانن مثل ما یا ما یه چیز دیگه ایم??!!
Sina
۲۱ بهمن ۱۳۹۴تو ایران که نیازی به فراخوان نیست، چون وقتی ماشین رو تحویل بگیری دو روز بعد چه بخوای چه نخوای مجبوری یه سر بری تعمیرگاه
king 918
۲۱ بهمن ۱۳۹۴دمشون گرم والا ……………
ولی چارجر قبلی خیلی لات تر و با عظمت تر بودن ………
مجتبی
۲۱ بهمن ۱۳۹۴اون چلنجر
king 918
۲۱ بهمن ۱۳۹۴داش یعنی چی اون چلنجر یکم روشن کن مطلبو ………..
یاس ی
۲۱ بهمن ۱۳۹۴آدم اینجور مطالبو که میخونه شک میکنه که ما مسلمونیم یا اونه.
خداییش انقدر به فکر مشتری بودن جای تقدیر داره.
اینجا پژوها سوختن با سرنشین داخلش، حاظر نشدن قبول کنن که ایراد از ماشینه.
شکوفه های کویری
۲۱ بهمن ۱۳۹۴احترام به مشتریشون تو حلق کوفتپا و ویران خودرو. برای ریزترین و جزئی ترین مشکل هم فراخوان میدن و میخوان که محصول را بدون هیچ مشکلی به مشتری تحویل بدن. خوب اونا شیطان بزرگ هستن و مستکبر و کافر و ما هم مومن و نماز خوان و ملت همیشه در صحنه خخخخخخ.
Mohammad
۲۱ بهمن ۱۳۹۴توو ایران از لحظه تحویل روزی یه بار فراخوان داری خخخخخخخ….
omid
۲۱ بهمن ۱۳۹۴توی کشور ماهم خودرو سازا خیلی رسیدگی میکنن . مثل اتش گرفتن و تایرای تاریخ گذشته و نداشتن دنده عقب و … که همه ما مستحضر همه این فراخوانا بودیم…
خود بنده یک خودرو داخلی گرفته بودم بعد از دو روز متوجه شدم که رینگ زاپاس سوراخ بزرگ داره وباد خالی میکنه و گیربکسش مشکل داره… و بعد از نشان دادن مشکلات ماشین بعداز دو روز نمایندگی قبول نکرد، و گفتن باید در روز تحویل خودتون متوجه میشدید و گیربکس هم با 80 تومن عوض کردن مثلا…. این است رضایت و فراخوانی
احمد باقری
۲۱ بهمن ۱۳۹۴واقعا تاثیرگذار بود. احسنت، مرحبا، آفرین، هر چی بگیم کمه. پولی که میگیرن نوش جونشون.
پویان
۲۱ بهمن ۱۳۹۴احترام به مشتری رو تو ایران از کوچکترین دکه و مغازه و دستفروش میشه دید تا برو بالا!!!دریغ از ذره ای شعور احترام به مشتری! البته تقصیر خودمونه. بالاخره همه با هم یه ملتیم. یه ملت جهان سومی در فقر فرهنگی و اقتصادی
bab
۲۱ بهمن ۱۳۹۴بعد میگن چرا واسه صنعت خودرو داخلی جک میسازین
Hamid
۲۱ بهمن ۱۳۹۴چه عجب یه مطلب هم از این اسطوره با هیبت گذاشتی پدال.
هلاکتم هلکت!!!!
حامد
۲۱ بهمن ۱۳۹۴«لغزش خودرو از زیر جک»… فکر میکنم از «روی» جک درستتر باشه…
سامان
۲۱ بهمن ۱۳۹۴کی گفته بچه ها معصوم بدنیا میان ، من یه گناهی کردم که تو ایران به دنیا اومدم
sajjad
۲۹ بهمن ۱۳۹۴اون پولی را که برای این ماشین میگیرن حلالشون باشه
مهدی
۸ اسفند ۱۳۹۴خوش به حال اونا که چنین خودرو سازهایی دارن مال ما ها که ……..خودتون خوب میدونید نیازی به یاداوری نیست
.
.
لعنت به صنعت خودروسازی ایران
حسام
۱ فروردین ۱۳۹۵دیاگ مورد استفاده برای این ماشین چیه ممنون