همهی خودروسازان با فراخوان آشنا هستند اما خب فرا خواندن تنها یک دستگاه خودرو به نمایندگی خیلی اتفاق نمیافتد! البته این اتفاق برای یک دستگاه رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ رخ داده و مشکل این خودرو به پشت آمپرهایی مربوط میشود که احتمال از کار افتادنش وجود دارد.
فیات-کرایسلر مالک این خودرو را از جزئیات ماجرا آگاه خواهد کرد و نمایندگی این شرکت نیز پشت آمپر معیوب را بدون دریافت هزینه تعویض خواهد کرد. این فراخوان ۱۳ سپتامبر آغاز میشود هرچند نمیدانیم که چرا فراخوان تنها یک دستگاه خودرو باید تا آن زمان طول بکشد.
البته این روند شامل اطلاعرسانی چهار مرحلهی NHTSA است که شامل یک گزارش غیر شکایتی، جزئیات فراخوان، اطلاعرسانی به نمایندگیها و ارائهی دستورالعملهای لازم برای تعویض پشت آمپرها میباشد. ما نمیدانیم که آیا خودروسازان فرایند دقیق فراخوانها را دنبال میکنند یا خیر اما حدس میزنیم این یک روند استاندارد باشد.
اسناد اضافی منتشر شده نشان میدهد رم ۱۵۰۰ های مدل سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در آمریکا و مکزیک نیز تحت تأثیر این قضیه قرار دارند اما خب تنها یک دستگاه از آنها فراخوان شده است. با کنکاش بیشتر میتوان گفت دلیل از کار افتادن پشت آمپرها به نرمافزار معیوبی مربوط میشود که کل مجموعه را از کار میاندازد. اگرچه این فراخوان تنها برای یک پیکاپ انجام شه اما به نظر میرسد فیات-کرایسلر تمامی نمایندگیها را از آن آگاه کرده تا در صورت وجود مشکل مشابه سریعاً اقدام به رفع آن نمایند.
(ali (chevy nova
۱۸ مرداد ۱۳۹۸پشت امپر میخواد چیکار بابا؟؟؟؟؟
فروش بالای رم اونقدر خوبه که اگه پشت امپرش هم خراب باشه مهم نیست
امیر
۱۸ مرداد ۱۳۹۸اصن نمیدونم چی بگم
اولش ناراحت شدم از خوندن تیتر خبر
بعدش ک کامل متوجه شدم ،حیرت زده شدم
چقد اهمیت میدن به مشتری هاشون حتی اگه ظاهرسازی باشه و جنبه تبلیغاتی داشته باشه
خیلی کارشون درسته
دمشون گرم واقعا
محمد
۱۸ مرداد ۱۳۹۸بخدا خریدار رو شرمنده کردند…
امیر
۱۸ مرداد ۱۳۹۸اتفاقا نکتش همینجاست ک فروشنده شرمنده میشه
همیشه حق با مشتریست!!
این قانون رو رعایت میکنن ک اتفاقا از مهمترین اصول موفقیت در کسب وکاره
هادی
۱۸ مرداد ۱۳۹۸شاید هم یه شو تبلیغاتی راه انداختن یکم خدمات پس از فروششون رو به رخ بکشن
امیر
۱۸ مرداد ۱۳۹۸به رخ کشیدنم داره
لیست رضایتمندی برند ها این قضیه روکاملا اثبات میکنه
ارش
۱۸ مرداد ۱۳۹۸زیباترین پیکاپ حال حاضر.