آخرین نمونههای ساخته شده از دوج وایپر و چلنجر دیمن در حراجی Barrett Jackson فروخته شدند. این دو قوچ وحشی آمریکایی باهم مجموعاً به قیمت یک میلیون دلار به فروش رسیدند. هرچند این مبلغ به میزان قابلتوجهی بیشتر از مجموع قیمت پایهٔ این دو خودرو است اما بااینحال بازهم کمی ناامیدکننده است چراکه بهعنوانمثال اولین نمونهٔ ساخته شده از چلنجر هلکت در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۱.۶۵ میلیون دلار فروخته شد. همچنین اولین نمونهٔ فورد موستانگ شلبی GT350R در سال ۲۰۱۵ به قیمت یک میلیون دلار و اولین نمونهٔ شورلت کوروت استینگری هم در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۱.۱ میلیون دلار فروخته شدند؛ بنابراین قیمت آخرین نمونههای وایپر و چلنجر دیمن حتی رویهم به قیمت اولین نمونههای چلنجر هلکت یا کوروت نرسیده است.
آخرین دستگاه چلنجر دیمن که قرمزرنگ است، در ماه می امسال از خط تولید خارج شد. این هیولا یک نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۸۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۴۰ نیوتن متر گشتاور را در زیر کاپوت خود پنهان کرده است. آخرین نمونهٔ وایپر هم در تابستان ۲۰۱۷ ساخته شده و آنهم به رنگ قرمز است. این افعی زهرناک از یک نیروگاه ۸.۴ لیتری V10 تنفس طبیعی با ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۵ نیوتن متر گشتاور استفاده میکند. دیمن و وایپر گرانقیمتترین خودروهای فروخته شده در این حراجی بودند و تمامی درآمد حاصل از فروش آنها به سازمان خیریهٔ United Way اهدا شد. بدین ترتیب وایپر پس از حدود ۲۵ سال به پایان راه رسید و اهدای درآمد حاصل از فروش آخرین دستگاه آن به سازمان خیریه شاید شایستهترین راه برای خداحافظی با این افعی افسانهای باشد.
PARTHIAN
۱۴ تیر ۱۳۹۷ایکاش پول میداشتم یکی ازینا رو برمی داشتم
?VIPER?
?CHALENGER?
امیر
۱۴ تیر ۱۳۹۷جای خالی دیمن پر میشه
ولی وایپر ن
حداقل تا چند سال اینده
امیدوارم به زودی دوج یه حرکتی بزنه برای جای گزینش
Sajjad
۱۴ تیر ۱۳۹۷دو ماشینی که از ته دل عاشقشونم
همه چیز تموم
آخرت خشونت
که نمونشون وجود نداره
اینا ماشینایی بودن که خیلی ها توانایی بالاشون رو کتمان میکنن
خیلی ها دنبال خراب کردنشون بودن با ویدئو هایی که توی یوتیوب میذاشتن
اما وقتی عالی باشی، انتقاد و نفرت ازت زیاده
ولی این ماشینا برای کسی که درکشون کنه یه دنیا ارزش دارن
تو مو میبینی و من پیچش مو…
ebi
۱۴ تیر ۱۳۹۷من اگه بودم یکی شون رو میخریدم بعد میاوردمش تو ایران ده برابر قیمت تموم شده برای خودم ،میفرو ختم
Hemichan
۱۴ تیر ۱۳۹۷وایپر و دیمن
بهترینها
PARTHIAN
۱۵ تیر ۱۳۹۷?????
محمد رضا
۱۴ تیر ۱۳۹۷بزرگ ترین انجین دنیا دیگه تولید نمیشه با نبود وایپر بوگاتی با موتور ۸ لیتری الان بزرگ ترین موتور دنیا رو داره
سید علیرضا
۱۵ تیر ۱۳۹۷.
من عاشق دوج چلنجر هستم.
m.m.d
۲۸ تیر ۱۳۹۷از وقتی که شنیدم دوج وایپر تولیدش متوقف شده خیلی شبا گریه کردم دلخوشیم به همین ماشینای دوجه که کم کم دارن از دست میرن شاید تا چند سال دیگه هم اون چلنجر قلدری که تو خیابون همه ازش فاصله میگرفتنو نبینیم چون کرایسلر از پلتفرم الفارومئو برا ی ساختش میخواد استفاده کنه