اختصاصی نیویورک ۲۰۱۴: ایراد گرفتن به ظاهر مدل های جدید آمریکایی دیگر فایده ای ندارد! مدرنیزه شدن طراحی خودروها اتفاقی بود که دیر یا زود بالاخره رخ می داد . . .
- چارجر ۲۰۱۵ همچنان تنها ماسل کار ۴ درب جهان است.
- مصرف عالی ۷.۶ لیتری در سیکل ترکیبی دارد.
- خط تولید آن در شهر Brampton کانادا واقع شده.
- دارای چهار مدل است که R/T Road & Track جدیدا اضافه شده.
هنوز نمی توان قضاوتی در مورد فیس لیفت چارجر که قرارست بعنوان مدل ۲۰۱۵ از اواخر سال ۲۰۱۴ راهی بازار شود انجام داد؛ چرا که ممکن است همه حرف و حدیث هایی که پشت سر نسل جدید کرایسلر ۳۰۰ بود، در مورد چارجر ۲۰۱۵ هم صادق باشد؛ پس بهترست خویشتن داری کنیم!
طراحان آمریکایی جلوپنجره چارجر ۲۰۱۵ را از دارت ۲۰۱۳ گرفته اند، چراغ های مستطیلی شکل با حاشیه های گرد را هم از دورانگوی ۲۰۱۳ آورده اند. سایر تفاوت های چارجر جدید نسبت به چارجرهای ۲۰۱۳ عبارتند از:
- طراحی مجدد کاپوت، گلگیرها و درب های جلو.
- مه شکن های LED دار (استاندارد برای R/T و SXT).
- چراغ های روز.
- طراحی مجدد چراغ سوم ترمز (CHMSL) در عقب.
- اسپویلر ۳ تکه عقب (استاندارد برای R/T).
- رینگ جدید ۲۰ اینچی برای R/T.
- رنگ جدید B5 Blue برای بدنه.
- اداوات جدید کنسول.
- مانیتور ۷.۰ اینچی TFT در صفحه کیلومتر.
- مانیتور ۵ اینچی (۸.۴ اینچی سفارشی) برای کنسول.
- نویگیشن سه بعدی.
- فرمان ۳ شاخه جدید با پدال شیفتر.
- امکان انتخاب ۸ تریم مختلف برای کابین.
در قسمت فنی داج برای چارجر ۲۰۱۵ از انجین ۳.۶ لیتری Pentastar برای مدل های SE و SXT و همچنین انجین ۵.۷ لیتری HEMI برای مدل های R/T استفاده کرده که هر دو بصورت استاندارد دارای گیربکس ۸ سرعته جدید TorqueFlight اتومات هستند:
- ۳.۶ لیتری V6 ؛ با قدرت ۲۹۲ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتن متر.
- ۵.۷ لیتری V8 ؛ با قدرت ۳۷۰ اسب بخار و گشتاور ۵۳۵ نیوتن متر.
SINA
۳۰ فروردین ۱۳۹۳به نظر من خیلی از رقبای دیگش مثله شورولت و موستانگ بهتره چون شیکتره 5نفرست 4دره و مصرف سوختش هم که عالیه در کل اگه قیمت مناسبی داشته باشه رقیب سرسختی توی دنیا برای همه ماشینهای میان ردست واقعا انتخاب عالیه هستش
امير مزدا تويوتا
۳۱ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز این چارجر هست نه چلنجر رقیباش موستانگو کامارو نیستند .
adel
۳۱ فروردین ۱۳۹۳باید دید که صدای موتور این ماشین چجوریه ؟
تا قضاوت کرد که آیا به پای موستانگ و شورولت میرسه یا نه ؟؟؟؟
من از پشت این ماشین خیلی خوشم میاد مخصوصا وقتی که چراغ های یکسرش در شب روشن میشه …فوق العاده است…
وحید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظرم ماشین بسیار زیبای هست ولی قدرت موتورش کم. 370 تا خیلی کمه
parham
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شیک،عالی،تر تمیز!!!!!!!ماچ!!اینهو هلو!!!
AUDI R8
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳درود
نسل قبلی طراحی بهتری داشت
هادی
۴ خرداد ۱۳۹۳واقعا زیباست.ایتالیا اثرشو روی دوج گذاشته
امید
۲۴ تیر ۱۳۹۵عالیییییییییییییییییییییی سرعتش خیلی بالاست مثل اژدها
ماسل کار
۱۸ تیر ۱۳۹۶آره واقعا واسه یه ماسل کار ۳۷۰ اسب بخار قدرت کمی چون وزن ماشین زیاده زیر ۴۷۰ زیاد جالب نیست ولی ظاهر همه ماسل کار ها حرف نداره کاشکی داخل ماشین رو یکم با آپشن های بیشتری ارائه میدادن و از چرم استفاده میکردن تا پلاستیک ماشین لوکس تری می شد.
شورش
۱۱ آذر ۱۴۰۰بلاخره دیروز تجربه سواری این ماشین رو پیدا کردم.البته نه به عنوان راننده.داخل کابین فضای باز و مدرنی داره.در سرعت پایین موتور خیلی بیصدا کار میکنه و در سرعت بالا صدای بسیار خوشایندی داره.شتابگیری عالی به طوری که کاملا به صندلی میخکوب میشی.ظاهر بیرونش هم خیلی جذاب به طوری که نگاه عابرین رو به خودش جلب میکنه.البته یه خورده از جلب گذشته به طوری که اکثرا دست به گوشی میشن برای عکس گرفتن.