دوج

جزئیات کامل قیمت‌گذاری داج دورانگو SRT هلکت 2021

وقتی تردید داشتی قدرت را زیاد کن! ظاهراً این چیزی است که اصول اساسی داج را تشکیل می‌دهد. دورانگو مثالی بارز از این قضیه بوده و حتی در نسخه پایه خود قدرتی حدود ۳۰۰ اسب بخار دارد. این در حالی است که مدل جدید SRT هلکت آن معرفی شده و قدرت ۷۱۰ اسب بخاری دارد. در واقع این خودرو قوی‌ترین شاسی‌بلند تولیدی دنیا می‌باشد. داج امروز جزئیات کامل قیمت‌گذاری خانواده دورانگو ۲۰۲۱ را منتشر کرده است.

درحالی‌که قیمت مدل پایه و دیفرانسیل عقب SXT از ۳۱۷۶۵ دلار شروع می‌شود، برای مدل پرچم‌دار SRT هلکت چهار چرخ محرک باید ۸۰۹۹۵ دلار پرداخت کرد. این خودرو یکی از گران‌ترین محصولات تاریخ داج بوده و قیمت بالاتری نسبت به چلنجر SRT سوپر استوک ۷۹۵۹۵ دلاری دارد. البته در گذشته محصولات گران‌قیمت دیگری همچون وایپر و دیمن ۸۴۹۹۵ دلاری تولید شده‌اند اما دورانگو SRT محصولی شاخص در سبد محصولات این کمپانی است.

برای محصولی که از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد، داج قطعاً با راه‌های زنده نگه داشتن این خودرو آشناست. جدای از معرفی مدل SRT هلکت با قدرتی فوق‌العاده، مدل دورانگو R/T AWD با پکیج Tow N Go نیز معرفی شده خودرویی که قیمت ۵۲۹۰۰ دلاری داشته و از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری همی سود می‌برد.

این شاسی‌بلند میان سایز دارای سیستم اگزوز پرفورمنس با صدایی گیراتر، ترمزهای برمبو، رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های چهارفصل پیرلی می‌باشد. داج همچنین یک دیفرانسیل لغزش محدود جدید و دامپرهای تطبیقی را برای سواری نرم‌تر در نظر گرفته است. همچنین حالت‌های رانندگی پیست، اسپورت، برف و یدک کشی نیز وجود دارند.

افرادی که به دنبال نسخه لوکس‌تر از دورانگو هستند می‌توانند مدل ارتقا یافته سیتادل را انتخاب کنند که قیمت ۴۷۸۰۵ دلاری دارد. این خودرو با پیشرانه‌های ۶ سیلندر پنتاستار یا ۸ سیلندر همی در دسترس بوده و از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی آن می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، پایش نقاط کور، دستیار ترمز، حفظ خودرو بین خطوط و هشدار برخورد جلو اشاره کرد.

پیش‌فروش اکثر تریم های این خودرو شروع شده و تحویل هیولای ۷۱۰ اسبی داج از اوایل سال آتی میلادی شروع خواهد شد. فیات-کرایسلر مطمئن است که این خودرو روی جیپ گرند چروکی تراک هاوک ۸۷۴۰۰ دلاری تأثیر منفی نخواهد گذاشت زیرا دورانگو SRT هلکت همانند یک خودروی عضلانی پر سر و صدا و توی چشم است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    این ماشین خدای قدرت و گشتاوره
    اما واقعاً چند درصد از خریدارنش از تمام قدرتش استفاده میکنند .
    خیییییلی قدرتمنده ، واقعاً درک نمیکنم ، مگه میخواد چیکار کنه با این همه قدرت برای یک شاسی بلند .

    میشه این قدرت را برای یه خودرو ماسل کار قابل توجیح دانست اما خدایی برای یه شاسی‌بلند زیاده‌رویه .

    یه کلیپ امروز دیدم که حتی دوج دیمن هم سوسک کرد .

    مثلاً اون عکسی که کاروان پشت‌سرش بسته را ببینید ، اصلاً این ماشین با این قدرت باید کاروان ببنده ؟
    با این قدرت تازه یکی باید پیداش بشه ، ببندتش پشتش بره پیست لاستیکارو دود کنه برگرده خونش !
    والا بخدا چه خبرتونه ، چِِِه خَََبرتونه !!!.

    موافقم 15
    مخالفم 11
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      البته یادم رفت بگم که به این نکته هم توجه کنید قیمتش با این قدرت باید نزدیکای ۲۰۰هزار دلاری باشه اما جوری قیمت خورده که هر ننه قمری میتونه بره بخردش ، بندازه کف خیابون ، آسفالتو جّررررر بده .
      غیر اینه ؟
      یعنی عملاً شما دارید پول موتور گیربکس خالی را میدهید و نه هیچ چیز دیگر با آپشن‌های جینگیلی پینگیلی چشم کورکن .

      موافقم 20
      مخالفم 9
      1. nikzad

        ۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (282 ديدگاه)

        این هم مثل چلنجر هست برای این که سریع تر بره مجبورن قدرت رو بیش از حد زیاد کنن مگر نه طراحی بدنه جواب گوی سرعت زیاد نیست چون زیاد ایرودینامیکی نیست و افزایش قدرت استحلاک رو هم زیاد میکنه و ممکنه گیربکس بترکه.بعدش از کجا میدونی بعد ۲۵۰تا به بعد پایداری داره؟یه ریزه سنگ بیاد زیرش ممکنه چپ کنه.کابین هم که فاقد هرگونه تجهیزات(برای اینکه سبک شه) این ماشین ها برای اینکه یارو بخواد یه شب بره همرو با خاک یکسان کنه و برگرده خونه تا هفته بعد چون استحلاک دارن.

        موافقم 10
        مخالفم 21
        1. nikzad

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (282 ديدگاه)

          البته کابین بدون تجهیزات برای اینکه قیمت بالا نیاد مگر نه مشتری میتونه بره اوروس بخره این هم مثل رم trxهست (البته من رم رو بیشتر روش حساب میکنم)

          موافقم 6
          مخالفم 9
        2. M.A.S

          ۶ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (849 ديدگاه)

          خب شاید خیلی مجهز نباشه اما اگه کاتالوگشو ببینین متوجه میشین که خیلی هم تو زمینه اپشن دست و پا بسته نیست نه این بلکه چلنجر و چارجر هم اینطورین
          و همچنین باید یاد آوری کنم که داج بیشترین کیفیت رو تو جی دی پاور داشت
          و امریکاییا محصولات پرفورمنسشون خیلی خیلی خیلی کم استهلاک تر از اروپاییا و در حد ژاپنیا هستن(چقد از ماشینای دهه 1960 داج سالم موندن و هنوز دارن کار میکنن نسبت به اروپاییا و چقد از ماشینای داج غیر نمایشی و قابل استفاده واقعین چقد از مشتریا داج دوس دارن ) و این قدرت 710 اسبی حتی نزدیک به آستانه توان این انجین نیست وقتی ببینین هنسی 1500 اسب و اسپید کور 1400 اسب ازش بیرون کشیده (احتمالا تو درگ یک چهارم مایل بتونه تایم 11.3 یا 11.1 رو بزنه و بعد تسلا p100d سریعترین شاسی بلند یک چهارم مایل دنیا باشه)
          اونی که شما گفتین ماشینای آلمانین که استهلاک زیاد دارن و نیازمند نگه داری حرفه ای

          موافقم 10
          مخالفم 7
    2. امین

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (98 ديدگاه)

      هردوشون خوشگلن ولی ترک هاوک بیشتر نه؟!

      موافقم 7
      مخالفم 2
    3. M.A.S

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (849 ديدگاه)

      خب شاسی بلندای امریکایی یکی از اولویتاشون یدک کشی قدرتمنده چون امریکاییا به این ویژگی خیلی وابستن و دورانگو هم بیشترین قدرت یدک کشی رو داره که تو مدلایی مث tow n go خیلی سیستم شاسی و گیربکس برای این کار تقویت شده ولی تو دورانگو به واسطه گشتاور بالا خیلی نیاز به اون تغییرات نیست
      و این حرف شما درباره قدرت زیاد این ماشین امیدوارم درباره لامبورگینی اوروس هم صدق کنه که 641 اسب قدرت داره (این یکی از ویژگی های ماشین پرفورمنسه و یه ماشین پرفورمنس وقتی ارزون باشه خیلیا با خیال راحت بدون ترس از خرابی و گرونی سرویسو و نبود قطعه استفاده میکنن از ماشینشون)

      موافقم 10
      مخالفم 2
  2. Milad AMG

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    آخه این همه قدرت رو طرف میخواد چیکار ؟!
    ولی خب ….

    موافقم 8
    مخالفم 7
    1. رامین

      ۶ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (919 ديدگاه)

      نمایش عظمت

      موافقم 11
      مخالفم 5
  3. ارشیاsvj

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    اوروس و گرند چروکی ترک هاوک رو ترجیح میدم.
    اگرم خیلی به خوام جلب توجه کنم:
    پوله پنج تا از اینا رو میدم یه کولینان میگیرم!!!!!!

    موافقم 3
    مخالفم 13
    1. SRT

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (624 ديدگاه)

      پس خدارو شکر که نداری!

  4. بی ریا

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    لطفا عیب و لیراد از دوج نگیرید
    همینش رو اگه آلمانی ها بخوان بسازن هم هزینشون بالاتره هم قیمتش رو چند برلبر گرونتر میزارن

    موافقم 7
    مخالفم 5
  5. زیزیگولو

    ۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    تو ایران بین شاسی بلندا انتخاب اولو آخر من لکسوس هستش ولی اگر یه زمانی دوج دورانگو وارد ایران بشه انتخاب‌ اولم دوج دورانگو هستش

    موافقم 8
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا