احتمالاً چلنجر سوپر استوک چشمگیرترین مدل در بین محصولات جدیدی محسوب میشود که دوج بهطور همزمان معرفی کرده است. این مدل که نسخهای درگ محور محسوب میشود، بر اساس همان هلکت ردآی Widebody ساخته شده اما پرفورمنس بسیار چشمگیری دارد و دوج آنرا قویترین و سریعترین ماسل کار دنیا میداند.
در سینهٔ چلنجر سوپر استوک همان ترکیب آشنای موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت و گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک قرار دارد اما قدرت این موتور با افزایش جزئی ۱۰ اسب بخاری نسبت به هلکت ردآی به ۸۰۷ اسب بخار رسیده درحالیکه گشتاور آن تغییری نداشته و مثل قبل ۹۶۰ نیوتن متر است. در سوپر استوک روح مدل شیطانی دیمن دمیده شده و به همین دلیل ظرف تنها ۳.۲۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و مسافت ۴۰۰ متر را ظرف ۱۰.۵ ثانیه طی میکند.
چلنجر سوپر استوک به لاستیکهای رادیال چسبندهٔ مخصوص درگ مجهز شده و بهمنظور محافظت از این لاستیکها، حداکثر سرعت آن بهصورت الکترونیکی روی ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این لاستیکها با سایز ۳۱۵ روی رینگهای ۱۸ اینچی سبکوزنی قرار گرفتهاند که ترمزهای برمبو با دیسکهای ۱۴.۲ اینچی و کالیپرهای چهار پیستونه در جلو را در پشت خود پنهان کردهاند.
کمکفنرهای تطبیقیِ عملکرد بالا در چلنجر سوپر استوک تنظیم منحصربهفردی دارند و در حالت رانندگی پیست سفتترین تنظیمات را ارائه میکنند. دیگر حالتهای رانندگی این مدل نیز شامل اسپرت و کاستوم به همراه اتو میشود که سیستم تعلیق را نرم میکند. در این مدل دستیار لانچ، لانچ کنترل، قفل خط، سیستم رزرو گشتاور و سیستم خنککنندهٔ Cooldown موتور هم بهصورت استاندارد ارائه شده تا خریداران بتوانند از نهایت پرفورمنس آن استفاده کنند.
چلنجر سوپر استوک با ۱۳ رنگ بیرونی مختلف مثل سبز F8، مشکی قیری و… ارائه میشود که میتواند با رنگهای داخلی مشکی، قرمز و قهوهای روشن ترکیب شود. بهطورکلی، سوپر استوک را میتوان برادر ضعیفتر و در دسترستر دیمن دانست که مثل آن روی درگ تمرکز دارد و هرچند در شتاب و درگ از دیمن کُندتر است اما برخلاف آن تولید محدودی ندارد و به گفتهٔ دوج بهطور کامل برای مدل ۲۰۲۱ تولید خواهد شد. فروش چلنجر سوپر استوک از همین تابستان آغاز شده و اولین نمونههای آن اواخر امسال به نمایندگیهای فروش میرسند. دوج هنوز قیمت این مدل جدید را اعلام نکرده است.
meysam
۱۳ تیر ۱۳۹۹این لامصب 50 سال دیگه هم جا داره با همین قیافه تولید بشه
Farzad
۱۳ تیر ۱۳۹۹درسته ، بعضی ماشینا هستن که اصلا نباید تغییر نسل بدن یا خدایی نکرده توقف تولید بشن …
میلاد
۱۸ فروردین ۱۴۰۱تنها ماشین مورد علاقمه واسش میجنگم. باید بخرمش
زیزیگولو
۱۳ تیر ۱۳۹۹نما و چهره خیلی خشن و خیلی جذابی داره
مک وال
۱۳ تیر ۱۳۹۹الان 13 ساله که دوج داره چلنجر رو با همین قیافه تولید میکنه و فبس لیفت های جزئی داشته.
من با این روند مخالفم و عقیده دارم مثل کوروت و موستانگ، باید تغییرات و پیشرفت های بیشتری روش اعمال بشه.
باید ماسل کارها زود به زود مردم رو شگفت زده کنند.
Mahdi
۱۳ تیر ۱۳۹۹بعد موستانگ GT500 عاشق اینم تو ماشین های امریکایی
Mahdi
۱۳ تیر ۱۳۹۹بعد موستانگ GT500 عاشق اینم تو ماشین های امریکایی
Mسابق
۱۳ تیر ۱۳۹۹دقیقا باهات موافقم مک وال
درسته خیلی ماشین جذابیه ولی به هر حال !
الان شما فرض کن مکی اف 1 که یکی از شاهکار های تاریخ خودروسازیه قرار بود امسال تولید شه و فروش بره !
واقعا ضایع بود
میخوام بگم هر چقدرم بزرگ و جذاب باشی بالاخره باید اپدیت شی !
البته نه اپدیتی به سبک مثلا کامارو که گند زد به اصالت خودش !
من احتمال میدم بزرگانی مثه گودزیلای ژاپنی و این چش قرمز آمریکایی سر همن قضیس که اپدیت نمیشن چون اپدیت کردن بدون لطمه به احساسات هوادارن و اصالت ماشینا خیلی کار سختیه و جرات ریسک ندارن !دیگه بد تر که شکست شوی رو هم دیدن و بیشتر شده ترسشون
Farzad
۱۳ تیر ۱۳۹۹وقتی کامارو نسل پنجم رو میبینم کیف میکنم ، واقعا چطوری تونستن با تغییر نسل نابودش کنن ؟!! ( اینم جز همون ماشینایی بود که گفتم )
یانکی
۱۳ تیر ۱۳۹۹داج با یه بروز رسانی کاری رو انجام میده که آلفا و مازراتی با میلیونها هزینهذتوانش رو ندارن.حالا هی برن پول رو حروم شاخهای بی ارزش و ضرر ده ایتالیایی کنید.
Farzad
۱۳ تیر ۱۳۹۹نه دیگه نشد ، اینجارو داری اشتب میزنی .
رامین
۱۳ تیر ۱۳۹۹در مورد مازراتی واقعا راست میگه آلفا هم به جز سدانش بقیه محصولاتش چنگی به دل نمی زنه.
Mسابق
۱۳ تیر ۱۳۹۹ببخشید برند بی ارزش ایتالیایی ؟
این بی عرضه ها توان مدیریت ندارن اونا بی ارزشن ؟
زبان طراحی مزراتی شاهکار دنیای خودروعه
پرستیژ این شرکتارو بالاخص مزراتی بقیه شرکتا تو خوابم نمیبینن !
این بی عرضه ها 20 ساله هنوز یه موتور خوب واسه مزراتی نساختن مثلا دارن هزینه میکنن ؟
علیx76
۱۳ تیر ۱۳۹۹بوی گلم چنان مست کرد که دامن از دست برفت…
Challenger
۱۳ تیر ۱۳۹۹بسی لذت بردیم. ?
ارشیاsvj
۱۳ تیر ۱۳۹۹چه خوب
تولید محدود نیست
Abbas.Lambo
۱۳ تیر ۱۳۹۹این رخ شیطانی و صداش رو مقایسه کنین با اسباب بازی برقیا(:
همچین چیزایی دیگه تو تاریخ تکرار نمیشن
امیر
۱۳ تیر ۱۳۹۹احساس میکنم دوج دیمن رو ساخت و دیگه نمیتونه مث اونو بسازه!! یا حداقل فعلا نیازی به ساخت نسخه ای قدرتمند تر از دیمن نیست
به امید روزی که وایپر افسانه ای هم دوباره وارد میدان بشه!
محمد
۱۳ تیر ۱۳۹۹محشره???
ممد ژانگولر
۱۳ تیر ۱۳۹۹جون میده بهش لم بدی بازوهاتو بندازی بیرون عکس بگیری ?❤️
Enzo
۱۳ تیر ۱۳۹۹بهترین مدل چلنجر که تا الان تولید شده بنظرم همین سوپراستوکه .دوج تمام برگای برنده چلنجرو تو این مدل رو کرده .بدنه واید بادی.موتورتقریبا دیگه دیمن .رینگ ولاستیکهای فوقالعاده عالی .آبشنهای عالی برای استفاده از تمام قدرت ماشین .قیافشم که دیگه….
بیژن
۱۳ تیر ۱۳۹۹اون سبزه رو بدید به من و اونوقت من یه مرد خوشبخت خواهم بود. پولش هم میدم!
Mahdi
۱۳ تیر ۱۳۹۹خیلی عالی شده
hamid
۱۳ تیر ۱۳۹۹۱۰ اسب بهش اضافه کردن بعنوان مدل جدید دادن بیرون؟
خب کسی بخواد درگ شرکت کنه بره دیمن بخره. مدلاش تکراری شده
امیر
۱۳ تیر ۱۳۹۹دوست عزیز خیلی از شرکتا با پکیج های جدید و بسیار گران و افزایش زیر ۱۰اسب محبوب هستن و مثالش هم شرکت های اروپایی هست
دوم اینکه دیمن تعداد کمی ازش تولید شد و نمونه های کارکردش تا ۵۰۰هزار دلار هم قیمت میخوره !
طبیعیه ک افرادی ک پول دیمن رو ندارن میتونن با ردآی و سوپر استوک حال کنن!
آرمان
۱۳ تیر ۱۳۹۹داداش اشتباه میزنیا من همین الان تو یه سایت دیمون قیمت کردم صفرش 170 هزار دلار قیمت خورده نه 500 هزار تا این قیمتی که گفتی باهاش میشه تو تا هوراکان خرید
احمدرضا
۱۳ تیر ۱۳۹۹واااای خدا
بینظیره
مهدی
۱۳ تیر ۱۳۹۹یکی از رموز ماندگاری بالای اینجور طرح ها چراغ جلو گرد هست کاری که بنتلی هم هنوز انجام میده و موفقه… به نظر من جی ام اگر میخواد یه سری محصولات و برمدهاش مثل بیوک رو نجات بده باید یه سری از المان های طراحی کلاسیک خودش رو تو طرح های جدیدش جا بده وگرنه نهایتا چند سال دیگه در کارخونه بیوک هم تخته میشه الان واسه من نویی که کل زندگیم آمریکایی سواری کردم محصولات جدید بیوک فرقی با چینی ها نداره
آیدین
۲۶ آذر ۱۳۹۹عزیز تو آمریکایی هایی که تو ایران هستن کدومو ترجیح میدین که هم دردسرش کمتر باشه هم بازدهش خوب… واسه استفاده روزانه و شیطنت… مصرفشم زیاد مهم نیست
M.A.S
۱۳ تیر ۱۳۹۹تاپ اسپید دیمن هم رو 270 تا محدود شده بود
340 تا رفت!!!!!!!!!
این فک کنم تا 330 بره
لعنتین اینا محدودیت حریفشون نیس
حسن
۱۳ تیر ۱۳۹۹دوج به چلنجر دست نزنه خیلی بهتره الان این جزء خودروهای خاص محسوب میشه مخاطبش عموم نیستن که هر سال نیاز به باز طراحی داشته باشه پس نیازی به تغییر نداره .اتفاقا خیلی مرسومه و اقتصادی ترهم هست که با همین رخ خودروهای متفاوت با قدرتهای متفاوت بزنه. مثال و نمونش پورشه با 911 است که اتاق همونه اما صد مدل داره البته اون از زمان عهد عتیق تا حالا تغییر نکرده.
علی
۱۳ تیر ۱۳۹۹امیدوارم یروزی تو هرسنی بتونم یه سبز F8 بخرم و بعدش دنیا همونجا تموم شه.
Mad.z.Max
۱۳ تیر ۱۳۹۹عشق…❤️
آریا ماشین
۱۷ تیر ۱۳۹۹یک چهارم مایل ۱۰.۵ ثانیه؟
Carwow با تسلا مدل s تایم ۱۰.۴ ، با تایکان توربو s تایم ۱۰.۳ و با ۹۱۱ توربو s جدید ۱۰.۲ زده…… ولی دیمن همشون رو حریفه?
در ضمن باید میگفتن قوی ترین ماسل کار تولیدی دنیا چون دیمن با ۸۴۰ اسب بخار چغندر باغچه که نیس