به گفته رئیس گروه فیات-کرایسلر، «سرجیو مارکیونه»، دوجهای چارجر و چلنجر همچنان روی نسخهای از همان پلتفرم کنونی، یعنی پلتفرم LX کرایسلر که پیشینه آن به سال ۲۰۰۵ و معرفی نسل نخست کرایسلر ۳۰۰ بازمیگردد، ساخته خواهند شد و این پلتفرم به این زودیها تغییر نخواهد کرد؛ بنابراین نسلهای بعدی این دو خودرو برای حفظ خوی عضلانی خود، از نسخۀ بروز شدۀ همین پلتفرم استفاده خواهند کرد. پیشازاین شایعاتی نشان دادند که ممکن است نسل آینده چلنجر و چارجر از پلتفرم جورجیو آلفارومئو استفاده کنند.
مارکیونه در این رابطه گفته است:
«مشکل پلتفرم جورجیو این است که از نظر اندازه و توانایی، بیشتر به عملکرد اروپایی نزدیک است تا اینکه بتواند میراث آمریکایی دوج را نشان دهد. هماکنون بهروزرسانی کلی پلتفرم LX در حال انجام است و مطمئناً پس از انجام این بهروزرسانیها، هیچکس متوجهٔ ریشههای قدیمی این پلتفرم نخواهد شد».
اما پیش از آنکه نسل جدید چارجر و چلنجر به بازار آیند، مدلهای هلکت این خودروها تا اواخر سال جاری فیسلیفی جزئی را تجربه خواهند کرد. تصاویر جاسوسی نشان میدهند چارجر از دماغه جدیدی برخوردار خواهد شد درحالیکه یک تیزر رسمی از چلنجر نیز نشان میدهد که این ماسل کار هم با کاپوت جدیدی به بازار خواهد آمد. همچنین با خاتمه تولید چلنجر دیمن، دوج قصد دارد هلکت را کمی قدرتمندتر نماید و بنابراین احتمالاً قدرت پیشرانه آن به ۷۲۰ اسب بخار افزایش پیدا خواهد کرد.
از سوی دیگر، برخلاف شایعات اخیر، برندهای دوج و کرایسلر همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. البته فیات-کرایسلر گفته است که هریک از این برندها روی اهداف خاصی تمرکز خواهند کرد؛ بنابراین در آینده کرایسلر بر روی مینیونها و همینطور توسعه سیستمهای رانندگی خودکار با همکاری Waymo تمرکز خواهد داشت درحالیکه دوج حتی بیش از امروز به برندی عملکردی تبدیل خواهد شد و هردوی این برندها محصولاتی را صرفاً در آمریکای شمالی عرضه خواهند کرد.
پیکان جوانان گوجه ای
۱۶ خرداد ۱۳۹۷از نظر من هلکت از هر نظر بهتر از دیمن هستش مخصوصا تو بحث کاربردی بودن
یانکی
۱۶ خرداد ۱۳۹۷مارکیونه یه خاعن به کمپانیه کرایسلره.جالبه در حالی که کل فروش برندهایه این دو کمپانی رو مقایسه کنیم متوجه همه چیز میشیم از گروه فیات شروع میکنم اول آلفا کلن 2 هاچبک پیزوری داشت با یه 4سی که از لحاظ فروش مثل لانچیا تو قهقرا بود مازراتی یه کوپه بسیار قدیمی و 2 سدان بزرگ که از لحاظ فروش وحشتناک بود فیات که فقط آشغال میسازه فروشه متوسطی داره رو به ضعیف لانچیا که نگم برات.اما اونور تو قسمت آمریکایی جیپ تو اوج فروش خودشه و تو پیشرفت تو دنیا جزو بهتریناست رم 3 پر فروش آمریکاست که با احتصاب فروش تو کشورایه دیگه در حال کسب رکوردی جدیده داج با این که سدانهاش پلت فرم قدیمیتر دارن به همراه کرایسلر 300 همچنان محبوب و فروش خوبی دارن خود کرایسلر با پسیفیکا غوغا کرده چلنجر هم که فورد و شورلت رو جا گذاشت.حالا نکته اسنجاست که پلت فرم جدید میشه سهم آلفا و مازراتی که حالشون معلومه در حالی که داج جورنی با اون سنش بسیار بیشتر از اون دو تا میفروشه دورانگو که داره با اون سنش میترکونه به خدا اگر این هزینها تو داج و جیپ و کرایسلر و رم میشد الان فروش این برندها 3 الی4 برابر میشد در حالی که سرمایه گذاری انجام شده تو مازراتی و آلفا ضرر داده نمونش مازراتی لوانته که کلی هزینه کردن براش حالا که خریدار نداره مجبورن خط تولید رو متوقف کنن خبرش رو تو پدال داشتیم حالا فکر کنید جایه این آشغال نسل حدیده واگنیر تولید میشد و نسل جدیده گرند چروکی و غیره میومد چه انفجار فروشی میکرد کمپانی.لعنت به مارکیونه
PARTHIAN
۱۶ خرداد ۱۳۹۷همینطور که گفتم پلتفرم جولیا به درد این دو تا بدن ساز نمیخوره
Alireza
۱۶ خرداد ۱۳۹۷پس کی این مارکیونه میره؟!!!
Emperor Lamborghini
۱۶ خرداد ۱۳۹۷عکس اول بی نظیره
نیم قرن تاریخ درخشان رو در خودش داره
مهدی
۱۶ خرداد ۱۳۹۷به نظرم یا باید از پلت فرم ماسل کار های به تمام معنا ماسل کار اصیل و قدیمی الهام بگیرن تا بتونن هم اون محبوبیت و هم اون اصالت وصف نشدنی رو تو مشیناشون به وجود بیارن
نه یه اسپورت ایتالیایی (توهین به اسپورت ایتالیایی نشه منظورم بی ربط بودنشون بود وگرنه در خوب بودن جولیا شکی نیس)
مهراد
۱۶ خرداد ۱۳۹۷خود پلتفرم کرایسلر 300 و دوج چارجر متعلق به بنز ای کلاس مدل 1995 هست مال زمان ادغام دایملر-کرایسلر دیگه خیلی قدیمیه ولی خوبه میخوان فرم و هیبت اصیل امریکاییشو حفظ کنن.
Emperor Lamborghini
۱۶ خرداد ۱۳۹۷ایکس 5 هم تا همین امسال از پلتفرم نسل اول خودش مال دهه 1990 استفاده می کرد
با مهندسی درست میشه سال ها از یه پلتفرم استفاده کرد و ماشین های به روز تولید کرد
PlymouthBarracuda
۱۶ خرداد ۱۳۹۷به عکس اول نگاه کنید و از این شکوه لذت ببرید
مهراد
۱۶ خرداد ۱۳۹۷اره اصلا چی هست این چلنجر… یک موجود زندست ادم هرچی نگاش میکنه سیر نمیشه.