فیات-کرایسلر حداقل تا سال ۲۰۲۰ با نسل کنونی خودروهای بزرگ خود سر خواهد کرد و پس از آن چلنجر، چارجر و شاید حتی کرایسلر ۳۰۰ بر روی پلتفرم جیورجیو سوار شده و با بازطراحی خود به عنوان مدل ۲۰۲۱ عرضه شوند.
همچنین طبق گفتههای یکی از منابع داخلی فیات-کرایسلر، سال ۲۰۲۱ زمانی است که در آن به احتمال زیاد تولید یکی از سدان های بزرگ این شرکت خاتمه خواهد یافت.
پلتفرم جیورجیو زیرساخت جیولیای جدید را تشکیل داده و این خودرو تا پایان سال در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. سرجیو مارکیونه گفته که از تطبیقپذیری معماری جدید شرکت که زیرساخت مدلهای دیگر خواهد بود دلگرم شده است.
من فکر میکنم که این پلتفرم چیزی بیش از انتظار ما انجام داده و بهکارگیری آن در طیف وسیعی از مدلهای شرکت احتمالاً مفیدترین چیزی است که ما در طی این زمان انجام دادهایم.
به منظور استفاده از پلتفرم جیورجیو در دوج، این معماری باید وسیعتر شود بنابراین احتمال بکار رفتن آن در نسل بعدی چارجر و چلنجر وجود دارد. طبق گفتههای اتونیوز، این پلتفرم استحکام کافی را برای اجازه دادن به شرکت برای ساخت اولین مدل سقف نرم از زمان لغو ساخت کرایسلر ۲۰۰ کانورتیبل را داراست.
هنوز تا سال ۲۰۲۰ زمان زیادی باقی مانده و فیات-کرایسلر در حال حاضر روی تازهتر کردن چارجر، چلنجر و ۳۰۰ به عنوان مدل ۲۰۱۸ تمرکز کرده است.
ASA
۱۹ آبان ۱۳۹۵چلنجر واقعا دوست داشتنیه
ایکاش حداقل عضلانی بودن خودش رو حفظ کنه
حداقل یه ماسل کار واقعی باقی بمونه
audi sq7
۱۹ آبان ۱۳۹۵هر وقت این داج چلنجر و میبینم یاد بازی Driver میوفتم.خیلی خوش استیله
KING 918
۱۹ آبان ۱۳۹۵دقیقا
یه هنر واقعی از طراحی خیره کننده …………..
درایور شهرتشو مدیون این ماشینه ….
Sajjad
۱۹ آبان ۱۳۹۵چلنجر خودروییه که اگرچه چندین سال از عرضش میگذره و کاملا قدیمی شده ولی فروشی تقریبا نزدیک کامارو داره و این نشون دهنده ی پتانسیل بالای شرکت داج در جذب مشتری داره.
اگه با سیاست درست نسل جدید این خودرو ها مثلا در سال ۲۰۱۵ ارائه می شد میتونست فروش بالایی داشته باشه. ۴ سال زمان خیلی زیادیه
ولی من بیشتر از داج نگرانه فوردم. فورد سرمایه گذاری زیادیو در انتقال خط تولید خودرو های کوچیکش به مکزیک انجام داده و با رئیس جمهور شدن ترامپ معلوم نیست واقعا چه بلایی به سرش میاره.
mostafa
۱۹ آبان ۱۳۹۵عظمت خودروهای آمریکایی و زیبایی اونها ( به خصوص ماسل کار ها ) را فقط میشه با دیدن از نزدیک حس و درک کنید
واقعا وقتی از نزدیک اونها رو می بینی خیلی فرق می کنه اون وقت که زبان از تعریف و تمجید قاصره
Bavaria
۱۹ آبان ۱۳۹۵فیات کرایسلر
اصلا اسمه هرکدومو میشنوم حالم بهم میخوره چ برسه باهم باشن،حیف داج
علیرضا
۱۹ آبان ۱۳۹۵مارکیونه: به نظر من خودرو های فوق بدرد نمیخورن بهتره به جاشون دوتا وانت بزنیم
Elemento
۱۹ آبان ۱۳۹۵.
مارکیونه برای هر شرکتی خوب کار کرد به کرایسلر گند زد…
Daniel
۱۹ آبان ۱۳۹۵این دوتا گردن کلفت جایگزین نمیخوان.
تکن. کسی حریفشون نیست… .
GOD BLESS AMERICA
۱۹ آبان ۱۳۹۵سرجیو مارکیونه تا حالا داشت تنهایی گند میزد به آمریکا ، حالا که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده دوتایی با همکاری هم این کارو میکنن.
پروردگارا آمریکا را از شر سرجیو مارکیونه
و ایران را از شر کارلوس گون حفظ بفرما.
MPH
۱۹ آبان ۱۳۹۵چلنجر یه زیبایی خاصی داره تا حالا هیچ وقت در واقعیت ندیدمش البته ماستانگ و کامارو دیدم ولی دوست دارم چلنجر ببینم چون واقعا از اون دوتا بیشتر میخوامش
joshan
۱۹ آبان ۱۳۹۵سرجیو مارکیونه همان کسی بود که باعث شد وایپر خط تولیدش متوقف بشه حالا رفته سراغ این دو مدل دوست داشتنی ! در آینده ببینیم دنبال چه گند کاری دیگه ایه !
GOD BLESS AMERICA
۲۰ آبان ۱۳۹۵خوشم میاد بچه های پدال یکی یکی دارن از خواب غفلت بیدار میشن.
خدا رو شکر کامنتهای دلگرم کننده هنوز هم پیدا میشن.
احمد باقری
۲۰ آبان ۱۳۹۵اصلا معلوم نیست چیکار دارن می کنن.
فرشاد سجادیان
۲۰ آبان ۱۳۹۵خسته نباشین واقعا 😐 همین الانم ماشیناتون از نظر تکنولوژی، رقابت رو باختن، تا اونموقع ورشکست نشین شانس آوردین.
رضا
۴ اسفند ۱۳۹۵یعنی دوستان زبان قاصره از گفتن لذتی که داج به آدم میده. من یه چارجر 6 سیلندر دارم به خداوندی خدا تا محورش از جا در نیاد این ماشینو ول نمیکنم. هیچ چیزی تو دنیا آمریکایی نمیشه.
Nima
۸ تیر ۱۳۹۸خیلی دوج چلنجر قشنگه خیلیییییی.کاش یدونه منم داشتم خیلی خفنه خدایی خیلی جذابه لاتی خیلی خیلی هرچی بگم کمه خدایی امیدوارم هممون یدونه داشته باشیم بخریم