پس از نمایش تواناییهای HPE1000 داج چلنجر SRT دیمن در ثبت زمان ۹.۱۴ ثانیهای برای طی مسافت ۴۰۰ متر، هنسی هماکنون اقدام به انتشار ویدئویی از سواری این هیولای ۱۰۳۵ اسب بخاری در وضعیتی متمدنانه کرده است. صرفنظر از سرعت خودرو، در زمان برداشتن پا از روی پدال گاز شاهد غرشی هستیم که واقعاً ترسناک جلوه میکند.
این تنها سومین دستگاه از هیولای ۱۰۰۰ اسبی هنسی است و برخی تستهای جادهای روی آن انجام میشود. پیش از حضور در مسابقه درگ، راننده کمی خودرو را گرم میکند و در همین جاهاست که میتوانیم تبدیل یک فرشته به شیطان را ببینیم! در زمان حرکت یکنواخت در بزرگراه نالهی سوپرشارژر پیشرانه قابلشنیدن بوده اما خیلی بالا نیست ولی وقتیکه پدال گاز فشرده شود فوراً غرش پیشرانه شروع میشود.
بزرگترین ارتقای HPE1000 سوپرشارژر ۴.۵ لیتری است که جایگزین نمونه استاندارد ۲.۷ لیتری قبلی شده است. بدنه پدال گاز جدید، هدرزهای اگزوز، انژکتورهای سوخت و کالیبراسیون کامل پیشرانه باعث شدهاند که چلنجر هنسی به خوبی بتواند تواناییهای خود را نشان دهد. این پکیج دارای گارانتی یکساله/۲۰ هزار کیلومتری شرکت میباشد.
یانکی
۱۱ مرداد ۱۳۹۷این که هیچ تد اروپا حریف برا دیمون معمولی هم نیست این برا رقابت با فضایی هاست
LAMBORGHINI
۱۱ مرداد ۱۳۹۷معلوم نیست چرا گیری دادی به اینکه تو اروپا حریف واسه دیمون نیست …
s.h
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ندیدی 720 بردش ؟؟؟ الان باز میاید میگید صحنه سازی بوده و از این حرفا !!! ندیدی کوروت بردش ؟؟؟؟ الان باز میگی صحنه سازی بوده و اینا
گریبکس مک لارن نظیرش رو هیچ وسیله ای نیست فقط کافیه اونم تیون شه ( البته نووتیک تا چند روز دیگه ازش رو نمایی میکنه ) و قدرتش برسه به 900 اسب اونوقت به احتمال زیاد اون 1500 اسبی رو هم میبره
فقط انگلستان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷مجید جان امثال دوج چلنجر دیمن و جیپ گرند چروکی ترک هاوک و … فقط شتاب و مقداری زیبایی هستن و دیگر هیچ
حکایت این خودروها شبیه طبیعتی هست که از ملاک هایی که از یه طبیعت عالی انتظار میره داشته باشه فقط یه آبشار و کمی درخت داره و شاید هم یکم باران
ولی امثال آستون مارتین و پورشه و فراری و … شبیه طبیعتی هستن که درخت – آبشار – رودخانه – کوه – صخره – دره های زیبا – هوای دل انگیز – ساحل – دریاچه- آبگیر و … رو در زیباترین و بهترین حالت ممکن کنار هم دارن
یا مثلا یه ورزش کار رو در نظر بگیرید که بازوهاش خیلی خیلی عضله ای هستن ولی بقیه عضلات بدن استخوانی باشه دقیقا با دوج دیمن میشن سایه همدیگه
ولی خودروهایی مثل مکلارن و بنز اس کلاس و بی ام و سری شش و … شبیه یه آدم ورزشکاری هستن که همه عضلات به طور هماهنگ و متناسب با هم عضلانی هستن و هیچ عیبی نتوان از همچین هیکلی گرفت
امیدوارم منظورمو رسونده باشم.
LAMBORGHINI
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ماشین های انگلیسی هم خیلی جذاب و دوستداشتنی هستند
من اگه یه وقت به مکلارن تیکه میندازم واسه رقابتش با لامبورگینیه.
لامبورگینی یه جورایی جزوی از وجود و روح من شده
در مورد ماشین هایی مثل ترک هاک و چلنجر من نظرم با شما البته خیلی فرق میکنه
فقط انگلستان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ماشین های ایتالیایی هم که نیاز به تعریف و تمجید ندارن
بعضی وقتا می بینم که میای یه چیزی در مورد مکلارن یا … می گی که دیگران به اشتباه بد برداشت می کنن
دیگه نمی گن که قبلا چند بار گفتی برای این تیکه می پرونم که بعضی ها بیان کامنت بزارن و خلاف حرفتو ثابت بکنن تا یه چیزی یاد بگیرم و بحث مفید باشه
خلاصه من خیلی دوستت دارم و میدونم بقیه هم نظر من رو دارن ولی به دلیل برداشت غلتشون از حرفات یکم تند برخورد می کنن که طبیعیه وگرنه هیچکدوممون توی این سایت از دیگری بدمون نمیاد و برای همدیگه احترام قائلیم.
mahdy
۱۱ مرداد ۱۳۹۷دوست عزیز اگه اون ورزشکار فقط بازو پف کرده هم با قیمت دیگر رقبا عرضه بشه قطعا چیزی ازشون کم نداره
شما قیمت دیمن رو با 720 مقایسه کن !!! میدونی چقدر اختلافه
با اضافا قیمت 720 بر دیمن میشه یه بی ام و M5 و یه شورولت کامارو هشت سیلندر خرید
فقط انگلستان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷دوج چلنجر چیزی از مکلارن کم نداره؟
فقط سیستم تعلیق مکلارن به اندازه کل چلنجر تکنولوژی و قیمت داره
یه ماشین 300 هزار دلاری رو که الکی نمی شه فروخت نکنه فکر کردی اونجا هم ایرانه که یه مازراتی رو با قیمت یه لامبورگینی بهت بدن اگه مکلارن یه درصد از اون چیزی که ارزششو داره قیمت بالاتری می داشت حتی اجازه فروش یک عدد خودرو رو هم نمی داشت
اونجا درجه برتری یه چیزی نسبت به چیز دیگه به نسبت افزایش قیمت بالا می ره مکلارن هم به همون نسبت که از دوج چلنجر گرونتره به همون نسبت هم برتره .
mahdy
۱۱ مرداد ۱۳۹۷دوست عزیز من که نگفتم مکی گرونه
مکلارن واقع 300 هزار تا می ارزه بر منکرش لعنت ولی خب خیلی ظلمه که بیاییم بگیم دیمن 80 هزار تایی تو پیست و درگ ازش کم میاره
منم گفتم اگه 220 هزار ای دیگه تجهیزات به دیمن اضافه شه اونوقت بیایین مقایسه کنین
د آخه تو که کامنتو نمیفهمی چرا جواب میدی من گفتم اگه هم قیمت رقبا بشه یعنی دیمن انقدری تجهیزات بهش اضافه بشه که برسه به 300 هزار تا اونموقع چیزی کم نداره
رامین
۱۲ مرداد ۱۳۹۷یعنی اصن نابودمون کردی با این امثالت :))
مانی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷اول تلفظ درستشو یاد بگیر بعد گیر بده به اروپایی ها
راستی چرا آمریکایی ها هیچ رقیبی برای رلزرویس,بوگاتی,فراری پیستا و سوپر فست و کالیفرنیا
مرسدس اس کلاس و جی کلاس و Aکلاس
پورشه باکستر و کیمن و خلیایه دیگه ندارن؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
۱۱ مرداد ۱۳۹۷وای خدای من !!! این دیگه چیه
زنده باد هنسی بزرگ به خدا وقتی خبر توقف تولیدشو شنیدم گریم گرفت
.
.
.
.
.
.
پهلوانان نمیمیرند
LAMBORGHINI
۱۱ مرداد ۱۳۹۷تا چلنجر زندست ماسل کار هم زندست
غرش موتورش رو گوش میدی فکر میکنی رفتی به دوران ژوراسیک و هر لحظه ممکنه طعمه ی یه تیرکس بشی !
شاهین
۱۱ مرداد ۱۳۹۷عقلشون نرسیده صداهارو باهم میکس نکنن
دوربین توی کابین و پشت و بقل ماشین همزمان صدا رو ضبط میکردن! نتونستم صدای گوش نواز سوپر شارژ رو گوش بدم اعصابم خرد شد
ایمان
۱۱ مرداد ۱۳۹۷در ۴۰۰ متر حریفاشو قورت میده ولی کاش تاپ اسپیدش رو هم میدونستیم ؛ حدس بنده بیش از ۳۵0km هست
سعید(تهران)
۱۱ مرداد ۱۳۹۷پلتفرم این نسل ظرفیت حدودی حداکثر قدرت موتور هل کت رو داره، هل کت اوج شکوفایی این نسل چارجر هست دیمن یا این تیونها فقط افراط کاریه و روی کاغذ خیلی جذابن ولی در عمل…
akrh78
۱۱ مرداد ۱۳۹۷در عمل هم تواناییش رو داره ولی راننده مناسب این حجم از پرفورمنس پشتش نمینشینه
رکورد 9:۶5 رسمی داج توسط انجمن هات راد آمریکا تایید شده، همچنین شتاب 2:3 ثانیه
این ماشین نسبت به بقیه رقباش آنالو تر هست یعنی که این عددا رو راننده حرفه ای میتونه کسب کنه نه من و شما
امیر
۱۳ مرداد ۱۳۹۷چقد بحثه سر این نازنین
بیخیال دیگه
لذت ببرین ازش