جادوی شگفتانگیز هنسی پرفورمنس این بار روی فوقالعادهترین و خشنترین محصول داج یعنی چلنجر SRT دیمن اثر کرده است. همانگونه که میدانید این هیولای قدرت ۸۴۰ اسب بخاری داشته و با در نظر داشتن مسابقات درگ تولید شده است. البته هنسی آمریکا فکر کرده میتواند پرفورمنس این خودرو را به ردههای بالاتری برساند بنابراین قدرت آن را به هزار اسب بخار رسانده است!
دیمن حتی در حالت استاندارد کارخانهای نیز خودروی کاملاً وحشی و سرکشی است. به لطف پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار همی و البته لاستیکهای رادیال قانونی، این خودروی عضلانی میتواند در عرض ۲.۳ ثانیه خود را از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند؛ و البته قابلتوجه شرکتکنندگان در مسابقات درگ اینکه دیمن مسافت ۴۰۰ متر را تنها در ۹.۶۵ ثانیه طی میکند.
هنسی خواهان عملکرد بهتری بوده و شروع به سبک سنگین کردن پکیج HPE1000 برای این خودرو کرده است. یک هفته پیش این تیونر مشهور ویدئویی از تست داینوی دیمن تقویت شده را منتشر کرد. این خودرو قدرت ۸۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۹۲ نیوتون متری خود را به رخ حریفان کشیده است.
با این میزان افزایش قدرت انتظار داریم دیمن هنسی در خط مستقیم سریعتر هم باشد. این کمپانی اخیراً ویدئوی جدیدی را منتشر کرده تا میزان سریعتر بودن آن نسبت به مدل استوک را نشان دهد.
Azad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷محشره واقعا.صفر تا صد زیر دو ثانیه!!!کمتر سوپر اسپورتی در این کره خاکی حریف این هیولاست.((البته در درگ))
محمد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷۰ تا ۱۰۰ در ۱.۹۳ ثانیه
این اعداد دیوانهکننده است!!!!
حتی با فکر کردن بهش هم مغز آدم سوت میکشه
یعنی روزی میاد که ۰ تا ۱۰۰ به زیر ۱ ثانیه هم برسه؟؟؟
البته اون موقع هم حتما ما باز داریم خودروهای ملی چینی مونتاژ میکنیم با ۰ تا ۱۰۰ بالای ۱۳-۱۴ ثانیه
تک درختی در کویر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷یه درگ با ۷۲۰ اس ( شتاب ۰ تا ۱۰۰ ~ ,۲/۶ ثانیه) بذارند خیلی خوب میشه
دیمن معمولی که حریفش نشد
Mr. McLaren
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷دیمن قهرمان شتاب در خط مستقیمه
پیکان جوانان گوجه ای
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷سالار امریکایی …… تنها پونی امریکایی که تو طراحی به سنت پایبنده همین چلنجر هستش دو تا دیگه طراحی مدرن پیش گرفتن مخصوصا کامارو
Amir.z
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷فقط ای کاش همین پرفورمنس رو میتونست تو خیابون اجرا کنه
تا یه سریا نیان بگن این بود سریعترین ماشین دنیا؟
بعد بیان با مرسدس سی کلاس مسخرش کنن
اگه چرخی تو یوتیوب بزنید متوجه میشید که چی میگم
دیمن پرفورمنسش تو اسفالت معمولی افتضاح ولی تو پیست درگ واقعا سریع…خیلی سریع
لطفا عظمت این ماشینو با درگ گذاشتن تو خیابون زیر سوال نبرید
یانکی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ببین داداش هر ماشین تولیدیه کارخونه از حالت ایستا با دیمون درگ کنه باخته.اونی که میبینی مکلارن تو حرکت جلو میزنه بخاطر اینه که سقف سرعت دیمون محدود به 280 هستش پس خیلی زود برا رسیدن به حداکثر سرعت به تلاش میوفته ولی 720 تا 350 تا میره پس زملنی که دندهایه دیمون پر شدن مکلارن هنوز کلی جا برا دنده چاق کردن داره
Fk
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ابهام برانگیزه گفته هاتون
دیمن یا تو خیابون میتونه حرکت کنه یا نمیتونه !!!!!!
اگه میتونه پس گفته شما محلی از أعراب نداره !!!!
گفته شما مثل اینه که هیچ هایپر کاری تو خیابون نمیتونه ا ز قابلیتهاش استفاده کنه !!
akrh78
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷واقعا دیمن عالیه. کسی هست که دلش نخواد یه دیمن داشته باشه؟ اینقدر قیمتش خوبه که اگه میلیاردر بودم حتما یه دونه میگرفتم میزاشتم بغل سوپراسپورتام و گاهی وقتی فک بقیه رو میخوابوندم باهاش
در مورد درگ گش با 720s معلوم بود که میبازه چون وزن مکلارن بینهایت کمتر بود. اگه راس میگن این دفعه بجای درگ رولینگ درگ معمولی از حالت سکون بزارن ببینن چی میشه. که در صورت شرایط مناسب و لانچ درست دیمن با یکم اختلاف میبره
یانکی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ببین داداش هر ماشین تولیدیه کارخونه از حالت ایستا با دیمون درگ کنه باخته.اونی که میبینی مکلارن تو حرکت جلو میزنه بخاطر اینه که سقف سرعت دیمون محدود به 280 هستش پس خیلی زود برا رسیدن به حداکثر سرعت به تلاش میوفته ولی 720 تا 350 تا میره پس زملنی که دندهایه دیمون پر شدن مکلارن هنوز کلی جا برا دنده چاق کردن داره
Khosrow
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷یه تبلیغ لاستیک بود که میگفت قدرت ه بدون کنترل ارزشی نداره / مصداق همین ادا بازی هاست / مرتور جت ببند شلیک شه برات / اصلا اینا نمیدونن مفهوم پرفورمنس چی هست / مهندسی ایتالیا و المان کجا – این ادا اطوار کجا ..
Sajjad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷همین قدرت بدون کنترلش باعث شده طرفدار داشته باشه
s.h
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷دوست عزیز اینو ساختن وقتی طرف باهاش میره پیست 10-20 تا لاستیک دود کنه بیاد خونه یا هی ترمز کنه باز تا ته گاز بده هی دوباره دوباره و مرگ هم نداشته باشه این واسه این سه هدف ساخته شده وبه خوبی خوب جواب داده وچیزای دیگه به چشم نمیاد مثلا کسی که اونو میخره دنبال ظاهری مثل 720 یا صدایی مثل لامبورگینی یا سرعت وشتاب کونیک زگ نیست فقط میخواد باحاش حال کنه وتنها خرجش بنزین ولاستیک باشه که واقعا این بهترین ماشینی هست که به درد اون میخوره اگر کسی بخواد همیشه با برن اوت یا لانچ کنترل با ماشینهای دیگه ( منظور المان یا ایتالیا و..) راه بیافته نمیشه گفت اصلا نمیشه ولی به جان سختی این نیستند و زود دف وگریبکس داغون میشه ( البته نسبت به 500 لانچ بی خرابی این) پس خریدار این دنبال پرفورمنس نیست و با چیز دیگه ای لذت میبره
emad1990
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷دوستان این ماشین شاید تو ۴۰۰ متر بهترین ماشین دنیا باشه
اما بعدش قافیه رو به ماشین های اسپرت و سوپر اسپورت میبازه (تو مسافت های ۱/۲مایل و۱ مایل)
حامد
۳ اسفند ۱۳۹۸خب دوست عزیز خب سوپراسپورتا بیشتر از ده برابرش قیمت دارن درضمن تنها خودرویه که از کارخونه وارد میشه فک خودروهای دیه در درگ محدود میخابونه تاحالا همچین خودرویی با این قیمت پیداشده ؟؟؟؟
الف.ی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷این دیکه رسما ماشین خیابونی نیست
درگ استره
شاهین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷من خودم به شخصه عاشق ماشینای ماسل هستم مخصولا کامرو و چلنجر و چارجر و شلبی و …
اما اصلا هیچ جایی از دیمن طرفداری نکردم و تعصبی پشتش درنیومدم چون منطقم میگه همه چیش الکیه
چلنجر رو به شدت دوست دارم مخصوصا هلکت با اون صدای زوزه ای که داره
اما دیمن همش در حد حرفه. تو جاده و رولینگ هیچی نداره فقط عدد و ارقامه دیدیم همه
اما واس لانچ و درگ صفر تا صد فقط خوبه اونم با این لاستیکای چسبناک!!!
میدونم طبیعت ماسل ها چیز دیگه ای هست و زیاد روی درگ و پرفورمنس مانور نمیدن و بیشتر صرف قلدری و صدا و بورنات و دریفت و … میشن و همینم درسته
وقتی درگشونو میبینم قیافم ی جوری میشه!
بی احترامی میشه بهشون. خیلیا هنوز طرز استفادشو بلد نیستن …
M3csl
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ب عکساش ک رو ب افق وایستاده و رنگش ک با غروب خورشید یکی شده دقت کنید…..
واقعا منو ب معنای واقعی کلمه تو افق محو کرد…..
همون وظیفه ای که توی درگها بر عهدش گذاشتن.
محو کردن حریف در افقققققققق……
Azad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷یکی از بهترین سرگرمی های من در آخر هفته ها شرکت در ((شو آف))های کمپانی های مورد علاقه ام هست.در این میتینگ ها گاها اجازه رانندگی و یا بودن در ماشین به عنوان سرنشین وجود داره.شدیدأ منتظرم سوار دیمن و یا هلکت بشم.جاتون خالی چند هفته پیش این تجربه را با کامارو داشتم.اینو بگم که از هیجانش شب خوابم نمیبرد!!
Mr. McLaren
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷امیدوارم از ۰ تا ۴۰۰ متر یا حتی ۸۰۰ متر یک درگ بین ۷۲۰ اس و دیمن بذارند
شما درست میگی درگ حالت حرکت یه بدی داره که شتاب اولیه رو در نظر نمیگیره
درگ از ۰ تا ۱۰۰ و حتی ۴۰۰ متر هم یه ایراد بزرگ داره و اونم اینه که خیلی زود تموم میشه و تاثیر شتاب اولیه توش خیلی زیاده و شتاب ثانویه خیلی کم
البته معلوم نیست تو همین ۴۰۰ متر دیمن برنده میشه یا ۷۲۰اس
بهترین کار یه درگ ۸۰۰ متر یا ۱ کیلومتره مشابه درگی که چند سال قبل بین ویرون و اف۱ برگزار شد
۷۲۰ اس واقعا یک شاهکاره و شتاب عالی فقط یکی از نقاط قوتشه
Maximus
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷امیدوارم از ۰ تا ۴۰۰ متر یا حتی ۸۰۰ متر یک درگ بین ۷۲۰ اس و دیمن بذارند
شما درست میگی درگ حالت حرکت یه بدی داره که شتاب اولیه رو در نظر نمیگیره
درگ از ۰ تا ۱۰۰ و حتی ۴۰۰ متر هم یه ایراد بزرگ داره و اونم اینه که خیلی زود تموم میشه و تاثیر شتاب اولیه توش خیلی زیاده و شتاب ثانویه خیلی کم
البته معلوم نیست تو همین ۴۰۰ متر دیمن برنده میشه یا ۷۲۰اس
بهترین کار یه درگ ۸۰۰ متر یا ۱ کیلومتره مشابه درگی که چند سال قبل بین ویرون و اف۱ برگزار شد
۷۲۰ اس واقعا یک شاهکاره و شتاب عالی فقط یکی از نقاط قوتشه
Sajjad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷گرت عیب جویی بود در سرشت
نبینی ز تاووس جز پای زشت
فلسفه تولید این ماشین دود کردن لاستیک و درگ گذاشتنه
نیاز نیست شما قید کنی توی پیست هندلینگ نداره
چون اصلا هندلینگ مد نظر سازنده شرکت نبوده
در ضمن، هندلینگ این ماشین برای این همه عظمت و وزن بسیار هم عالیه
بهراد
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ماشینی که فقط روی یه مورد تمرکز کنه اصلا خوب نیس
البته گفته که برای درگ ساخته شده ولی حضورش تو درگ ها ممنوعه خخخخخ
برای خریدش باید تعهد بدین اگه داخل ماشین مردین خانوادتون هیچ حق شکایتی ندارن
لاستیک هاش هم که تو آب و هوای بارونی لیز میخوره
برای این قدرت هم باید بنزین مخصوص تقریبا سوپر داشته باشین وگرنه این قدرت با بنزین معمولی بدست نمیاد.
اگه یکم روی هندلینگ و لذت سواریش کار می کردن خیلی خوب میشد
Saied
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷در مقابل ۷۲۰s ماشین هم به حساب نمیاد. بیمهایت مهندسی خوابیده تو مکلارن. اونو باید با ۹۱۱ مقایسه کرد. نه با این قول بیابونی.
این واسه امریکایی دوست هایه عزیز به درد میخوره که اخر هفته ها تایر هاشون رو دود کنن. به درد هیچ چیزه دیگه نمیخوره
Aventador SVJ
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷داداش درست میگی 720 اس رو با چلنجر مقایسه نمیکنن ولی جوری گفتی بیم های مهندسی خوابیده تو مکلارن که ادم فکر میکنه برترین تکلونوژی دنیا رو داره .
درسته که شاهکاره ولی تو مهندسی در مقابل رقباش عقب میمونه.
USA & JAPAN
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷بینظییییییییییییییییر معرکهههههههههههههههه
Aventador SVJ
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷سلام.
دوستان هر ماشینی رو با سبک خودش مقایسه میکنن اینجا چلنجر میان ماسل کار ها فوق العادست .
720 رو باید با لامبو و فراری و پورشه مقایsه کرد نه با دوج.