شاید داج چلنجر دیمن ۲۰۱۸ با قدرت ۸۴۰ اسب بخاری خود یک خودروی بسیار خارقالعاده نباشد اما سریعترین خودروی تولیدی جادهای بوده و قادر است تنها در ۲.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۶۵ ثانیه طی کند.
البته این میزان خروجی پیشرانه برای هنسی پرفورمنس کافی نیست. اندکی پس از معرفی چلنجر دیمن، این تیونر تگزاسی اعلام کرد که پکیجی ویژه را برای این خودروی مخصوص درگ ارائه خواهد داد.
در آغاز شاهد عرضهی رول کیج NHRA برای این خودرو خواهیم بود که باعث خواهد شد مالکان یک قدم به دستیابی به رکورد زیر ۹.۹ ثانیه در مسافت ۴۰۰ متر نزدیکتر شوند.
طبق روال هنسی، این خودرو نیز سریعتر از همیشه خواهد شد. بسیار سریعتر! هنسی میگوید با ارائه ی سیستمهای سوپرشارژر ارتقا یافته، داج چلنجر دیمن قدرت بیش از ۱۵۰۰ اسب بخار خواهد داشت و بدین ترتیب خروجی پیشرانه دو برابر میزان استاندارد خواهد بود و این موضوع نه تنها باعث بهبود شتاب خودرو خواهد شد بلکه دیمن را تبدیل به هیولایی واقعی در مسابقات درگ خواهد کرد.
هنسی هنوز نگفته که چه زمانی این بستههای ارتقایی برای دیمن در دسترس خواهند بود و اینکه مالکان چه هزینهای را باید پرداخت کنند. هزینهی این پکیج هر چه که باشد، شما نمیتوانید در برابر این میزان قدرت مقاومت کنید! حساب بانکی خود را آماده کنید.
بابا مسخره کردینننننن؟؟؟؟!!!! مگه کیلوییه همینطور هی اسب بخار اضافه می کنین؟؟ بوگاتی بعد هر بار استفاده از 1500 اسب بخار باس لاستیکاشو عوض کرد…اینو فک کنم باس بعد هر بار استفاده جاده ای که ازش رد میشه رو اسفالت کنن….
عزیز من این ماشین برای استفاده روز مره نیس که فدات شم،همین که یه بار باش بری خرید یکی دوتا گاز بدی پولش در اومده ،یه شتاب صفر تا صد بری واسه کل عمرت بسه??
حالا بحث پیش اومد اینجا میگم بوگاتی میتونست دو نوع رینگو لاستیک رو به مشتریاش بده یک جفت واسه سرعت های پایین که دوامش بالا باشه یک جفتم واسه سرعت های بالا اینطوری خریدارا بوگاتی کمتر به خرج میفتادن الان لاستیک های فعلیش بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر برن ۵۰ کیلومتر اگه معمولی برند ۶۰۰۰ هزار کیلومتر دوام میاره پس میتونست اینکارو کنه تا مشتریاش کلی صرفه جوی شه واسشون! من فکر میکنم از این وردو میلیون میفروشه با صرر ولی از این با هزینه های سنگین نگهداری و بعضا الکی مثل رینگو لاستیک جبرانش میکنه!
تا چن سال دیگه؟??اگه بشن هم دیگه کلا منقرض نمیشن که مگه ممکنه همچین چیزی حتی صد سال آیندرو تصور کنی باز ماشینای بنزینی لااقل واسه تفریح و خوش گذرانی خواهند بود
یعنی حال میکنم با هنسی ها اروپاییا میخان یه موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری تولید کنن دهن خودشونو صاف میکنن با کلی تبلیغ بعد چند سال ارایش میکنن ولی این هنسی از هر ماشینی که تو بگی بالای ۱۰۰۰ تا کشیده بیرون اونم با گارانتی ۳ ساله یعنی اینقدر این مهندسی قویه که شما میتونین از کارخانه شورلت یک هنسی کامارو بگیرید با گارانتی ۳ ساله شورلتم قبولش داره حالا هی المانی بازا بیان بگن مهندسی خودرو فقط اروپا
دوباره چرندیات دوباره توهم دوباره خزعبلات فکرشو بکن چنتا مهندس سالها درس میخونن زحمت میکشن و سالها تجربه بدست میارن و بهترینشون رو ارائه میدن که تو بیای با یه کلمه …. بزنی به کل تاریخش داداچ بخدا اشتباه میزنی هنسی کارش چیز دیگس منصوری کارش چیز دیگس
فکر کنم هنسی خواسته با این کار بگه: آآآآِیییِیِ نفس کش!!!!!!!!!! هنوز نیومده برا ماشین بسته تقویتی داد حساب دست باقی تیونرها بیاد!!!! ولی چه هیولایی بشه!!!!! حیف که من عضو گروه صلح سبز میخوام بشم والا میرفتم میخریدمش!!!!!(خخخخخخخخخخخخخ))))
دوستان باز شروع نکنید مجید از شما انتظار دارم جلوی دعوا رو بگیرید نه اینکه همیشه شروع کننده باشی یا اتیشش رو زیاد کنی دوست دارید بیام پست المانی ها این حرفا رو بزنم؟؟؟؟ هیچکس هوامونو نداره چرا ما باید تو این مواقع رو اعصاب هم بریم
اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده، چطور صرف اضافه کردن سوپرشارژ بزرگتر میشه دو برابر خروجی گرفت؟ آیا باعث انهدام موتو نمیشه؟ نباید آلیاژ پوسته موتور تغییر کنه و از نو ریخته گری بشه؟
اَااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا احتمالا بین 150 تا 200 هزار دلار قیمت خواهد داشت اَااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا همون هنسی که آمریکایی باز ها با شاهِ سرعتِ یازده سال پیشِش خاطره دارن
ملت ایران چرا اینجورین آخه!!!!آخه بدبخت ،بوگاتی واسه باباته یا هنسی هان!!!؟همین که میگیم جهان سوم واقعا به خاطر ملتش و فرهنگشم هست!!!!بعدشم بوگاتی و هنسی اصلا به هم نمیان کلا هر کدومش جای خود دارد هر کدوم واسه خودش دنیایی داره❤️بوگاتی یه هیولاست ،هنسی ام جای خود دارد که قابل احترامه
اول چلنجر رو دوست داشتم بعد چلنجر هلکت بعد چلنجر هلکت هنسی که حدود 1000 اسب بخار قدرت داشت یهو دیمن اومد، عاشقش شدم الانم که هنسی دیمن داره میاد، من موندم عاشق چی بشم :)
از حق نگذریم، به همچین جثه ای واقعا این قدرت میخوره
Ahmad
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶حساب بانکی من آمادست 820 هزار تومان موجودی کافیه
reza
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بابا مسخره کردینننننن؟؟؟؟!!!! مگه کیلوییه همینطور هی اسب بخار اضافه می کنین؟؟
بوگاتی بعد هر بار استفاده از 1500 اسب بخار باس لاستیکاشو عوض کرد…اینو فک کنم باس بعد هر بار استفاده جاده ای که ازش رد میشه رو اسفالت کنن….
Ali
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶عزیز من این ماشین برای استفاده روز مره نیس که فدات شم،همین که یه بار باش بری خرید یکی دوتا گاز بدی پولش در اومده ،یه شتاب صفر تا صد بری واسه کل عمرت بسه??
BMW
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶حالا بحث پیش اومد اینجا میگم
بوگاتی میتونست دو نوع رینگو لاستیک رو به مشتریاش بده یک جفت واسه سرعت های پایین که دوامش بالا باشه یک جفتم واسه سرعت های بالا اینطوری خریدارا بوگاتی کمتر به خرج میفتادن الان لاستیک های فعلیش بیشتر از ۴۰۰ کیلومتر برن ۵۰ کیلومتر اگه معمولی برند ۶۰۰۰ هزار کیلومتر دوام میاره پس میتونست اینکارو کنه تا مشتریاش کلی صرفه جوی شه واسشون! من فکر میکنم از این وردو میلیون میفروشه با صرر ولی از این با هزینه های سنگین نگهداری و بعضا الکی مثل رینگو لاستیک جبرانش میکنه!
ونوم اف ۵
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶بالاخره زیر مجموعه فولکس هست دیگه
Amir
۱۷ خرداد ۱۳۹۶من یه 206 دارم الان 50000 هزار کیلومتر باهاش رفتم هنوز لاستیکاش رو عوض نکردم تازه هر روز هم باهاش تیکاف میزنم
Khan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اونایی باید حساب بانکیشون دست بخوره وقت ندارن مثل ما بیان سایت های خودرویی رو چک کنن ?
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶دیمن خودش نابودگریه نمیدونم این میخواد چه جهنمی به پا کنه
داداش بیخیال نکنه شتاب زیر 2 ثانیه میخواد
این باید با هواپیما و جت مسابقه بده نه ماشین
Chrysler
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶تا چن سال دیگه که ماشینا قراره کاملا الکتریکی شن شرکتی مثل هنسی میخواد چیکار کنه؟
Ali
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶تا چن سال دیگه؟??اگه بشن هم دیگه کلا منقرض نمیشن که مگه ممکنه همچین چیزی حتی صد سال آیندرو تصور کنی باز ماشینای بنزینی لااقل واسه تفریح و خوش گذرانی خواهند بود
Chrysler
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶منم همین رو دارم میپرسم نمیگم که قراره به این زودیا حذف شن.میگم تیونرایی مثل هنسی اونموقع چطور میخوان کار کنن
Ali
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶خب دیگه هنسی تولید انبوه نمیکنه که،شاید از همین چلنجر جمعا ۲۰ تا تعداد محدود بزنه نهایتش
Amir
۱۷ خرداد ۱۳۹۶میره ماشینای الکتریکی رو تقویت میکنه
Reventon
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶یعنی حال میکنم با هنسی ها
اروپاییا میخان یه موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری تولید کنن دهن خودشونو صاف میکنن با کلی تبلیغ بعد چند سال ارایش میکنن
ولی این هنسی از هر ماشینی که تو بگی بالای ۱۰۰۰ تا کشیده بیرون اونم با گارانتی ۳ ساله
یعنی اینقدر این مهندسی قویه که شما میتونین از کارخانه شورلت یک هنسی کامارو بگیرید با گارانتی ۳ ساله
شورلتم قبولش داره
حالا هی المانی بازا بیان بگن مهندسی خودرو فقط اروپا
سهيل
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶آمریکاییها تواناییشون خیلی بالاست ولی بازار رو به ارزون فروشای آسیایی واگذار کردن
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶هنسی یک تیونره و نه بیشتر.
اسم منصوری میارزه به تمام تاریخ هنسی.
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶دفتر مرکزی منصوری در آلمانه. همونی که تخصصش تیونینگ هایپرکار های چندین میلیون دلاریه ?????
ونوم اف ۵
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶منظورت کوروش فیبر کربن هست فقط کاپوت رو کربن کاری میکنه خخخخ
آرش آمریکایی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶دوباره چرندیات دوباره توهم دوباره خزعبلات
فکرشو بکن چنتا مهندس سالها درس میخونن زحمت میکشن
و سالها تجربه بدست میارن و بهترینشون رو ارائه میدن
که تو بیای با یه کلمه …. بزنی به کل تاریخش
داداچ بخدا اشتباه میزنی
هنسی کارش چیز دیگس منصوری کارش چیز دیگس
پرهام
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶فک کنم آقا مجید اکانتشو فروخته😂😂😂
شایدم تو غذاش داروی ضد آمریکا ریختن😂😂😂
آخه منصوری؟😂😂
خنده ام میگیره وقتی اسمش میاد
تازه اونم چی!
بقل هیولایی مثل هنسی
یدونه ونوم هنسی برا کل صنعت خودروسازی بسه
چ برسه به منصوری!
ک فقط بلده گند بزنه ب قیافه ماشینا.
.
.
.
.
شدید عوض شدی😐
شدی ی متعصب
خدایی قبلا این جوری نبودی
خواهشا مثل قبلت بشو
همون جوری خوب و منطقی و بدون تعصب
ازت خواهش کردم!🙏
آرش آمریکایی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶مجید لجبازه
الان با علی شوی نوا لج کرده همینطور با من
ولی باس بدونه جواب هر هایی هوییه
NSX
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶Reventon
در جواب تو همین بس که آلمانیا با ب ام و موتور 1.5 لیتری با 1400 اسب بخار قدرت داشتن
NSX
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اونم 30 سال پیش.اینو هم اضافه کنم
Hemichan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶آمریکاییام با کاماروی 4000 اسبی میرن تو خیابون
این که دشواری نداره
http://st.hotrod.com/uploads/sites/21/2015/09/001-Tom-Bailey-Sick-2-Pro-Mod-1969-Camaro-Street-Car-new-lpr.jpg?interpolation=lanczos-none&fit=around%7C596%3A372
سیاوش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶برای ماشین های فرمول یک مساله عادی هست که اون مورد برای فرمول یکه که شما اشاره کردی
Reventon
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶همونایی که تو مسابقه فرمول وان یک ساعت دووم دارن بعد خراب میشن؟اینا سه سال گارانتی دارن
Ghost
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶چه خبره به چه دردی می خوره
به جا این حرفا بیاد وزن خودرو رو کم کنه
Ali
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶وزن کم کنه!!این واسه استفاده روزانه نیست!!واسه پوز زنی تو درگ هستش فک کن شتاب زیر ۲ ثانیه??
masoud
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶همه چیز که قدرت نیست.گیربکس و لاستیک های این توایی تحمل این قدرت رو دارن؟
بعد هم به موتور خیلی فشار وارد میشه و فکر کنم که عمر مفیدش کم تر بشه.
اشکان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶حتما به مهندسین آماتور هنسی این موارد رو گوش زد کن…اونا نمیفهمن این چیزا رو!
عطا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶داداچ داری اشتباه میرنی !
داری میگی دوج. یه ماشین امریکایی. نه پراید کوییک ایرانی :)
ونوم اف ۵
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶هر چی باشه از پروژه یک بنز بهتره دوبار از مونیخ بری تا برلین باید بفرستیش اوراقی
ASA
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶اونجا ایران نیست که یه کاری کنن و به تبعاتش فکر نکنن
مجید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶فکر کنم هنسی خواسته با این کار بگه:
آآآآِیییِیِ نفس کش!!!!!!!!!!
هنوز نیومده برا ماشین بسته تقویتی داد حساب دست باقی تیونرها بیاد!!!!
ولی چه هیولایی بشه!!!!!
حیف که من عضو گروه صلح سبز میخوام بشم والا میرفتم میخریدمش!!!!!(خخخخخخخخخخخخخ))))
ShoMpeT
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بسیار زیبا، آدم از نگاه کردن به این ماشین سیر نمیشه!
محمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶وقتی امریکایی سواری نمیخواد مثل المانی ها دلخوشی خودت بدی که ماشینم ارزش اون همه پول رو داشته
Ace
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اونی که گفتی فقط یک مورد از هزاران دلخوشی ماشین های آلمانیه.
reza
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶بله…
واقعا چند نفر از ما ها تجربه رانندگی روزانه با ماشین آلمانی یا هر کشور دیگه رو داشتیم؟؟؟؟
دلت خوش با
Ace
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶.
اگه اینطوریه هیچ کدوم هیچ چی نباس بگیم.
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶دوستان باز شروع نکنید
مجید از شما انتظار دارم جلوی دعوا رو بگیرید نه اینکه همیشه شروع کننده باشی یا اتیشش رو زیاد کنی
دوست دارید بیام پست المانی ها این حرفا رو بزنم؟؟؟؟
هیچکس هوامونو نداره چرا ما باید تو این مواقع رو اعصاب هم بریم
پرهام
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶متاسفانه آقا مجید انگار تغییر رویه دادن?
سعید(تهران)
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده، چطور صرف اضافه کردن سوپرشارژ بزرگتر میشه دو برابر خروجی گرفت؟ آیا باعث انهدام موتو نمیشه؟ نباید آلیاژ پوسته موتور تغییر کنه و از نو ریخته گری بشه؟
Hemichan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶اَااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
احتمالا بین 150 تا 200 هزار دلار قیمت خواهد داشت
اَااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همون هنسی که آمریکایی باز ها با شاهِ سرعتِ یازده سال پیشِش خاطره دارن
mostafa
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶دوج دیمن در برابر بوگاتی شیرون
ونوم اف ۵
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶بوغاتی عددی نیست جلو این فقط میتونه امار عجیب غریب بده اینقدر هوا مکش میکنه ۲۰۰ هزار لیتر اب پمپ میکنه انگار ماشین اتش نشانیه
Ace
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶هنسی و بوگاتی ???????
Ho3ein
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶آااااره
بوغاتی حالا خاک بخور?
Ace
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶.
پدال من هیچ توهینی نمیکنم. خیالت راحت.
اما تو هم باید کامنت این دوستان مهدکودکی رو حذف کنی.
Ali
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ملت ایران چرا اینجورین آخه!!!!آخه بدبخت ،بوگاتی واسه باباته یا هنسی هان!!!؟همین که میگیم جهان سوم واقعا به خاطر ملتش و فرهنگشم هست!!!!بعدشم بوگاتی و هنسی اصلا به هم نمیان کلا هر کدومش جای خود دارد هر کدوم واسه خودش دنیایی داره❤️بوگاتی یه هیولاست ،هنسی ام جای خود دارد که قابل احترامه
پرهام
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶با بخش اول حرفاتونم ب شدت موافقم
ولی در رابطه با بخش دوم
پیشنهاد میدم در مورد ونوم جی تی و ونوم f5 تحقیق کنید
موفق باشید?
milad
۲ اردیبهشت ۱۳۹۶خوب نسبت به قدرت هار بسیار بالا شاید دارای موتوری با سیلندر بالا باشد ولی در کل ماشین موفقی خواهد شد
ASA
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶پیش بینی همچین چیزی رو میکردم
اول چلنجر رو دوست داشتم
بعد چلنجر هلکت
بعد چلنجر هلکت هنسی که حدود 1000 اسب بخار قدرت داشت
یهو دیمن اومد، عاشقش شدم
الانم که هنسی دیمن داره میاد، من موندم عاشق چی بشم :)
از حق نگذریم، به همچین جثه ای واقعا این قدرت میخوره
محمد رضا
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶آدمو یاد سوپرا میندازه
مدل پایش 290 اسبه
مدلای بالاتر هرچی شما بگین