دوج

تبدیل کامیون قدیمی دوج به یک سنگ‌نورد واقعی

«پاور واگن» به فرمت‌های مختلف در ۶۰ سال پیش تولید می‌شد، ولی دوج هیچ‌گاه چیزی مانند این پاور واگن مدل ۱۹۴۹ نساخته است.

1949 Dodge Power Wagon
۱۹۴۹ Dodge Power Wagon
دوج پاور واگن، اولین بار در سال ۱۹۴۵ به عنوان یک نسخه شهری از سری کامیون‌های نظامی WC دوج معرفی شد. این وسیله که به شکل یک تراک کاربردی طراحی شده بود، به صورت استاندارد با یک دیفرانسیل چهار چرخ متحرک همراه بود و برای پیشرانه از یک موتور ۳/۸ لیتری شش سیلندر استفاده می‌کرد.
1949 Dodge Power Wagon
۱۹۴۹ Dodge Power Wagon
1949 Dodge Power Wagon
۱۹۴۹ Dodge Power Wagon
این کامیون در سال ۲۰۱۲ به زیر دستان «لگاسی کلاسیک تراکز» رفت و اکنون تبدیل به یک سنگ‌نورد واقعی شده است. در این پاور واگن، مجموعه‌ای پیچیده از تنظیمات سیستم تعلیق به کار رفته که همگی در کف بارگیر و چارچوب محافظ آن جاسازی شده‌اند. موتور اولیه شش سیلندر در یک ردیف نیز با یک نسخه بهینه‌سازی شده از موتور شورولت LS3 V-8 جایگزین شده است. کابین کامیون به اندازه ۲ اینچ کشیدگی پیدا کرده و بارگیر آن نیز به صورت یک قطعه سفارشی است.
1949 Dodge Power Wagon
۱۹۴۹ Dodge Power Wagon
1949 Dodge Power Wagon
۱۹۴۹ Dodge Power Wagon
1949 Dodge Power Wagon
۱۹۴۹ Dodge Power Wagon
1949 Dodge Power Wagon
۱۹۴۹ Dodge Power Wagon
قیمت ۸۰ هزار دلاری این تراک، تنها با عظمت و ابهت آن مطابقت می‌کند. در حالی که این وسیله نقلیه برای شرایط سخت خارج از جاده ساخته شده، به نظر می‌رسد که بیشتر عمر آن ب روی آسفالت خواهد گذشت؛ مگر آن که مالک بعدی آن به اندازه کسانی که آن را ساخته‌اند، سرخوش و ماجراجو باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    عجب ماموتی شده

  2. ali

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (578 ديدگاه)

    آقا مسعود دست شما درد نکنه . عالی بود .

  3. Archi KHAN

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    با این تفاسیر و داستانها
    و خصوصا قیمت 80 هزار ، لااقل چندتا عکس در حال سنگ نوردیدن هم میزاشتن ببینیم …!

  4. AHMADREZA

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    دقیقا کپی همین توی gtav هست

  5. نوید جهرمی

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    الان یه قوچ کوهی سرسخته

  6. ِدوچرخه سوار

    ۱۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (182 ديدگاه)

    عالیه میخامش

  7. شهرام

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (102 ديدگاه)

    با درود این نوع دوج کمی شبیه ZIL151 میباشد
    کاش gaz66 هم موتورش رو تعویض میکردند و یک موتور قویتر با راندمان بهتری رویش میگزاشتند اگه نیرو انتظامی بزاره ? بعد تقویتش میکردند تا جزیی از بهترین صخره نوردها بشه هر چند صخره نوردهای زیادی هست
    گاز 66 شاسی اش قویه و هم میشود تبدیل به استیشنی کاپوت دار کرد هم مینی بوس …
    نوع استانداردش اتاقش کامپوزیته و چرخهایش را خودش تنظیم باد میکنه

    حتی با چتر از طریق هواپیما و هلیکوپتر میشود عملیات باهاش انجام داد

    1. 666

      ۲۰ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مثلا یه چیزی حالیمه دیگه.شاسی Rc25 خیلی قویه؟!!!!!!! درمورد پراید و سمند نظر بدی سنگینتری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا