«پاور واگن» به فرمتهای مختلف در ۶۰ سال پیش تولید میشد، ولی دوج هیچگاه چیزی مانند این پاور واگن مدل ۱۹۴۹ نساخته است.
دوج پاور واگن، اولین بار در سال ۱۹۴۵ به عنوان یک نسخه شهری از سری کامیونهای نظامی WC دوج معرفی شد. این وسیله که به شکل یک تراک کاربردی طراحی شده بود، به صورت استاندارد با یک دیفرانسیل چهار چرخ متحرک همراه بود و برای پیشرانه از یک موتور ۳/۸ لیتری شش سیلندر استفاده میکرد. این کامیون در سال ۲۰۱۲ به زیر دستان «لگاسی کلاسیک تراکز» رفت و اکنون تبدیل به یک سنگنورد واقعی شده است. در این پاور واگن، مجموعهای پیچیده از تنظیمات سیستم تعلیق به کار رفته که همگی در کف بارگیر و چارچوب محافظ آن جاسازی شدهاند. موتور اولیه شش سیلندر در یک ردیف نیز با یک نسخه بهینهسازی شده از موتور شورولت LS3 V-8 جایگزین شده است. کابین کامیون به اندازه ۲ اینچ کشیدگی پیدا کرده و بارگیر آن نیز به صورت یک قطعه سفارشی است. قیمت ۸۰ هزار دلاری این تراک، تنها با عظمت و ابهت آن مطابقت میکند. در حالی که این وسیله نقلیه برای شرایط سخت خارج از جاده ساخته شده، به نظر میرسد که بیشتر عمر آن ب روی آسفالت خواهد گذشت؛ مگر آن که مالک بعدی آن به اندازه کسانی که آن را ساختهاند، سرخوش و ماجراجو باشد.۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
رضا
۳۱ تیر ۱۳۹۴عجب ماموتی شده
ali
۳۱ تیر ۱۳۹۴آقا مسعود دست شما درد نکنه . عالی بود .
Archi KHAN
۳۱ تیر ۱۳۹۴با این تفاسیر و داستانها
و خصوصا قیمت 80 هزار ، لااقل چندتا عکس در حال سنگ نوردیدن هم میزاشتن ببینیم …!
AHMADREZA
۳۱ تیر ۱۳۹۴دقیقا کپی همین توی gtav هست
نوید جهرمی
۳۱ تیر ۱۳۹۴الان یه قوچ کوهی سرسخته
ِدوچرخه سوار
۱۴ آبان ۱۳۹۵عالیه میخامش
شهرام
۱۷ تیر ۱۳۹۶با درود این نوع دوج کمی شبیه ZIL151 میباشد
کاش gaz66 هم موتورش رو تعویض میکردند و یک موتور قویتر با راندمان بهتری رویش میگزاشتند اگه نیرو انتظامی بزاره ? بعد تقویتش میکردند تا جزیی از بهترین صخره نوردها بشه هر چند صخره نوردهای زیادی هست
گاز 66 شاسی اش قویه و هم میشود تبدیل به استیشنی کاپوت دار کرد هم مینی بوس …
نوع استانداردش اتاقش کامپوزیته و چرخهایش را خودش تنظیم باد میکنه
حتی با چتر از طریق هواپیما و هلیکوپتر میشود عملیات باهاش انجام داد
666
۲۰ آبان ۱۳۹۸مثلا یه چیزی حالیمه دیگه.شاسی Rc25 خیلی قویه؟!!!!!!! درمورد پراید و سمند نظر بدی سنگینتری.