دوج چارجر 1968 یک نماد به شمار میرود اما زمانی که این خودرو را با ایدههای رالف گیلز مدیر طراحی استلانتیس ترکیب کنید نتیجهای فوقالعاده حاصل خواهد شد. با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری و بدنهای کاملاً فیبر کربنی، این هیولا با نام هلوکینیشن خودنمایی میکند. پیشرانه ۸ سیلندر هلفانت ۱۰۰۰ اسبی و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت ZF تنها شاخصههای مهم این چارجر نیستند. این قدرت به لطف نصب سوپرشارژر ۳ لیتری با بوست بالا و تغییرات چشمگیر دیگر به دست میآید.
بدنه این چارجر ۱۹۶۸ تقریباً بهصورت کامل از فیبر کربن پوشانده شده است و یک پوشش شفاف نیز بر جذابیتهای آن تأکید دارد. کاپوت خودرو کاملاً سفارشی بوده و توسط شرکت اسپید کور توسعه یافته است. این شرکت همچنین متریال سبکوزن دیگری را برای چارجر در نظر میگیرد. رینگهای سفارشی HRE با نام هلوکینیشن در جلو ابعاد ۱۹ اینچی و در عقب ابعاد ۲۰ اینچی دارند. همراه این رینگها نیز لاستیکهای بسیار پهن میشلین پایلوت اسپرت 4S دیده میشوند که به انتقال بهینه قدرت به آسفالت کمک شایانی خواهند کرد.
برای چنین هیولای پرقدرتی باید ترمزهای قویتری را در نظر گرفت و به همین خاطر کالیپرهای ترمز برمبو با ۶ پیستون در جلو وظیفه توقف را بر عهده گرفتهاند. چراغهای عقب LED نیز بهصورت سفارشی تولید شدهاند. یک سیستم اگزوز خاص شرکت اسپید کور نیز صدای فوقالعادهای را ارائه میکند. گیلز پروژه تولید این هیولا را هدایت میکند و کابین نیز دستخوش تغییر میشود. در این بخش میتوانید شاهد ترکیب طراحی سنتی با ویژگیهای مدرن باشید. پشت آمپرهای آنالوگ و کلاسیک در پشت فرمان به همراه نشان بزرگ هلفانت جزو موارد قابلذکر هستند.
ما تاکنون خودروهای عضلانی متنوعی را خدمت شما عزیزان معرفی کردهایم اما این یکی واقعاً فرق میکند. رالف گیلز همان فردی بود که طراحی دوج مگنوم، کرایسلر 300C و دوج وایپر بهروز شده را هدایت کرده است.
TML BN
۵ خرداد ۱۴۰۱چقدر زیبا الان viper 2 ببینه قش میکنه😂😂
دکتر استاپ
۵ خرداد ۱۴۰۱حس میکنم تا آخر عمر نیاز به هیچکس ندارم
تا آخر عمر میتونم به پای یکی از اینا پیر بشم😂
TML BN
۵ خرداد ۱۴۰۱تبریک میگم یک ماشین باز واقعی هستی🙂
دکتر استاپ
۵ خرداد ۱۴۰۱چاکریم
TML BN
۵ خرداد ۱۴۰۱قربانت
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱دکتر . ما به یه بلیزرم راضی هستیم . تا اخر عمر یه بلیزر اسمال بلاک بسه برای من 😂
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱خیلی خیلی عالی . واقعا خب منم توی امریکا یا یه کشور مثل دبی زندگی میکردم صد در صد یه کلکسیون کامل چارجر ۶۸ و ۶۹ و ۷۰ جمع میکردم تمممممام مدل هاش تماممم رنگ هاش . اونم تازه همشون با کاتولوگ اصلی و لوازم اصلی و تازه گواهینامه ماشین و اینکه اولین خریدارش کی بوده . همه اینا نو نوووو . این چارجری که گفتم میدونین دونه ای چند هزار دلاره . بعد برای تو شهرم . یه چارجر ۶۸ قرمز رنگ که خطوط فابریکی مشکی پشتش داشته باشه با موتور تنفس طبیعی قدیمی جمع میکردم که ظاهرش کاملا فابریک فابریک باشه و ماشین با اصالت . برای درگ روز خیابونی روزای پنجشنبه و جمعه هم یه ۶۸ تنفس طبیعی با حجم موتور بالای ۹۰۰۰ سی سی جمع میکردم که بیش از هزار اسب بخار داشته باشه و تا خرخره لوازم . رسما هر چی ماشین رو لوله میکردم . برای مسابقه درگ هم یه دونه موتور همی که دوتا سوپرشارژر یا حتی سه تا سوپرشارژر روش باشه جمع میکردم که اون روی چارجر ۶۸ باشه . تازه اینایی که گفتم فقط رویای چارجر هست 😂😂😂😂 . باراکودا و شول و کامارو و پونتیاک جی تی او و فایربرد هم به همین ترتیب
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱این ماشین واقعا به تمام معنا یه ماشین شکاری مطلق هست . یه نکته جالب بگم . اونموقع تو زمان شاه موقعی که میخواستن تبلیغ ماشین اسپرت کنن مثلا پونتیاک فایربرد این ماشین خب در اصل یه نوع ماسل کار بوده . بعد توی تبلیغ ایرانی مینوشتن . خودروی امریکایی شکاری مطلق . بعد ماشین هایی مثل کوروت یا مازراتی که کوپه دو نفره بودن . بهشون مگیفتن ماشین کورسی .
این ماشین یعنی چارجر ۶۸ واقعا یه خودروی تهاجمی هست .. این باید یه لاستیک ۳۷۵ بندازی پشتش (لاستیک های درگ های قدیمی ها هست) بعد لاستیک ۲۹۵ جلوش . ماشین چنان شیب بگیره . تو خیابون ژست وین دیزل بگیری . چه شود
کافر مقدس
۵ خرداد ۱۴۰۱سلام فرمانده
چلنجر دهه نودی هاشو فراخوانده
پ ن : این مسجد محل یک هفته ست مارو سوراخ کرده . از 8صبح تا 8شب یک تیکه ریپیت میشه سلام فرمانده ! کسی هم جرات نداره به مسجد بگه کم ش کن آقا ! اینجوری به حقوق شهروندی تو ایران میگن تجاوز به مغز و شعور شما:)
Black Ferrari
۵ خرداد ۱۴۰۱اگه مشکل داری بگم گونی رو بیارن ؟؟
GMA
۵ خرداد ۱۴۰۱الان هر جا پا میزاری داره میگه سلام فرمانده 😐😂
Clean energy (صیانت!)
۵ خرداد ۱۴۰۱سلام فرمانده
شاهین
۵ خرداد ۱۴۰۱چقدرم که دهه نودی ها مشتاق این سیستم مملکت هستن
میترسم یه وقت به خدافظ فرمانده ختم بشه :)
reza342
۵ خرداد ۱۴۰۱مسجد یا هر جای دیگه حق مردم آزاری نداره دوستم. زنگ بزن پلیس، میرن یه اخطاری میدن بهشون. مسجده دیگه، کاخ سفید نیست که اینقدر قدرت داشته باشه:)
کافر مقدس
۵ خرداد ۱۴۰۱نشستی پشت نت تز میدی مسجد حق نداره مردم آزاری کنه! مذهبی ها همیشه حق دارن مردم آزاری کنن چه با طبل چه راه بندان چه مسجد یه جور حرف میزنه انگار اینجا آمریکا ست من زنگ بزنم پلیس بیان کاری کنن . صدها بار همسایه زنگ زدن و پلیس فقط نیش خند زده
تز دادن تو اینترنت گویا تمومی نداره و انگار نمیدونن واقعیت کشور چه خبره
mahdi-es17
۵ خرداد ۱۴۰۱یروز داشتن سخرانی میکردن با تراکتور بودم اگزوز سوتی 😂حالشو میده گاز بدی عجله داشتم دم مسجد سر صدا شد غروب شیخ مسجد اومده بو نصیحت 😂
reza342
۵ خرداد ۱۴۰۱امتحان کردم پسر خوب:) الکی برای خودت از اونا یه چیز گنده درست نکن
mahdi-es17
۵ خرداد ۱۴۰۱راحت ترین کار خونت بفروش از کوچه برو😂
ممد ژانگولر
۵ خرداد ۱۴۰۱خدایا یدونه از اینا با یدونه موتور هوندار cb1300 نسیبمون کن بذاریمش گوشه اتاق به عنوان دکور فقط نگاش کنیم.
صبح به صبح گرد و قبارشو بگیریم از بس که هوا آلودست بر مصببش لعنت …
.
.
داشتم میگفتم تو دلمون بگیم غم نیبینی عشق من
داداشای گلم توقع داشتن این دو قلم کالا چیز زیادیه که من خواستم؟
من^_^
۵ خرداد ۱۴۰۱با توجه به قیمت این دوتا(که پونزده سال کار یه کارمند میان ردست)بله
ممد ژانگولر
۵ خرداد ۱۴۰۱داداش من نگفتم لامبورگینی یا مازراتی میخوام
حداقل میگفتی بر بدخواهش لعنت
به ما روحیه میدادی
Clean energy (سلام فرمانده)
۵ خرداد ۱۴۰۱فرمانده
javadhy
۵ خرداد ۱۴۰۱بهترین ماسل کار کل تاریخ (از نظر من )
MR.JD
۵ خرداد ۱۴۰۱بدون شک که از بهترین ها هست ولی بنظر من هم بهترین ماستنگ BOSS 429 مدل 1969 هست
حتی بیایید نظر سنجی کنیم :
ماستنگ BOSS 429 : لایک
دوج چارجر 69 : دیس لایک
javadhy
۵ خرداد ۱۴۰۱داش نظرت کاملا قابل احترامه ولی دیسلایک
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱نظر شما محترم . ولی طبق تحقیقاتی که بنده انجام دادم بدون هیچ تعصبی چارجر و چلنجر و باراکودا همی بسیار بهتر از موستانگ هستند چه از نظر دوام موتور چه قدرت موتور چه شاسی برتر از ماستانگ هست . پس شما نمیتونید بگید بهترین . میتونید بگید دوست داشتنی ترین از نظر شما
MR.JD
۶ خرداد ۱۴۰۱بله صد در صد که همینطوره .
خودم هم اولش نوشتم به نظر من
صرفا خواستم سلیقه هارو بدونم که ماشالله هم ماستنگ هم چارجر از محبوبترین ها هستند
R@m!n
۵ خرداد ۱۴۰۱یکی نیست بهشون بگه جای جمع کردن ماشین کلاسیک فشار به یه جاتون میوردین موتورهای همی رو زنده نگه می داشتین.
Aboalfazl demon
۵ خرداد ۱۴۰۱نه داج مثل فورد و جی ام پولدار نیست
چون پول های به سمت ایتالیا میره
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱خوب مگه نگهشون نداشتن؟ همشون همی هستن . برای اسکات پک موتور ۳۹۲ رو نگه داشتن برای سوپرشارژر ها هم موتور ۳۸۳ . مگه همی نیستن؟
بعدشم دوج پول نداره مثل اونا
ای کاش اون بیماری لعنتی رو برادران داج نمیگرفتن که دست زنش نیوفته که زد نابودش کرد گذاشتش و بعدشم فروختش . اَه . وگرنه داج از لحاظ فروش با فورد رقابت میکرد و سهام فورد هم داشت
M@M@DRZ911
۵ خرداد ۱۴۰۱چرا اینقدر لذت بخشه دیدنت؟
سوپرشارژ ۳ لیتریش فقط .
Hadi
۵ خرداد ۱۴۰۱طراحی جاودانه یعنی همین هنوزم بعد ۵۰ سال هنوزم به خیلی از امروزی ها ترجیحش میدم 👌🏼
دمشون گرم چی ساختن عجب سلیقه ای داره طرف👌🏼😍
امیر
۵ خرداد ۱۴۰۱ازین خودرو زیباتر و جذابتر هم وجود داره؟!
بله
چارجر ۶۹ با ۵۷۲ همی!
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱این چارجر چیست که همه عاللللم دیوانه ی اوست .
ali-mg
۵ خرداد ۱۴۰۱افسوس که ما باید فقط
بیننده باشیم بعدم بریم 10 سال حقوقمون رو بدیم اونم به زور به یه قوطی کبریت که اگه باش تصادف کردی دیگه اون دنیا باید چشماتو باز کنی
Alan.r
۵ خرداد ۱۴۰۱چارجر جزو بهترین خودرو های کلاسیک جهانه با این موتور و بدنه فیبر کربنی هم که دیگه شده هیولا
Jdm باز
۵ خرداد ۱۴۰۱چه غولیه پسر،عشقهههههه
به خیلی از خودرو های روز دنیا ترجیحش میدم، عالیههههههه
راستی
اقای viper2 لطفا ارام باش حواست باشه غش نکنی
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱ممنون که با یادم بودین شما و اقای tml bn
من هنوز دارم حسرت همایش روز جمعه رو میخورم که نرفتم چارجر ۶۸ ببینم . میدونستم ولی نرفتم😂.
ولی خب امیدوارم در اینده بتونم یه کلکسیون داشته باشم ازش
Jdm باز
۵ خرداد ۱۴۰۱خواهش میکنم ☺
حسرت نخور،یروزی بهش میرسی…
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱ممنونم . امیدوارم شما هم به هر چیزی و هر ماشینی که دوست داری برسی .
البته امیدوارم بی ام و بازا هم به ارزشون یعنی شکست خوردن از قلچماق های امریکایی ؛ بِرِسَن
akrh78
۵ خرداد ۱۴۰۱فقط سوپرچارجرش 3 لیتره خدا بده برکت
فک کنم حداقل 300 اسب بخار توان لازم داره
mahdi-es17
۵ خرداد ۱۴۰۱خبر رسیده از 2 تا موتور ام 13 سوپر شارژ استفاده شده روش😂
viper2
۵ خرداد ۱۴۰۱فقط حجم سوپرش اندازه یه موتور بی ام و هست😂
HamiD
۵ خرداد ۱۴۰۱منظورت از انجین بی ام و همون ۶.۱ لیتری ۱۲ سیلندری هست که روی سریع ترین خودروی تنفس طبیعی جهان سواره؟!
چیزی که تو کل لگن هایی که میپرستی پیدا نمیکنی جناب …
کسی که بیوک ایران رو میپرستع و بی ام و با اون عظمت رو هیت میکنه انتظار بیشتری ازش نمیره
تحت پیگرد
۵ خرداد ۱۴۰۱چی هست لعنتی
مهدی
۵ خرداد ۱۴۰۱دوج مگنوم یکی از رویاهای من بود
Mad.z.Max
۷ خرداد ۱۴۰۱یکی از رویاهای من هست هنوزم!
مهدی
۵ خرداد ۱۴۰۱فا.
توصیف نشدنیه
حاظرم جونمو بدم برای این ماشین
SLR _ 722
۶ خرداد ۱۴۰۱من خیلی این ماشین رو دوست دارم و ماسل کار مورد علاقه من هست
یادمه اولین بار توی need for speed carbon دیدمش که مال غول جنوب شهر بود . من همیشه اونو میگرفتم و با یک بادی کیت خیلی کشیده ( آخریش که عقب ماشین دیگه توی تصویر نبود ) و یک سوپر شارژر از کاپوت بیرون زده حسابی عشق می کردم . توی مرحله آخر هم فقط کوروت zo6 و بنز slr
یادش بخیر چه دورانی بود
Poria
۶ خرداد ۱۴۰۱یا خود خدا
GOD IS HERE
😈🖤🖤🖤🖤
md
۷ خرداد ۱۴۰۱با قدرتش آسفالت رو پاره میکنه
فرحان نصیری
۹ خرداد ۱۴۰۱فقط اینو بدن به من تا آخر عمر نگه میدارمش😂