نسل جدید چارجر در نسخهٔ الکتریکی با حداکثر ۶۷۰ اسب بخار قدرت و نسخهٔ بنزینی با موتور شش سیلندر توئین توربو و حداکثر ۵۵۰ اسب بخار قدرت رونمایی شده است.
سرانجام انتظارها به پایان رسید و نسل جدید دوج چارجر رسماً رونمایی شده است. شایعات قبلی درست بودند و این خودرو در نسخههای الکتریکی و بنزینی تولیدی میشود. نسخههای الکتریکی این ماشین چارجر دیتونا نام خواهند داشت درحالیکه دوج برای نسخههای بنزینی نام چارجر سیکسپک را انتخاب کرده است. علاوه بر این، چارجر در نسخهٔ سدان چهاردر هم ارائه خواهد شد و بنابراین، این خودرو جایگزین هردو مدل قدیمی چارجر و چلنجر میشود.
هردو نسخهٔ الکتریکی و بنزینی چارجر جدید روی پلتفرم STLA ساخته شدهاند و هردو نسخهٔ کوپه و سدان فاصلهٔ محوری یکسانی برابر با ۳,۰۷۴ میلیمتر دارند. طول کلی خودرو هم با ۲۰۳ میلیمتر افزایش نسبت به نسل قبلی به ۵,۲۴۸ میلیمتر رسیده است. چارجر الکتریکی یا دیتونا فعلاً در دو نسخه بنامهای R/T و اسکات پک عرضه میشود که هردو از معماری ۴۰۰ ولتی، قوای محرکهٔ دو موتوره چهارچرخ محرک، گیربکس تک سرعته و پکیج باطری ۱۰۰.۵ کیلووات ساعتی استفاده میکنند اما قدرت و گشتاور متفاوتی دارند.
در نسخهٔ R/T، دو موتور الکتریکی مجموعاً ۴۹۶ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند درحالیکه این اعداد در نسخهٔ اسکات پک به ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا میکنند. این اعداد اما صرفاً هنگام فشار دادن دکمهٔ پاورشافت روی فرمان درحالیکه پدال گاز تخته است ارائه میشوند. این کار به مدت ۱۵ ثانیه قدرت موتورهای الکتریکی را ۴۰ اسب بخار افزایش میدهد و عملکردی شبیه به سیستم اکسید نیتروژن در خودروهای بنزینی دارد. پس از هر بار فشردن این دکمه، باید ۳۰ ثانیه صبر کرد تا بتوان دوباره از این ویژگی استفاده کرد.
بنابراین، در حالت عادی، چارجر دیتونا R/T و اسکات پک به ترتیب ۴۵۶ و ۶۳۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. البته هردو نسخه در مدل ۲۰۲۴ بهصورت استاندارد به پکیج ارتقاء eStage مجهز هستند که قدرت را افزایش میدهد اما در مدلهای آینده این پکیج بهصورت سفارشی ارائه خواهد شد. چارجر دیتونا R/T ظرف ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و ۴۰۰ متر را در ۱۳.۱ ثانیه طی میکند درحالیکه اسکات پک برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۳.۳ ثانیه زمان و برای پیمودن ۴۰۰ متر به ۱۱.۵ ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت R/T به ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و اسکات پک توان رسیدن به سرعت ۲۲۱ کیلومتر بر ساعت را دارد.
R/T میتواند با هر بار شارژ کامل باطری تا ۵۱۰ کیلومتر را طی کند اما این رقم در اسکات پک ۴۱۸ کیلومتر خواهد بود. زمان شارژ در هردو نسخه یکسان است و با شارژر سطح دو نزدیک به ۷ ساعت طول میکشد تا باطریها از ۵ تا ۸۰ درصد شارژ شوند درحالیکه با استفاده از شارژر سریع ۳۵۰ کیلوواتی این زمان به ۳۲ دقیقه کاهش پیدا میکند. علاوه بر این دو نسخه، دوج سال آیندهٔ نسخهٔ پرچمدار بنشی را هم ارائه خواهد کرد که با معماری ۸۰۰ ولتی و گیربکس دو سرعته به دنبال شکار تسلا پلد است.
نسل جدید چارجر در نسخهٔ الکتریکی وزن وحشتناک ۲۶۵۰ کیلوگرمی دارد و به همین دلیل، دوج بزرگترین لاستیکهای کارخانهای تاریخ خود را برای آن در نظر گرفته است. R/T از رینگهای ۱۸ اینچی استفاده میکند درحالیکه اسکات پک به نمونههای ۲۰ اینچی مجهز است. برای نسخهٔ اسکات پک همچنین پکیج پیست هم قابل سفارش خواهد بود که لاستیکهای ۳۰۵ در جلو و ۳۲۵ در عقب و ترمزهای ۱۶ اینچی برمبو با کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب را به همراه دارد. این پکیج همچنین سیستم تعلیق نیمه فعال با کمکفنرهای تطبیقی را هم به خودرو اضافه میکند. چارجر دیتونا توزیع وزنی نزدیک به ۵۰-۵۰ دارد و در هردو نسخه از دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی بهره میبرد.
چارجر جدید برخلاف نسل قبلی فقط برای درگ خط مستقیم نیست و دوج سیستمی را برای آن طراحی کرده است که باطریها را در ابتدا خنکتر میکنند تا امکان زدن دورهای بیشتری در پیست فراهم شود بدون آنکه باطریها داغ کنند. علاوه بر این، برای اسکات پک حالتی بنام دونات در نظر گرفته شده است که با استفاده از دیفرانسیل لغزش محدود عقب، فقط چرخهای عقب را میچرخاند. علاوه بر این، بازهم فقط در نسخهٔ اسکات پک حالت دریفت وجود دارد که امکان دریفت کشیدن را با سه زاویهٔ مختلف لغزش جانبی فراهم میکند. برای درگ نیز امکان گرم کردن لاستیکها پیش از آغاز حرکت وجود خواهد داشت.
هردو نسخهٔ چارجر دیتونا از سیستم صدای اگزوز Fratzonic Chambered دوج بهره میبرند که به ادعای این شرکت، صدایی مشابه هلکت قدیمی تولید خواهد کرد. این صدا بسته به حالت رانندگی و شدت فشردن پدال گاز تغییر میکنند و با انتخاب حالت استیلث میتوان آن را غیرفعال کرد. چارجر جدید در طراحی بیرونی کاملاً به نسخهٔ کانسپت خود وفادار مانده است و بهجز استفاده از آینههای جانبی سنتی، تفاوت خاصی با کانسپت چارجر دیتونا دیده نمیشود. همچنین نسخههای دیتونا و اسکات پک و همینطور بنزینی و الکتریکی در ظاهر تفاوت بزرگی باهم ندارند.
در داخل خودرو هم همان طراحی نسخهٔ کانسپت را میبینیم که دو نمایشگر، شارژر بیسیم گوشی و نورپردازی سفارشی از ویژگیهای آن است و خطوط داشبورد چارجر ۱۹۶۸ را به یاد میآورد. در هردو نسخه نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی با سیستم Uconnect 5 ارائه میشود اما صفحه آمپر دیجیتالی در R/T از نوع ۱۰.۲۵ اینچی و در اسکات پک ۱۶ اینچی خواهد بود.
صندلیها بهصورت استاندارد پارچهای و وینیلی هستند درحالیکه امکان سفارش نمونههای ناپا و همینطور صندلیهای اسپرت با پشتسریهای یکپارچه هم وجود دارد. درِ صندوق چارجر از نوع لیفتبک است و ۶۴۲ لیتر فضای بار را در اختیار راننده قرار میدهد. با خواباندن صندلیهای عقب، این رقم به ۱۰۵۰ لیتر افزایش پیدا میکند درحالیکه در جلو هم یک صندوق ۴۲ لیتری وجود دارد. به گفتهٔ دوج، نسخهٔ چهاردر چارجر بهجز برخورداری از دو در اضافی، هیچ تفاوت دیگری با همتای کوپه ندارد.
نسخهٔ بنزینی یا سیکسپک چارجر جدید از همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی هوریکین استفاده میکند که قبلاً آن را در مدلهای جیپ و رم دیده بودیم. نسخهٔ بنزینی پایه که با نام سیکسپک S.O شناخته میشود، ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد و جایگزین موتور ۵.۷ لیتری V8 قبلی میشود درحالیکه نسخهٔ قویتر با نام سیکسپک H.O، با ۵۵۰ اسب بخار قدرت جایگزین موتور ۶.۴ لیتری V8 خواهد شد. هرچند متاسفانه در چارجر جدید خبری از پیشرانههای V8 همی نخواهد بود اما همینکه دوج بهطور کامل نسخههای بنزینی را حذف نکرده خبر خوبی است. همچنین گفته شده این نسخهها که هردو چهارچرخ محرک هستند، پرفورمنسی بهتر از نمونههای V8 خواهند داشت. البته سازندهٔ آمریکایی فعلاً اعداد پرفورمنس و وزن چارجر بنزینی را اعلام نکرده است.
نسل جدید چارجر ابتدا فقط در نسخهٔ الکتریکی کوپه از تابستان آینده برای فروش عرضه میشود و نسخههای بنزینی و سدان در سهماههٔ اول سال ۲۰۲۵ به بازار خواهند آمد. فعلاً قیمت این خودرو مشخص نیست اما انتظار میرود دیتونا R/T حداقل ۵۰ هزار دلار و اسکات پک نزدیک به ۶۰ هزار دلار قیمت داشته باشند. نسخههای بنزینی اما ارزانتر خواهند بود.
علی آقایی
۱۵ اسفند ۱۴۰۲بازمانده ای از یک افسانه
Sina_carshow
۱۵ اسفند ۱۴۰۲متاسفانه این ماشینم عملن به تاریخ پیوست هرچند باید دید در عمل و سواری چه طوره آیا میتونه از خجالت طرفداران در بیاد؟
راستی ببخشید بابت اسپم امروز تو کانال یوتوبم ( با همین اسم ) بررسی تویوتا سوپرا نسل چهارم رو منتشر کردم دوست داشتید یه سر بزنید
کامنت هاش به ۱۰۰ تا برسه تویوتا سنتوری هم میزارم ❤️🔥✌️دوست دارم نظرتونو راجبش بدونم
NAVID۰۰۹۸
۱۶ اسفند ۱۴۰۲از همین تریبون اعلام تسلیت میکنم به تمام فنهایِ آمریکنکارز!!!
خوش به سعادت اونایی که نسل قبلش را خریدن ، این نسل جدید یه گندکاری بینالملی باید به حساب بیاد و علیه دوج باید به دادگاه لاهه شکایت فرستاد!!!
دیدید بعضی وقتها میگم دست به ترکیب برنده نباید زد ، بیا اینم حاصل حرفهام ، چلنجر و حتی چارجر را با خاک یکسان کرد که این جوجه اردک زشت را ببینیم!!!
اون روزی بود که از تکامل صحبت میکردم در مورد GTR و پورشه ۹۱۱ و بنز G ، متاسفانه میدونستم یه خودرو را جا گذاشتم و امروز یادم اومد که اون چلنجر افسانهای بود!
چلنجر باید تکامل پیدا میکرد به روی نسل قبلی نه این مضخرفی که شاهدشیم!
البته امیدوارم سری هِلکت رو سریع زنده کنند روی این بدقواره ، و اگر نه دوج به فروش رم توجه کنه بهتره چون مسلماً با این کار هوادارها و خریداران رو رو هم به باد فنا داده رفته!!!
کجاست اون چشمهای خوشگل با بدنهای عضلانی و دیدنی که انگاری دیکاپریو با هادی چوپان را مخلوط کرده بودن شده بود چلنجر 😢🤦♂️!
P
۱۵ اسفند ۱۴۰۲بازمانده چه بازمانده ای هم ، یه جورین انگار دیگه ماسل کار نیستن ، طراحیشون میتونست خیلی خیلی بهتر باشه و …
NAVID@@98
۱۵ اسفند ۱۴۰۲بهتره بگیم افسانه ای از یک بازمانده
اما ، اما دوستان این ذکرِ نکته جالبه که بدونید بازگشت به آینده
شما مومنان به سوی خداست
این دوج آمریکایی هم مثل اروپایی ها دست راست خداست به راستی که خدا اینها را میسازد 👑🥇 🏆
خدا میسازه به وسیله بندهی خدا در آلمان و اروپا و آمریکا به دست آنها و با ارده خودش میسازه و دست خدا در ساختش دَخیلِ!! خدایی👑🥇 🏆 باشد که ایمان بیاورید و به راه راست هدایت شوید😍
JaMsHiD
۱۶ اسفند ۱۴۰۲هیچوقت آلمان رو کنار آمریکا نذار . با این بازی نکن . اوکی؟
فرشاد
۱۶ اسفند ۱۴۰۲بله اقا جمشید المان بهتره
سوشیانت
۱۶ اسفند ۱۴۰۲نه آقا فرشاد آمریکا بهتره
NAVID@@98
۱۶ اسفند ۱۴۰۲بهتره بگیم افسانه ای از یک بازمانده
اما ، اما دوستان این ذکرِ نکته جالبه که بدونید بازگشت به آینده
شما مومنان به سوی خداست
این دوج آمریکایی هم مثل اروپایی ها دست راست خداست به راستی که خدا اینها را میسازد 👑🥇 🏆
خدا میسازه به وسیله بندهی خدا در آلمان و اروپا و آمریکا به دست آنها و با اراده خودش میسازه و دست خدا در ساختش دَخیلِ!! خدایی👑🥇 🏆 باشد که ایمان بیاورید و به راه راست هدایت شوید😍
Reza Waffen SS
۱۶ اسفند ۱۴۰۲حالم گرفته شد 👎
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱۶ اسفند ۱۴۰۲نه خوشم اومد، به اون بدی که فکر میکردم هم نیست ولی موتور ۶ سیلندر خیلی حال خراب کنه
R@min
۱۵ اسفند ۱۴۰۲خب در تمام زمینه ها معمولی هست و وزنشم که خاک بر سرشون واقعا. ظاهرشم که بسیار ناپخته شده و قیافشم شبیه مال باخته های کوروش کمپانیه که تو شوکن چطوری آیفون ۲۰ میلیونی کلاه برداری بوده !
امیدوارم لااقل مدل بنزینی دور و بر ۱.۷ تا ۱.۸ باشه و با این موتور پرفورمنس خوبی داشته باشه و دروازه ورود به مدل های پیست محور هم باز بشه براش.
B
۱۵ اسفند ۱۴۰۲جالبه کل تفاوت کوپه و سدان اینا که کوپه۲ تا در پشتی رو نداره
N.I.M.A
۱۵ اسفند ۱۴۰۲امیدوارم ساخت مدل دو درب از چارجر، خداحافظی با چلنجر نباشه!!!
گرچه این ماشین واقعا به چارجر بیشتر شبیه هست تا چلنجر
Taha Ayoobi
۱۵ اسفند ۱۴۰۲خداکنه واقعا که چلنجر رو کنار نذاره
ولی چراغ های جلو نباید پیوسته میشد
Taha Ayoobi
۱۵ اسفند ۱۴۰۲آها حالا شد، مقاله قبلی خیلی وحشتناک توصیف کرده بود.
یکم آروم شدم
ولی چرا باید چلنجر اینجوری بشه
واقعا از نظر طراحی خراب کرده
چراغ های عقبش شبیه نسل های قدیمی چارجر
کابینش ولی خیلی خوشگله
چراغ های جلو خیلی بد شده
برای چلنجر باید همون جوری حالت دایرهای میموند
برای چارجر هم نباید پیوسته میشد
من نمیدونم این چه مرضیه همه دارن پیوسته میکنن.
همه چی خوبه به جز طراحی بیرونی، یکی شدن چلنجر با چارجر، و باز هم طراحی بیرونی
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۵ اسفند ۱۴۰۲فقط میتونم بگم تیم کنیسکیس هیچی حالیش نیست.فقط یکی بگه اگر قرار باشه ماسل بخری دوتا گزینه داری یکی این مثلا ماسل یکی هم موستانگ با طراحی جذاب انجین وی۸ حجیم تنفس طبیعی وحشی با ۵۰۰ اسب و ابعاد استاندار کدوم رو انتخاب میکنه.آخه ماسل ۵.۲ متر فاصله محوری ۳.۲ متر وزن ۲.۶۰۰ کیلو.جنازه چلنجر رو نباید رو دوش این گذاشت.حتی با انجین ۶ سیلندر هم شکست بدی در انتظارشان.طراحی جلو و عقب هم جالب نیست.چرا مازراتی رو بهتر از قبل ساختن
مازیار
۱۵ اسفند ۱۴۰۲من فقط هلاک اون جمله آخرت شدم
چرا مازراتی رو بهتر از قبل ساختن😄
Taha Ayoobi
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ولی نباید نسخه الکتریکی میزد
دوج که میدونه یه دنیا عاشق این دو مدل هستن
یکی از بهترین نمونه ها برای تولید ماشین لکسوس IS 500 2024 یا 550 اگه اشتباه نکنم هست.
نه اینکه بگم بهترین ماشینه و…
میخوام بگم لکسوس تو این دوره زمونه که همه دارن برقی میکنن
موتور 8 سیلندر تنفس طبیعی رو گذاشته روش
۱۵ اسفند ۱۴۰۲?! lc 500
Taha Ayoobi
۱۵ اسفند ۱۴۰۲نه، is
مقاله اش هم تو همین پدال بود
https://www.pedal.ir/lexus/lexus-is-500-f-sport-performance-japan/
TRD
۱۵ اسفند ۱۴۰۲هر دو خودرو از موتور 2UR-GSE استفاده میکن که ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعیه . تو مدلای
RC F, GS F, LC 500, IS 500 , IS F این موتور وجود داره .
Ali54d
۱۶ اسفند ۱۴۰۲عجب روزگاری شده،انگار دیگه هیچی سر جا خودش نیست،خوشا دهه ۶۰ و ۷۰.وقتی نگاه این ماشین میکنم انگار یکیه که میشناسمش ولی وقتی بر میگرده تو صورتش دقیق نگاه میکنم میفهمم هفت پشت غریبس،باید گفت ببخشید اشتباه گرفتم.خدافظ
B
۱۵ اسفند ۱۴۰۲من انتظار داشتم پلاگین هیبریدی بزنن نه تمام برقی
Amin.plus
۱۵ اسفند ۱۴۰۲اون نارنجیه پیکان تاکسیه؟
خیلی شبیهن
John Marston
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ماشین بدی نیس ولی خب از سازنده دیمن همچین چیزی انتظار نمیرفت
البته شاید اگه بهش فرصت بدیم و دعا کنیم مدیر استلانتیس ب.میره و یکی عاقل تر جایگزینش بشه شاید ماشین جذابی تو عصر الکتریکی های خسته کننده و یکنواخت در بیاد
نسخه بنزینیش هم احتمالا محبوب تر باشه
AMANTE
۱۵ اسفند ۱۴۰۲احساس ماسل کار رو نمیده و بیشتر شده یک ماشین اسپرت که نام بزرگی رو یدک میکشه.
Taha Ayoobi
۱۵ اسفند ۱۴۰۲انگار یه ماشین اسپرت که پارتی داره و معروف شده
Taha Ayoobi
۱۵ اسفند ۱۴۰۲کجایی چلنجر، کجایی چارجر که ببینید دارن باهاتون چیکار میکنن
Siyavash
۱۵ اسفند ۱۴۰۲این همه انتظار آخرش شد این…ضعیف عمل کردی دوج…..
خودم فکر میکردم دوج برایه معرفی حداقل ۷۰۰ اسب قدرت داشته باشه ولی این واقعا در حد اسم دوج نیس….
امیدوارم جبران کنه برایه نسخه هایه آینده….
امیرحسین
۱۵ اسفند ۱۴۰۲اینا مستقیم برن سطل زباله فقط چلنجر و چارجر دورانگو رم
مازیار
۱۵ اسفند ۱۴۰۲چاره ای نیست …
روح ماسل بیشترین تضاد ممکن رو با برقی داره و اینم فقط اومده که بگه من زنده ام حالا قیمتشو نپرس!
نشناسی بهتره
۱۵ اسفند ۱۴۰۲آقای اشتری در مورد xentek motorsport میشه توضیح بدین؟
(ببخشین که سوالم ربطی به مقاله نداره)
amir-mr
۱۵ اسفند ۱۴۰۲کاش حداقل تو نسخه ی برقی قدرت ماشینو تا ۱۰۰۰ اسب بخار میرسوندن
با این قدرتی که این داره هیچ حرفی برای گفتن جلوی موستانگ نداره رسما دوج با معرفی این نسل شکست خورده
در کل فورد واقعا با برنامه عمل کرد الکی با برقی سازی تاریخ موستانگ رو از بین نبرد
قطعا موستانگ تو فروش نسب به رقباش رکورد جدید رو ثبت میکنه مخصوصا که تو نسل جدید رو پرفورمنس ماشین تمرکز بیشتری کردن
۱۵ اسفند ۱۴۰۲بد نشده ولی این کجا و آن کجا
محمد
۱۵ اسفند ۱۴۰۲نسل قبلی چارجر و چلنجر با اینکه فناوریش قدیمی شده بود اینقدر جذابیت داشت که حتی با بهبود های سبکی که دوج روشون انجام میداد این همه سال رو خط تولید بودن ، نسخه برقیش هم که با این وزن بالا رسما فاجعست ، طراحیش تو نسخه کانسپت خیلی بهتر بود خصوصا عقبش انگار آخر وقت اداری طراحی شده ، من اگه جای خریدار باشم نسخه های صفر کیلومتر نسل قبلی چارجر و چلنجر که هنوز تو انبار ها موجوده رو میخرم تا تموم نشده به جای این اسباب بازی عجیب الخلقه ، کامارو هم که تولیدش متوقف شد ، عملا موستانگ تنها ماسل کار واقعی در حال تولیده
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۵ اسفند ۱۴۰۲بهترین کار این بود کلا اسم داج رو بایگانی میکردن و یه اسم جدید میزاشتن و یه کراس اوور برقی و سدان مثل مدل ۳ و مدل y میدادم بیرون و کلا دیگه اسم پرفورمنس انحصاری داج و srt رو ضایع نمیکردن.این کارشون دقیقا مثل اشتباه بزرگ دهه ۸۰ و۹۰ هست که یه کوپه ۴ سیلندر میتسوبیشی اونم دف جلو با اسم چلنجر دادن بیرون.بعضی وقتها تو اوج باید بری کنار.وقتی دیدن استلانتیس تمرکزش روی مازراتی و آلفا هست باید به اینجا هم فکر میکردن.هر چی نگاه میکنم بیشتر دلم میسوزه.حیف.
Taha Ayoobi
۱۵ اسفند ۱۴۰۲منم خیلی دلم سوخت
ولی ایشالا درست میشه تو نسل های بعدی
همونطور که بعد از دهه 80و 90 درست شد اینم درست میشه
ولی یه مشکلی که هست اینه که اگه الان برقی بده دیگه تو نسل های بعدی خیلی احتمالش کمه که بنزینی با طراحی اصیل بده
Arshia m3csl
۱۵ اسفند ۱۴۰۲چقدر چارجر جدید جذاب و با ابهته😍👌🏼 اگه یک پیشرانه هلکت روشون نصب بشه فوق العاده میشن🔥
OM.01
۱۵ اسفند ۱۴۰۲با این چیزی که من از چارجر برقی میبینم باید بگم علاقه بیشتری به موستانگ مک ای پیدا کردم با اینکه کراس اوور هست😂
2.7 تن وزن! 🙄
amirboss
۱۵ اسفند ۱۴۰۲اون چیزی که انتظارشو داشتم تو نسخه برقی نبود.
نسخه بنزینی هم اون چیزی نیست که فکرشو میکردم.
نسخه برقی با اون وزن وحشتناک و زمان بالای شارژ و برد نه چندان بالا.
دوج انصافا باید نسخه هیبریدی ارائه میکرد.
نسخه هیبریدی و برقی.
دوج احمقانه عمل کرده واقعا.
Mohammad ali
۱۶ اسفند ۱۴۰۲قطعا برنده جایزه زشت ترین چارجر میشه👍
مهدی قربانی طهرانی نژاد
۱۶ اسفند ۱۴۰۲دوج با اینکارش حتماً مورد انتقاد ماسل کار بازهای آمریکا قرار می گیره آیا دوران خوش موتور v8 تمام شد؟
Hadi
۱۶ اسفند ۱۴۰۲خیلی هم بد نشده ولی نسل قبل افسانه ای تو تاریخ باقی میمونه…
امیدوارم یه مدل هیبریدی پرقدرت ازش بسازن…
MasouD
۱۶ اسفند ۱۴۰۲حالمون خرابه،بدتر شدیم
ماشین در جهان هم جمع کردنی داره میشه
دانیال
۱۶ اسفند ۱۴۰۲این مدل هم به تاریخ پیوست؛ حتی حاضر نشدم نسل جدید رو به بار دیگه نگاه کنم😔
BMW
۱۶ اسفند ۱۴۰۲این حتی روح شیطانی ایش رو نداره خدایی🥲
پوریا
۱۶ اسفند ۱۴۰۲باز گشت دوج از آینده ♥️♥️🔥🔥🔥🔥🔥🔥
AydinRazi
۱۶ اسفند ۱۴۰۲و این بود پایان دوج چارجر افسانهای💔
FOTOX
۱۶ اسفند ۱۴۰۲نمیتوننست همون چلنحر با ظاهر قدیمی رو برقی کنن؟
انگار برقی کردن مشینا با زشت شدن طراحیشون همسو هست