دوج

تولید و عرضه دوج دورانگو هلکت در سال 2024 هم ادامه خواهد یافت

دوج رسماً اعلام کرده است که عرضهٔ دورانگو هلکت با پیشرانهٔ سوپرشارژ ۷۱۰ اسب بخاری در سال ۲۰۲۴ همچنان ادامه خواهد داشت.

درست زمانی که فکر می‌کردیم دوران موتور هلکت به پایان رسیده، دوج خبر از ادامهٔ عرصهٔ دورانگو هلکت در سال ۲۰۲۴ داده است. این شاسی‌بلند عضلانی ابتدا به‌عنوان نسخه‌ای تولید محدود فقط برای مدل ۲۰۲۱ ارائه شد اما در مدل ۲۰۲۳ بازگشت و اکنون برای یک سال دیگر تولید خواهد شد. بااین‌حال، دورانگو مدل ۲۰۲۴ هیچ تغییری نسبت به نمونه‌ای که در سال ۲۰۲۱ ارائه شد نخواهد داشت. این یعنی زیر کاپوت همچنان شاهد همان نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هستیم که ۷۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

این در حالی است که دوج به‌زودی به ارائهٔ این موتور در مدل‌های چارجر، چلنجر و رم TRX پایان خواهد داد. تولید چارجر و چلنجر هلکت در پایان امسال خاتمه خواهد یافت و TRX هم پس از تولید ۴ هزار دستگاه نسخهٔ فاینال ادیشن خط تولید را ترک خواهد کرد. دوج اما فعلاً قیمت دورانگو هلکت مدل ۲۰۲۴ را اعلام نکرده است. قیمت این خودرو در مدل ۲۰۲۳ از ۹۳,۶۰۵ دلار آغاز می‌شود و نهایتاً به ۱۰۴,۸۱۰ دلار می‌رسد. علاوه بر هلکت، عرضهٔ دورانگو SRT 392 با موتور ۶.۴ لیتری V8 نیز در سال ۲۰۲۴ همچنان ادامه خواهد یافت. این مدل هم مثل قبل ۴۷۵ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

دورانگو RT هم با پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 همی به فروش می‌رسد که ۳۶۰ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که موتور پایه همچنان همان ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار با ۲۹۵ اسب بخار قدرت خواهد بود. در بخش تجهیزات، به گفتهٔ دوج حالا تمام تیپ‌ها به‌صورت استاندارد از سیستم پایش نقاط کور بهره‌مند خواهند بود درحالیکه پکیجی بنام Tow N Go هم برای تیپ‌های بالایی قابل سفارش خواهد بود که ظرفیت یدک کشی را به ۳۹۵۰ کیلوگرم می‌رساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. .Amir.

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    خبر خوبی بود صبج منو ساختی پدال .

    موافقم 51
    مخالفم 1
  2. AMANTE

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1900 ديدگاه)

    شبیه ی کابوی های غرب که اومده کت و شلوار پوش های مدرن رو بکشه.

    موافقم 40
    مخالفم 1
  3. Arshia m3csl

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    ای جان دورانگو عالیه خوبه تولید میشه بازم این ماشین حرف نداره😍👌🏽

    موافقم 29
    مخالفم 2
  4. Yasin

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    باز خداروشکر……

    موافقم 17
    مخالفم 1
  5. فرشاد

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    اوفف
    جدای از همه خوبی هاش و نبود بدی هاش یه خوبی دیگه ش کوری چشم کاربر دظلاسسس😂

    موافقم 23
  6. 18:45

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (524 ديدگاه)

    دیگه شورش و درآوردن تکراری شده…
    15ساله داره تولید میشه فقط هی دارن قوی ترش میکنن!😑😑

    موافقم 3
    مخالفم 51
    1. حسام

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (134 ديدگاه)

      آخه ****
      30 ساله دارن اینجا پژو 405 تولید میکنن تو انواع اقسام پوست و بدنه
      Gli
      RD
      RD.i
      Roa
      Glx
      Slx
      پژو پرشیا که بعدا شد پارس هم که بماند همشون فیس لیفت پژو 405 هستو ربطی به 406 نداره.
      بعد اومدی از دوج ایراد میگیری پراید سوار

      موافقم 39
      مخالفم 1
    2. سوشیانت

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (3265 ديدگاه)

      شما نخر

      موافقم 25
      مخالفم 1
      1. سوشیانت

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (3265 ديدگاه)

        در ضمن وقتی هنوز هم قوی ترین و پر شتاب ترین خودروی بنزینی سه ردیفه هست چرا تولید نکنن؟

        موافقم 21
        مخالفم 1
      2. سوشیانت

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (3265 ديدگاه)

        در ضمن وقتی هنوز هم قوی ترین و پر شتاب ترین خودروی بنزینی سه ردیفه هست چرا تولید نکنن؟

        موافقم 7
        مخالفم 1
  7. امین

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (84 ديدگاه)

    واقعا بهترین ، قویترین شاسی بلند خوش قیمت دنیا هست

    موافقم 13
  8. Viper

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    همه که رفتن ولی تو دیگه نرو..

    موافقم 10
  9. Enzo Ferrari 2008

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    کابوی

    موافقم 10
  10. Viper

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    (تولید چارجر و چلنجر هلکت در پایان امسال خاتمه خواهد یافت) واقعا غم انگیزه 😔😔

    موافقم 17
    مخالفم 1
  11. دیمن

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (150 ديدگاه)

    آخرین کابوی، خیلی خوبه که هستی❤️❤️❤️💪💪💪

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا