نسخهٔ تولیدی پیکاپ الکتریکی رم که ۱۵۰۰ REV نام گرفته است، برخلاف نسخهٔ کانسپت، اشتراکات زیادی با همتای درونسوز دارد.
تنها چند هفته پس از معرفی کانسپت رم روولوشن BEV در نمایشگاه CES، حالا نسخهٔ تولیدی این پیکاپ الکتریکی با نام ۱۵۰۰ REV معرفی شده است. با کمی دقت میتوان دید که این پیکاپ شباهت زیادی به همتای درونسوز خود دارد و در اصل یک نسخهٔ الکتریکی از رم ۱۵۰۰ درونسوز محسوب میشود. این یعنی برخلاف انتظاراتی که کانسپت روولوشن با طراحی منحصربهفرد خود ایجاد کرد، نسخهٔ تولیدی ۱۵۰۰ REV صرفاً تغییرات نهچندان بزرگی را نسبت به همتای درونسوز تجربه کرده و مثل فورد F150 لایتنینگ، حال و هوای سنتی دارد.
پیکاپ الکتریکی رم همان فرم نسخهٔ درونسوز را دارد و تفاوتهای اصلی در جلو و عقب آن به چشم میخورد که از طراحی نسخهٔ کانسپت تقلید کرده است. این تفاوتها شامل چراغهای آیندهنگر، جلوپنجرهٔ مسدود با لوگوی چراغدار و رینگهای اختصاصی میشود. فعلاً از داخل ۱۵۰۰ REV تصویری منتشر نشده اما انتظار میرود کابین بهجز نمایشگری که شبیه جیپ گرند واگنییر به مقابل سرنشین جلو اضافه میشود، نسبت به رم ۱۵۰۰ درونسوز بدون تغییر باقیمانده باشد.
این پیکاپ الکتریکی همچنین مثل رقبای خود به صندوق بار جلو مجهز است که ضدآب بوده و خروجی برق در آن تعبیه شده است.
۱۵۰۰ REV روی پلتفرم جدید STLA Frame ساخته شده که بهطور خاص برای خودروهای الکتریکی با شاسی مستقل توسعه پیدا کرده است. سازندهٔ آمریکایی برای وانت برقی خود وعدهٔ بردی بیش از ۸۰۰ کیلومتر را داده است که اگر صحت داشته باشد نسبت به رقبا برتری خواهد داشت. رم همچنین ادعا کرده است که با شارژرهای سریع ۸۰۰ ولتی با حداکثر توان ۳۵۰ کیلووات میتوان با ۱۰ دقیقه شارژ ۱۶۰ کیلومتر به برد پیکاپ اضافه کرد. رم هنوز ظرفیت یدک کشی ۱۵۰۰ REV را اعلام نکرده اما آن را پیشتاز کلاس خود دانسته است.
تولید و فروش رم ۱۵۰۰ REV اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد اما همزمان با معرفی، پذیرش سفارشات خرید آن از طریق یک وبسایت اختصاصی با هزینهٔ ۱۰۰ دلار آغاز شده است. اطلاعت بیشتر در مورد این وانت الکتریکی در ماههای آینده اعلام میشود.
زیزیگولو
۲۴ بهمن ۱۴۰۱پیکاپای همیشه محبوب بین مردم آمریکا که همیشه تو بازار آمریکا تو صدر جدول فروش و جزو پرفروش ترینا هستن و حالا اگه ماشینای اس یو وی و کراس اوور رو هم تو این دسته بندی بزاریم میشه گفت بیشتر از ۷۰ درصد ماشینایی که تو آمریکا فروخته میشن سایز بزرگ هستن چون مردم آمریکا به این ماشینا علاقه بیشتری دارن
زیزیگولو
۲۴ بهمن ۱۴۰۱خیلی دوست دارم بدونم واسه چی آمریکاییا تا این حد به پیکاپا و شاسی بلندا معتاد و وابسته شدن و انگار خریدن ماشینای شاسی بلند و پیکاپ یه جورایی سیگنال به حساب میاد که گویای جایگاهو وضع اجتماعی آمریکاست
همایون
۲۴ بهمن ۱۴۰۱باید داشته باشی و سوار شید و لذت ببرید خودبخود به پاسخ سوالت میرسی البته من خودم نداشتم ولی میدونم چیه لامصب
نوید A.J
۲۵ بهمن ۱۴۰۱چون از هر نظر کابردی تره. فروش بالاش هم به خاطر بیزینس های مختلفیه که کارشون با همین تراک ها راه میفته.
یه مورد که به نظرم مهم تره اینه که کمپانی های امریکایی، تمرکزشون روی تراک هاشونه و اونا رو خیلی خوب میسازن، ولی ماشینای سواریشون تو باقالیا هستن. کیفیتشون رو یه بار سوار شی متوجه میشی. تراک مثل بچه ی ته تاغاریه که بهش رسیدن، سواری مثل بچه ی وسط، کراس اوور مثل بچه ی اول که بیشترین امکانات رو نداره ولی بیشترین انتظارات رو ازش دارن.
امیر
۲۴ بهمن ۱۴۰۱به عنوان یک رم که همیشه زیبا یا حداقل متناسب بوده، طراحی جلو و عقبش متناسب نیست اما درکل قابل قبوله!
درآینده بهتر میشه قطعا
پرهام و رهام
۲۴ بهمن ۱۴۰۱چقدر جذابه واقعا ازش خوشم اومد واقعا زیباتر از فورد اف150شده عااالی
Ferrari
۲۴ بهمن ۱۴۰۱عکس های کابیناش هم معرفی شده ولی
اصلا به زیبایی سیلواردو الکتریکی، نمیرسه
ولی از فورد F 150 لایتینگ خیلی مدرن تر
و زیباتر هست برد خوبی هم داره و در کل
عالیه
Mercede kaviani
۲۴ بهمن ۱۴۰۱فکر کنم باتری سدیم گرافن است که ام ای تی در حال توسعه ان بوده است
amir
۲۴ بهمن ۱۴۰۱به نظرم از کانسپتی که معرفی شد خیلی دور شده و این انگار رم های بنزینی که هنوز دارن فروخته میشن باشه انگار یه فیس لیفته
به اعداد ارقام گفته شده هم که اصن نمیشه توجه کرد چون این کلاس فقط فقط باید تو شرایط سخت تست بشه
فورد لایتنینگ هم اعداد ارقام خوبی داره ولی موقع کشیدن بار بردش نصف میشه
من انتظار فروش فوق العاده ی این کلاس(( وانت های برقی)) رو ندارم چون تا اینجای کار توانایی رقابت با برادران بنزینی شونو نداشتن
محمد
۲۴ بهمن ۱۴۰۱کانسپتش خوش قیافه تر بود اما خب کارایی برای این کلاس مهم تره تا قیافه ولی همچنان معتقدم تا ۲۰۳۰ که باتری و موتور های برقی به تکامل نرسیدن انتخاب پیکاپ برقی نسبت به همتای درونسوزش فکر نکنم انتخاب جالبی باشه ، الان شما با موتور همی یا دیزل کامینز این ماشین چند تن بار رو دائم از شرق به غرب آمریکا جا به جا کن ، بدون دغدغه خراب شدن یا فشار به موتور و گیربکس ولی آیا این ماشین با تکنولوژی فعلی برقی ها میتونه اینکارو بکنه؟
TESLA
۲۴ بهمن ۱۴۰۱نظرسنجی پیکاپ های الکتریکی :
فورد f150 لایتنینگ : لایک
رم ۱۵۰۰ rev : دیسلایک
TESLA
۲۴ بهمن ۱۴۰۱بر طبق گفته car and driver : فورد در حال کار بر روی نسخه پرفورمنس f150 لایتنینگ هست که بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت داره و در کمتر از ۳ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسه پدال جان لطفا اخبارش رو پوشش بدین
Hamilton1970
۲۴ بهمن ۱۴۰۱با کمال احترام، اصلا به این عکس نمیخوره که نسخه تولیدی باشه. کاملا انگار رندره. حالا این هم میتونه خوب و جالب باشه هم بالعکس. در کل که نظر خاصی ندارم