رم نسخهٔ بروز شدهٔ پیکاپهای هوی دیوتی ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ را با اصلاح طراحی، بهروزرسانی تکنولوژی و پیشرانهٔ توربودیزل جدید بهزودی به بازار خواهد فرستاد.
مهمترین تغییر رم هوی دیوتی مدل ۲۰۲۵ ارائهٔ یک پیشرانهٔ ۶.۷ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل کامینز جدید است که بلوک، سرسیلندر، منیفولد هوا و توربوشارژر جدیدی دارد و از سوپاپهای بزرگتر و سیستم سوخت با فشار بالاتر بهره میبرد. به لطف این تغییرات، خروجی موتور به ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۵۵ نیوتن متر گشتاور رسیده که ۱۰ اسب بخار بیشتر از نسخهٔ قبلی است. علاوه بر این، رم نسخهٔ ضعیفتر این موتور که ۳۷۰ اسب بخار قدرت داشت را هم حذف کرده است.
در بخش انتقال نیرو نیز تغییر مهمی صورت گرفته زیرا گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک قبلی جای خود را به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک جدید ZF داده است. این تغییرات پیشرفت بزرگی را در عملکرد پیکاپ به دنبال داشته است بهگونهای که رم ۲۵۰۰ دیزلی حالا میتواند ظرف ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد که ۱.۱ ثانیه سریعتر از قبل است. علاوه بر شتاب بهتر، حالا این پیکاپهای سنگین میتوانند با ضریب اکسل عقب پایینتر ۳.۴۲، تا ۱۶.۶ تن را یدک بکشند.
هرچند اکثر خریداران پیشرانهٔ دیزلی را انتخاب میکنند ولی رم هوی دیوتی مدل ۲۰۲۵ همچنان بهصورت استاندارد با پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 همی بنزینی عرضه میشود. قدرت این موتور با کاهش جزئی ۵ اسب بخاری حالا به ۴۰۵ اسب بخار رسیده است ولی همچنان مثل قبل ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. رم هوی دیوتی مدل ۲۰۲۵ در ظاهر نیز تغییراتی را تجربه کرده است که شامل جلوپنجرهٔ جدید، چراغهای جلوی دوقسمتی، رینگهای جدید و چراغهای عقب بروز شده میشود.
در داخل، هرچند تیپهای پایه با یک نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۸.۴ اینچی ارائه میشوند اما اکثر تیپها به نمایشگر بزرگتر ۱۲ اینچی مجهز هستند درحالیکه خریداران تیپهای لیمیتد و لانگهورن از نمایشگر ۱۴.۵ اینچی بهرهمند خواهند شد. علاوه بر این، حالا یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی هم برای سرنشین جلو قابل سفارش خواهد بود. این اولین بار است که چنین آپشنی در یک پیکاپ سنگین ارائه میشود و با فراهم کردن امکان مشاهدهٔ نماهای دوربینهای بیرونی و همینطور اطلاعات ناوبری، باعث میشود سرنشین جلو بتواند بهعنوان کمکراننده عمل کند.
ازجملهٔ دیگر ویژگیهای برجستهٔ رم هوی دیوتی مدل ۲۰۲۵ نیز میتوان به شیفتر جدید گیربکس روی ستون فرمان، شارژر بیسیم دوتایی، اینورتر برق، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۷ بلندگو اشاره کرد. این پیکاپها بهصورت استاندارد به کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد جلو مجهز هستند درحالیکه سیستمهایی مثل تشخیص خوابآلودگی راننده، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و مدیریت فعال خطوط هم قابل سفارش خواهد بود. پیکاپهای سنگین رم ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ به ترتیب با قیمتهای پایهٔ ۴۷,۵۶۰ دلار و ۴۸,۵۶۵ دلار از سهماههٔ نخست امسال راهی نمایندگیهای فروش خواهند شد.
ALISAN 2008
۲۰ دی ۱۴۰۳۱۷ تا بلند گو !؟ مگه چه خبره حتی باورشم سخته توی یه پیکاپ این همه بلند گو باشه 😓😂😂 دیگه نیاز نیس سیستم صوتی بخرید
۱۵۰۰ گشتاور واقعا رقم دیوونه کننده ای هست (تو نسخه دیزل) و ظرفیت یدک کشیش هم واقعا زیاد هستش .
قیمتش هم مناسب هستش
ابهت زیادی داره
طراحی داخلیش از همه خودرو های داخلی و چینی بهتره .
انتخابم نسخه دیزل هستش
البته یادم رفته بود تو ایران زندگی میکنیم 💔💔
یوسف
۲۰ دی ۱۴۰۳داداش ماشین های خارجی اینجورین که بلندگو هاشون از 17 تا ۶ تا بزرگ 160 یکی ساب و بقیه تیوتر هستن و اندازه یه سکه ۲ تومنی قدیم……
ALISAN 2008
۲۰ دی ۱۴۰۳خب داداش ما همینم نداریم
سجاد رضایی
۲۰ دی ۱۴۰۳آدرس نمایندگی کجاست
رنگ بادمجونی هم داره
و کسی هست با پراید وانت مدل ۱۴۰۱ با لاینر تعویض کنه
سر نمیخام
Taha Ayoobi
۲۰ دی ۱۴۰۳ای جانم
طراحیش خوب شده
گشتاور و ظرفیت یدک کشیش هم دیوونه کننده اس
خیلی عالی شده
فرض کن با یه تراک غول پیکر میتونی شتاب 7 ثانیه بزنی، خیلییه برا یه وانت
amir
۲۰ دی ۱۴۰۳طاها اون پیامم که گفتم دوج دورانگو دیدم رو خوندی؟ چون گمش کردم خودمم نفهمیدم دیدی یا نه
Taha Ayoobi
۲۰ دی ۱۴۰۳عه کجا بود ندیدم
Taha Ayoobi
۲۰ دی ۱۴۰۳تغریبا کِی بود بگو پیداش کنم
amir
۲۰ دی ۱۴۰۳جلو بیمارستان تهران دورانگو طوسی با دو خط مشکی روش دیدم ابهت خالص
Taha Ayoobi
۲۰ دی ۱۴۰۳اووووفف
منم چند وقت پیشا، حدودا 10 ماه پیش،
تو سجادیه برای بار اول یه دورانگو مشکی دیدم، خیلی خوشگله واقعا.
اینی که من دیدم GT بود ولی نمیدونم صاحبش کی بود خیلی خزش کرده بود، لوگو قرمز هلکتو چسبونده بود دو طرف عقب ماشین، یه چیز افتضاحی بود.
آخ آخ، اینم الان یادم اومد،
3 روز پیش حدودا دم خونمون یه چلنجر قرمز 392 HEMI دیدم،
برگام ریخته بود، تا حالا چلنجرو تو پارک ندیده بودم، 1 دیقه فقط نگاش میکردم.
ولی قبول داری وقتی آدم ماشینای تو عکسارو از نزدیک میبینه باورش نمیشه همونان.
ehsan.fa
۲۰ دی ۱۴۰۳چرا برای یه پیکاپ به اون سایز شتاب مهم باشه ؟ مگه برای کار نیست
Taha Ayoobi
۲۰ دی ۱۴۰۳من نمیگم مهمه ولی برا یه هوی دیوتی خیلیه
واقعا دلم میخواد تجربه اش کنم
مزدک
۲۰ دی ۱۴۰۳شتاب مناسب برای هر وسیله ی نقلیه ای مهم هست، بدون در نظر گرفتن کاربرد اون وسیله!
شما وقتی توی سرعت صد کیلومتر در ساعت، به یک کامیون کشنده ی نوزده متری برمیخورید، که باید در اون سرعت و در حداقل زمان ممکن، سبقت بگیرید و ماشین رو از موقعیت خطر خارج کنید، اونوقت هست که متوجه کاربرد شتاب خواهید شد!
البته که از نظر فیزیکی، آنچه که شرح دادم، شتاب ثانویه بود، ولی وقتی ماشین غولپیکر شما، تورگ نزدیک به ۱۵۰۰ نیوتن متر، و شتاب اولیه ی زیر هفت ثانیه داشته باشه، خیالتون از جانب توانایی هاش در شرایطی که عرض کردم، راحت خواهد بود.
MehdiTurbo
۲۰ دی ۱۴۰۳طراحی داخلیش فقط و فقط به خاطره اون صفحه نمایش عمودی دراز بزرگ خیلی زشت
برید کابین همین خودرو را قبل این صفحه نمایش ببینید تا متوجه حرفم بشید
(Ali(chevynova
۲۰ دی ۱۴۰۳فقط وانت💪
بهترین کلاسک خودرویه
آمریکا هم مثل همیشه در این کلاس پرفروش با اقتدار ایستاده
ماشالاه امریکن پیک آپ اصیل و با پشتوانه
ماشالاه دوج رم ۱۹۷۴
ماشالاه موتور ۴۴۰
nima.jdm
۲۰ دی ۱۴۰۳گشتاورش تو چشمام
زیزیگولو
۲۰ دی ۱۴۰۳ماشین آمریکایی یعنی این …. یه چهره و رخ قلچماق و دلهره آور و در عین حال زیبا 👌👌
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۰ دی ۱۴۰۳واقعا آمریکا و خودرو سازیش رقیب نداره.
Taha Ayoobi
۲۰ دی ۱۴۰۳رینگ هاش چند اینچه؟
Arash Kashani
۲۰ دی ۱۴۰۳قشنگ یه تنه میتونه آبروداری کنه برای کل صنعت خودروسازی آمریکا
1500 نیوتون متر گشتاور
17 تن ظرفیت بارکشی
شتاب 7 ثانیه برای یک پیکاپ غول پیکر
17 تا بلندگو روی یه پیکاپ
و یه قیمتی تو نسحه پایه که آدمو دیوانه میکنه
JDM سابق
۲۰ دی ۱۴۰۳موتور دیزلی 6.7 لیتری کامنز پرقدرتترین موتور پیکاپ حال حاضره
سهیل گل آزاد
۲۰ دی ۱۴۰۳موتور ۶.۷ لیتری توربو دیزل با توانایی تولید ۱۴۵۵ نیوتون متر گشتاور دیگه چی میخوای با این قدرت عجیب یدک بکشی عجب قلچماقیه آدم میگرخه این رو تو خیابون ببینه آپشنا رو ببین ۱۷ تا بلندگو ساخت هارمن کاردون پیکاپ تراک میخری ولی آپشنای یه خودروی سوپر لاکچری هم نصیبت میشه واقعا دیگه هیچی نمیشه گفت فقط سکوت
محمد مسیح زاده
۲۰ دی ۱۴۰۳ای جاااااااانم به گشتاور 🤩🤩🤩😍
Amir
۲۰ دی ۱۴۰۳وقتی همچین چیزایی توی این دوره میبینم حال میکنم چون میبینم که این خودروسازیا هنوز هم به اصالتشون پایبندن🔥 موتور بنزینی V8 چیزیه که هنوز خیلی از کمپانیها بهش وفادارن برعکس کمپانی هایی مثل جگوار که اصلا لازم نیست اینجا چیزی راجع بهش بگم چون به معنای واقعی کلمه به سازه های جدید جگوار نمیشه اسم خودرو رو داد چون که روح ماشین ازشون گرفته شده. توی این دوره زمونه این شرکتها بیشتر متمایل به خودرو های سبک با سوخت تجدید پذیرن ولی من بحثم الکتریکی بودن نیست من بحثم کاغذی بودن بدنه این خودروهاس مثلاً یک ماشین چقدر میتونه در برابر ضربه مقاومت کنه اگه که با سرعت ۱۵۰ ماشین به دیوار بخوره و تا صندلی عقب مجاله بشه این دیگه به چه دردی میخوره و اصلا نمیشه اسم اینو پیشرفت گذاشت.خداییش از توقف خط تولید ماشینایی مثل چلنجر چارجر کامارو خیلی ناراحتم و حداقل با دیدن این چیزا آدم یکم دلش گرم میشه که نه انگار هنوز یه چرقه هایی هم زده میشه👌🏻