دوجکادیلاک

درگ جذاب کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ با دوج چلنجر هلکت و چارجر ردآی

آیا کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ با ۶۶۸ اسب بخار قدرت حریف فرزندان خشمگین موپار با قدرت بالای ۷۰۰ اسب بخار خواهد شد؟

تولید دوج چارجر و چلنجر اواخر سال ۲۰۲۳ پایان یافت و در حال حاضر، کسانی که خواهان یک سدان اسپرت آمریکایی هستند انتخابی جز کادیلاک نخواهند داشت. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که دوران رقابت بین جنرال موتورز و موپار در مسابقات درگ به پایان رسیده و همچنان می‌توانیم از دیدن نبرد بین این هشت سیلندرهای سوپرشارژ قدرتمند دیترویتی لذت ببریم.

این مسابقات جذاب را می‌توانید در ویدئوهای زیر به تماشا بنشینید یعنی جایی که کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ به مصاف دوج چلنجر هلکت و چارجر هلکت ردآی می‌رود. ابتدا به رقابت کادیلاک و چلنجر می‌پردازیم. هردو خودرو از پیشرانه‌های ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ استفاده می‌کنند اما چلنجر حاضر در این درگ که از نوع هلکت وایدبادی سری لست کال جیل‌بریک است، ۷۱۷ اسب بخار قدرت و ۸۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد درحالی‌که کادیلاک با ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور کمی ضعیف‌تر است. بااین‌حال، بلک‌وینگ با ۱۸۸۰ کیلوگرم وزن، حدود ۱۲۰ کیلوگرم از چلنجر دو تنی سبک‌تر است. در رقابت بین این دو، کادیلاک با وجود قدرت کمتر، چهار بار متوالی چلنجر را با اختلاف مغلوب و جامعهٔ موپار را ناامید کرد!

پس‌ازاین شکست سنگین، فرزند دیگر دوج با قدرت بیشتر به میدان می‌آید تا بتواند باخت هلکت را جبران کند. زیر کاپوت چارجر هلکت هم همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ قرار دارد که در نسخهٔ ردآی ۷۹۷ اسب بخار قدرت و ۹۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ بنابراین، چارجر ردآی که از لحاظ سگمنت هم به کادیلاک نزدیک‌تر است، ۱۳۰ اسب بخار قدرت بیشتری دارد و از سوی دیگر، با وزن ۲۰۹۰ کیلوگرم، ۲۱۰ کیلوگرم سنگین‌تر است. بین این دو سدان قدرتمند فقط یک درگ برگزار شد و اینجا هم CT5-V به‌راحتی دوج را شکست داد.

این رقابت‌ها به‌خوبی تأثیر پلت‌فرم و قوای محرکهٔ مدرن‌تر جنرال موتورز را نشان می‌دهد و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا چارجر جدید در نسخه‌های الکتریکی و بنزینی با موتور ۳ لیتری شش سیلندر توئین توربوی مدرن حریف بلک‌وینگ خواهد شد یا نه.

مشخصات فنی

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ دوج چلنجر هلکت دوج چارجر هلکت ردآی
پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ .۲ لیتری V8 سوپرشارژ .۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۶۶۸ اسب بخار ۷۱۷ اسب بخار ۷۹۷ اسب بخار
گشتاور ۸۹۵ نیوتن متر ۸۹۰ نیوتن متر ۹۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب عقب
وزن ۱۸۸۰ کیلوگرم ۲۰۰۰ کیلوگرم ۲۰۹۰ کیلوگرم
قیمت ۹۴,۸۹۰ دلار ۸۰,۸۹۰ دلار ۹۴,۹۶۵ دلار

 

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. Mr. gt c

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (422 ديدگاه)

    آیا اینا هم ماشینن، تسلا هم ماشینه؟
    بنظرم باید چهارچرخ های برقی ی اسم بغیر از ماشین بزارن چون ماشین حرمت داره، اینکه صنعت خودرو شده بازیچه سیاست مداران دنیا بشدت ناراحت هستم، چون انگار ی تیر خورده وسط قلب من…

    موافقم 12
    مخالفم 9
    1. SMS

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (550 ديدگاه)

      بنظرم حرمت چلنجر با این کار شکسته شد (ولی نه) ، درسته باید قدرت ها برابر باشه اما …
      موستانگ هم می تونست باشه

      موافقم 7
      مخالفم 2
      1. Jeferson

        ۱۴ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (164 ديدگاه)

        قبلا درگ U شکل بین ct5 و شلبی 500 برگزار شد که موستانگ با قدرت برنده شد.

        موافقم 5
        مخالفم 2
    2. froG-driVer

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      کادیلاک با وجود شتاب بالاتر از چارجر،باز هم از لحاظ جَوّی که داره،بیشتر حال و هوای لوکس بودن و با کیفیت بودن و جادار بودن داره تا اسپرت و قدرتمند بودن.چارجر با شتاب کمتر،ولی بیشتر حس قدرت میده و کمتر حس لوکس بودن(البته نسبت به کادیلاک).هر دوشون هم که سدان های خفن…
      چلنجر هم که دیگه نیاز به گفتن ندارن👹👹👹👹…

      موافقم 15
  2. رومانی>چین>فرانسه

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1197 ديدگاه)

    جنرال موتورز سال‌های نوری از کرایسلر و زیز مجموعه هاش جلوتره
    یکی از معجزات اقتصاد آمریکا سرپا موندن کرایسلر بود در حالی کلی شرکت های بهتر نابود شدن
    کرایسلر در حد سانگ یانگ هم نیست

    موافقم 5
    مخالفم 12
    1. SMS

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (550 ديدگاه)

      ولی تو آخری حرمتش جبران شد

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. Taha Ayoobi

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4249 ديدگاه)

      خب الان چه ربطی داشت؟

      موافقم 6
      مخالفم 6
    3. محمد

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (136 ديدگاه)

      کسی که عکس مرورگر روی پروفایلشه و ماشین چینی و رومانیایی دوست داره میاد کرایسلری که یکی از پیشتازترین و نو آورترین خودروساز های جهان بوده و یکی از غول های خودروسازی آمریکاست رو سنگ یانگی مقایسه می‌کنه که ۲۶۰ میلیون دلار به ادیسون موتور فروخته شد ، حداقل با اون مرورگری که عکسی انداختی یه سرچی می‌زدی بعد کامنت میدادی

      موافقم 7
      مخالفم 10
      1. B

        ۱۴ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (861 ديدگاه)

        کسی که از رو عکس پروفایل قضاوت میکنه چی؟

        موافقم 2
        مخالفم 3
      2. Dan

        ۱۵ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (677 ديدگاه)

        قصد دفاع از کرایسلر نداشتیا صرفاً خواستی به پروفایل طرف گیر بدی

        موافقم 1
        مخالفم 4
    4. سوشیانت

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3472 ديدگاه)

      کرایسلر در حد سانگ یانگ نیست؟! از یه رومانی فن بیشتر از این انتظار نمیره

      موافقم 12
      مخالفم 7
    5. Jeferson

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (164 ديدگاه)

      اتفاقا یکی از افسوس های آمریکایی بازا اینه که کرایسلر دست فک و فامیل آنیلی کنترل میشه. با این اگه بازم دستت تاحالا به یه کرایسلر نخونده اینجا خطبه نگو

      موافقم 5
      مخالفم 2
  3. Amiro

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (397 ديدگاه)

    فقط صداهارو 🤤🤤🤤🤤♥️♥️♥️

    موافقم 13
    مخالفم 1
  4. Cowboy

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    نمی‌دونم فقط من اینطوری شدم یا شما هم دیگه از این درگ های الکی زده شدید.یه دوره ای جذاب بود اینا ولی الان بیشتر بررسی های دقیق تر مثل عملکرد ترمز توی فشار های مداوم یا عملکرد خودرو توی کارکرد های بالا و هزینه خودرو یا حتی شتاب ثانویه مهمتره تا این درگ های تکراری برای بازدید گرفتن.فقط دنبال بازدید بدون زحمت اند.اگر میخوای مثلاً دوتا پیکاپ تست کنی باید به اندازه حداقل یک هفته ببریش توی شرایط کار یا افرود.این درگ های سه چرخ با فرمول یک و پیکاپ با موتور و هواپیما با بوگاتی دیگه یکم خز شد

    موافقم 17
  5. دیجی

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (418 ديدگاه)

    یه اگزوز این ماشینا میرزه به کل هیکل این پلاس ملاس های چینی

    موافقم 13
    مخالفم 1
  6. محمد

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    قیمت چارجر و کادیلاک با هم برابرن😳😳
    اخه چرا یکی باید با این قیمت چاجر ورداره وقتی میتونه کادیلاک سوار شه

    موافقم 12
    مخالفم 2
    1. سوشیانت

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3472 ديدگاه)

      به دلیل تاپ اسپید و قدرت بیشتر چارجر رو انتخاب میکنه

      موافقم 4
      مخالفم 10
    2. car lover

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1386 ديدگاه)

      اگر علاقه به کرایسلر و موتورهای همی و لاتی بودن ماشین داشته باشی میری سراغ محصولات دوج
      اما اگه علاقه به جنرال موتورز و موتورهای پوشراد و مهندسی پیشرفته تر متریال با کیفیت تر و لوکس بودن باشی میری سراغ کادیلاک

      موافقم 13
  7. Taha Ayoobi

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4249 ديدگاه)

    رندوم ترین راننده های ممکن رو آورده بودن.

    امکان نداشت بتونین نتیجه رو پیش‌بینی کنین.

    موافقم 10
    مخالفم 2
  8. corvette

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (370 ديدگاه)

    بدون ذره ای شک
    انتخابم بهترین سدان میان سایز اسپرت جهان
    کادیلاک CT5 V بلک وینگ

    موافقم 6
    مخالفم 9
  9. johnmarston

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (151 ديدگاه)

    بدون ذره ای شک هر سه رو دوست دارم
    اما موپار رو یه کم بیشتر

    موافقم 6
    مخالفم 1
  10. car lover

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1386 ديدگاه)

    سه تا عشق🧡 چارجر و کادیلاک بهترین سدان های جهانن.
    چلنجر هم که سلطان ماسل کارهاست

    موافقم 7
    مخالفم 5
      1. Taha Ayoobi

        ۱۴ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (4249 ديدگاه)

        (((چکیده: این بهترین سدان پرفورمنس محرک عقبی است که تاکنون ساخته شده است)))

        قبل از اینکه لینک رو بفرستی یه دور بخون ضایع نشی

        موافقم 6
        مخالفم 13
        1. مهران

          ۱۴ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (68 ديدگاه)

          🙂😉

          موافقم 7
          مخالفم 4
        2. سوشیانت

          ۱۴ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          طاها
          از جمله توانایی های اروپایی فن ها فرستادن لینک هایی هست که حتی خودشون نمیخونن اگه چند وقت دیگه دیدی یه لینک اومد که داره راجب همبرگر صحبت میکنه تعجب نکن😂

          موافقم 3
          مخالفم 16
        3. Taha Ayoobi

          ۱۴ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (4249 ديدگاه)

          فقط نتیجه رو میخونن و بس😂

          همین لینک بالارو کامل بخونی قشنگ معلومه ایران های کادیلاک چرت و پرت محضه.
          از 3 نفر یکی شون با گیربکس حال نکرده، ایراد گرفتن.

          موافقم 2
          مخالفم 14
        4. مازیار

          ۱۴ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          سوشیانت توی همون لینک که گفتی خودشون نخوندن، که با خنده هم گفتی، که قاعدتا خودت خوندی، جمله ای هست که جای فکر کردن داره. فکر کردن خودت و هر کس دیگه ای که فورا مشخصات رو ردیف میکنه. راجع به کادیلاک گفته
          ((کندترین خودرو با وجود بیشترین قدرت))

          به نتیجه کلی هم کاری ندارم فقط همین جمله
          برات خوبه

          موافقم 16
          مخالفم 3
        5. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          اعداد و ارقام چی میگن مازیار؟! شتاب بی ام و ۳ بنز ۳.۲ کادیلاک ۳.۴ میبینی اختلاف شتاب کادیلاک با بنز و بی ام و با توجه به دیفرانسیل عقب بودنش خیلی کمه چیزی که برای همه خوبه مازیار یادگیری ریاضیه

          موافقم 2
          مخالفم 13
        6. مازیار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          ۲/۹ ۲/۹ ۳/۷ تبدیل شد به ۳ ۳/۲ ۳/۴؟
          باشه من ریاضی یاد می‌گیرم تو خوندن یاد بگیر

          طاهااا بیا ببین باز هم عوض کرد😂

          موافقم 12
          مخالفم 1
        7. مازیار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          حالا ول کن این حرفها رو
          برو تو همون لینک بخش کامنتها ببین یه کاربر در حمایت از فاکتور تاپ اسپید گفته همیشه جایی هست که خلوت باشه دوربین هم نباشه!!!!😂😂
          دنیا اونقدرا هم کسل کننده نیست

          موافقم 9
          مخالفم 1
        8. Taha Ayoobi

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (4249 ديدگاه)

          مازیار فرق دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک رو میدونی؟

          موافقم 1
          مخالفم 7
        9. مازیار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          تلاشت قابل توجهه طاها
          اما موضوع چیز دیگریست
          تابحال دو نوع مشخصات داشتیم اعداد اعلامی و اعداد عملی
          بعد این اعداد سوشی هم بهشون اضافه میشه

          موافقم 7
          مخالفم 1
        10. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          مازیار حتما باید لینک سایت های رسمی کادیلاک و بنز و بی ام و رو بفرستم تا ببینی اعدادی که گفتم درسته؟! من نمیدونم چرا گوگل اروپایی فن ها تو دیدن اعداد از کار میوفته😂

        11. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          اعداد عملی😂 این سه تا کمپانی با این همه قدمت اعداد الکی میگن اعداد مازیار میشه واقعی و عملی😂

        12. مازیار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          والا گوگل از کار بیوفته بهتر از اینه که اعداد جدید بیرون بده

          اما خودمونیم خوب ریز ریز نوک کار رو بهم میرسونی
          سه دهم از این کم میکنی سه دهم به اون زیاد میکنی کم و کسری باقیمانده هم به گردن راننده ناشی علی برکت الله
          تازه تست هم ارتقاء پیدا کرده بود و سختگیرانه شده بود
          در مجموع پشتکار و ممارستت در این رابطه قابل تحسینه

          موافقم 7
          مخالفم 1
        13. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          مازیار من سه تا لینک رو فرستادم ولی مثل این که نمیاد و سایت به مشکل خورده

        14. مازیار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          خوب واسه اینه که لبنک‌هات ارتقاء پیدا نکرده و بروزرسانی نشده🤣

          موافقم 5
          مخالفم 1
        15. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          هر سه تا لینک سایت رسمی بی ام و کادیلاک بنز بود ولی نمیدونم چرا وقتی رو ارسال میزنم نمیاد سایت باگ خورده، ولی نگران نباش حتما به این سه شرکت میگم که ناراحتی که اعدادشون دو دهم دو دهم اختلاف داره🤣

        16. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          همیشه شتاب قدرت و تاپ اسپید مهم ترین فاکتور های پرفورمنس خودرو هستن من اولین باری که شنیدم کسی میگه تاپ اسپید مهم نیست از همین آلمانی فن های متعصب بوده :)

        17. مازیار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          عجیبه که وقتت رو تو سایتی می‌گذرونی که هم آمارهاش اشتباهه و هم کاربرانش اطلاعاتی در حد خودت ندارن (به گفته خودت)

          موافقم 5
          مخالفم 1
        18. سوشیانت

          ۱۶ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          مازیار خیلی ها هستن که کامنت نمیدن تازه وارد هستن و کامنت ها رو میخونن اگر من راهنماییشون نکنم قطعا با این کامنت ها اطلاعات اشتباهی وارد ذهنشون میشه

      2. سوشیانت

        ۱۴ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (3472 ديدگاه)

        جالبه که نه amg gt 63 s نه ام فایو سی اس سرعت و قدرت کادیلاک رو ندارن و این یعنی کادیلاک بعد چارجر بهترین سدان پرفورمنس هست تو این لینک چیزای دیگه ای رو بررسی کردن که چندان مهم نیست تو این کلاس، اما جالبه که کادیلاک حتی به این چیز های نه چندان مهم هم توجه کرده مثل صندلی های بسیار راحت

        موافقم 2
        مخالفم 17
        1. مازیار

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3297 ديدگاه)

          چیزهایی رو بررسی کردن که چندان مهم نیست تو این کلاس، مثل چابکی چسبندگی سرعت!!! چندان که نه، اصلا مهم نیست
          کلا چیزهایی مهم هست که سوشیانت بگه

          موافقم 10
          مخالفم 1
        2. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          چه جالب که کادیلاک با وجود اینکه دیفرانسیل عقبه از لحاظ چابکی هم مشکلی نداره
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.pedal.ir/vision/fastest-cars-in-vir-track/&ved=2ahUKEwib9JPu14-HAxUahf0HHbA1DvAQFnoECBcQAQ&usg=AOvVaw10VdOefw-pZ4Ru0MU6G8Ol
          مازیار بهونه نیار یکم مطالعه کن

          موافقم 1
          مخالفم 8
        3. آلمانی باز

          ۱۷ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (205 ديدگاه)

          خودت خسته نمیشی از اینهمه دیس لایک😶

  11. NGU

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    انتخابم تو این سگمنت m5 و e63 بهترین سدان های میان ساز دنیا
    سنگ محک کلاس خودشون از اولین نسل تا الان
    بقیه هم گه گاهی فقط حکم پیام بازرگانی رو دارن که بگن ما هم هستیم

    موافقم 9
    مخالفم 9
    1. Amir Machine

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1278 ديدگاه)

      با 2.5 تن وزن واقعاً هم سسنگگگ محکه

      موافقم 10
      مخالفم 7
      1. NGU

        ۱۴ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (118 ديدگاه)

        از قدیم تا الان به عنوان سدان میان سایز اسپرت یا سوپر سدان یا هر چی که اسمشو میزاری اول اسم سری 5 و e کلاس میومده
        حالا قرار نیست یه نسل کم کاری کرده باشن همرو فاکتور بگیری بزاری به پای اون
        در ضمن منم دوست دارم amir machine

        موافقم 8
        مخالفم 10
      2. بی خیال اسم ۲

        ۱۴ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (30 ديدگاه)

        نسل جدید رو نمی گه

        موافقم 2
        مخالفم 4
    2. Taha Ayoobi

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4249 ديدگاه)

      از M5 و E63 لذت ببر😂

      موافقم 6
      مخالفم 5
      1. Cert

        ۱۴ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (173 ديدگاه)

        چارجر خیلی بهتر است
        و این هایی هم که این این کار ها را انجام می دهند چیزی از خودرو نمی دانند

        موافقم 1
        مخالفم 2
    3. سوشیانت

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (3472 ديدگاه)

      فعلا که m5 و e63 حریف چارجر و ct5 نمیشن🔥

      موافقم 3
      مخالفم 6
  12. NGU

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    این بلک وینگ ها هم استاد یاتاقان و شاتون زدن هستن
    مشکلات موتوری در طول تست توی چند مورد در انجمن ها هم گزارش شده
    کار اند درایور هم توی تست با همین مشکل مواجه شد
    https://www.caranddriver.com/news/a40992058/cadillac-ct5-v-blackwing-engine-failure/

    موافقم 8
    مخالفم 11
    1. Taha Ayoobi

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4249 ديدگاه)

      برو M5 تو سوار شو 😂

      موافقم 6
      مخالفم 6
  13. Mohammad hasan

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (150 ديدگاه)

    یه چیزی اینجا می لنگه
    این درگ قبلا برگزار شده
    و دوج پیروز بوده
    علتشم نا مشخص کماکان

    موافقم 4
    مخالفم 1
  14. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (311 ديدگاه)

    وقتی میگیم پدال میگرده احمقانه ترین درگاه رو پیدا می‌کنه یعنی این.اصلا چرا هر کس و تاکسی رو گنده می‌کنید.انقدر اینا احمق هستند که یادشون رفته چارجر تو درگ به ct5 بسیار نزدیک بود پس چرا چلنجر پیروز میشد.هر خری میدونه تایم ۴۰۰ متر این داجهای غول آسا زیر ۱۰.۵ هست و کدیلاک یک دهم تا دو دهم در پس این دو قرار میگیره

    موافقم 8
    مخالفم 4
  15. 90s culture

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (236 ديدگاه)

    چقدر عظمت در این ویدئو گنجیده…🥺

  16. BlackWing

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1299 ديدگاه)

    فقط به خط مستقیم نیست ، جایی که کادیلاک با فشار ۱.۱ جی سر پیج رد میشه ، چارجر و چلنجر قایق طور میرن تو باقالیا !!
    این کاریه که شاسی و پلتفرم خفن جنرال موتورز با دایناسورهای خسته و قدیمی موپار انجام میده 😉👏🏼

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. Taha Ayoobi

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4249 ديدگاه)

      تو هواداری، طرفداری، چی هستی تو

      موافقم 4
      مخالفم 3
      1. BlackWing

        ۱۵ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (1299 ديدگاه)

        طرفدارم اما از گنده کردن محصولات موپار بدم میاد چون واقعاً تو هر درگی دیدم شکست خوردن فقط تو پیست مخصوص درگ عملکرد خوبی داشتن ، وگرنه ۷۹۷ اسب بی بخار رو تولید میکنن که بقیه رقبا با ۲۰۰ تا کمترش میتونن راحت مغلوبشون کنن…

        همش میگن هلکت هلکت ، همشون هرزگردی دارن و کل قدرت و گشتاور رو هدر میدن ، چه فایده ‌ای داره ، فقط سرو صدا دارن

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. سوشیانت

          ۱۵ تیر ۱۴۰۳
          سوابق: (3472 ديدگاه)

          اسمش درگه و باید تو پیست درگ برگزار بشه هر کی رفته پیست درگ جلوی دوج کم آورده

          موافقم 1
          مخالفم 3
  17. ابوالفضل

    ۱۶ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (309 ديدگاه)

    با اینکه محصولات دوج رو خیلی دوست دارم
    اما کادیلاک نشون داد تو بحث پرفورمنس با کسی شوخی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا