شرکت اگزومود به عنوان متخصص ارتقای محصولات دوج از پروژه جدید C68 چاک استورم رونمایی کرد. این هیولا که از ظاهر چارجر قدیمی و زیرساختی مدرن سود میبرد هماکنون ۸۸۵ اسب بخار قدرت دارد.
طرفداران دوج شرکت اگزومود را با برخی از جذابترین پروژههای بازتولید چارجر و چلنجر میشناسند. شرکت موردبحث در بحث ارتقای چلنجرهای مدرن و تجهیز آنها به کیتهای بدنه سنتی پیشتاز است و نتیجه این کار نیز تولید محصولی است که ما را به یاد چارجر ۶۸ میاندازد هرچند در دل آن جدیدترین تکنولوژیهای صنعت خودرو وجود دارد. اگزومود در ابتدا از پانلهای فولادی برای تولید خودروهای خود استفاده میکرد اما هماکنون برای کاهش وزن و استحکام بیشتر روی به استفاده از فیبر کربن آورده است.
چاک استورم یک دوج چلنجر هلکت بازتولیدی با ظاهر زیبای چارجر ۱۹۶۸ است. بدنه پهن خودرو که از پانلهای فیبر کربنی سود میبرد پذیرای رنگ پورشه چاک شده و کیت مرحله ۲ دایرکت کانکشن فابریک نیز باعث میشود قدرت خودرو به ۸۸۵ اسب بخار برسد. به این ترتیب چلنجر موردبحث ما سواری و حسی شبیه سوپر اسپرتهای مدرن دارد و درعینحال ظاهری کلاسیک را ارائه میکند. اگزومود از کیفیت کار خود کاملاً مطمئن است و ۱۵۰۰ ساعت را صرف توسعه آن میکند. لیست کامل تغییرات ظاهری این خودرو شامل این موارد هستند: کاپوت، دیفیوزر، نوارهای تزئینی از جنس کربن، پهنای بیشتر نسبت به دوج چارجر ۱۹۶۸، پانل مشکی براق با تریم گرافیت ساتین، کیت بدنه پهن فیبر کربنی با کاهش وزن نسبت به چلنجر مدرن، چراغهای عقب LED، چراغهای جلوی کاراتر، بخش پیشرانه سفارشی و رنگ پورشه چاک. مدیرعامل اگزومود میگوید:
چاک استورم محصولی بسیار ویژه است و ما به تولید آن افتخار میکنیم. از رنگ سفارشی پورشه چاک گرفته تا کیت مرحله ۲ دایرکت کانکشن، این خودرو قدرت و ظاهر بسیار جذابی دارد. ما از ارائه محصولاتی سفارشی به مشتریان خود خوشحالیم
در داخل کابین نیز تکنولوژیها و ویژگیهای رفاهی مدرن دیده میشوند. سیستم اطلاعات سرگرمی، صندلیهای جلوی گرمکن و سردکن دار، ناوبری جیپیاس، کیسههای هوا و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۸ بلندگو بخشی از تجهیزات چاک استورم هستند. پایش نقاط کور، تشخیص ترافیک پشتی، لانچ کنترل با دستیار شروع به حرکت، کنترل پایداری الکترونیکی و دامپرهای فعال نیز جزو دیگر موارد برجسته خواهند بود. زیر کاپوت این هیولای جذاب پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با کیت مرحله ۲ دایرکت کانکشن قرار دارد که گارانتی ۱۰۰ هزار کیلومتری نمایندگی دوج نیز باعث اطمینان خاطر بیشتر خواهد شد. قدرت ۸۸۵ اسب بخار اگزومود C68 چاک استورم از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک راهی چرخهای عقب میشود. شایان ذکر است خودروی موردبحث با قیمت ۳۴۹ هزار دلار در دسترس خواهد بود.
البته شرکت یاد شده پکیجهای دیگری نیز ارائه کرده است که از جمله آنها میتوان به پکیج طلایی برای SRT هلکت ۷۰۷ اسب بخاری اشاره کرد. پکیج نقرهای نیز برای مدل اسکات پک توسعه مییابد و پیشرانه ۶.۴ لیتری آن قدرت ۴۸۵ اسب بخاری دارد. نهایتاً به پکیج پلاتینیم میرسیم که قدرت خودرو را به ۸۸۵ اسب بخار میرساند. قدرت خودروهای مجهز به پکیجهای طلایی و نقرهای را نیز میتوان به ۷۷۵ و ۵۳۰ اسب بخار ارتقا داد.
یکی دیگر از پروژههای هیجانانگیز اگزومود با نام بلک وِلوِت چلنجر SRT شناخته میشود که به رنگ بدنه مشکی صدفی، نوارهای تزئینی منحصربهفرد و کابین با پوشش چرم تیره مجهز شده است. خودروی موردبحث از رینگهای تیره و لاستیکهای نیتو سود میبرد و ترمزهای برمبو با روتورهای ۱۵.۷ اینچی و کالیپرهای شش پیستونه وظیفه توقف آن را بر عهده دارند. از دیگر محصولات شاخص اگزومود که در نمایشگاه SEMA پارسال نیز حضور داشت میتوان به C68 کربن با رنگ بنفش خاص خود اشاره کرد. این محصول بر پایه شاسی SRT هلکت ساخته شد و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن ۷۱۷ اسب بخار قدرت تولید میکند. در داخل کابین نیز صندلیهای چرمی، پانل دربهای سفارشی و پوشش سقف از جنس جیر دیده میشوند.
rita
۴ شهریور ۱۴۰۲گنگ اگه ماشین بود
mosi
۴ شهریور ۱۴۰۲ارزومه این ماشین و میتونم بگم بهتر نمیتونم تصور کنم.
یه ماشین دیگم آرزوش بدجور رو دلمه بنز اتاق تانکی هست که یکم بروز شده باشه اگر نه همین الان نسخه 7.3 برابوسش حرف نداره
نشناسی بهتره
۴ شهریور ۱۴۰۲در یک کلام زیباس👌❤️
مهرداد
۴ شهریور ۱۴۰۲معنی اصلی ماشین اعضلانی یعنی دووج💪🏼 جلو پنجره تکرار نشدنیه ولی چراغ عقب واقعا خراب کاریه
🤡🤡🤡
۴ شهریور ۱۴۰۲لعنت به ماشین الکتریکی
مجتبی
۴ شهریور ۱۴۰۲قشنگه
اما آینه های کلاسیک و نوارهای استیل دور شیشه
به چارجر کلاسیک شبیه ترش میکنه…
با قیمت ۳۵۰ هزار دلاری و یه ظاهر دست ساز…
بنظرم چلنجر هلکت ۸۰ هزار دلاری مطمئن تره !!
(Ali(chevynova
۴ شهریور ۱۴۰۲به به
ماشالاه
اصالت در مدرنیت
امریکن کارز لایق ماشالاه گفتنه
JDM
۴ شهریور ۱۴۰۲ماشالله ماشالله
ماشالله به داماد ماشالله
علی شوی تو زندگی قبلی به گمونم اسمت ماشالله ماشالله زاده بوده
(Ali(chevynova
۴ شهریور ۱۴۰۲ماشالاه درسته
احمد
۴ شهریور ۱۴۰۲وای از اونجایی که هر امریکایی میتونه اینو سوار بشه ملت ما هم اگه کار خودشون نبود و چنج نمیشد الان زیر پای هر کودک هفت ساله ای باید یک مدل از این ماشین ها میبود واقعا حییییف چی بودیم چی شدیم!
شرک
۴ شهریور ۱۴۰۲حاجی 349 هزار دلار پولشه ها 😁
احمد
۴ شهریور ۱۴۰۲350 هزار دلار باشه مگه چیه تو میدونی حقوق یک امریکایی چقدر؟ ساعتی صد دلار یعنی تو یک روز 24*100 میشه 2400 در سال میشه هشتصد هزار دلار که سه تا از اینها رو در یک سال میتونن بخرن بهت پیشنهاد میکنم اینستاگرام پیج های فکت و پیج هایی که مردم رو آگاه میکنه دنبال کنی یا تو ماهواره شبکه های عاشق چشم و ابرو ایرانی ها زیاد که روشنگری میکنه اونا رو ببین تا بفهمی چی بودیم چی شدیم یا با یه 50 یورویی که کارگر نیم ساعت کار میکنه میشه چیا خرید
Hossein
۴ شهریور ۱۴۰۲چه جالب اونجا ۲۴ ساعت کار میکنند!
پس به خاطر اینه که وقت نمیکنند برن توالت…
R@min
۴ شهریور ۱۴۰۲***الان مدل های کارخونه ای اینو و خیلی برندهای دیگه رو می شد خرید.
سامان
۴ شهریور ۱۴۰۲هر آمریکایی میتونه سوار ماشین ۳۵۰ هزار دلاری بشه؟
زیر پای هر کودک ۷ ساله باید یکی از اینا بود؟
احمد جان، مراقب خودت باش
JDM
۴ شهریور ۱۴۰۲چیزیه که شده الان تمام بدبختی ما از خودمونه که میایم با این حرفا یجوری تمام این بدبختی ها رو گردن هم میندازیم.
از این حرفا بکشین بیرون چون هیچیو درست نمیکنه تا وقتی درعمل لال هستیم
مازیار
۴ شهریور ۱۴۰۲تا زمانی که نون، توسط اونهایی که می دونیم از سفره مردم برداشته شده و به اونجایی که می دونیم برده شده، این حرفها به حق یا ناحق، چیزی جز یک مشت خزعبلات نیست.
shetab-car
۴ شهریور ۱۴۰۲مشکی اش خوبه به یاد دومنیک
Enzo Ferrari 2008
۴ شهریور ۱۴۰۲توش خیلی جالبه که داشبورد جدید
بدنه کلاسیک
فقط یه سوال موتورش هم جدیده یا همون کلاسیک میزارن ؟؟
حسین
۴ شهریور ۱۴۰۲خیلی از شرکت های کوچیک هستن
یه ماشین رو میگیرن (حتی دست دوم)
گلگیرها، رویه درها، صندوق، کاپوت و… رو
باز میکنن، به جاش گلگیر و… که خودشون
از فیبر کربن ساختن رو میبندن
این کار رو اول شرکت های تیونینگ برای کاهش
وزن ماشین ها انجام میدادن، اینا هم یاد گرفتن
.
.
.
به بهانه این تغییر بدنه و چراغ ها
تا جایی که خریدار پول بده روی قیمت
ماشین میکشن…
موتور و گیربکس و شاسی و ترمز و همه چی
همون چلنجر هلکت هست.
رضوانی تانک هم، جیپ رنگلره
که بدنه و قیمتش عوض شده..
JDM سابق
۴ شهریور ۱۴۰۲8 سیلندر ۶.۲ هلکته
JDM
۴ شهریور ۱۴۰۲ای کاش هر برندی یکی مثل اگزومود رو داشتن مثلا بازسازی گالاردو و لنسر Evo6 و امثال این ماشینای خوبو باسازی میکردن.
طراحی بیرونی رو فاکتور بگیریم داخلیش عالیشده فکر کن ادم بشینه پشتش دیگه چیه
*ALI*
۴ شهریور ۱۴۰۲ماشین قشنگی هست اون بنفشه که آخری هست زیباست دوج واقعا ماشین خوبیه من از طراحی و قیافش خوشم میاد ماشین عضلانی و هم برای درگ میشه روی این ماشین حساب کرد قدیمی هاش هم که اصلا دارن
ram1500trx
۴ شهریور ۱۴۰۲مشکی خیلی خفنه