دوج

دوج چلنجر کانورتیبل با سقف پارچه‌ای معرفی شد

برای نخستین‌بار، به‌زودی ماسل‌کار دودر و اسپرت دوج همراه با سقف جمع‌شونده عرضه می‌شود. این مدل البته مستقیما توسط شرکت سازنده تولید نخواهد شد و حاصل کار یک گروه تیونینگ خودرو به نام دراپ تاپ کاستومز (Drop Top Customs) خواهد بود که تاییده‌ی رسمی دوج را کسب کرده‌ است.

دوج چارجر کانورتیبل

از این پس افرادی که دوج چلنجر پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند قبل از تحویل خودرو، آپشن کانورتیبل را سفارش دهند. با این شرایط، مبلغ نسبتا زیاد ۲۶ هزار دلار به هزینه‌ی خرید اضافه خواهد شد. درحال حاضر، دوج چلنجر استاندارد (سقف فلزی) با قیمت پایه ۳۳ هزار دلار فروخته می‌شود. به بیان بهتر، حداقل بودجه‌ی لازم برای دوج چلنجر کانورتیبل، ۵۹ هزار دلار خواهد بود؛ درحالی‌که ۴۴ درصد این هزینه مربوط به سقف پارچه‌ای جمع‌شونده است.

دوج چارجر کانورتیبل نمای اصلی

علاقه‌مندان خرید تنها خودروی کروک دوج، باید حضورا به یکی از نمایندگی‌های شرکت سازنده مراجعه و یک دستگاه چارج پیش‌خرید کنند. نوع پیشرانه و تجهیزات فنی از سری پایه،   R/Tو R/T اسکت پک  یا  SRT  هل‌کت برای سفارش نسخه‌ی کانورتیبل تفاوتی ندارند. هزینه‌ی اضافی به مبلغ ۲۶ هزار دلار، علاوه‌بر نصب تجهیزات مرتبط با سقف پارچه‌ای جمع‌شونده؛ شامل ارسال خودرو از محل کارخانه‌ی دوج در برامپتون کانادا تا کارگاه شرکت تیونینگ دراپ تاپ کاستومز فلوریدا امریکا )با فاصله‌ی ۲۲۰۰ کیلومتر) و حمل به محل دلخواه مشتری است. با این شرایط، تمام تجهیزات خودرو و قطعات مربوط به سقف جمع‌شونده، ۵۸ هزار کیلومتر یا سه سال گارانتی دوج خواهند داشت.

دوج چارجر کانورتیبل نمای جانبی

شرکت دوج، زمان لازم برای ارسال خودرو، نصب قطعات دراپ تاپ کاستومز و تحویل چلنجر کانورتیبل به مشتری را اعلام نکرده است. اگر قیمت دوج چلنجر SRT هل‌کت ردآی سوپراستوک را به عنوان یک مدل فول آپشن، در حدود ۹۰ هزار دلار تصور کنیم؛ نسخه‌ی کانورتیبل با قیمت ۱۱۶ هزار دلار به دست مصرف‌کننده خواهد رسید و رسما، گران‌ترین محصول استاندارد ساخت دوج خواهد بود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. Si

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    چی داری که توی هر نسخه من رو بیشتر عاشق خودت میکنی😍

    موافقم 63
    مخالفم 22
    1. SRT

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (624 ديدگاه)

      کاش به قبل دیدن این پست برمیگشتم

      موافقم 39
      مخالفم 8
      1. Payfast

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (808 ديدگاه)

        حداقل سقفش اهنی جمع شونده بود بهتر نبود؟

        موافقم 13
        مخالفم 23
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (10479 ديدگاه)

          اگر آهنی جمع شونده باشه ، هم قیمت را بالاتر میبره !
          هم مکانیزم پیچیده‌تری مبخواد که استهلاک بالاتر میره به همراه وزن بیشتر !
          هم تفاوت ظاهری ایجاد نمیکنه که مثالش را میشه در آلمانی‌ها دید !

          دوج فقط خواسته متفاوت بسازه به سبب اینکه چلنجر و چارجر دارند روزهای آخرشان را سپری میکنند و احتمالاً نسل جدیدی در راه داشته باشند !

          موافقم 23
          مخالفم 2
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    عجب رَپِری 😂
    نمیدونم چرا میشه سقف موستانگ کامارو را برداشت اما برای این یه جوری شده که انگار گردنش رو زدن !

    موافقم 53
    مخالفم 4
  3. Reza Waffen SS

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    چرا تاحالا تولید نشده خیلی خوبه لعنتی

    موافقم 39
    مخالفم 7
  4. سینا

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (350 ديدگاه)

    چگونه در عرض چند دقیقه کشته بشیم؟ = )

    موافقم 38
    مخالفم 4
  5. Amin

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    خوشم نیومد

    موافقم 19
    مخالفم 24
  6. AMIN (M.A.S)

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (849 ديدگاه)

    شرکتای زیادی مدلای متفاوت چلنجر حتی چلنجر دیمنو به صورت کانورتیبل ساختن
    مدل کانورتیبلش تو رنگای دیگه شاید قشنگ شه ولی به خاطر نداشتن اون ستون C حجیم (تو حالت سقف بسته دقت کنید) بخشی از ابهت نسخه سقف بسته از بین رفته
    ولی انصاف داشته باشیم 26 هزار تا یه کم زیاده واسش
    دو چیزه که همش میگم کاش داج توی محصولاتش داشت یا شاید کاش از اول داشت
    یکی نسخه کانورتیبل چلنجر
    یکی نسخه منوال چارجر
    راستی دورانگو هلکت هم برای مدل 2023 برگشته با همون انجین 710 اسبی

    موافقم 21
    مخالفم 4
      1. AMIN (M.A.S)

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (849 ديدگاه)

        سلام بله لطف کردید ممنون
        تشکر از شما و سایر دست اندرکاران پدال که سریع مطالب رو پوشش میدید🙏🙏

        موافقم 5
        مخالفم 2
  7. بی نام

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    قشنگه
    ولی خیلی به ماشین نیومد.

    موافقم 12
    مخالفم 1
  8. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    عجب هیولایی شده.راستی پدال خبر دوج وایپر با انجین هلکت رو بزار.

  9. JDM lover

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    از بس که به شکل کوپه دیدمش ، نسخه کانورتیبل یکم برام عجیبه

    موافقم 13
    مخالفم 1
  10. Alan.r

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    اون ابهت نسخه عادی رو ندارن از بغل شبیه موستانگ شده

    موافقم 1
    مخالفم 1
  11. بی وطن

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (132 ديدگاه)

    جذاب لعنتی!!!

    موافقم 3
    مخالفم 1
  12. سپهر

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (95 ديدگاه)

    حذف سقف موجب کاهش استحکام بدنه میشه این یعنی هندلینگ و ایمنی چلنجر از اینی که هست بدتر میشه
    تازه ۲۶ هزار دلار !! چه کاریه وقتی میشه با پولش میاتا گرفت

    موافقم 3
    مخالفم 6
  13. Bmw

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1497 ديدگاه)

    خیلی زیباست

  14. net

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3397 ديدگاه)

    رنگ قرمز بده اگر مشکی بود و رینگ خاکستری تیره بود و سقف فلزی خودکار جمع شونده داشت قشنگتر میشد

    موافقم 2
    مخالفم 2
  15. Afg

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (499 ديدگاه)

    این ماشین هیچوقت بوی کهنگی نمیگیره مخصوصا جلوپنجره و چراغاش

  16. Afg

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (499 ديدگاه)

    این ماشین هیچوقت بوی کهنگی نمیگیره مخصوصا جلوپنجره و چراغاش که همیشه رو مد هست

  17. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    چقدر زشت شده این چیه

    موافقم 3
    مخالفم 4
  18. حسین دهمرد

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    آدم عاقل اون ۲۶ هزار دلار رو خرج میاتایی چیزی میکنه. این چیزا به دوج نمیاد. ولی نمونه ی معمولی دوج ۳۳ هزار دلار مفته ها.

    موافقم 2
    مخالفم 2
  19. پورشه❤️

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (65 ديدگاه)

    این بازی 3d tuning,نیست

  20. مهدی

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    به نظرم چیز خوبیه برای ادم هایی که هم چلنجر دوست دارن هم خودروی کانورتیبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا