دوج

چلنجر دیمن 170 تایم درگ 8.8 ثانیه ثبت کرد، یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از اعلام دوج!

درحالی‌که دوج برای چلنجر دیمن ۱۷۰ تایم درگ ۸.۹۱ ثانیه را اعلام کرده است، یک نمونهٔ استاندارد کارخانه‌ای از این خودرو توانسته ۰.۱ ثانیه تایم سریع‌تری ثبت کند.

دوج چلنجر دیمن هرچند خودروی بسیار قدرتمندی است ولی کنترل تمام این قدرت نیازمند مهارت زیادی است و به همین دلیل، تاکنون بارها دیده‌ایم که این خودرو مسافت ۴۰۰ متر درگ را بسیار کندتر از آنچه دوج اعلام کرده طی می‌کند. بااین‌حال، اخیراً یک چلنجر دیمن ۱۷۰ توانسته ابن مسافت را در زمانی حتی سریع‌تر از چیزی که سازنده اعلام کرده است طی کند. ویدئویی که از این رکوردشکنی منتشر شده و تنها ۱۶ ثانیه است، یک هیولای سفیدرنگ را نشان می‌دهد که مانند گلوله شلیک می‌شود تا جایی که چرخ‌های جلوی خودرو از مسیر بلند می‌شوند.

در پایان ۴۰۰ متر، این دیمن ۱۷۰ سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت و تایم خارق‌العادهٔ ۸.۸ ثانیه را ثبت می‌کند. ازآنجایی‌که این تایم از عدد اعلامی دوج سریع‌تر است، ممکن است خیلی‌ها فکر کنند خودرو تیونینگ شده است ولی به گفتهٔ مالک، این دیمن ۱۷۰ کاملاً استاندارد است. دوج برای این ماسل کار افسانه‌ای به‌طور رسمی تایم درگ ۸.۹۱ ثانیه را اعلام کرده است و بنابراین، خودرویی که در این ویدئو می‌بینیم، ۴۰۰ متر را یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از عدد اعلامی پیموده است. این شرکت برای شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت دیمن ۱۷۰ را هم عدد خیره‌کنندهٔ ۱.۶۶ ثانیه را اعلام کرده است.

چنین پرفورمنس خارق‌العاده‌ای به لطف ۱۰۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۸۰ نیوتن متر گشتاور حاصل می‌شود که توسط موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ تولید می‌شود. البته این اعداد با سوخت E85 به دست می‌آیند و در صورت استفاده از بنزین معمولی، خروجی موتور به ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور کاهش پیدا می‌کند. تاکنون به‌اندازهٔ کافی در مورد چلنجر دیمن ۱۷۰ صحبت کرده‌ایم و مطلب را بیش از این ادامه نمی‌دهیم تا زودتر ویدئوی زیر را تماشا کنید و ببینید یک نمونهٔ استاندارد از این ماشین در شرایط بهینه چقدر می‌تواند سریع باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. Joker

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (611 ديدگاه)

    والا این استانداردشم هزار تیون داره،این رو آسفالت معمولی و سوخت معمولی به زور تونسته بود ۴ ثانیه شتاب بزنه😂

    موافقم 43
    مخالفم 120
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (7432 ديدگاه)

      ماشالاه دوج
      ثابت کرد که هنوزم همون شرکتیه که پولارا ۳۳۰ مدل ۶۳ و ۶۴ رو با ۴۲۰ اسب ساخت و nhra رو به اتیش کشید
      هنوزم دوج همونه
      قابل توجه اون عده محدود که شتاب ۱.۶۶ چلنجر رو نمیخواستن هضم کنن
      این ماشین با قیمت یک سوم یه الکی گرون اروپایی و دف عقب تونسته به اعدادی برسه که خیلی از اون تولید محدودها توانش رو ندارن
      این رکورد زدن رو به عاشقان دارت gts مدل ۶۸ تبریک میگم
      به عاشقان کرونت ۷۳ با موتور ۳۴۰ تبریک میگم
      به عاشقان موناکو ۷۴ تبریک میگم
      و در یک کلام تبریک به عاشقان اصیلی مثل دوج

      ممنون پدال

      موافقم 101
      مخالفم 30
      1. (Ali(chevynova

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (7432 ديدگاه)

        نکته فنی جالب ۱۷۰ موتور کلاسیک پوشراد هست
        اصالتمند بودن چلنجر در همین نکاته
        این موتور پوشراد که تاریخچش به سال ۱۹۶۴ برمیگرده اونقدر بینظیر طراهی شده که در این ۶ دهه با تغییراتی اندک همچنان تولید میشه، این یعنی مهندسی🇺🇸

        این موتور توانایی این رو داره با ورژنهایی مختلف عرضه بشه
        مثلا قابلیت نصب کاربراتور هم داره
        موتورهای پوشراد آمریکایی که الحق بینظیرن ویژگیهای بسیار خوبی دارن که بخوام به ۲ تاش اشاره کنم سادگی در طراحیش هست و قیمت ساخت مناسبش

        چلنجر ۱۷۰ که در ظاهر یه ماشین جدیده ولی در باطن همون مدل ۷۰ با کمی بروز رسانی هست که نشون از اصالت داره

        موافقم 81
        مخالفم 19
        1. Taha Malek

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (917 ديدگاه)

          این که چلنجر همون مدل 70 با کمی بروزرسانی هست بیشتر از اینکه دلیل بر اصالتش باشه دلیل بر ارزونیه
          ساخت موتور پوشارد با مصرف وحشتناک و یه سوپرشارژ گنده نشون دهنده پیشرفته بودن مهندسی اون خودرو نیست
          چلنجر خودرویه با یه پلتفرم قدیمی که از دایلمر کرایسلر داره با یه موتور قلچماق آمریکایی با تکنولوژی های قدیمی خودم عاشق همینشم همین کله خر بودنش خفنه ولی بیای در وصف مهندسی این ماشین شعر بسرایی اشتباهه چون در مقابل خودرو های اروپایی غیر از خط مستقیم هیچ حرفی واسه گفتن نداره. تازه پرفورمنس خط مستقیمش هم به فاکتور های زیادی بستگی داره

          موافقم 39
          مخالفم 47
      2. محمد

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (178 ديدگاه)

        ماشاالله پلتفرم lx بنز ، ماشاالله پلتفرم w220 و w221 سال ۲۰۰۲ بنز ، ماشاالله گیربکس zf 8hp ماشاالله دیفرانسیل zf و در آخر یک ماشاالله به معلم هات که ادب که هیچ حتی املای صحیح ماشاالله هم بهت یاد ندادن

        موافقم 24
        مخالفم 49
        1. saeedfarshchian

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (96 ديدگاه)

          فشار چیه دا

          موافقم 25
          مخالفم 9
        2. سوشیانت

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (3660 ديدگاه)

          منبع معتبر بفرست برای پلتفرم بنز

          موافقم 26
          مخالفم 16
        3. محمد

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (178 ديدگاه)

          کاربر سهام دار دوج سوشیانت ، خداروشکر استفاده از نوار جستجو گوگل هم بلد نیستی…. ، فارسی هم سرچ میزدی مقاله خود پدال رو برات می آورد
          https://www.pedal.ir/dodge/next-gen-dodge-charger-challenger-hellcat-v8/

          موافقم 21
          مخالفم 23
        4. سوشیانت

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (3660 ديدگاه)

          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.motortrend.com/reviews/chrysler-300-history-production-end-tom-gale-interview/&ved=2ahUKEwjl3pS5ss-KAxWmQPEDHXgxOjkQFnoECBUQAQ&usg=AOvVaw2fpZRLW7IH4KmwHvvkR9aP
          برو مطالعه کردن رو یاد بگیر اینجا همه چیز مشخصه با طراح پلتفرم مصاحبه شده و پلتفرم حتی یک سال قبل از دایملر کرایسلر طراحیش شروع شده بود

          موافقم 16
          مخالفم 11
        5. Taha Ayoobi

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (4833 ديدگاه)

          سوشیانت تبریک

          موافقم 9
          مخالفم 6
        6. سوشیانت

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (3660 ديدگاه)

          تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه😂

          موافقم 10
          مخالفم 7
        7. Taha Ayoobi

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (4833 ديدگاه)

          😂👍

          موافقم 8
          مخالفم 5
    2. Am

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      به خاطر اینه که تک دفه و موتور جلو
      ماشین آمریکایی معمولاً تک دف هستن به خاطر اینکه اتلاف انرژی کمتره روی چرخ قوی ترن و برای آسفالت عادی ساخته نشدن

      موافقم 7
      مخالفم 7
      1. SMS

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (651 ديدگاه)

        اگه یکم سبک‌تر بود همه قبولش داشتن
        واقعا این ماشین پتانسیل بالایی دارد

        موافقم 3
        مخالفم 3
    3. بابادوک

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ژاپنی بازی!؟😅

      موافقم 2
      مخالفم 12
  2. حمیدرضا

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (338 ديدگاه)

    این شد یک چیزی دمش گرم👏👏👏 تبریک به تمام خودرودوستان 💪💪

    موافقم 44
    مخالفم 7
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (7432 ديدگاه)

      تبریک ویژه برای امریکایی بازهاست
      تبریک به کاربراتور بازها
      تبریک به طرفداران دلکو پلاتینی و مگنتی
      تبریک به طرفدارهای دف عقب و فنر شمش
      تبریک به اونهای که ماشینهاشون بین خطوط جا نمیشه از بس که عریض هستن
      تبریک به اونهایی که موتور ماشینهاشون بالای ۵ لیتره

      موافقم 56
      مخالفم 17
    2. حسین

      ۱۱ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (168 ديدگاه)

      مثل دایناسور نعره میکشه
      بوگاتی اگر نتونه رو همین چسب و آسفالت
      که تو ویدیو هم اگه دقت کنید تا آخر مسیر پاشیده بودن نور میزد بهشون از حاشیه جاده باقیمونده هاش مشخصه تا آخر
      خلاصش بوگاتی اگه تو این مسیر نتونه رکورد بهتری بزنه مقام سریع ترین دورنسوز به داج چلنجر میرسه
      درسته دردسر هایی داره ولی بازم به صورت کارخونه ای این کار رو انجام داده
      هرچند که اگر معیار رو استفاده تو خیابون در نظر بگیریم که خودم بشخصه دوست دارم با ماشینم نفر اول باشم قطعا بوگاتی رقیب نداره حتی برقی ها هم حریفش نمیشند

      موافقم 5
      مخالفم 0
  3. boost10

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (239 ديدگاه)

    چه شتابی 😵

    موافقم 41
    مخالفم 5
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (7432 ديدگاه)

      دوج دیگه
      تو کارنامش چارجر دیتونا مدل ۶۹ با حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر داره

      موافقم 42
      مخالفم 13
      1. خوزستان-پلاک اروند

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        علی من مثل تو آمریکایی باز نیستم.ولی واقعا قبول دارم که آمریکا چند تا ماشین ساخته که جز بهترین ها توی دنیا هستن.
        شورولت:کاپریس،کامارو،کوروت.
        فورد:موستانگ،کاپری،موندئو،کورتینا،رپتور،رنجر
        دوج:دیتونا،چارجر،چلنجر.ولی من خودم اگر بخوام شخصا نظر بدم دوج نئون رو دوست دارم.جیپ رنگلر و چروکی هم خوبه

        موافقم 17
        مخالفم 6
  4. عشق تویوتا

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این دوجم شورشو دراورده با این چلنجر اخه فراری و ائودی و لامبورگینی ام ماشین می سازن

    موافقم 11
    مخالفم 36
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (7432 ديدگاه)

      یه چلنجر مدل ۷۰ با موتور ۴۲۶ همی و گیربکس 727 میارزه به تمام مدلهایی که اسم بردی
      چلنجر اومده تا نفس تولید محدودهایی که اوج هنرشون صندلی چرم و داشبورد فیبر کربنی هست رو بگیره

      موافقم 28
      مخالفم 16
      1. Sina

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (14 ديدگاه)

        داداش قبول دارم همین چلنجر یه اسطورس ولی
        دیگه نه تا این حد من یه مثال میزنم واست W124 E60 ماشین جدیدی هم نیست الان به این ماشین میگی داشبوردش فقط چرمه

        موافقم 8
        مخالفم 9
  5. مهردادکمال

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2024 ديدگاه)

    شک نکنین ده سال بعد ارزشش چند برابر خواهد شد مخصوصا اینکه دیگه در آینده شاهد ماسل کار درونسوز از داج نخواهیم بود و هر رکورد که بجا میذاره ارزشش رو بیشتر بالا میاره
    خوش به حال صاحبان این ماشین
    من یکی اینو با ماستنگ GTD پیست محور ترجیح میدم

    موافقم 38
    مخالفم 13
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (7432 ديدگاه)

      همین الانشم چلنجر ۱۷۰ گرونه
      کافیه قیمتهاش رو در چند سایت معتبر چک کنید

      دوج شاهکاری ساخته که خیلی از غیر امریکاییها توان ساختش رو نخواند داشت

      موافقم 39
      مخالفم 10
  6. علی علوی

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    جناب آقای مهندس محمد رضا اشتری بزرگوار و معزز مجدداً عرض سلام و احترام و ادب و ارادت خدمت حضرتعالی
    بنده به چه ترتیبی می توانم مطالب را ارسال بنمایم؟؟؟
    در ضمن در رابطه با موضوع اتومبیل های مجهز به سیستم های راداری به این ترتیب است که(البته به صورت خلاصه و مفید و اجمالی)
    همانگونه که جنابعالی هم مطلع می باشید در مسابقات رانندگی در سراسر جهان به عنوان نمونه در ناسکار و دیتونا در ایالات متحده و نیز فرمول یک یک اتومبیل به عنوان کلی مارشال در پیشاپیش سایر اتومبیل ها حرکت می نماید
    جسارتا این پاراگراف را به عنوان نمونه عرض کردم که حضرتعالی تصویر کلی از اتومبیل های مجهز به سیستم های راداری در ذهن خود داشته باشید
    اتومبیل جلویی یا همان پیشتاز در اصطلاح عامیانه کلیه زوایای مختلف و گوناگون جاده یا همان مسیر حرکت را ثبت و ضبط کرده و به عنوان نمونه اوضاع اقلیمی منطقه و میزان محدودیت سرعت و کیفیت سطوح مختلف جاده ای و یا چنانچه چندین مسیر حرکتی وجود داشته باشد بهترین و کم ترافیک ترین و تعداد کمتر علایم رانندگی از جمله چراغ های مختلف در سراسر مسیر حرکتی و….
    و نیز صدها پارامتر مختلف و گوناگون را در هر نقطه ای بررسی و تجزیه و تحلیل و آنالیز می نماید و سپس از طریق سیستم های راداری به سایر اتومبیل های مجهز به این نوع از سیستم های راداری اطلاع رسانی می نماید و یا در اصطلاح عامیانه با یکدیگر صحبت و تبادل نظر و گفتگو می نمایند
    این تکنولوژی در واقع نسخه بسیار ساده تری از سیستم های بسیار پیشرفته و پیچیده و حرفه ای اتومبیل های بدون سرنشین و یا همان روباتیک می باشند و هزینه و زمان بسیار بسیار کمتری از سیستم های بسیار پیشرفته و پیچیده و نیز حرفه ای بدون سرنشین و یا همان روباتیک و هوش مصنوعی دارند
    علی علوی از مشهد
    مجدداً عرض می نمایم که به چه ترتیبی باید این مطالب و موضوعات را ارسال بنمایم
    مرحمت و بزرگواری بفرمایید و متن پیام ارسالی از جانب بنده را ملاحظه و مطالعه بفرمایید و پاسخ بنده را ارسال فرمایید سپاسگزارم

    موافقم 10
    مخالفم 3
  7. nima.jdm

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (400 ديدگاه)

    عاشق اولشم که جلوش بلند میشه
    اینبار عالی زد ولی حس میکنم تیون شده

    موافقم 27
    مخالفم 7
  8. Mohammad hasan

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (160 ديدگاه)

    خودرو راننده محور…
    تو همچین ماشین هایی که به سبک خودرو های کلاسیک و با اتکا راننده طراحی میشن مهارت راننده حرف اول رو میزنه…

    دقیقا چنین اتفاقی با یک دیمن نسل اول سفید رنگ هم رخ داد…

    موافقم 19
    مخالفم 2
  9. Titanium

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    ماشالا هارو آماده کنید

    موافقم 18
    مخالفم 2
  10. یوسف

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1071 ديدگاه)

    این دفعه واقعا ماشاالله…..
    ماشالله به این چسب که نگذاشت 1000اسب حتی یک سانت هرزگردی داشته باشه

    موافقم 29
    مخالفم 3
  11. علی علوی

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    جناب آقای مهندس محمد رضا اشتری بزرگوار و معزز متأسفانه پاسخ بنده را ارسال نفرمودید؟؟؟
    در همین صفحه پیام ارسال کردم
    مرحمت و بزرگواری بفرمائید و در صورت امکان پاسخ بنده را ارسال فرمایید سپاسگزارم
    علی علوی از مشهد
    بنده منتظر ارسال پاسخ جنابعالی می باشم

    موافقم 5
    مخالفم 8
    1. جواد عقیلی

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (67 ديدگاه)

      سلام. جناب علوی هم بنده پاسخ ایمیل شما رو فرستادم هم آقای اشتری قبلا جواب دادن. با این وجود به عرض می رسونم که متاسفانه فعلا در بخش ترجمه و نویسندگی پدال همکار جدیدی رو نمی تونیم پذیرا باشیم. ارادت

      موافقم 12
      مخالفم 1
  12. آریا

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (224 ديدگاه)

    واقعا خوبه بدون هرز گردی الکی و بالا بردن تایم این یکی واقعا زیبا رفت

    موافقم 18
    مخالفم 2
  13. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (362 ديدگاه)

    میبینم که یه عده که میگفتن دیمون تایمش دروغه ‌یداشون نیست.نسل قبل دیمون هم چند بار تایم بهتر از اعلام کمپانی زد و اینم تو نسل آخرش جدید نیست یک بار دیگه هم زدن.نکته مهم اینه که هر چی شما تنظیمات دقیقتر نسبت به شرایط انجام بدید و راننده ماهرتر باشید این تایم رو میشه بهتر کرد.دیدم یکی راجب مهندسی نداشته دیمون حرف زده اون بالا و میگه یه موتور غول با سوپر نشد مهندسی.ما میگیم برید دقت کنید وقتی دقت می‌کنید عجب.از شوخی گذشته دیمون سراسر مهندسی شدست از گیربکس گرفته تا انقال هوای سرد کولر به سوپر شارژ خود کاپوت ماشین یه پکیج کامل مهندسی هست.

    موافقم 19
    مخالفم 11
  14. 718

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    این ویدیو ۱۶ ثانیه ای دقیقا چیو نشون داد ؟
    ضمنا فراموش نکنید که بزرگترین ادعای دیمن ۱۷۰، شتاب ۱.۶۶ بود که هیچ خبری ازش نیست . اینجا هم تایم ۴۰۰ متر رو گفت اما همچنان از ۱.۶۶ خبری نیست که نیست . ویدیو هم که اصلا هیچ .حتی اون تایمری که طرفین پیست هست و هزارم ثانیه رو هم نشون میده ، اونم نشون نداد اخرش. واقعا برای چی بود این فیلم

    انقد زود هیجان زده نشید . خوب نیست

    موافقم 21
    مخالفم 22
    1. 718

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      بعد از بارها تلاش و به سختی سمت چپ تصویر تونستم تایمر رو ببینم که ۸.۸ رو تایید زد تقریبا نیم ثانیه قبل پایان ویدیوئه که همش محوه اما برای لحظه ای مشخص میشه. اما همچنان سوال اصلیم مونده و اونم شتاب ۱.۶۶ و بزرگترین ادعا (یا شایدم دروغ ) دوجه

      موافقم 15
      مخالفم 16
    2. سوشیانت

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3660 ديدگاه)

      مرحله بعدی متعصب ها اینه: باید دوج ما رو دعوت کنه ببینیم تا قبول کنیم😂

      موافقم 18
      مخالفم 15
      1. 718

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (28 ديدگاه)

        حالا خوبه کامنت بالاترت خودم گفتم ۸.۸ رو دیدم و قبول کردم .ظاهرا مشکل بیناییت بدتر شده. اما شتاب ۱.۶۶ همچنان هیچ خبری ازش نیست و احدی بهش نرسیده بجز کسی که خودش استخدام دوجه :)

        موافقم 14
        مخالفم 7
        1. سوشیانت

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (3660 ديدگاه)

          nhra استخدامه دوجه؟😁

          موافقم 6
          مخالفم 7
        2. 718

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (28 ديدگاه)

          نه ولی همون صاحب کاغذی که ازش بالا میری مهندس دوجه. ظاهرا فقط مهندس دوجه در این دنیا که میتونه ۱.۶۶ بزنه :)

          موافقم 8
          مخالفم 6
        3. سوشیانت

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (3660 ديدگاه)

          یکی عکس برگه یکی اینکه هیچ کسی نتونسته بگه فیکه یکی هم nhra بازم بگم؟😄

          موافقم 3
          مخالفم 5
    3. AMIN (M.A.S)

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (848 ديدگاه)

      کاربر ۷۱۸ شتاب ۰ تا ۶۰ رو که تایمر پیست نمتونه نشون بده!
      اون تایمر تایمای پیمایش مسافتا رو نشون میده با سرعتشون
      شتاب رو با دستگاه درگی یا GPS ثبت میکنن

      عدد ۱.۶۶ این ماشینم با احتساب رول اوت بدست اومده بود و خودشونم اینو اعلام کرده بودن
      عدد خالص احتمالا بین ۱.۸ تا ۱.۹ هست
      درباره رول اوت هم فک کنم سایت پدال مطلب گذاشته بود میتونید بخونید

      موافقم 7
      مخالفم 4
      1. 718

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (28 ديدگاه)

        من نکفتم تایمر پیست چرا شتاب رو نزده .کامنت رو درست بخونید ‌. در تایمر پیست ، فقط تایم ۴۰۰ یا ۸۰۰ متر و سرعت در پایان مسیر ثبت میشه . اون شتاب ۱.۶۶ چه با رول اوت چه بدون اون ، توسط هیچ کسی از زمانی که دیمن ۱۷۰ معرفی شد ثبت نشده . تنها کسی که این شتابو زده خود کمپانی دوج بوده !

        موافقم 6
        مخالفم 9
        1. Taha Ayoobi

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (4833 ديدگاه)

          718، خیلی داری جلز و ولز میکنی.
          دوج با شتاب 1.66 تایم 400 متر 8.91 رو گفته بوده،
          الان چه بسا 1.66 هم بهبود پیدا کرده باشه.
          پس خیلی بالا پایین نپر که بد نشه یه وقت.

          موافقم 10
          مخالفم 8
        2. 718

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (28 ديدگاه)

          Taha Ayoobi

          چه بسا و ممکنه و شاید و … این حرفا به درد نمیخوره .همه چی باید واضح و روشن باشه ‌. همونطور که ۸.۸ مشخص بود
          حالا بگو ۱.۶۶ کجاست ؟ غیر خود دوج کی تاحالا ۱.۶۶ زده ؟ اگه قراره برای کسی بد بشه برای امثال توئه نه من

          موافقم 6
          مخالفم 7
        3. Taha Ayoobi

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (4833 ديدگاه)

          الان 1.66 رو چجوری باید نشون بده؟

          موافقم 4
          مخالفم 4
  15. Saeed Jame

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    الان قبول دارم این تایمو ولی یبار دیگ بیاد اون ۱.۶۶ بزنه این دعواها تموم بشه

    موافقم 15
    مخالفم 4
  16. سهیل گل آزاد

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (97 ديدگاه)

    پرستیژ و هیبتش رو آدم میبینه مسخ میشه چیه واقعا فقط اون عکسش که در زمان درگ چرخای جلوش از رو زمین بلند شده چه عشقی میکنه آدم از تماشاش مشخصات فنی رو حجم موتور ۶.۲ لیتر سوپرشارژر ۱۰۲۵ اسبی با سوخت e85 درگ ۴۰۰ متر ۸.۸ ثانیه ماشین بازی یعنی این چیزا نه چهار تا برند چینی با چهار تا باتری رو چهار چرخ و با یه مانیتور ۱۰۰ اینچی داخلشون با یه طراحی های مصنوعی و تکراری و کپی از هم

    موافقم 9
    مخالفم 3
  17. علی

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به ماشین های آمریکایی خیلی علاقه دارم ولی وقتی میگن دیمن ۱۷۰ استاندارد خندم میگیره
    نصف روز باید وقت بزاری تا این خودرو استاندارد رو از حالت خیابان به درگ تغییر حالت (استاندارد) بدی البته یه وانت قطعات استاندارد طبق برگ سبزشم باید آورده باشی

    موافقم 8
    مخالفم 12
  18. تیونینگ شده

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مخفف دوج چلنجر هلکت دیمن همون شیطان یا دیو هست، یه روزی روزگاری یه مهندس یه گوشه نشسته بوده که یهو شیطان میاد بهش میگه برو این ماشین رو اینطوری بساز اسمشم بزار دوج چلنجر هلکت دیمن اونم میگه باشه. خلاصه که سال ها میگذره و به خاطر کشت و کشتار بسیار زیاد دوج چلنجر ساختش توی سال 2024 متوقف میشه=مرگ شیطان. و نکته خیلی عمیقی که داره اینه که این خودرو تنها خودرویی هست که موتورش نزدیک ترین شباهت رو به موتور های دیزل کامیون ها داره، به این میگن هفت تیرکش غرب💪🏼✊👊🏼

    موافقم 12
    مخالفم 3
    1. علی

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دروووووووود👌👌🔥🔥🚩🚩

      موافقم 3
      مخالفم 2
  19. Kian

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چقد این ماشین شاهکاره
    البته فکر کنم دوج دیمن تولید محدودی داشته ولی بازم هلکتشم شاهکاره.
    یکی این یکیم 911gt3

    موافقم 11
    مخالفم 1
  20. اردوان

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خوبه باز اونایی که میان میگم اینم دروغه دیگه اینم ویدیو دیگه؟

    موافقم 10
    مخالفم 5
    1. 718

      ۱۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      شتاب ۱.۶۶ بحث اصلیه نه تایم ۴۰۰ متر . قبلا حوالی ۹ تایم داشت و توقع میرفت همچین عددی بزنه.
      اما اون شتاب خیالی همچنان جای سواله

      موافقم 13
      مخالفم 9
      1. سوشیانت

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (3660 ديدگاه)

        برو سایت nhra، جواب سوالت رو میبینی

        موافقم 9
        مخالفم 12
      2. Taha Ayoobi

        ۱۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (4833 ديدگاه)

        718، دهن همه هیترا و فشاری ها بسته شده، فقط تویی که هنوز نمیتونی قبول کنی.

        موافقم 8
        مخالفم 8
        1. 718

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (28 ديدگاه)

          تو یک نفر رو نشون بده غیر خود دوج که ۱.۶۶ زده و من قبول میکنم همونطور که ۸.۸ کاملا مشخص و پذیرفتنی بود . دیگه بحث اضافی نداره

          موافقم 6
          مخالفم 9
        2. Taha Ayoobi

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (4833 ديدگاه)

          تو یک نفرو به من نشون بده غیر از خود تیم مرسدس، با AMG 1 تو نوربرگ‌رینگ 6.30 بزنه، من قبول میکنم.

          موافقم 7
          مخالفم 6
  21. ابوالفضل

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (334 ديدگاه)

    شرایط واسه چنین تایمی باید فراهم بشه قبول
    ولی دیدید که تایم اعلامی شرکت واقعی بود و قابل انجام
    دیگه دلیل فشار خوردن بعضیا رو نمیفهمم واقعا
    گفته چنین تایمی میتونه بزنه ، زده دیگه
    باریکلا بهش که ثابت کرد ادعاش رو 👍🏻

    موافقم 8
    مخالفم 1
  22. علی

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    اقا نظر جرمی کلارکسون راجع به اتومبیل های امریکایی : این کوروت رو یک احمقی تو دیترویت ساخته که ظهر هم مک دونالد خورده اما این فراری رو لئوناردو داووینچی خلق کرده ،،، بنظرم با وضع فرهنگ و اقتصاد و شرایط کشور ما اون کوروت بیشتر به ما نزدیکه تا فراری ،با حدود ۷۰ هزارتا میشه کوروت رو خرید و از شتاب و سرعت و جوش نیاوردنش تو هوای گرم لذت برد برای اون فراری باید ۳۰۰ هزار تا داد وبیشتر باید تو پارکینگ نگاهش کرد تا تو خیابون…….

    موافقم 11
    مخالفم 3
  23. حسن

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2145 ديدگاه)

    فیلم گرفتن برا اروپایی فنها که لال بشن اما رو که نیست
    اصلا به شما چه بچسبید به همون جعبه سازا

    موافقم 13
    مخالفم 5
  24. iman Enzo

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (91 ديدگاه)

    واقعا وقتی یک عده آمریکایی دوست متعصب این دوج رو با سوپر کارهای اروپایی مقایسه میکنن آدم خندش میگیره.این ماشین یه درگستر که فقط برای تایم زدن تو خط مستقیم ساخته شده تازه اونم به شرط‌ها و شروطها.راننده متخصص،سوخت مخصوص،آسفالت مخصوص،چسب لاستیک،شرایط آب و هوایی مناسب و دهها شرط دیگه.بعضی از دوستان مرزهای تعصب و دگم بودن رو کیلومترها جا به جا کردن

    موافقم 6
    مخالفم 10
  25. Taha Ayoobi

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (4833 ديدگاه)

    ماشالا دوج
    ماشالا
    ممنونم پدال، بهترین موقع این خبرو گذاشتی.
    ماشالا دیمن
    تبریک به همه آمریکایی فنا.
    جا داره به برادران دوج بگم آسوده بخواب…

    موافقم 11
    مخالفم 7
  26. بدون تعصب

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوست عزیز چرا انقدر از آمریکایی ها متنفری و نسبت به اروپایی ها تعصب داری ؟
    من خودم رو هیچ کدوم الکی تعصب ندارم
    هم ماشین آمریکایی دوست دارم هم ماشین اروپایی چرا انقد تعصب الکی دارید.

    موافقم 6
    مخالفم 2
  27. اسماعیل

    ۱۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    رو آسفالت معمولی و با بنزین معمولی چطوره؟

    موافقم 3
    مخالفم 9
  28. 718

    ۱۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    چسب نباشه ، نصف مسیر رو هرزگردی میکنه . قبلا تو پدال به مراتب دیدیم

    https://www.pedal.ir/dodge/dodge-demon-170-vs-lucid-air-sapphire/

    موافقم 3
    مخالفم 6
    1. سوشیانت

      ۱۱ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3660 ديدگاه)

      تایر مخصوص درگ داره انتظار داری هرزگردی نداشته باشه؟😂 فقط اجازه تردد در جاده داره نهایت تواناییش هم تو پیست میشه دید درگ اصولی درستش همینه تو آسفالت نهایتا به درد چند تا یوتیوبر میخوره که ویدئو بگیرن

      موافقم 1
      مخالفم 2
    2. ابوالفضل

      ۱۱ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (334 ديدگاه)

      کاربر 718
      انقدر فشار نخور عزیزم واست خوب نیس
      بیا یکم چسب بهت بدم برو با اون ماشین محرک عقبی که فک میکنی بهتر تایم میزنه امتحان کن

      موافقم 2
      مخالفم 3
  29. Y_Rons

    ۱۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    لطفاً بعضی از ماشین های آمریکایی ها رو با اورپایی ها مقایسه نکنید لمانز با درگ خیلی فرق داره همینتور ازرش لمانز هم با درگ مساوی نیست (یکی از دلایل قیمت کمترش) دمونی که یه صفرتا صدی داره با کوروت zr1 قابل مقایسه نیست قیمتشم خیلی کمتر از اوروپایی هاست چرا؟ چون اسلن امکانات رفاهی و امنیت و تجملات راحتی کابین و… رو نداره

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. سوشیانت

      ۱۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3660 ديدگاه)

      چه ربطی داره آخه، ماشین پرفورمنس دلیلی نداره لوکس باشه

  30. محمد هادی رضایی

    ۱۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/dodge/dodge-demon-170-vs-lucid-air-sapphire-drag/
    حرفی نیس فقط برین ببینین و دست از این‌دوج دیمن بردارین شتاب اعلامی لوسید ۲ ثانیه اس از دوج دیمن ۱.۶۶ ببینین حتی با لاستیک مخصوص پیست و سوخت e85 چجوری سوسک میشه

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۱۱ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (4833 ديدگاه)

      وقتی تا 50 متر خط لاستیک میندازه یعنی درگ مزخرفه.

      موافقم 2
      مخالفم 2
    2. سوشیانت

      ۱۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3660 ديدگاه)

      استاد، مهارت رانندگی مورد نیاز خودروی برقی رو با ماسل کار دف عقب ۱۰۰۰ اسبی مقایسه میکنی؟! اگر راننده حرفه ای باشه راحت لوسید رو رنده میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا