درحالیکه دوج برای چلنجر دیمن ۱۷۰ تایم درگ ۸.۹۱ ثانیه را اعلام کرده است، یک نمونهٔ استاندارد کارخانهای از این خودرو توانسته ۰.۱ ثانیه تایم سریعتری ثبت کند.
دوج چلنجر دیمن هرچند خودروی بسیار قدرتمندی است ولی کنترل تمام این قدرت نیازمند مهارت زیادی است و به همین دلیل، تاکنون بارها دیدهایم که این خودرو مسافت ۴۰۰ متر درگ را بسیار کندتر از آنچه دوج اعلام کرده طی میکند. بااینحال، اخیراً یک چلنجر دیمن ۱۷۰ توانسته ابن مسافت را در زمانی حتی سریعتر از چیزی که سازنده اعلام کرده است طی کند. ویدئویی که از این رکوردشکنی منتشر شده و تنها ۱۶ ثانیه است، یک هیولای سفیدرنگ را نشان میدهد که مانند گلوله شلیک میشود تا جایی که چرخهای جلوی خودرو از مسیر بلند میشوند.
در پایان ۴۰۰ متر، این دیمن ۱۷۰ سرعت ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت و تایم خارقالعادهٔ ۸.۸ ثانیه را ثبت میکند. ازآنجاییکه این تایم از عدد اعلامی دوج سریعتر است، ممکن است خیلیها فکر کنند خودرو تیونینگ شده است ولی به گفتهٔ مالک، این دیمن ۱۷۰ کاملاً استاندارد است. دوج برای این ماسل کار افسانهای بهطور رسمی تایم درگ ۸.۹۱ ثانیه را اعلام کرده است و بنابراین، خودرویی که در این ویدئو میبینیم، ۴۰۰ متر را یکدهم ثانیه سریعتر از عدد اعلامی پیموده است. این شرکت برای شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت دیمن ۱۷۰ را هم عدد خیرهکنندهٔ ۱.۶۶ ثانیه را اعلام کرده است.
چنین پرفورمنس خارقالعادهای به لطف ۱۰۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۸۰ نیوتن متر گشتاور حاصل میشود که توسط موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ تولید میشود. البته این اعداد با سوخت E85 به دست میآیند و در صورت استفاده از بنزین معمولی، خروجی موتور به ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور کاهش پیدا میکند. تاکنون بهاندازهٔ کافی در مورد چلنجر دیمن ۱۷۰ صحبت کردهایم و مطلب را بیش از این ادامه نمیدهیم تا زودتر ویدئوی زیر را تماشا کنید و ببینید یک نمونهٔ استاندارد از این ماشین در شرایط بهینه چقدر میتواند سریع باشد.
Joker
۱۰ دی ۱۴۰۳والا این استانداردشم هزار تیون داره،این رو آسفالت معمولی و سوخت معمولی به زور تونسته بود ۴ ثانیه شتاب بزنه😂
(Ali(chevynova
۱۰ دی ۱۴۰۳ماشالاه دوج
ثابت کرد که هنوزم همون شرکتیه که پولارا ۳۳۰ مدل ۶۳ و ۶۴ رو با ۴۲۰ اسب ساخت و nhra رو به اتیش کشید
هنوزم دوج همونه
قابل توجه اون عده محدود که شتاب ۱.۶۶ چلنجر رو نمیخواستن هضم کنن
این ماشین با قیمت یک سوم یه الکی گرون اروپایی و دف عقب تونسته به اعدادی برسه که خیلی از اون تولید محدودها توانش رو ندارن
این رکورد زدن رو به عاشقان دارت gts مدل ۶۸ تبریک میگم
به عاشقان کرونت ۷۳ با موتور ۳۴۰ تبریک میگم
به عاشقان موناکو ۷۴ تبریک میگم
و در یک کلام تبریک به عاشقان اصیلی مثل دوج
ممنون پدال
(Ali(chevynova
۱۰ دی ۱۴۰۳نکته فنی جالب ۱۷۰ موتور کلاسیک پوشراد هست
اصالتمند بودن چلنجر در همین نکاته
این موتور پوشراد که تاریخچش به سال ۱۹۶۴ برمیگرده اونقدر بینظیر طراهی شده که در این ۶ دهه با تغییراتی اندک همچنان تولید میشه، این یعنی مهندسی🇺🇸
این موتور توانایی این رو داره با ورژنهایی مختلف عرضه بشه
مثلا قابلیت نصب کاربراتور هم داره
موتورهای پوشراد آمریکایی که الحق بینظیرن ویژگیهای بسیار خوبی دارن که بخوام به ۲ تاش اشاره کنم سادگی در طراحیش هست و قیمت ساخت مناسبش
چلنجر ۱۷۰ که در ظاهر یه ماشین جدیده ولی در باطن همون مدل ۷۰ با کمی بروز رسانی هست که نشون از اصالت داره
Taha Malek
۱۰ دی ۱۴۰۳این که چلنجر همون مدل 70 با کمی بروزرسانی هست بیشتر از اینکه دلیل بر اصالتش باشه دلیل بر ارزونیه
ساخت موتور پوشارد با مصرف وحشتناک و یه سوپرشارژ گنده نشون دهنده پیشرفته بودن مهندسی اون خودرو نیست
چلنجر خودرویه با یه پلتفرم قدیمی که از دایلمر کرایسلر داره با یه موتور قلچماق آمریکایی با تکنولوژی های قدیمی خودم عاشق همینشم همین کله خر بودنش خفنه ولی بیای در وصف مهندسی این ماشین شعر بسرایی اشتباهه چون در مقابل خودرو های اروپایی غیر از خط مستقیم هیچ حرفی واسه گفتن نداره. تازه پرفورمنس خط مستقیمش هم به فاکتور های زیادی بستگی داره
محمد
۱۰ دی ۱۴۰۳ماشاالله پلتفرم lx بنز ، ماشاالله پلتفرم w220 و w221 سال ۲۰۰۲ بنز ، ماشاالله گیربکس zf 8hp ماشاالله دیفرانسیل zf و در آخر یک ماشاالله به معلم هات که ادب که هیچ حتی املای صحیح ماشاالله هم بهت یاد ندادن
saeedfarshchian
۱۰ دی ۱۴۰۳فشار چیه دا
سوشیانت
۱۰ دی ۱۴۰۳منبع معتبر بفرست برای پلتفرم بنز
محمد
۱۰ دی ۱۴۰۳کاربر سهام دار دوج سوشیانت ، خداروشکر استفاده از نوار جستجو گوگل هم بلد نیستی…. ، فارسی هم سرچ میزدی مقاله خود پدال رو برات می آورد
https://www.pedal.ir/dodge/next-gen-dodge-charger-challenger-hellcat-v8/
سوشیانت
۱۰ دی ۱۴۰۳https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.motortrend.com/reviews/chrysler-300-history-production-end-tom-gale-interview/&ved=2ahUKEwjl3pS5ss-KAxWmQPEDHXgxOjkQFnoECBUQAQ&usg=AOvVaw2fpZRLW7IH4KmwHvvkR9aP
برو مطالعه کردن رو یاد بگیر اینجا همه چیز مشخصه با طراح پلتفرم مصاحبه شده و پلتفرم حتی یک سال قبل از دایملر کرایسلر طراحیش شروع شده بود
Taha Ayoobi
۱۰ دی ۱۴۰۳سوشیانت تبریک
سوشیانت
۱۰ دی ۱۴۰۳تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه😂
Taha Ayoobi
۱۰ دی ۱۴۰۳😂👍
Am
۱۰ دی ۱۴۰۳به خاطر اینه که تک دفه و موتور جلو
ماشین آمریکایی معمولاً تک دف هستن به خاطر اینکه اتلاف انرژی کمتره روی چرخ قوی ترن و برای آسفالت عادی ساخته نشدن
SMS
۱۰ دی ۱۴۰۳اگه یکم سبکتر بود همه قبولش داشتن
واقعا این ماشین پتانسیل بالایی دارد
بابادوک
۱۰ دی ۱۴۰۳ژاپنی بازی!؟😅
حمیدرضا
۱۰ دی ۱۴۰۳این شد یک چیزی دمش گرم👏👏👏 تبریک به تمام خودرودوستان 💪💪
(Ali(chevynova
۱۰ دی ۱۴۰۳تبریک ویژه برای امریکایی بازهاست
تبریک به کاربراتور بازها
تبریک به طرفداران دلکو پلاتینی و مگنتی
تبریک به طرفدارهای دف عقب و فنر شمش
تبریک به اونهای که ماشینهاشون بین خطوط جا نمیشه از بس که عریض هستن
تبریک به اونهایی که موتور ماشینهاشون بالای ۵ لیتره
حسین
۱۱ دی ۱۴۰۳مثل دایناسور نعره میکشه
بوگاتی اگر نتونه رو همین چسب و آسفالت
که تو ویدیو هم اگه دقت کنید تا آخر مسیر پاشیده بودن نور میزد بهشون از حاشیه جاده باقیمونده هاش مشخصه تا آخر
خلاصش بوگاتی اگه تو این مسیر نتونه رکورد بهتری بزنه مقام سریع ترین دورنسوز به داج چلنجر میرسه
درسته دردسر هایی داره ولی بازم به صورت کارخونه ای این کار رو انجام داده
هرچند که اگر معیار رو استفاده تو خیابون در نظر بگیریم که خودم بشخصه دوست دارم با ماشینم نفر اول باشم قطعا بوگاتی رقیب نداره حتی برقی ها هم حریفش نمیشند
boost10
۱۰ دی ۱۴۰۳چه شتابی 😵
(Ali(chevynova
۱۰ دی ۱۴۰۳دوج دیگه
تو کارنامش چارجر دیتونا مدل ۶۹ با حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر داره
خوزستان-پلاک اروند
۱۰ دی ۱۴۰۳علی من مثل تو آمریکایی باز نیستم.ولی واقعا قبول دارم که آمریکا چند تا ماشین ساخته که جز بهترین ها توی دنیا هستن.
شورولت:کاپریس،کامارو،کوروت.
فورد:موستانگ،کاپری،موندئو،کورتینا،رپتور،رنجر
دوج:دیتونا،چارجر،چلنجر.ولی من خودم اگر بخوام شخصا نظر بدم دوج نئون رو دوست دارم.جیپ رنگلر و چروکی هم خوبه
عشق تویوتا
۱۰ دی ۱۴۰۳این دوجم شورشو دراورده با این چلنجر اخه فراری و ائودی و لامبورگینی ام ماشین می سازن
(Ali(chevynova
۱۰ دی ۱۴۰۳یه چلنجر مدل ۷۰ با موتور ۴۲۶ همی و گیربکس 727 میارزه به تمام مدلهایی که اسم بردی
چلنجر اومده تا نفس تولید محدودهایی که اوج هنرشون صندلی چرم و داشبورد فیبر کربنی هست رو بگیره
Sina
۱۰ دی ۱۴۰۳داداش قبول دارم همین چلنجر یه اسطورس ولی
دیگه نه تا این حد من یه مثال میزنم واست W124 E60 ماشین جدیدی هم نیست الان به این ماشین میگی داشبوردش فقط چرمه
مهردادکمال
۱۰ دی ۱۴۰۳شک نکنین ده سال بعد ارزشش چند برابر خواهد شد مخصوصا اینکه دیگه در آینده شاهد ماسل کار درونسوز از داج نخواهیم بود و هر رکورد که بجا میذاره ارزشش رو بیشتر بالا میاره
خوش به حال صاحبان این ماشین
من یکی اینو با ماستنگ GTD پیست محور ترجیح میدم
(Ali(chevynova
۱۰ دی ۱۴۰۳همین الانشم چلنجر ۱۷۰ گرونه
کافیه قیمتهاش رو در چند سایت معتبر چک کنید
دوج شاهکاری ساخته که خیلی از غیر امریکاییها توان ساختش رو نخواند داشت
علی علوی
۱۰ دی ۱۴۰۳جناب آقای مهندس محمد رضا اشتری بزرگوار و معزز مجدداً عرض سلام و احترام و ادب و ارادت خدمت حضرتعالی
بنده به چه ترتیبی می توانم مطالب را ارسال بنمایم؟؟؟
در ضمن در رابطه با موضوع اتومبیل های مجهز به سیستم های راداری به این ترتیب است که(البته به صورت خلاصه و مفید و اجمالی)
همانگونه که جنابعالی هم مطلع می باشید در مسابقات رانندگی در سراسر جهان به عنوان نمونه در ناسکار و دیتونا در ایالات متحده و نیز فرمول یک یک اتومبیل به عنوان کلی مارشال در پیشاپیش سایر اتومبیل ها حرکت می نماید
جسارتا این پاراگراف را به عنوان نمونه عرض کردم که حضرتعالی تصویر کلی از اتومبیل های مجهز به سیستم های راداری در ذهن خود داشته باشید
اتومبیل جلویی یا همان پیشتاز در اصطلاح عامیانه کلیه زوایای مختلف و گوناگون جاده یا همان مسیر حرکت را ثبت و ضبط کرده و به عنوان نمونه اوضاع اقلیمی منطقه و میزان محدودیت سرعت و کیفیت سطوح مختلف جاده ای و یا چنانچه چندین مسیر حرکتی وجود داشته باشد بهترین و کم ترافیک ترین و تعداد کمتر علایم رانندگی از جمله چراغ های مختلف در سراسر مسیر حرکتی و….
و نیز صدها پارامتر مختلف و گوناگون را در هر نقطه ای بررسی و تجزیه و تحلیل و آنالیز می نماید و سپس از طریق سیستم های راداری به سایر اتومبیل های مجهز به این نوع از سیستم های راداری اطلاع رسانی می نماید و یا در اصطلاح عامیانه با یکدیگر صحبت و تبادل نظر و گفتگو می نمایند
این تکنولوژی در واقع نسخه بسیار ساده تری از سیستم های بسیار پیشرفته و پیچیده و حرفه ای اتومبیل های بدون سرنشین و یا همان روباتیک می باشند و هزینه و زمان بسیار بسیار کمتری از سیستم های بسیار پیشرفته و پیچیده و نیز حرفه ای بدون سرنشین و یا همان روباتیک و هوش مصنوعی دارند
علی علوی از مشهد
مجدداً عرض می نمایم که به چه ترتیبی باید این مطالب و موضوعات را ارسال بنمایم
مرحمت و بزرگواری بفرمایید و متن پیام ارسالی از جانب بنده را ملاحظه و مطالعه بفرمایید و پاسخ بنده را ارسال فرمایید سپاسگزارم
nima.jdm
۱۰ دی ۱۴۰۳عاشق اولشم که جلوش بلند میشه
اینبار عالی زد ولی حس میکنم تیون شده
Mohammad hasan
۱۰ دی ۱۴۰۳خودرو راننده محور…
تو همچین ماشین هایی که به سبک خودرو های کلاسیک و با اتکا راننده طراحی میشن مهارت راننده حرف اول رو میزنه…
دقیقا چنین اتفاقی با یک دیمن نسل اول سفید رنگ هم رخ داد…
Titanium
۱۰ دی ۱۴۰۳ماشالا هارو آماده کنید
یوسف
۱۰ دی ۱۴۰۳این دفعه واقعا ماشاالله…..
ماشالله به این چسب که نگذاشت 1000اسب حتی یک سانت هرزگردی داشته باشه
علی علوی
۱۰ دی ۱۴۰۳جناب آقای مهندس محمد رضا اشتری بزرگوار و معزز متأسفانه پاسخ بنده را ارسال نفرمودید؟؟؟
در همین صفحه پیام ارسال کردم
مرحمت و بزرگواری بفرمائید و در صورت امکان پاسخ بنده را ارسال فرمایید سپاسگزارم
علی علوی از مشهد
بنده منتظر ارسال پاسخ جنابعالی می باشم
جواد عقیلی
۱۰ دی ۱۴۰۳سلام. جناب علوی هم بنده پاسخ ایمیل شما رو فرستادم هم آقای اشتری قبلا جواب دادن. با این وجود به عرض می رسونم که متاسفانه فعلا در بخش ترجمه و نویسندگی پدال همکار جدیدی رو نمی تونیم پذیرا باشیم. ارادت
آریا
۱۰ دی ۱۴۰۳واقعا خوبه بدون هرز گردی الکی و بالا بردن تایم این یکی واقعا زیبا رفت
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۰ دی ۱۴۰۳میبینم که یه عده که میگفتن دیمون تایمش دروغه یداشون نیست.نسل قبل دیمون هم چند بار تایم بهتر از اعلام کمپانی زد و اینم تو نسل آخرش جدید نیست یک بار دیگه هم زدن.نکته مهم اینه که هر چی شما تنظیمات دقیقتر نسبت به شرایط انجام بدید و راننده ماهرتر باشید این تایم رو میشه بهتر کرد.دیدم یکی راجب مهندسی نداشته دیمون حرف زده اون بالا و میگه یه موتور غول با سوپر نشد مهندسی.ما میگیم برید دقت کنید وقتی دقت میکنید عجب.از شوخی گذشته دیمون سراسر مهندسی شدست از گیربکس گرفته تا انقال هوای سرد کولر به سوپر شارژ خود کاپوت ماشین یه پکیج کامل مهندسی هست.
718
۱۰ دی ۱۴۰۳این ویدیو ۱۶ ثانیه ای دقیقا چیو نشون داد ؟
ضمنا فراموش نکنید که بزرگترین ادعای دیمن ۱۷۰، شتاب ۱.۶۶ بود که هیچ خبری ازش نیست . اینجا هم تایم ۴۰۰ متر رو گفت اما همچنان از ۱.۶۶ خبری نیست که نیست . ویدیو هم که اصلا هیچ .حتی اون تایمری که طرفین پیست هست و هزارم ثانیه رو هم نشون میده ، اونم نشون نداد اخرش. واقعا برای چی بود این فیلم
انقد زود هیجان زده نشید . خوب نیست
718
۱۰ دی ۱۴۰۳بعد از بارها تلاش و به سختی سمت چپ تصویر تونستم تایمر رو ببینم که ۸.۸ رو تایید زد تقریبا نیم ثانیه قبل پایان ویدیوئه که همش محوه اما برای لحظه ای مشخص میشه. اما همچنان سوال اصلیم مونده و اونم شتاب ۱.۶۶ و بزرگترین ادعا (یا شایدم دروغ ) دوجه
سوشیانت
۱۰ دی ۱۴۰۳مرحله بعدی متعصب ها اینه: باید دوج ما رو دعوت کنه ببینیم تا قبول کنیم😂
718
۱۰ دی ۱۴۰۳حالا خوبه کامنت بالاترت خودم گفتم ۸.۸ رو دیدم و قبول کردم .ظاهرا مشکل بیناییت بدتر شده. اما شتاب ۱.۶۶ همچنان هیچ خبری ازش نیست و احدی بهش نرسیده بجز کسی که خودش استخدام دوجه :)
سوشیانت
۱۰ دی ۱۴۰۳nhra استخدامه دوجه؟😁
718
۱۰ دی ۱۴۰۳نه ولی همون صاحب کاغذی که ازش بالا میری مهندس دوجه. ظاهرا فقط مهندس دوجه در این دنیا که میتونه ۱.۶۶ بزنه :)
سوشیانت
۱۰ دی ۱۴۰۳یکی عکس برگه یکی اینکه هیچ کسی نتونسته بگه فیکه یکی هم nhra بازم بگم؟😄
AMIN (M.A.S)
۱۰ دی ۱۴۰۳کاربر ۷۱۸ شتاب ۰ تا ۶۰ رو که تایمر پیست نمتونه نشون بده!
اون تایمر تایمای پیمایش مسافتا رو نشون میده با سرعتشون
شتاب رو با دستگاه درگی یا GPS ثبت میکنن
عدد ۱.۶۶ این ماشینم با احتساب رول اوت بدست اومده بود و خودشونم اینو اعلام کرده بودن
عدد خالص احتمالا بین ۱.۸ تا ۱.۹ هست
درباره رول اوت هم فک کنم سایت پدال مطلب گذاشته بود میتونید بخونید
718
۱۰ دی ۱۴۰۳من نکفتم تایمر پیست چرا شتاب رو نزده .کامنت رو درست بخونید . در تایمر پیست ، فقط تایم ۴۰۰ یا ۸۰۰ متر و سرعت در پایان مسیر ثبت میشه . اون شتاب ۱.۶۶ چه با رول اوت چه بدون اون ، توسط هیچ کسی از زمانی که دیمن ۱۷۰ معرفی شد ثبت نشده . تنها کسی که این شتابو زده خود کمپانی دوج بوده !
Taha Ayoobi
۱۰ دی ۱۴۰۳718، خیلی داری جلز و ولز میکنی.
دوج با شتاب 1.66 تایم 400 متر 8.91 رو گفته بوده،
الان چه بسا 1.66 هم بهبود پیدا کرده باشه.
پس خیلی بالا پایین نپر که بد نشه یه وقت.
718
۱۰ دی ۱۴۰۳Taha Ayoobi
چه بسا و ممکنه و شاید و … این حرفا به درد نمیخوره .همه چی باید واضح و روشن باشه . همونطور که ۸.۸ مشخص بود
حالا بگو ۱.۶۶ کجاست ؟ غیر خود دوج کی تاحالا ۱.۶۶ زده ؟ اگه قراره برای کسی بد بشه برای امثال توئه نه من
Taha Ayoobi
۱۰ دی ۱۴۰۳الان 1.66 رو چجوری باید نشون بده؟
Saeed Jame
۱۰ دی ۱۴۰۳الان قبول دارم این تایمو ولی یبار دیگ بیاد اون ۱.۶۶ بزنه این دعواها تموم بشه
سهیل گل آزاد
۱۰ دی ۱۴۰۳پرستیژ و هیبتش رو آدم میبینه مسخ میشه چیه واقعا فقط اون عکسش که در زمان درگ چرخای جلوش از رو زمین بلند شده چه عشقی میکنه آدم از تماشاش مشخصات فنی رو حجم موتور ۶.۲ لیتر سوپرشارژر ۱۰۲۵ اسبی با سوخت e85 درگ ۴۰۰ متر ۸.۸ ثانیه ماشین بازی یعنی این چیزا نه چهار تا برند چینی با چهار تا باتری رو چهار چرخ و با یه مانیتور ۱۰۰ اینچی داخلشون با یه طراحی های مصنوعی و تکراری و کپی از هم
علی
۱۰ دی ۱۴۰۳به ماشین های آمریکایی خیلی علاقه دارم ولی وقتی میگن دیمن ۱۷۰ استاندارد خندم میگیره
نصف روز باید وقت بزاری تا این خودرو استاندارد رو از حالت خیابان به درگ تغییر حالت (استاندارد) بدی البته یه وانت قطعات استاندارد طبق برگ سبزشم باید آورده باشی
تیونینگ شده
۱۰ دی ۱۴۰۳مخفف دوج چلنجر هلکت دیمن همون شیطان یا دیو هست، یه روزی روزگاری یه مهندس یه گوشه نشسته بوده که یهو شیطان میاد بهش میگه برو این ماشین رو اینطوری بساز اسمشم بزار دوج چلنجر هلکت دیمن اونم میگه باشه. خلاصه که سال ها میگذره و به خاطر کشت و کشتار بسیار زیاد دوج چلنجر ساختش توی سال 2024 متوقف میشه=مرگ شیطان. و نکته خیلی عمیقی که داره اینه که این خودرو تنها خودرویی هست که موتورش نزدیک ترین شباهت رو به موتور های دیزل کامیون ها داره، به این میگن هفت تیرکش غرب💪🏼✊👊🏼
علی
۱۰ دی ۱۴۰۳دروووووووود👌👌🔥🔥🚩🚩
Kian
۱۰ دی ۱۴۰۳چقد این ماشین شاهکاره
البته فکر کنم دوج دیمن تولید محدودی داشته ولی بازم هلکتشم شاهکاره.
یکی این یکیم 911gt3
اردوان
۱۰ دی ۱۴۰۳خوبه باز اونایی که میان میگم اینم دروغه دیگه اینم ویدیو دیگه؟
718
۱۰ دی ۱۴۰۳شتاب ۱.۶۶ بحث اصلیه نه تایم ۴۰۰ متر . قبلا حوالی ۹ تایم داشت و توقع میرفت همچین عددی بزنه.
اما اون شتاب خیالی همچنان جای سواله
سوشیانت
۱۰ دی ۱۴۰۳برو سایت nhra، جواب سوالت رو میبینی
Taha Ayoobi
۱۰ دی ۱۴۰۳718، دهن همه هیترا و فشاری ها بسته شده، فقط تویی که هنوز نمیتونی قبول کنی.
718
۱۰ دی ۱۴۰۳تو یک نفر رو نشون بده غیر خود دوج که ۱.۶۶ زده و من قبول میکنم همونطور که ۸.۸ کاملا مشخص و پذیرفتنی بود . دیگه بحث اضافی نداره
Taha Ayoobi
۱۰ دی ۱۴۰۳تو یک نفرو به من نشون بده غیر از خود تیم مرسدس، با AMG 1 تو نوربرگرینگ 6.30 بزنه، من قبول میکنم.
ابوالفضل
۱۰ دی ۱۴۰۳شرایط واسه چنین تایمی باید فراهم بشه قبول
ولی دیدید که تایم اعلامی شرکت واقعی بود و قابل انجام
دیگه دلیل فشار خوردن بعضیا رو نمیفهمم واقعا
گفته چنین تایمی میتونه بزنه ، زده دیگه
باریکلا بهش که ثابت کرد ادعاش رو 👍🏻
علی
۱۰ دی ۱۴۰۳اقا نظر جرمی کلارکسون راجع به اتومبیل های امریکایی : این کوروت رو یک احمقی تو دیترویت ساخته که ظهر هم مک دونالد خورده اما این فراری رو لئوناردو داووینچی خلق کرده ،،، بنظرم با وضع فرهنگ و اقتصاد و شرایط کشور ما اون کوروت بیشتر به ما نزدیکه تا فراری ،با حدود ۷۰ هزارتا میشه کوروت رو خرید و از شتاب و سرعت و جوش نیاوردنش تو هوای گرم لذت برد برای اون فراری باید ۳۰۰ هزار تا داد وبیشتر باید تو پارکینگ نگاهش کرد تا تو خیابون…….
حسن
۱۰ دی ۱۴۰۳فیلم گرفتن برا اروپایی فنها که لال بشن اما رو که نیست
اصلا به شما چه بچسبید به همون جعبه سازا
iman Enzo
۱۰ دی ۱۴۰۳واقعا وقتی یک عده آمریکایی دوست متعصب این دوج رو با سوپر کارهای اروپایی مقایسه میکنن آدم خندش میگیره.این ماشین یه درگستر که فقط برای تایم زدن تو خط مستقیم ساخته شده تازه اونم به شرطها و شروطها.راننده متخصص،سوخت مخصوص،آسفالت مخصوص،چسب لاستیک،شرایط آب و هوایی مناسب و دهها شرط دیگه.بعضی از دوستان مرزهای تعصب و دگم بودن رو کیلومترها جا به جا کردن
Taha Ayoobi
۱۰ دی ۱۴۰۳ماشالا دوج
ماشالا
ممنونم پدال، بهترین موقع این خبرو گذاشتی.
ماشالا دیمن
تبریک به همه آمریکایی فنا.
جا داره به برادران دوج بگم آسوده بخواب…
بدون تعصب
۱۰ دی ۱۴۰۳دوست عزیز چرا انقدر از آمریکایی ها متنفری و نسبت به اروپایی ها تعصب داری ؟
من خودم رو هیچ کدوم الکی تعصب ندارم
هم ماشین آمریکایی دوست دارم هم ماشین اروپایی چرا انقد تعصب الکی دارید.
اسماعیل
۱۰ دی ۱۴۰۳رو آسفالت معمولی و با بنزین معمولی چطوره؟
718
۱۱ دی ۱۴۰۳چسب نباشه ، نصف مسیر رو هرزگردی میکنه . قبلا تو پدال به مراتب دیدیم
https://www.pedal.ir/dodge/dodge-demon-170-vs-lucid-air-sapphire/
سوشیانت
۱۱ دی ۱۴۰۳تایر مخصوص درگ داره انتظار داری هرزگردی نداشته باشه؟😂 فقط اجازه تردد در جاده داره نهایت تواناییش هم تو پیست میشه دید درگ اصولی درستش همینه تو آسفالت نهایتا به درد چند تا یوتیوبر میخوره که ویدئو بگیرن
ابوالفضل
۱۱ دی ۱۴۰۳کاربر 718
انقدر فشار نخور عزیزم واست خوب نیس
بیا یکم چسب بهت بدم برو با اون ماشین محرک عقبی که فک میکنی بهتر تایم میزنه امتحان کن
Y_Rons
۱۱ دی ۱۴۰۳لطفاً بعضی از ماشین های آمریکایی ها رو با اورپایی ها مقایسه نکنید لمانز با درگ خیلی فرق داره همینتور ازرش لمانز هم با درگ مساوی نیست (یکی از دلایل قیمت کمترش) دمونی که یه صفرتا صدی داره با کوروت zr1 قابل مقایسه نیست قیمتشم خیلی کمتر از اوروپایی هاست چرا؟ چون اسلن امکانات رفاهی و امنیت و تجملات راحتی کابین و… رو نداره
سوشیانت
۱۳ دی ۱۴۰۳چه ربطی داره آخه، ماشین پرفورمنس دلیلی نداره لوکس باشه
محمد هادی رضایی
۱۱ دی ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/dodge/dodge-demon-170-vs-lucid-air-sapphire-drag/
حرفی نیس فقط برین ببینین و دست از ایندوج دیمن بردارین شتاب اعلامی لوسید ۲ ثانیه اس از دوج دیمن ۱.۶۶ ببینین حتی با لاستیک مخصوص پیست و سوخت e85 چجوری سوسک میشه
Taha Ayoobi
۱۱ دی ۱۴۰۳وقتی تا 50 متر خط لاستیک میندازه یعنی درگ مزخرفه.
سوشیانت
۱۳ دی ۱۴۰۳استاد، مهارت رانندگی مورد نیاز خودروی برقی رو با ماسل کار دف عقب ۱۰۰۰ اسبی مقایسه میکنی؟! اگر راننده حرفه ای باشه راحت لوسید رو رنده میکنه