دوج

قوچ آمریکایی و 600 اسب آلمانی

مهندسین آلمانی گروه CCG Automotive در آخرین پروژه خود به سراغ یک دستگاه دوج چلنجر SRT8 رفته‌اند. استفاده از رنگ سبز روشن در کنار سفید کربنی که با لوگوهای گرافیکی مشکی‌رنگ تزیین شده، نخستین مشخصه جذاب این چلنجر است . . .

Dodge Challenger SRT-8 by CCG Automotive

درب‌های LSD برای خودرو، جلوه‌ای متفاوت با سایر چلنجرها دارد. رینگ‌های ۲۲ اینچی ساخت Asanti به رنگ مشکی براق که با تایرهای ۲۶۵ میلی‌متری در جلو و ۲۹۵ میلی‌متری در عقب احاطه شده، پایداری خودرو را دوچندان کرده‌اند. تایرهای پیرلی نیز از نوع Scorpion Zero Rollers انتخاب شده است.

مهم‌ترین بخش این خودرو را باید قسمت فنی آن دانست چرا که با افزایش قطر پیستون و کورس آن، حجم موتور از ۶.۱ لیتر به ۷.۰ لیتر رسیده و موجب شده تا قدرت خروجی موتور از ۴۲۵ اسب‌بخار در حالت استاندارد به بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار افزایش یابد. گشتاور تولیدی نیز از ۵۶۹ به حدود ۶۳۸ نیوتن‌متر رسیده است.

مجهز کردن سیستم تعلیق خودرو به کمک‌های پویای KW ، استفاده از چرم‌های مشکی رنگ آنتراسیت (anthracite) که جایگزین روکش پلاستیکی داشبورد شده و همچنین نصب سیستم چندرسانه‌ای MyGIG با قابلیت پخش رادیو و CD/DVD و دارابودن نمایشگر لمسی از دیگر تغییرات اعمالی در این خودروست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. mitti

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    عجب دوجیه ….کی تیونینگش کرده؟؟

    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1470 ديدگاه)

      هلکت رو ندیدین چیه

  2. محمد حسین

    ۲۹ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    ماشین مزخرفیه ماشینهای آمریکایی دشمن علم آیرودینامیکن…آشغال به تمام معنا خودرو فقط خودروی اروپایی اونم نه هر کشور اروپایی…
    اول آلمان دوم ایتالیا سوم انگلستان

    فرانسه و ژاپن و سوئد و کره و آمریکا خودروهاشون به درد عمه هاشون می خوره…
    با روندن شورلت کامارو تو کیش و لکسوس Gs و پژو 407 آشغال فرانسه و آزرای کره فهمیدم اینا ماشین نیستند…ولی 15 دقیقه با روندن پورشه کاین و مرسدس بنز c200 خودش هم از ضعیف ترین پیشرانه ها روش نصب شدن.پورشه کاین 6 سیلندر و بنز 4 سیلندر …طعم واقعی ماشین روندن رو فهمیدم…
    ماشین فقط آلمانی…هم طراحی داخلیشون فوق العاده است هم طراحی خارجی………

    1. محمد

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خیلی خیلی میبخشین اما […]
      بله همه قبول دارن که بنزو بی ام و و.. عالین. رانندگی با اون ماشینا که میگی یه حالی داره اینا یه حس دیگه. یعنی اینا خودشون نمیدونن که این مدل حالا اونقدر آیرودینامیک نیست یا داخلش اونقدرها حالت پیشرفته نداره. می خان ماشینشون حالو هوای سبک قدیممم داشته باشه دیگه دهه 70

    2. مرتضی آستی

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      آقای محمد حسین!!
      علم خودرو و انجمن های تخصصی مرتبط با خودرو، جای تعصب و اظهار نظر غیر کارشناسانه و سلیقه ای نیست..
      در زمینه ی آیرودینامیک بهتره مقالاتی راجب ضریب پسار شورولت کوروت بخونی تا نگی دشمن آیرودینامیک!!!
      همینطور لذت رانندگی وحشی دوج وایپر، جیپ SRT8، کامارو ٰzl1 و …
      اصالت موستانگ، کامارو، کوروت و …

      نخواستم از خودرو های آمریکایی جانب داری کنم.
      موارد دیگه ای هم برای گفتن بو که وقت اجازه نمیداد..

  3. vahid

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اقای محمد حسین شما که از ماشین چیزی حالیت نیست لطفا نظر نده بهت میخندن همه

  4. Arshia

    ۱۹ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین المانی هر چقدر هم نرم باشه و طراحی داخلیش خوب باشه جذبه و اثالت و صدای ماشین امریکایی رو نداره!!

  5. پلاتینیوم

    ۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    انگار یه جوریه، نه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! حیف وقت مهندسای آلمانی…

  6. پلاتینیوم

    ۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    طفلی خیلی وقته دهنش باز مونده (جلو پنجره رو خوب نگاه کنین)
    آدم دلش کباب میشه…

  7. Hadi

    ۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    داداش گلم محمد حسین خوبه بدونی سال قبل مردونه ترین ماشین واسه رانندگی فورد موستانگ امریکا شد

  8. سراج

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من با نظر محمد حسین موافقم
    ماشین فقط المانی
    ماشین های امریکایی همه به درد نخورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا