رقابت دونات زن ارشد گاراژ دوج این هفته و پس از شرکت ۱۷۳۵۰۰ داوطلب سرانجام با پیروزی یک نفر به پایان رسید. پریستون پاترسون از کارولینای شمالی به مدت دو سال سفیر کمپین “Never Lift” دوج خواهد بود و به طرفداران کمک خواهد کرد تا مهاجرتی لذتبخش به آیندهای الکتریکی شده داشته باشند. او با پیروزی در این رقابت مبلغی قابلتوجه و کلیدهای یک دستگاه چلنجر هلکت را نیز دریافت کرد.
پاترسون گفته است:
من در کودکی پوستر دوج وایپر را روی دیوار نصب کرده بودم و حالا کلیدهای دوج چلنجر هلکت را دریافت کردهام و قطعاً این فراتر از بهترین آرزوهای من بوده است. من کاملاً آماده پذیرش عنوان دونات زن ارشد هستم و مشتاقانه میخواهم در برخی رویدادهای حماسی سال آینده حضور پیدا کنم
درخواست برای حضور در این رقابت از ماه ژانویه شروع میشد. شرکتکنندگان باید یک ویدئوی کوتاه را در فوریه ارسال میکردند و داوران دوج از بین این ویدئوها ۱۰ فینالیست را انتخاب کردند تا در مدرسه مسابقه رادفورد حضور پیدا کنند. آنها در برخی چالشها شرکت میکردند و سرانجام پاترسون توانست به عنوان دونات زن ارشد دست پیدا کند.
تیم کانیسکیس مدیرعامل دوج میگوید:
پس از حدود ۴ ماه بررسی برای انتخاب دونات زن ارشد، ما ۱۰ فینالیست را انتخاب کردیم و خواستیم بدانیم کدامیک از آنها بهترینهای برند دوج را به نمایش میگذارند. ما فینالیستها را در تستها و چالشها شرکت دادیم و پریستون هرگز کم نیاورد و نشان داد که لیاقت این جایگاه را دارد
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱حیف داج که هیچ سرمایه گذاری براش نمیشه ولی از کل زیر شاخه های فیات بهتر و جذابتر عمل میکنه.احتمالا داج هم مثل میتسوبیشی بشه.قراره آلفارومئو توناله با آرم داج و اسم هورنت عرضه بشه.یه ماشین دف جلو 4 سیلندر پی زوری.اگر قرار بر اینه داج فقط پیکاپ بزنه بهتره.جوری که فقط یه داج رم باشه.یا کلا مثل پونتیاک بایگانی بشه.
کافر مقدس
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱بعیده چلنجر و چارجر تمومی داشته باشه چون بازار میطلبه هی
خیلی ها ماشین دیوانه دوست دارن و کلا دوج هم بر همین اساس سرپاست
behnam-84
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱با اینکه چلنجر و چارجر قدیمی هستند اما ظاهرشون اصلا نشون نمی ده که قدیمی اند.موتورهاشون هم صدای عالی تولید میکنند.خیلی دلم برای دوج میسوزه.فقط سه محصول داره اما همه دوسش دارند.متاسفانه اتحاد فیات-کرایسلر هیچ سودی برای شرکتهایی که در این اتحاد بودند نداشت.نه کرایسلر پیشرفت کرد نه فیات نه دوج و نه بقیه.
شاعر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱اگه توی دوج سرمایه گزاری میشد میتونست وایپر رو با فرمول موتور وسط احیا کنه
اونوقت چه رقابتی میشد بین کروت و وایپر جدید