با اینکه دوج دیمن ۱۷۰ و لوسید ایر سافایر دو خودروی کاملاً متفاوت هستند اما در شتاب گیری و طی مسافت ۴۰۰ متر روی کاغذ عملکرد نسبتاً مشابهی دارند.
در یک رقابت شاخ به شاخ، کدام خودرو در خط درگ سریعتر خواهد بود: سریعترین خودروی برقی تولیدی دنیا یا سریعترین خودروی درونسوز؟ با وجود موتورهای برقی که به خاطر ارائه قدرت و گشتاور زیاد و آنی شناخته شدهاند، شاید پاسخ این سؤال برای طرفداران خودروهای برقی خیلی بدیهی باشد اما آیا باتریهای بزرگ و سنگینوزن این خودروها میتوانند مزیت گشتاور آنی و شتاب گیری سریع را از بین ببرند؟
سریعترین خودروی تولیدی بر اساس زمان صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت دوج چلنجر SRT دیمن ۱۷۰ است. ین خودروی دیفرانسیل عقب به پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با سوپرشارژر ۳ لیتری مجهز بوده و میتواند باک سوخت خود را در کمتر از ۷ دقیقه خالی کند. این هیولای بنزینی همچنین قدرت ۱۰۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۸۱ نیوتون متری تولید میکند. زمانی که لاستیکهای درگ رادیال میکی تامپسون و سیستم تعلیق مخصوص درگ در خودرو نصب شده باشند این هیولا همانند یک موشک زمینی شلیک خواهد شد.
در پیست درگ و با چسبندگی اضافی و البته حضور رانندهای حرفهای در پشت فرمان، دیمن ۱۹۳۶ کیلوگرمی میتواند در عرض ۱.۶۶ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۸.۹۱ ثانیه و با سرعت ۲۴۳.۲ کیلومتر در ساعت طی کند. آیا این عملکرد برای شکست دادن سریعترین خودروی برقی تولیدی و یا حداقل تساوی با آن کفایت میکند؟ اگرچه دیمن با رنگهای جذابی همچون قرمز و خاکستری عرضه شده اما لوسید ایر سافایر به عنوان یک سدان برقی پرقدرت فقط با رنگ آبی متالیک در دسترس است. این خودرو قرار است به سرعت دیوانهوار دست یابد و نیازی به خودنمایی ندارد.
سافایر از سه موتور برقی (دو موتور در عقب و یک موتور در جلو) استفاده میکند و قدرت ترکیبی ۱۲۳۴ اسب بخاری دارد. سافایر نیز مانند دوج دیمن از سیستم تعلیق ارتقا یافته سود برده و دارای فنرهای جلو و عقب سفتتر و سیستم کنترل کشش و پایداری بازنگری شده است. همچنین چندین حالت سواری از جمله حالت پیست وجود دارد که باعث بهینهسازی عملکرد خودرو خواهد شد. همه این تجهیزات برای ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۸۹ ثانیهای ایر سافایر ۲۴۲۰ کیلوگرمی تدارک دیده شدهاند. این سدان برقی مسافت ۴۰۰ متر را نیز در ۸.۹۵ ثانیه و با سرعت ۲۵۴ کیلومتر در ساعت طی میکند؛ اما مقایسه و تست واقعی دو خودرو چه نتایجی را نشان خواهد داد؟
شرکت آمریکایی هاگرتی که در زمینه بیمه و رسانه خودرو فعالیت میکند این دو خودرو را در برابر یکدیگر قرار داده تا عملکرد آنها را محک بزند. نتایج به دست آمده سختی مقایسه دیمن با سافایر را نشان میدهد چراکه دو خودرو رفتار بسیار متفاوتی دارند. لوسید ایر سافایر بیشتر به سیستمهای کامپیوتری و اتوماتیک تکیه کرده و کار با لانچ کنترل و سیستم کنترل کشش آن راحت است. دیمن ۱۷۰ نیز به لانچ کنترل مجهز است اما برای بهترین استارت باید رانندهای حرفهای پشت فرمان قرار گیرد.
در تست اول سافایر صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۱ ثانیهای ثبت میکند درحالیکه دیمن با زمان ۳.۷ ثانیهای اصلاً نمیتواند به رقیب برقی خود نزدیک شود. لوسید در همین پیست مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۲ ثانیه و با سرعت ۲۵۴ کیلومتر در ساعت طی کرده درحالیکه این رکورد برای دوج دیمن ۱۱.۲ ثانیه و ۲۲۳ کیلومتر در ساعت بوده است. در یک تست جداگانه که در پیست درگ فاموسو انجام شده، سافایر همچنان دست برتر را دارد. دوج برای عبور از خط پایان ۴۰۰ متر به ۹.۷۲۱ ثانیه زمان نیاز داشته و به سرعت ۲۳۱ کیلومتر در ساعت رسیده اما لوسید همین مأموریت را در ۹ ثانیه و با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به پایان رسانده است. با اینکه سدان برقی لوسید نیم تن سنگینتر از دیمن است اما ثابت میکند که سریعترین خودروی تولیدی آمریکاست.
QQ
۵ مرداد ۱۴۰۳دیمن رو آسفالت معمولی که شتاب ۳.۷ زد . یعنی حتی دو برابر ۱.۶۶ یکم هم بیشتر . کاش ۳.۶۶ میزد حداقل امید میگرفتم . البته قبلا هم در پدال بارها گفته شد که شک و شبهه زیادی وجود داره که دیمن بتونه در حد تبلیغات ظاهر شه
تو پیست هم که نزدیک یه تن چسب ریختن توش ، بازم یک چهارم مایل رو کمتر از ۹.۷ نرفت . بالای ۱۴ بار هم تست شد . راننده هم حرفه ای بود . من ویدیو رو کامل دیدم اما شتاب صفر تا صد در پیست درگ رو ندیدم اما نیازی نیست بگیم که اون هم مطمئنا تعریفی نداشته و اصلا و ابدا در حد ۱.۶۶ نبوده . شاید ۲.۶۶ بوده :)
دوستان کاغذ بدست از NHRA بیان و تا فردا برای خودشون ماستمالی کنن این دروغارو . این دیگه مش واتسون نبود . hagerty بود
AMIN (M.A.S)
۵ مرداد ۱۴۰۳دیمنولوژی یک چهارم مایل رو تو ۹.۱ ثانیه هم رفته عزیزم
هرسری یه سری افراد که جالبه شبیه خودتون کامنت میدن به دیمن گیر میدید جواب میگیرید ول کن هم نیستید انگار
اول اینکه گفته شد ۱.۶۶ با احتساب رول اوته تایم خالص حدود ۱.۸ تا ۱.۹ هست
همون اوایل تایمای بهتری از ۹.۷ زد هرچند من تو ویدیو بهترینی که دیدم ۱۰.۳ زد که انگار بی دقت بودم ندیدم این تایمو
باز امیدوار کنندس نگفتن ۱۰ بهترینشه
SMS
۶ مرداد ۱۴۰۳دو تا سلطان ، انتخاب سخت است
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۳دیگه نیازی نیست یه این اعداد که چند تا راننده غیر حرفه ای تست کردن اعتماد کرد عکس برگه درگ هست که ۸.۹۱ زده اگر میخواین دوباره بفرستم برای دوستانی که شک دارن حتی یک طراح خودرو هم پشت این ماشین نشسته و تایم ۹ ثبت کرده خبرش تو سایت nhra هست
Alan.r
۵ مرداد ۱۴۰۳منم با پراید چهارصد متر رو تو ۳.۵ ثانیه رفتم نتایج رو روی کاغذ هم نوشتم خواستید بگید بفرستم خدمتتون سازمان nhjdhh هم تایید کردن
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳چه جالب آلمانی فن ها جواب منطقی ندارن رفتن سمت بامزه بازی🤣
Cert
۶ مرداد ۱۴۰۳یک تست بی مزه و چندش آور بود
و دو راننده ی ناشی
مهران
۵ مرداد ۱۴۰۳عجب….
زیزیگولو
۵ مرداد ۱۴۰۳دیمن یعنی موشک زمین به زمین 🚀🚀🚀 …………. کمپانی دوج یکی از جذابترین ماشینای عضلانی جهان و یکی از بهترین گزینه ها واسه خرید یه ماشین درگینگ رو واسه مشتریاش به ارمغان آوورده و این اتفاق نادر در حالی هستش که حتی خیلی از ابرخودروهای گرون قیمت بازار هنوز قادر به ارائه شتاب 2.3 ثانیهای نیستن 👌👌
new reventon
۵ مرداد ۱۴۰۳عربستان 1 میلیارد دلار در لوسید سرمایه گذاری کرد و صاحب 60 درصد سهام لوسید شد و الان لوسید 50 میلیارد دلار ارزش داره. بعد زاکانی 2 میلیارد دلار پولو برد چند تا اتوبوس خرید که بعد 10 سال دیگه اسقاطن. چقدم افتخار میکرد.
Spooke
۵ مرداد ۱۴۰۳ایراد شما این بود که ندونستی دار و دسته همون آقایی که گفتی احتمالا ۱.۵ میلیارد از اون پول رو سرمایه گذاری کردند . مثلا در پروژه های خانهسازی در ترکیه و کانادا و غیره . این طور چند سال بعد برای عزیزان ده ها میلیارد دلار سرمایه به وجود میاد که هر اتفاقی افتاد ، آبی تو دل عزیزان تکون نخوره
محسن خردمند
۷ مرداد ۱۴۰۳احتمالا? به همین راحتی چیزی را که نمیدونی به مردم تهمت میزنی. حالا چون مسیوله باید هر دروغی خواستی راجع بهش بگی.
محسن خردمند
۷ مرداد ۱۴۰۳اون موقعی که سازمان زیر مجموعه خانم ابتکار نامه میزد و تولید خودروی برقی را خلاف محیط زیست میدونست و مانع از تولید این نوع خودروها میشدن باید فکر آلودگی هوا را میکردن که شهرداری مجبور به واردات نشه و الا اگه در داخل تولید میشد که مجبور به واردات نبودن. حالا شهرداری متهمه که چرا اتوبوس برقی وارد.
BMZ
۵ مرداد ۱۴۰۳نه داداش دوج دیمن 170 قوی ترین ماشین دنیاست ، صفر تا صدش فقط 1.6 ثانیه ست🤡😂 400 متر هم زیر 9 ثانیه میزنه 🤡😂 خودمم دیدم فیلمشم در اومده ، فلان موسسه تایید کرده🤡😂
نه داداش تو لاستیک درگ مخصوص و استاندارد زیرش بنداز من قول میدم اصن زیر 1.6 صفر تا صدشو پر میکنه🤡😂
نه داداش کوچه خیابون و آسفالت معمولی فایده نداره ، تو اینو ببر توی پیست مخصوص درگ بعد ببین چجوری اروپایی ها رو لوله میکنه🤡😂
ماشالا قبله عالم امریکن دوج 🤡😂
ماشالا اصالت قبل از میلاد مسیح🤡😂
ماشالا حجم موتور 65 لیتری با سرسیلندر اورانیومی🤡😂
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۳نه داداش ماشین خودش خودران بلده تایم درگ بزنه اون عکس برگه درگ هم راننده پشتش نبوده که همش دروغه🤡😂 مهارت رانندگی مورد نیاز برای یک خودروی برقی فرقی با ماسل کار دف عقب ۱۰۰۰ اسبی نداره🤡
Taha Ayoobi
۵ مرداد ۱۴۰۳ببین به کجا رسیدیم که معتبر ترین سازمان درگ دنیا رو هم قبول ندارن…
قبل از اینکه سایت رو گلباران کنید با تراوشاتتات، فکر کیند که چی مینویسید.
خود دوج گفته برای تایم 1.66 باید لاستیک درگ و بنزین E85 و آسفالت درگ باشه، بعد میگی نه داداش نه داداش؟
میفهمم، همه اینا بخاطره فشاره، فشار بد چیزیه، خدا نصیب گرگ بیابون نکنه.
Mk
۶ مرداد ۱۴۰۳أخه اون بنزین که در اختیار همه نی کع 🤣😂😂😂
DonJavad
۶ مرداد ۱۴۰۳نه داداش اشتباه نکن….
اصالت این ماشین مهمه نه تایم و عملکرد 🤡🤡🤡
Taha Ayoobi
۶ مرداد ۱۴۰۳کی حرف از اصالت زد 😂
خیلی قاطی حرف میزنید
(Ali(chevynova
۵ مرداد ۱۴۰۳ندید دیمن
وقتی دوج هست بقیه باید بزنن گاراج
ماشالاه دوج کرونت ۶۷
ماشالاه دوج چارجر ۶۹
ماشالاه موتور ۴۴۰ مگنوم
شمال
۶ مرداد ۱۴۰۳آفرین
در حسرت ۱.۶۶
۵ مرداد ۱۴۰۳بسوزد هگرتی ، سوخت جگرم
حالا امشب مگه دیمن فنا خوابشون میبره ؟
هنوز کامنتا نیومده اما مطمئنم با این جملات رو به رو میشم
راننده حرفه ای و با تجربه نبود – لاستیکا رو به اندازه کافی گرم نکرد – سوخت ماشین باید مسابقه ای باشه اما مشخص نبود چی ریختن – هوا آفتابی بود درحالیکه باید هوای صبحگاه بهاری باشه – ارتفاع از سطح دریا مناسب نبود – راننده خلوص نیت نداشت – تایمر خراب بوده و اعداد ۲ ثانیه بیشتر ثبت شدند ( شاید شتاب لوسید منفی در بیاد اما حتما منطقیه ) – هاگرتی پول گرفته دیمن رو تخریب کنه – مسابقه در زمان نامناسب انجام شده و در این ماه قمری ، قمر در عقربه و شگون نداره درگ بزاری و برکت اعداد از بین میره – از کجا معلوم این دیمن ۱۷۰ بوده شاید یدونه ازون چلنجرا بوده که گریه کرده چشاش قرمز شده . اسمش چی بود ؟ آها ردآی – این یه درگ انحرافی بود و قراره درگ اصلی به زودی منتشر بشه . این درگ برای این بود تا دوستان از دشمنان جدا بشن و فقط اونا باقی بمونن که به دوج ایمان راسخ دارند و ….
در پایان هم با مقداری ماشالا کاربرات ، ماشالا چلنجر دهه ۷۰ – ماشالا انجین ۸ سیلندر همی و غیره همه رو میشورن میره
Taha Ayoobi
۵ مرداد ۱۴۰۳به به اکانت فیکا اومدن.
خداروشکر تو امشب راحت خوابت میبره چون یه پست تبلیغاتی دیگه اومده و هرچی دلت بخواد میتونی بگی و عقده تو خالی کنی.
منم با اکانت فیک میتونم بیام چرت و پِ آها نه صحبت های کارشناسی بکنم، خیلی واردی با اکانت اصلیت بیا.
وقتی نتونسته به تایم اعلامی برسه صددرصد حرفه ای نبوده.
خیلی سخته ببینی کشور مورد علاقه ات ماشینی در حد دیمن 170 نداره نه؟
البته که این ماسل کاره و فقط مال آمریکاس ولی کو تا شماها درک کنید که ماسل یه چیز دیگه اس.
با توضیح دادنم اوکی نمیشه چون قربونش برم این تعصب کور کرده چشارو.
Sobhan
۶ مرداد ۱۴۰۳اسمت خداست 😂 خیلی حق گفتی
AMIN (M.A.S)
۵ مرداد ۱۴۰۳قبلا کامنت دادم طرف دیمن ۱۷۰ و حرف زدم دربارش که بله اینطوره اونطوره واقعا هم بعضی چیزاش جالبه
درباره تایمای این درگ مخصوصا پیست درگ که مشخصه حتی تو درگای قبلی تایمای بهتری دیدیم عجیبه با اینکه تعداد زیاد برگزار شده بهترینش تایم ۹.۷ هست و جالب هم هست
چن تا درگ هست تایمای بهتر و خیلی بهتر ثبت میکنه تو یوتیوب میتونید ببینید
اما به نظر خودم دیمن ۱۷۰ اون حس و حال دیمن ۲۰۱۸ رو نداره
به اندازه اون خاص و جالب نیست اون لعنتی خیلی جالب تر بود
یه نقطه ضعفش بگم حالا نه واسه اینکه بعضیا بزرگش کنن ولی حداکثر سرعتش رو 149MPH محدود شده
یعنی تو حالت حداکثر رانندگی به اصطلاح فول تراتل میتونید به صورت لحظه ای تا ۱۵۱MPH برسید ولی فقط برای چند لحظه بعدش خودش قطع میکنه
در حالی که ۲۰۱۸ محدودیتش رو ۱۶۸ بود قشنگ میتونستی یه درگ نیم مایلم بدی رول ریس بذاری تا سرعت بالا و فک کنم اگه ECU کریت نصب میکردی محدودیت نداشت
استفاده از لاستیک ۲۴۵ جلو باعث شده هندلینگشم از دیمن ۲۰۱۸ محدود تر باشه
در کل به نظرم به جذابیت اون نیست حیف شد واقعا
حالا ان شاء ا… که نسل بعدی داشته باشه و جبران کنه
در حسرت ۱.۶۶
۵ مرداد ۱۴۰۳ماشالا سوخت موشک
ماشالا لاستیک میکی موس
ماشالا چسب رازی کف پیست
ماشالا سریعترین ماشین درون سوز از نظر ما.مانش
ماشالا کاغذ پاره از nhra
ماشالا هزار اسب خسته که فقط شیهه میکشن
ماشالا دروغگوی بزرگ دیترویت
ماشالا ریبج آلفا توناله
m77
۵ مرداد ۱۴۰۳شفا
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۳نیاز به جواب طولانی نیست خود اسم داره سوزش رو نشون میده
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۳از اسم ف.ش.ا.ر کاملا مشخصه😂
Taha Ayoobi
۵ مرداد ۱۴۰۳ماشالا فشار
ماشالا تعصب
ماشالا اکانت فیک
ماشالا حسرت یه ماشین در حد دیمن 170
ماشالا چشمای کور شده
راستگو
۶ مرداد ۱۴۰۳حسرت یه نوشته؟
آرش
۵ مرداد ۱۴۰۳به نظرم دوتاشون خوبن
ولی دیمن یک چیز دیگه هست …
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۵ مرداد ۱۴۰۳اینایی که اینجا دارن از روی بغض دیمون رو مسخره میکنند لازمه عرض کنم این فیلم هگرتی کاملا تبلیغاتی برای لوسید بوده و تو یوتیوب چندین فیلم وجود داره که سوتیهاش رو گرفتن کلا با همون ترفندهای جلوه ویژه درست کردن و کلی سوتی توش دادن.نمونه بارزش اونجاست که با تمسخر میگه ۱۴ بار درگ انداختیم و در آخری دیمون ۹.۷ زد اگر قرار بود این تایم رو بزنه عقل میگه بهترین زمان تو درگ سوم هست چون تو اون گرمای .سطح روز تو تابسطون و اون همه فشار حداکثری به صورت طبیعی انجین درون سوز قدرت از دست میده اصلا طبیعت درون سوزه که وقتی داغ کنه برای ایمنی قدرت رو کاهش بده ولی اینجا میبینیم تو بدترین شرایط ممکن بهترین تایمش رو با نزدیک نیم ثانیه ثبت میکنه.تعجب میکنم چرا میخواید خودتون رو ضایع کنید وقتی همین الان سرچ کنی دیمون آلوجی تایم ۹.۱ رو میتونید ببینید.حتمن ببینید اصلا برای کسب اطلاعات و میبینید دیمون تو شرایط عادی بدون دغل بازی هنگام لانچ چجوری از زمین جدا میشه و فقط شتاب میگیره انصافا آدم کپ میکنه با این شتاب.اون ۲ دهم تا ۸.۹ واقعا سخته رسیدن بهش و تو سری قبل دیمون بارها ثابت شد اگر واکنش و عملکرد راننده تو بهترین شرایط باشه حتی از تایم اعلام شده هم میشه رد شد که نسل قبل تا ۹.۲ هم رسید.خلاصه اگر داج میخواست یه مزحکه مثل بقیه بسازه که مثل دو دفها راحت تایم بزنه براش کاری داشت از سیستم ۴ چرخ متحرک داج دورانگو هلکت استفاده کنه.میدونید که چلنجر نمونه دو دف هم داره.اصلا یه تیم این کار رو کرد و دیمون دو دف ساخت ولی جذابیتش از بین میره.خلاصه هر کی فکر میکنم میتونه دیمون رو شکست بده کسی جلوش رو نگرفته برن و رکورد رو رسمی بشکنن
راستگو
۵ مرداد ۱۴۰۳توام ک همیش ادعای توطئه داری🤣
B
۶ مرداد ۱۴۰۳چیزی که مشخصه دستبابی به تایم اعلامی خیلی سخته برخلاف ماشینای دیگه که راحت میتونن به اون تایم برسن نه شرایط عجیب غریب نه راننده عجیب غریب نه سوخت خاص
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۳برای هیتر ها همین کافی که اینو بدونن: موتور ترند داخل بررسی دیمون ۲۰۱۸ اینو گفت که یه راننده حرفه ای نیازه و ثبت شتاب و تایم درگ اعلامی کمپانی کار هر کسی نیست
مهران
۵ مرداد ۱۴۰۳🙂😉
QQ
۵ مرداد ۱۴۰۳عجیبه . یعنی از ۲۰۱۸ تا الان یه راننده پیدا نشده که شتاب و آمار اعلامی دوج رو بزنه ؟ چه برای دیمن چه ۱۷۰.
نمیدونم چرا همش کلمهی «نخود سیاه» به ذهنم میاد
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳برای دیمن ۲۰۱۸ که اتفاقا حتی ویدئوی ۹.۶۵ هست البته الان میای میگی ویدئو قبول نیست😂
QQ
۶ مرداد ۱۴۰۳خدا رو شکر حداقل یه نفر تونست با دیمن تایم بزنه وگرنه باید خدا خدا میکردی NHRA یه کاغذ دیگه هم صادر کنه که بتونی پشتش سنگر بگیری
مهمتر از اون اثبات همین ۱۷۰ افسانه ایه که ادعای سریعترین شتابو داره اما شتابشم ظاهرا افسانه ایه و واقعی نیست
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳عمو جیم سلام رسوند که راننده ای بوده که با دوج ۱۷۰ تایم ۸.۹۱ زده🤣
Absurd Hero
۶ مرداد ۱۴۰۳اون راننده حرفه ای که سوشیانت حرفش رو میزنه متأسفانه بعد از ثبت شتاب 1.66 و گرفتن سند از nhra فوت کرد و تا به امروز هیچ راننده ای نتونسته به سطحی از حرفه ای بودن برسه که تایمی مشابه مرحوم ثبت کنه
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۳https://www.stellpower.com/news-2023/here-is-the-2023-dodge-challenger-srt-demon-170-8-91-timeslip/
لینکی که برای بعضی ها ناراحت کننده ست😢
QQ
۶ مرداد ۱۴۰۳یه عکس بی کیفیت از سایتی که فکر کنم یه آماتور تو بعد از ظهر گرم تابستونی از سر بیکاری برا خودش ساخته . فکر کنم با چک کردن من ، تازه ویوهاش دو یا سه رقمی شد . خدا میدونه چقد اسکرول کردی و چقد سرچ کردی تا اینو از گوشهی انباری گوگل پیدا کردی و یه وجب خاک روشو تکوندی و فرستادی اینجا برای مثلا اثبات حرفت 😂
همین الان ویدیوی هگرتی جلو چشمته و توضیحاتش رو میبینی . یعنی ۱۴ بار مسابقه اونم در پیست درگ ، اندازه این عکس بی کیفیت اعتبار نداره ؟
در خانه اگر کس است ، یک حرف بس است …
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳یه عینک بزنی کل مشکلت حل میشه
مهران
۶ مرداد ۱۴۰۳فیلم کو؟!!!!
یه فیلم مستند یه کلیپ مستند
در واقعیت این تیکه کاغذ فاقد ارزشه،مگه اینکه تو مریخ زندگی کنی…
رو کاغذ خیلی اتفاقا میفته.تو همه شرکتهای بزرگ و معتبرم خیلی نوشته ها و کاغذا نوشته و تایپ میشه.
اما عمل…
فن هیچ شرکت خودرویی نیستم.اما یکی از بیرون بیطرف بیاد تو سایت واقعا میبینه دوستداران امریکن کارز خییییلی تو داستان و قصه هان.تو سرزمین عجایب اصلا
ولی سوشیانت کلا تو کارایی که پیگیری و وقت میخواد خیلی میتونی پیشرفت کنی
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳من به درجه ای از پیشرفت رسیدم تحقیق میکنم نه مثل چند نفر که هر کسی بشینه پشت فرمون رو راننده حرفه ای قبول میکنن
راستگو
۵ مرداد ۱۴۰۳ماشالا ادعا
ماشالا گنده گو..ی
ماشالا خالی بندی
فیلم قبول ندارین عکس قبول ندارین
در واقع چاره ای ندارین
تا بوی ادعای پوچ این فاجعه تبلیغاتی میاد میگین نه نهnhra نوشته😂😂
خو مردک فیلم بیار الان nhraبنویسه سوشیانت صفرتاصد 1ثانیه داره بدون هیچ مدرکی قبوله؟😂
اسفالت پیست مال ماشینایی هس ک مال پیستن این ماشینا تردد جاده ای دارن ینی باید تو اسفالت مثلا فرودگاه خودشون و نشون بدن
دوج واسه زدن تایم کم کم 1 .9(1.6دروغ محضه)نیاز داره به :
سوخت
لاستیک
تنظیم ecu
تنظیم زاویه و ارتفاع
مهم تر از همه راننده ای ک از بچگیش پشت دوج باشه
و کم کم بیشتر از دو ساعت وقت
حالا تو خودتو بزن به نفهمیدن این چیزی رو عوض نمیکنه
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳تو اون لینکی که فرستادم و عکس برگه هست نوشته راننده دوج که اسمش جیم ویلدر هست به طور رسمی شتاب ۸.۹۱ رو ثبت کرده از این به بعد علاوه بر عمو مایک منتظر عمو جیم هم باشید👌😂
مازیار
۶ مرداد ۱۴۰۳هااا پس اسم انگلیسی خرزوخان جیم ویلدر هست
عکسش رو هم که دوبرره کشیده
حله آقا
AMIN (M.A.S)
۶ مرداد ۱۴۰۳جیم ویلدر یکی از مهندسای بخش SRT هست تو فرایند توسعه ماشین هم فک کنم نقش داشت
که پشت دیمن ۱۷۰ سه بار تایم تو محدوده ۸ زده با دیمن ۲۰۱۸ تایم ۹.۶۶ ثبت کرده بود (درست نوشتم ۹.۶۶)
حتی یه زحمت نمیدید یه نگاه بندازید
اینجا کامنت میدید که جیم ویلدرم خرزو خانه؟!
مازیار
۶ مرداد ۱۴۰۳😂😂 به دل نگیر امین جان
برای مخاطب خاص بود
هوا گرمه و تفنن لازم
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳مطمئنم همون خرزوخان از بعضی ها اعداد و ارقام رو بهتر درک میکنه
راستگو
۶ مرداد ۱۴۰۳برو سوشیانت برو
توام صفرتاصدت یه ثانیه س
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳صفرتاصد آلمانی فن ها در گول زدن خودشون به یک هزارم ثانیه هم نمیرسه
JDM سابق
۵ مرداد ۱۴۰۳اینا برا خودتون
یه ZR1 به من بدید برم
فیات مولتیپلا
۶ مرداد ۱۴۰۳یه c4 بگیری عشق
علی
۶ مرداد ۱۴۰۳من هم یه R8 مدل ۲۰۰۹ یا ۲۰۱۰ پوکیده رنگ هم نمیخواد همون سفید ساده باشه نامرد روزگارم اگه قبولش نکردم 😉😎😅😅😅😅
BMW
۵ مرداد ۱۴۰۳هر چی نتیجه باشه فقط شیطان 👍🔥
سوشیانت
۵ مرداد ۱۴۰۳چرا یه سری از کامنن ها دیر تایید میشه
Dark Knight
۶ مرداد ۱۴۰۳آقا من واقعا نمیدونم چرا فن های داج دوست ندارن قبول کنن که اعداد کمپانی برای این ماشین همه دروغ هستن ! این اگه واقعا میتونست ۸/۹ تایم ۴۰۰ متر بزنه باید تا الان حداقل یک نفر یعنی فقط یکی از خریدار ها میتونست تو دنیا واقعی همچین تایمی بزنه ، nhra معلوم نیست چطوری تست کرده ( و آیا اصلا تو واقعیت تست کرده ! ) چون دیگه این hagerty بهترین راننده ها و شرایط رو برای درگ و تایم های استاندارد داره اما ۱/۶۶ ثانیه کجاست ؟ ۸/۹ کجاست ؟؟ روی آسفالت معمولی از m3 هم کند تره 😂
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳عمو جیم سلام رسوند و عکس برگه درگ رو هم منتشر کرد ماشینی که کلا تنها لاستیکی که به صورت فابریک داره مخصوص درگه انتظار داری خوب عمل کنه تو آسفالت؟!؟! m3 که هیچ کل محصولات آلمانی ها رو بیاری تو پیست درگ تو آینه دوج هم دیده نمیشن
Venom
۶ مرداد ۱۴۰۳واسه کیا دارین توضیح میدید.
خواب رو میشه بیدار خواب زده رو نه.
دنیا هم نشسته که شما هیترای ماشین های آمریکایی و ماسل کار و داج ، حقیقت رو باور کنید یا نکنید.
اصلاً براشون مهم نیست.
چیزی که هست ، هست چه باور کنید چه باور نکنید.
قشنگ از لایک ها و دیسلایک ها مشخصه که یک یا چند تا مریض چند تا اکانت فیک باز کردن نظرات خودشون رو لایک میکنن و نظرات دیگران رو دیسلایک.
شما رو چه به نظر دادن واسه داج برید خودرو های تولیدی ایرانسایکو تون رو سوار شید و با موتور ملی تون پز بدین که موتور پیکان جلوی اون سلطانه…
در حد خودت نظر بده فیوزت نپره…
آمریکا تو همه چیز ابر قدرته و هست.
چه باور کنید چه نکنید ، چیزی که هست ، هست.
کل دنیا به یورشم نیست که باور کنید یا نکنید…
هر چی هم بگی هزار برابر به خودت…
تا ابد حق…
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳تا الان چهار تا مدرک مهم وجود داره:
1-تایید سازمان nhra
2- منتشر شدن عکس برگه درگ
3- مشخص شدن اسم راننده ای که با دیمون ۱۷۰ تایم ۸.۹۱ زده
4- اعتراف موتور ترند به اینکه برای تایم خوب زدن با دیمون نیاز به راننده حرفه ای هست
حالا هی بیاید اکانت فیک بزنید ولی هیچ جوره نمیتونید این دلایل رو زیر سوال ببرید
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳خواب رو میشه بیدار خواب زده رو نه.
بعد این همه کامنت هیت این جمله واقعا قشنگ بود👌👏
یوسفی
۶ مرداد ۱۴۰۳انتخابم دوج هستش حالا زیر 100رفته باشه صدای موتور ارزش همه برقی ها را داره دوج❤️❤️
Ali-SV
۶ مرداد ۱۴۰۳چلنجر = خودروی مسیر مستقیم
شما بگو مسیر مستقیم و زیر ۸ بزنه و شتابشم زیر ۱.۵ باشه چه فایده؟
رکورد تو پیست های پر پیچ و خم داره ؟ البته که نه
Taha Ayoobi
۶ مرداد ۱۴۰۳🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳ماسل کار میدونی چیه؟! یا فقط قصد داشتی فضای سایت رو بهم بریزی؟!
ابوالفضل
۶ مرداد ۱۴۰۳انتخابم شیطان 😈
نتیجه درگ با یه دو دف برقی اصلا برام مهم نیست
علی
۶ مرداد ۱۴۰۳بابا بیایید با من، یه چندتا جنگده بازنشسته هستن ولی امکان پرواز کردن رو دارن اما بدون هیچ تسلیحات از ۱۲ هزار دلار تا ۷۵ هزار دلار. همیشه به بالا نگاه کنید و اوج بگیرید نه به کف آسفالت و دوج بگیرید🙁
مهدی
۶ مرداد ۱۴۰۳کی به کیه. منم ۴۰۰ متر رو توی ۸ ثانیه میدوم
سوشیانت
۶ مرداد ۱۴۰۳ای وای نکن اینکارو مصرف سوختت میره بالا
علی
۷ مرداد ۱۴۰۳هیچ کس نمی تونه توانایی های دوج دیمن رو تخریب کنه و هیچ کس هم نمی تونه با تعصب و تعریف به عرش برسونه ماشین توی پیست توانایی های خودشو ثابت کرد. عالی بود. درسته عملکردش مثل تبلیغاتش نبود ولی همیشه یکی از بهترین های آمریکا خواهد ماند
اما لوسید ماشین خوبی هست ولی چون با دوتا موتور جارو برقی اومده. فقط بره بدرک بدرک بجهنم واصلش کنید
سوشیانت
۷ مرداد ۱۴۰۳کدوم تبلیغات عکس برگه تایم درگ اومده!!!
ایلیا
۸ مرداد ۱۴۰۳من تو آبادان زندگی می کنم یه شهر بندری چلنجر 2010 ماشینمه زیاد باش نمیام ولی تو همه چی بهترین شتاب نرمی یه بار زمان سنج زمان گرفتم 0 تا 100 تو 4.09 ثانیه رفت تازه مال 2010 و کارکردش بالاست پس چرت پرت نگین ژاپنی فنا برید پیش پریوس کوچولو