آیا نیازمند اثبات این موضوع هستید که دوج اسب بخار را دوست دارد؟ خب شاید شبکه نمایندگیهای جدید دوج پاور بروکرز به تائید تعهد این خودروساز به قدرت بالا و پرفورمنس کمک کند. این نمایندگیها کیتهای پرفورمنس با گارانتی کارخانه را برای چارجر و چلنجر ارائه میکنند. کیتهای یاد شده را تکنسینهای متخصص پاور بروکرز نصب خواهند کرد. این شبکه نمایندگی از حمایت دوج برخوردار است و فرصت خوبی برای ارتقای خودروی افرادی است که درباره صنعت تیونینگ خارج از کارخانه نگرانیهایی دارند.
پاور بروکرز دوج کار خود را در ۱۰۰ نمایندگی و در ۳۴ ایالت مختلف شروع خواهند کرد. با پیشبرد اهداف و گذشت زمان، ارتقای محصولات دوج راحتتر از هر زمان دیگری خواهد بود. تیم کانیسکیس مدیرعامل برند دوج گفته است:
امروز دستاورد مهمی برای برند ما کسب شده است که آن راهاندازی شبکه نمایندگیهای پاور بروکرز است. ما آماده دریافت سفارشهای مشتریان و ارتقای محصولات آنها با پشتیبانی رسمی کارخانه هستیم
دوج میگوید این نمایندگیها آمادهاند تمامی نیازهای مشتریان را پوشش دهند. مدیر دوج میافزاید:
قطعات موجود در نمایندگیهای پاور بروکرز بیش از ۲۰۰ بخش را پوشش میدهند که شامل ۱۴ کیت پرفورمنس برای دوج چلنجر، ۱۳ کیت آماده مسابقه و ۴ پکیج گرافیکی بدنه است. به این لیست باید کیتهای تیون افزایش قدرت برای چلنجر SRT هلکت ردای و هلکت را نیز افزود
تمامی این قطعات از گارانتی خود دوج برخوردار هستند و خریدار یک روش با ریسک پایین را برای ارتقای خودروی خود انتخاب میکند. زمانی که بحث دوج چلنجر و چارجر باشد، ارتباط بین این برند و مشتریان منجر به خلق فرصتهای جدیدی خواهد شد. این برنامه جدید نشان دیگری از تبحر دوج در شناخت نیازهای مشتریان و ارتباط گسترده با آنهاست.
زیزیگولو
۲۲ اسفند ۱۴۰۰هدف از تیونینگ ماشین انجام یه سری تغییرا واسه گرفتن راندمان بهتر از موتورو گیربکس ماشین هستش و همینطور تغیر ظاهرو بدنه ماشین …… ولی بیشتر کمپانیای خودروسازی از ترس کاهش عمر مفید موتورو گیربکس ماشین زیاد تمایلی به انجام این کار ندارن و حتی ممکنه اگر متوجه بشن یه مشتری همچین کاری کرده اون ماشین کلاً از گارانتی و خدمات بعد از فروش ساقط بشه
Behnam1012
۲۲ اسفند ۱۴۰۰اینو میگن مشتری مداری بعد از فروش هم به فکر مشتری هستن و خدمات ارایه میدن
اینطوری یک برند دوست داشتنی میشه و مشتری وفادار میمونه
Jdm باز
۲۲ اسفند ۱۴۰۰میزان توجه به مشتری رو ببین
viper2
۲۲ اسفند ۱۴۰۰اول که ممنون بابت این مطلب
دوم . یاد اوری میکنم که ۲۹ مارس march کیت دایرکت کانکشن دوج چلنجر وارد بازار میشه و با نصب این کیت قدرت دوج چلنجر به ۸۸۵ اسب بخار میرسه و این یعنی شتاب کمتر از ۲.۳ ثانیه . دوج چلنجر دیمن با ۸۴۰ اسب بخار شتاب ۲.۳ داشت حالا فرض کنید این ماشین چقدر شتاب داشته باشه . فقط ۱۶ روز دیگه . منتظر درگ های چلنجر دایرکت کانکشن با مدعیان درگ هستیم .
این تیونینگ جدید هم که دیگه واقعا حرف نداره و موتور همی هم که خوراکش تیونه . بینظیره . واقعا به نظر من یه عشق سرعت و درگ و شتاب هیچ وقت نباید به فابریک راضی بشه و باید ماشین رو با دستای خودش تقویت کنه تا طعم لذتش رو بچشه . ولی خب بعضیا عشق سرعت هستن ولی یا وقتش رو ندارن یا بلد نیستن که خوب میرن ماشین رو به تیونر های معتبر میدن تا تیونینگ کنه . بازم در رابطه با دوج چارجر و چلنجر تیونینگ شده پارو بروکرز . واقعا این ماشین های تیونینگ شده توسط این شرکت هم یه چیزی حدود دایرکت کانکشن هست و میتونه خیلی خیلی ادعا داشته باشه تو درگ .
amirhosein23
۲۴ اسفند ۱۴۰۰دوج واقعا بینظیر بوده و هست و خواهد بود