دوج وایپر را میتوان نماینده خودرویی آمریکا دانست اما چگونه میتوانید آن را آمریکاییتر کنید؟ میتوانید نگاهی به این وایپر بیندازید که از کیت بدنه ارتشی استفاده میکند. فرایند تبدیل این خودرو به وایپر ارتش آمریکا با رنگ بدنه مشکی مات شروع میشود که ظاهر آن را جذابتر میکند. قدم بعدی اضافه کردن ورودیهای هوای جدید و آینههای گرد افترمارکتی خواهد بود. بالاتر از همه اینها نوشتهها و برچسبهای روی بدنه است که یکی از جالبترین آنها عبارت “وایپر ارتش آمریکا، فقط برای استفاده رسمی” خواهد بود.
خودروی موردبحث همچنین از کیت بدنه ارتشی پهنپیکر سود میبرد که چهار لاستیک عقب را در خود جای میدهد. بله درست خواندید! مالک خودرو دو جفت لاستیک را در عقب این وایپر بکار برده است و برای دیوانگی بیشتر خروجیهای اگزوز طویلتر شدهاند تا وایپر را ترسناکتر هم بکنند. با وجود دیوانگی محضی که در تولید این وایپر وجود داشته، به راحتی میتوان از رینگهای بسیار بزرگ ۲۲ یا ۲۳ اینچی عبور کرد. در لبه رینگها نیز نوشته سفیدرنگ با فونت ارتش دیده میشود. دیگر ویژگیهای دوج وایپر ارتش آمریکا شامل دیفیوزر عقب، چراغ نورافکن روی گلگیر عقب سمت راننده و چراغهای نارنجیرنگی خواهد بود که این آخری را معمولاً در کامیونها و وانتهایی با عرض زیاد میبینیم. خاص بودن این وایپر به کابین نیز سرایت کرده و دستهدنده عجیب و غربیلک فرمان مسابقهای با طرح سفید و مشکی نیز جزو موارد قابلذکر خواهند بود.
وایپر همواره به خاطر پتانسیلهای بالای تیونینگ و پرفورمنس خود تحسین شده و خداحافظی آن با خط تولید باعث ناراحتی طرفداران زیادی شد. با الکتریکی شدن صنعت خودرو در آینده نزدیک بیش از پیش دلتنگ این خودرو خواهیم شد اما وجود چنین پروژههای تیونینگ که هر از گاهی در فضای مجازی جلبتوجه میکنند مایه دلگرمی ماست. نظر شما درباره دوج وایپر موردبحث چیست؟ آیا آن را دوست دارید؟
AMIN
۲۲ آبان ۱۴۰۱این فقط یک تیونینگ بالای 2500 اسب میخواد که با این چرخای عقبش بره تو پیست درگ همه رو پاره کنه 🤗
MILADZM
۲۲ آبان ۱۴۰۱حیف از این اسطوره تکرار نشدنی که بخاطر بی کفایتی یه عده از خط تولید رفت بیرون
نسل جدیدش رو اگه با یک پلتفرم جدید و سبک تر توسعه میدادن قطعا پتانسیل این رو داشت که الان رکورد رینگ رو بشکنه
سلطان بی چون و چرای ۱۴ تا پیست مشهور دنیا
ali(chevynova)
۲۲ آبان ۱۴۰۱اتفاقا از رده خارج کردن وایپر اشتباه نبود
وایپر مشخصاتی داشت که اگه میخواست با مدرنیت الان میکس بشه اون کاراکترش نابود میشد
وایپر در اوج از رده خارج شد
MILADZM
۲۲ آبان ۱۴۰۱اره خب از یه جهت کاملا درست میگی
شخصیت و کارکتر وایپر با اون وی 10 گره خورده بود و امکان تولید یه سوپرکار با اون انجین طبق قوانین آلایندگی و محیط زیست الان وجود نداره .
الان خیلی ارزشمند شده و اگه خیلیییی خوش شانس باشی میتونی نمونه صفر ACR زیر 300K پیدا کنی
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۲ آبان ۱۴۰۱این چیه انگار از فیلم های اخر و زمانی اومده
ali(chevynova)
۲۲ آبان ۱۴۰۱یادش بخیر این اتاق وایپر
از 1992 تا 2002 ظاهرش اینطوری بود
یادمه یه سریال تلوزیون میذاشت یه پلیس بود وایپر داشت وقتی میخواست بره ماموریت میگفت (وایپر3.2.1 حرکت) و بعدش وایپره تغییر شکل میداد
Royal Driver UK 70
۲۲ آبان ۱۴۰۱علی خداوکیلی قبول داری جذابترین و معرکه ترین نسل وایپر مدل ۲۰۰۶ بود؟ همون SRT10 Coupe رو میگم، خیلی دوستش دارم بی حد و اندازه
ali(chevynova)
۲۲ آبان ۱۴۰۱راستش از نظر من وایپر در همه مدلهاش جذاب بود بخصوصacr
سال 88 یدونش رو آورده بودن تهران سمت نمایشگاه کیانفر در خیابون شریعتی خیلی خوف بود از نزدیک
موتور و گیربکسش هم من از نزدیک دیدم خیلی گردن کلفته از نزدیک ببینی
❤BMW❤
۲۲ آبان ۱۴۰۱خوفناکه
Amir
۲۲ آبان ۱۴۰۱واقعا حیف شد این ماشین
نبودش واقعا حس میشه
Payfast
۲۲ آبان ۱۴۰۱مثله سوپرا پرمیوم تو کار اکس شده
ALI
۲۲ آبان ۱۴۰۱خدای پیست و خط مستقیم
A.A.S
۲۲ آبان ۱۴۰۱اینو من عکسش رو سال پیش دیدم
عالیه
این همونه یا دوباره تولید کردن؟!
دیمن
۲۲ آبان ۱۴۰۱عجب هیولایی شده، لامصب، بینظیره
مهردادکمال
۲۲ آبان ۱۴۰۱درسته الان تکنولوژی اتوموبیل فوق العاده پیشرفت کرده و با سرعت نور پیش میره اما دهه اول قرن ۲۱ عصری بود که انجین های بسیار حجیم و خوفی وجود داشتن که دیوانگان دنیای اتوموبیل رو اغنا میکرد حالا تو اون دوره که حتی فولکس تو توارگ و فیتون انجین ۱۲سیلندر استفاده میکرد یا ائودی تو سدان متوسطش ۱۰سیلندر بکار میبرد، رکورد بزرگترین انجین در دست وایپر بود! ببینین وایپر دیگه آخرش بوده! وقتی عکسای وایپر رو با اون کاپوتش که اندازه یک قایق بود نگاه میکنیم بدجور دلمون تنگش میشه.
سلطان دیمن👑
۱۷ دی ۱۴۰۱ایکاش بتونیم اینها روزی تو خیابون هامون ببینیم💔😐