مرحلهٔ نیمهنهایی، گروه بیستم، شاسیبلندهای فول سایز، دوئل آخر
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ نیمهنهایی
نتایج دوئل قبلی بین جیپ واگنییر و نیسان آرمادا
مجموع آراء: ۱۵۱۶
آراء جیپ: ۹۶۵
آراء نیسان: ۵۵۱
پیروز دوئل: جیپ واگنییر با کسب ۶۳ درصد از کل آراء
تویوتا سکویا
تاریخ معرفی: ژانویه ۲۰۲۲
پلتفرم: TNGA-F تویوتا
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۸,۰۷۰ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴۷۷ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: ظاهر جدید زیبا و مدرن، پیشرانه هیبریدی قدرتمند و نسبتاً کممصرف، کابین ساکت
نقاط منفی: فضای سر محدود در صندلیهای عقب، فقدان پویایی و چابکی رانندگی، صندلیهای ردیف سوم بهخوبی در کف صندوق جمع نمیشوند
چکیده: نسل جدید تویوتا سکویا آن را به رقبای فول سایز خود نزدیکتر کرده است ولی بهتر بود تویوتا توجه بیشتری به کارایی داخلی و شخصیت رانندگی آن میکرد
دوج دورانگو
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۰
پلتفرم: W166 دایملر-کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۶۵,۹۳۵ دستگاه
فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲۰,۴۳۹ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: ظاهر جذاب و مردانه، پیشرانههای V8 قدرتمند که شتاب فوقالعادهای را فراهم میکنند، هندلینگ اسپرت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مناسب
نقاط منفی: مصرف سوخت بالا، پلتفرم سالخورده، فقدان سیستمهای کمکراننده بهصورت استاندارد، صندلیهای ردیف سوم تنگ، فضای بار محدود هنگام باز بودن صندلیهای ردیف سوم
چکیده: دوج در دورانگو فرمول ماسل کارهای خود را روی یک شاسیبلند خانوادگی سه ردیفه اعمال کرده و نتیجهای قانعکننده گرفته است
مقایسهٔ مشخصات فنی
دوج دورانگو SRT | تویوتا سکویا | |
پیشرانه | ۶.۴ لیتری V8 | ۳.۵ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | توئین توربو هیبریدی |
قدرت | ۴۷۵ اسب بخار | ۴۳۷ اسب بخار |
گشتاور | ۶۳۷ نیوتن متر | ۷۹۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۱۰ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۳ ثانیه | ۵.۷ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۰ ثانیه | ۱۴.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۶۰ کیلومتر/ساعت | ۱۸۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۹۳ لیتر | ۸۵ لیتر |
وزن | ۲۴۸۵ کیلوگرم | ۲۶۷۵ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۳۹۵۰ کیلوگرم | ۴۳۰۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۱۰۰ میلیمتر | ۵,۲۸۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۴۳ میلیمتر | ۳,۰۹۹ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ لیتر | ۶۲۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۶ نفر | ۷ یا ۸ نفر |
قیمت | ۷۱,۸۹۰ دلار | ۶۲,۸۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Reza Waffen SS
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تویوتا سکویا انتخابم
࿗
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دلیل فروش کم سکویا همین تامین ریر تراشه هست؟
چون شنیدم توی این بحران تویوتا برای تامین ماشین های هیبریدیش خیلی کند عمل میکنه
reza-srt
۲۳ شهریور ۱۴۰۱با تمام احترامی که برای دوج_کرایسلر قائلم،انتخوابم تویوتا هست،طراحی نه چندان دلچسب،پلتفرم قدیمی و گشتاور پایین تر با توجه به کارایی منو مجبور به این انتخواب کرد.
Si
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دورانگو یه چیز دیگس باید با dbx و پوروسانگوئه مقایسه بشه از نظر لوکس بودن نه بلکه عملکرد و اون صداش
reza-srt
۲۳ شهریور ۱۴۰۱فکر نکنم دوج دورانگو جایی بین ماشین های که در عین لوکس بودن پر قدرت هم باشن داشته باشه،مثل بنتایگا،dbx،اوروس و در نهایت پوروسانگوئه
Si
۲۳ شهریور ۱۴۰۱فکر کنم افرادی که دیس دادن جمله رو نخوندن چون گفتم از نظر فنی وگرنه درسته لوکس نیست
reza-srt
۲۳ شهریور ۱۴۰۱از لحاظ سیستم تعلیق و انتقال قدرت و نیروگاه هم بخوای در نظر بگیری باز پیش اونها عددی نیست،مگر فقط بخوای یه سری اعداد در نظر بگیری،برای اثبات حرفم برو سیستم تعلیق و انتقال قدرت پوروسانگوئه رو بخون مقاله هاشو که چقدر تفاوت داره و پیشرفته تر هست،متوجه میشی حتی از لحاظ فنی هم قابل رقابت با اونا نیست،
miladzm
۲۳ شهریور ۱۴۰۱جایی که آمریکایی ها و آلمانی ها حضور داشته باشند ؛ هیچ دلیلی برای انتخاب آسیایی ها ( حالاه چه ژاپنی چه کره ای ) وجود ندارد !
چرا که تمام تکنولوژی های فعلی صنعت خودرو به نوعی مدیون این دو تا کشوره !
ژاپن و حالا تویوتا که تازه مثلا گنده شون هست ؛ وجود خودشون رو مدیون جیپ و آمریکا هستن !
اگه جیپ نبود اون تویوتا الان داشت لوازم چرخ خیاط و دوزندگی بافندگی تولید میکرد !
البته نه اینکه تویوتا بد باشه ها ؛ نه ؛ اما خب قطعا هیچوقت در مقابل آمریکایی ها و آلمانی ها حرفی برا گفتن نداشته ؛ نداره و نخواهد داشت !
این حرفم را بازار های آزاد مثل بازار آمریکا و آمار فروش دل انگیز محصولات تویوتا مثل لندکروز و … توی اینجور بازار ها ثابت میکنه !
شما فقط نگاه به میزان فروش این ۲ تا ماشین بندازید !
به خوبی نمایانگر اینه که تویوتا در مقابل آمریکایی ها هیچ حرفی برا گفتن نداره !
۸هزار تا !😂🤦
۴۷۷ تا !
اووف بر تو ای تویوتا !
قشنگ تبدیل شده به یه ماشین تولید محدود !
تویوتا راحت میتونه اسامی خریدارانش رو توی یه برگه چاپ کنه بده بیرون !😂🤦
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱می دونستی اندازه یه کوه نمک ، نمک تولید می کنی
datsun
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تولید کننده سم خالص
علی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱باز دوباره یه آلمان فن به ژاپنی ها بد و بیراه گفت البته پشت نام آمریکا ،،، اگه به قدمت هست که پژو فرانسه از تمام آلمانی ها بجز بنز قدیمی تره ، پس بهتره؟!!!! چرا با نظرات بچه گانه تون سایت را به … میکشید ،
datsun
۲۳ شهریور ۱۴۰۱قدمت تویوتا بیشتر از جیپه این میگه اگه جیپ نبود تویوتا هم نبود 🙂🙂
miladzm
۲۳ شهریور ۱۴۰۱خود طویوطا توی کد گذاری شاسی تمامی محصولات آفرودی ش اعم از لندکروز ها و پرادو ها و fj ها و … از حرف j در کنار حرف f استفاده میکنه ؛ که این برمیگرده به قرارد دهه ۵۰ میلادی و اینکه آقا ما نسل اول لندکروز رو با قرض گرفتن پلتفرم جیپ ( jeep ) تولید کردیم !
بعد این اومده میگه قدمتش بیشتره !😂🤦
آره قدمتش بیشتره ؛ اما به گمانم توی تولید چرخ خیاطی و صنایع ریسندگی بافندگی تجربه بیشتری داشته باشه !😂🤦
من فقط میخوام بدونم اگه جیپ اون پلتفرم رو به طویوطا نمیداد ؛ الان طویوطا داشت چی تولید میکرد !
ببیین
بالا بری پایین بیای
طویوطا یه برند فوق معمولی و اقتصادی هست که در حد و اندازه خودش خوبه ؛ ولی هرگز نیمتونه جا پای بزرگان این صنعت که آلمانیها و آمریکایی ها هستن بزارع و باهاشون کل کل کنه !
سند این حرفم هم فروش فاجعه بار محصولات طویوطا توی بازار آزاد و رقابتی مثل آمریکا هست که میبینی !
انقد فروش لندکروز توی آمریکا فاجعه بود که دیگه نسل جدید وارد نشد !
چون کلی گزینه های جایگزین آمریکایی و آلمانی براش هست که تمام تکنولوژی از خودشونه و از همه لحاظ از آسیایی ها بهتر و کامل ترن .
اما خب آره توی حد خودش بد نیست ؛ ژاپن هر چیزی که داره زیر سایه آمریکا داره ؛ پس برا کشوری که باعث شده همین چسمثقال رو هم بتونی تولید کنی و زیر سایه اون ۲_۳ پله ترقی کردی شاخ نشو !
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱چی میزنی برو تاریخچه لندکروز رو بخون بعد نظر بده اولین نسخه لندکروز بر اساس پلتفرم جیپ بود و سر همین هم اول نسخه های کد J دارن تا الان مثل J300 J200 یکم کمتر گوهر افشانی کن
datsun
۲۳ شهریور ۱۴۰۱هیچی نمیزنم داداش این بنده خدا میگه اگه جیپ نبود تویوتا هم نبود منم گفتم تویوتا قدیمی تره اگه غیر از اینه حق با توست سال تاسیس تویوتا ۱۹۳۷ سال تاسیس جیپ ۱۹۴۱
Porsche
۲۳ شهریور ۱۴۰۱miladzm
خوب کاری میکنی
امین
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تموم شد ! خععععلی تاثیر گذار بود
نصف ماشینای دنیا صدقه سر همین ژاپنی ها شدن ماشین همین ژاپنی ها تکنولوژی شون رو فروختن که خیلی ها مثل شما الان یجوری صحبت میکنن راجب آمریکا و آلمان انگار همین الان توی ایالات متحده تویه بار نشستی داری آبجوتو میخوری و اینجوری با تعصب کامنت میزاری بیا پایین سرمون درد گرفت
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱datsun من راجب شاسی بلند های تویوتا گفتم نه کل خودرو سازی تویوتا بعد اقای امین تو یجوری صحبت میکنی که انگار همه خودرو سازی ها اشغال هست تویوتا سربلند ودر ضمن سهام دار این شرکت هستی بذلر یک چیزی رو یاد اوری کنم تویوتا تو خواب به تکنولوژی المان ها برسه تو خواب به سوپر اسپرت سازی ایتالیا برسه تو خواب به افرودر های امریکایی برسه تو خواب به لاکچری انگلیس تویوتا فقط یک شرکت خودرو اقتصادی بیش نیست که تو نوبه خودش از کره ای و چینی بهتره بعد چه تکنولوژی ارزه کرده به دنیا خودرو سازی برای من مثال بزن و بگم من خودم عاشق این برند هستم ولی دیگه دارین جوری حرف میزنین که ادم خندش میگیره بعد تویوتا فقط تو استهلاک خوبه نه همچی بعد کره ای ها هم اینقدر هم بد نیستن و کره و چین فقط ماشینه همین فقط ماشین بدبخت نیومده بنز بسازه که اینقدر ایراد میگیرید خودم الان تیگو 7 پرو دارم دسته انتظارات من رو براورده نکرد اما ماشین کم ازاری هست و خودم قبلن بی ام دبلیو سری 5 داشتم و از استهلاک رو خبر دارم اما اونقدر هم ترسناک نیست که میگید
امین
۲۳ شهریور ۱۴۰۱سخت نگیر jtc فقط آلمانی و انگلیسی و ایتالیایی جان
از همین اسم پروفت مشخصه بقیشو بیخیال فشاری نشو
من نگفتم تویوتا فقط گفتم ژاپنی ها اولا دوم اسم برند خاصی رو نیاوردم که بهت برمیخوره هیچجای حرفمم نگفتم تویوتا بهترینه
بله در نوع خودش به عنوان یه خودرو اقتصادی عالیه ولی بعضی از این فن منا
خیلی عجیب برخورد میکنند دیگه انگار پدرکشتگی دارن با ژاپنی ها یجوری میگن آمریکایی آلمانی که انگار ده ساله دارن فورد و شورلت سوار میشن
آلمانی و آمریکایی بهترینن و فلانن و اصلا قبل اینکه ماشین باشه اینا بودن و بگیر برو تا آخر
اصلا شما خوبین فقط شما (:
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۴ شهریور ۱۴۰۱امین جان قبول دارم که خیلی ها بد حرف میزنن بعد من کلا راجب ژاپنی بازهای بی منتق گفت صد در صد ختاب من شما نبود
Amin
۲۳ شهریور ۱۴۰۱روزمو ساختی 🤣🤣🤣
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱در جواب به miladzm : ” جایی که آمریکایی ها و آلمانی ها حضور داشته باشند ؛ هیچ دلیلی برای انتخاب آسیایی ها ( حالاه چه ژاپنی چه کره ای ) وجود ندارد ! ” چرا دلیل داره … قیمت بالا ( بی دلیل ) و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی ها و استهلاک وحشتناک و حساسیت زیاد و شرایط سخت نگهداری آلمانی ها … می طلبه و عقل هم حکم می کنه که در هر سگمنتی که ژاپنی ها نماینده دارن ، بری و بهترین شون رو انتخاب کنی و بخری … کل آمریکا جونت با 246 سال سابقه اش نمی تونه به رمز و راز متالورژی موتورهای تویوتا و نیسان برسه … حقیقت رو باید قبول کرد … در ضمن هر وقت خیلی احساساتی شدی ، ببین امروز جیپ کجاست و تویوتا کجاست … یکی نگاش به دستای جان الکانه که یک پاپاسی توو کاسش بندازه … یکی هم برای بزرگترین خودروساز دنیا موندن هرسال داره با 5 تا غول می جنگه …
miladzm
۲۳ شهریور ۱۴۰۱mc20
بیا پایین سرمون درد گرفت بابا !
ژاپن هر چی داره صدقه سر آمریکاست !
داره با غول ها میجنگه ؟
نخندون بابا ما رو !
از فروش ۴۰۰ دستگاهیش معلومه چجوری میخاد با غول ها بجنگه !
البته خب اگه منظورت از غول مااازراتی باشه که هر چقد بزک دوزک میکنه بازم شب ها با آرزوی مشتری داشتن و فروش میخوابه حرفی نیست !😂🤦
MC20
۲۴ شهریور ۱۴۰۱miladzm …. تو رفتی بالا …. تو باید بیای پایین … سر ما درد گرفته … دست پیش می گیری ؟؟؟ چرا مثل موجودات تک سلولی قدرت پردازش نداری و هی یک حرف رو تکرار میکنی …راستی نگفتی الان جیپ در مقابل تویوتا جایگاهش کجاست !!!!!!!! در توهمات تو ژاپن هرچی داره صدقه سر آمریکاست … در واقعیت خود آمریکا جونت رو انگلیسی ها ( و فرانسوی ها ) بنا کردند و اروپاییهای مهاجر ( در طول این کمتر از 300 سال ) با دانش و ثروتشون اون رو ساختند … در نتیجه آمریکا جونت هرچی داره صدقه سر اروپاییهاست … از زبان و فرهنگ و ادبیاتش بگیر که مال انگلیسی هاست … برو … تا سینماش که فرانسه و ایتالیا و آلمان و لهستان و … ساختنش … قبل اونها هم هرچی بود مال بومی ها و سرخپوست هاست … صنعتش هم که ملغمه ای از صنعت انگلیسی و دانش یهودی های اروپاییه … قدرت نظامی اش که روی دوش دانشمندان چند ملیتی هست و ناسا رو هم “ورنر فون براون ” نابغه اسیر آلمانی بعد ج دوم براشون ساخته …. ساختمان سازای قدرشون هم همه ” ی هودی ” های نابغه { ماسون ها } بودن … دیگه از آمریکا جون چی موند ؟؟؟؟ دیگه از کجاش برات بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۴ شهریور ۱۴۰۱سلام MC 20 من خودم بی ام دبلیو سری 5 داشتم زیاد هزینه وحشتناکی نداره
MC20
۲۴ شهریور ۱۴۰۱سلام داداش … بنز و بی ام و ، کلا ماشین های بسیار پیچیده ای هستن … کلا آلمانی ها استانداردهای مهندسی خاص خودشون رو دارن (DIN , TÜV , GS , VDE ) که با همه دنیا فرق داره و موقع طراحی و ساخت انگار لقمه رو دور سرشون می گردونن تا به دهان برسه … که علتش هم معلومه و من هم تحسینشون می کنم … روی همین حساب بی ام و ( حتی بنز ) … بعضی از مدلشاس سرطانن … بعضی کم آزارن … و بعضی مدل هاش هم تقریبا شاید بشه گفت تا حدی بی آزارن … به نظرم فقط با یک مدل یا یک سری از ماشین های بنز یا بی ام و … نمی شه یک برند رو قضاوت کرد … البته ایرانی ها کلا به ماشین خیلی نمی رسن و طبیعیه ماشین حساس آلمانی و از اون حساس تر ایتالیایی … در ایران با شرایط آسفالت و کیفیت بنزین و روغن و … و هزینه بالای جنس اوریجینال و فرهنگ خسیس ما ایرانی ها … حتی زود تر از زود خراب بشه … ولی بی ام همه جای دنیا به مستهلک و پردردسر بودن تا حد زیادی شناخته شده هست … نمی گم همه مدل هاش بد هستن که قطعا نیستن ولی ماشالاه مدل های سرطان هم زیاد داره …از M6 بگیر … تا سری 7 : E65 و E66 … یا موتور آشغال N54 که پیراهن ع ثمانه … سری 3 اتاق E90 و E30 … موتور هشت سیلندر سری 50i ( N63) و موتور 10 سیلندر S85 و ….. خلاصه داداش از error های اعصاب خوردکن و بی پایان بی ام و… تا ران آن فلت بودن تایرهاش … همه و همه یا دردسره یا هزینه … خلاصه از یک جایی به بعد دیگه آدم با خودش میگه واقعا ارزششو داره ؟؟؟؟ (بخصوص اینجا که نه تعمرکار خبره هست ونه جنس اوریجینال ) … خیلی ها هم به این نتیجه می رسن که ارزششو نداره … ولی برای عاشقان BMW از اینجا و از این لحظه تازه عشقشون بیشتر هم میشه … وقتی همه بهت میگن میای عروسی ماشینت رو هم بیار … یا وقتی یک 0 تا 100 می زنی ، باز همه چی یادت می ره و لبخند رضایت بخش { غرور=که البته خوب نیست } و این داستانا … تازه بیشتر عاشقش هم می شی … ارادت …
Iman99
۲۶ شهریور ۱۴۰۱حرف زدن در مورد ب ام و سواد میخواد
چون مثلا مثالش رو بزنیم ملاک کسی که از خودرو انتطار یک گاری رو داشته باشه و فقط بخواد از یه نقطه به نقطه دیگه جابجا شه همون گاری هم زیادیشه دیگه ملاک برتری در اون آیا وجود داره که بخواد در مورد هرکدوم بگه که چطور هستن مسلما اصل کار چیزی دیگست که باید طوری دیگه توضیحش داد
چون ما اگر افرادی رو در نظر بگیریم که مثلا ماشین باز هستن متخصص هستن و حرفه ای هستن اینها ب ام و رو تحسین میکنن و به برتری ب ام و اذعان میکنن
دیگه لیست بهترین موتور های سال جهان از اول تا آخر رو دیدید که ب ام و برتر و از همه و بهترین بود
ملاک برتری اینه که در مقایسه با بقیه
آلمان از اروپا و امریکا از همه نظر در همه چیز با فاصله زیاد برتر و بهترین و یکه تاز و اول و سردمدار هستن و کسی به گرد پاشونم نمیرسه و همه چیز هم از خودشونه
حتی در مورد دوام هم بادوام ترین خودرو های جهان که رکورد دار دوام و کارکرد هستن ده تای اول همه از اروپا و امریکا هستن که همون مرسدس بنز معماری آلمانی خودرویی با بیشترین کارکرد در جهان در کنار خودرو های امریکایی مثل شورات و لینکلن هستن که بادوام ترین ماشین ها هستن و موتور ها و انجین ها شون هم با دوام ترین هستن انجین های شورلت بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در جهان فروش رفته بیش از هر انجینی دیگه در جهان ازهمه نظر هم این برتری ها رو داره در دوام و در تیونینگ و تقویت و در آفرود و در پرفورمنس و کلا در همه چیز از همه نظر برتر و بهترین و اول و سردرمدار و یکه تاز هستن این اروپا و امریکا که خدایی همه چیز هم از خودشونه و کسی به گرد پاشونم نمیرسه از اختراع اولین ها بگیرید که تقریبا همه چیز رو از اول خودشون اختراع کردن از برق و ماشین و بگیرید تا الان که دارن میرن مریخ و کره دارن مریخ رو میگیرن و تا پیشرفته ترین همه چیز و کلا سطح بالا و پیشرفته فقط خود اروپا و امریکا هستن و هرچیزی کلا سطح بالا و پیشرفته همه چیز و با فاصله زیاد بهترین و پیشرفته ترین هرچیزی خود اروپا و امریکا هستن اینها هم همه به واسطه فکر برتر و اخلاص و صداقت در کارشون هست و…
JDM lover
۲۳ شهریور ۱۴۰۱من تویوتا سکویا رو انتخاب میکنم
بخاطر گشتاور بیشتر ، مصرف سوخت کمتر ، ظرفیت بکسل بیشتر ، فضای صندوق بیشتر ، کابین زیباتر و بروز تر و قیمت کمتر
Si
۲۳ شهریور ۱۴۰۱بچه ها پوروسانگوئه اومده رو سایت فراری زود برید اونجا عکساش اونجا بینظیره
meysam
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تویوتا بهتره
هرچند دوج واقعا قابل احترامه
تو متن اشتباه تایپی وجود داره نتایج دوئل قبلی بین جیپ و نیسان
ممنون
سپهر
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دورانگو تو این کلاس نیست که رقیب گروه کرایسلر فقط واگنییر ه
Sobhan
۲۳ شهریور ۱۴۰۱چرا انقدر دوج کم رای دادین 🤔🤔خیلی قوی و سریه که
Reza Waffen SS
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ولی پیره
همه چی قدرت و سرعت نیست
TML BN
۲۳ شهریور ۱۴۰۱والا دوج نه قیافه داره نه کابین داره نه پلتفرم درست حسابی من خودم اصلا از سکویا خوشم نمیاد
ولی حداقل پلتفرم و کابین خوبی داره
Sobhan
۲۳ شهریور ۱۴۰۱چرا انقدر دوج کم رای دادین
🤔خیلی قوی و سریه که
احمدرضا
۲۳ شهریور ۱۴۰۱مگه همه چی شتاب و سرعته؟
دورانگو عالی بود اما نه حالا
چون پلتفرم سالخورده داره مصرف سوخت بالا و کابین قدیمی داره
سوشیانت
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دوست عزیز فکر کنم شما معنی ماسل کار رو نمیدونی
Dian
۲۳ شهریور ۱۴۰۱شاسی بلند فول سایز ماسل کار
عجب!
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۳ شهریور ۱۴۰۱اشتباه اومدی
ماسل کار یه جا دیگه بود
سوشیانت
۲۳ شهریور ۱۴۰۱وقتی سرچ کنین muscle car suv عکس دوج دورانگو هلکت میاد حتی تو سایت اصلی دوج هم نوشته شده
R
۲۳ شهریور ۱۴۰۱داشی من هر چی تو گوگل جونم سرچ کنم برام میاره منظور دوستان اینه شاسی بلند که برای خانوادست نباید ماسل کار و پرمصرف باشه دوج قیمه هارو ریخته تو ماستا
Porsche
۲۳ شهریور ۱۴۰۱اینکه نوشته اس یو وی ماسل کار طعنه هست یعنی دوج میخواد بگه ما شاسی بلندمون هم مثل ماسل کار هامون خوبه
وگرنه این اسم وجود خارجی نداره
سوشیانت
۲۳ شهریور ۱۴۰۱خب دوست عزیز این ماشین برای خانواده های پر جمعیت هست که سواری اسپرت و ماسل کار مانند میخوان یه ماشین سه ردیفه که حتما نباید لوکس باشه
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱نتایج دوئل قبلی بین جیپ واگنییر و نیسان آرمادا
مجموع آراء: ۱۵۱۶
آراء تویوتا: ۹۶۵
آراء فورد: ۵۵۱
پیروز دوئل: جیپ واگنییر با کسب ۶۳ درصد از کل آراء !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱عرض سلام و خداقوت و خسته نباشید به عزیزان سایت … می دونم کارتون زیاده و زحمت می کشید و شاید گاهی وقت ها بعضی چیزها از جلوی چشم دربره و اشتباه سهوی هم پیش بیاد … کاملا طبیعیه و هیچ گلایه و طلبی نیست … کامنت قبلی صرفا جهت یادآوری بود … همیشه بهترین بودن ، سخت ترین کاردنیاست … قدردان زحمات شما عزیزان هستیم … پاینده باشید …
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱MC20 جان از این باگ ها کم از پدال ندیدیم
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱داداش تا یه حدود زیادیش رو باید حق داد … من خودم هم خیلی وقت ها کامنت رو با غلط املایی یا غلط دستور زبانی نوشتم … بالاخره بالانس بین سرعت و دقت یا کیفیت و کمیت ، خیلی سخته … کسی که در حوزه های اندیشه محور یا تولید محتوی کارکرده ، می دونه … بی عیب و بی نقص فقط هست خدا … ما بقی هرچه که باشد ، بلاشک ناقص …
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱آره حق می گی برادر
MC20
۲۳ شهریور ۱۴۰۱مخلصم داداش …
ali(chevynova)
۲۳ شهریور ۱۴۰۱انتخابم دورانگو پرفروش هست
امیرحسین
۲۳ شهریور ۱۴۰۱همه چی دوج خوبه جز رنگه سبزش و دو خط وسط مشکی چون بهش نمیاد واقعا
جنوب
۲۳ شهریور ۱۴۰۱آخ از این سکویا. عالیه.
جاش بشدت تو ایران خالی بود و هست
Alan.r
۲۳ شهریور ۱۴۰۱سکویا زیباتر کم مصرف تر جادار تر ایمن تر و با ظرفیت بکسل بیشتر و ارزون تره پس صد درصد تویوتا
Sina
۲۳ شهریور ۱۴۰۱عاخه چیه سکویا با دورانگو مشترکه که بینشون دوئل برگزار کردین!!!!
4wheeled
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دورانگو افسانه ای،خیلی پیره اما بازم فنیش خیلی بهتر از رقیب جدیدشه
اختلاف فروشش هم خیلی زیاده
Amir mahdi @-1387
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تویوتا خوشگل تره
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۳ شهریور ۱۴۰۱تویوتا بهتره ظرفیت بکسل بیشتر و جادار تره شتاب هم که به درد این سگمنت نمی خوره
AMD
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دورانگو کاملا برتری داره فقط قدیمیه ولی بهتره
Clean energy (سلام فرمانده)
۲۳ شهریور ۱۴۰۱سکویا ماشین بهتریه
اما دوج وحشی تره
SRT
۲۳ شهریور ۱۴۰۱شاید سکویا بهتر باشه ولی دورانگوی وحشی عشقه
پژمان
۲۳ شهریور ۱۴۰۱وقتی پای دورانگو وسط باشه اکثراً انتخابشون دورانگو هست
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱در اینجا برتری کامل با تویوتا هست جز مشخصات صفر تا صد یا ۴۰۰ متر و تاپ اسپید و….
که زیاد اهمیت ندارند در این کلاس
مثلا اینجا تویوتا از ظرفیت بکسل بیشتری برخوردار هست که در این کلاس مهمه
ظرفیت بار تویوتا بیشتره
مصرف سوختش کمتره
و قیمت کمتری هم داره
ظرفیت سرنشینش هم بیشتره
که این ها صددرصد واسه یک خانواده که می خوان شاسی بلند فول سازه بخرن بسیار مهمه
Dian
۲۳ شهریور ۱۴۰۱متسفانه اکثر کاربران پدال همه چی رو شتاب و سرعت میبینن
فروش دورانگو ممکنه بخاطر سابقه طولانی مدت حضورش تو بازار امریکا باشه
ولی ممکنه با عرضه شدن نسل جدید سکویا نتایج کم کم تغییر کنه
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱بله دوست عزیز نه تنها کل پدال بلکه اکثر خودرو دوست ها و ماشین باز ها
علی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱هم جیپ را دوست دارم هم تویوتا را ، پس انتخابم هردو هست .
hadi6
۲۳ شهریور ۱۴۰۱با احترام به دوج تویوتا رو انتخاب کردم
کاش تویوتا هم موتور V8 رو نگه میداشت مثل دوج…
پدرام
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دورانگو با این مشخصات بیشتر برای درگ و کل کل خوبه تا استفاده خانوادگی و اگر هم دقت کنید فول نیست
زمانی که دوج ماشینی رو روی پلت فرم جیپ گرندواگنر ساخت اون زمان اس یووی فول سایز هم داره اما این به اندازه سکویا و سابربن و… بزرگ نیست
Erfan
۲۳ شهریور ۱۴۰۱دورانگو در برابر سکویا شانسی نداره.
مصرف سوخت وحشت ناک زیادی داره دورانگو.
در ضمن کسی هم که یه شاسی بلند بزرگ خانوادگی رو برای حداکثر سرعت و این چیزا نمیخره.
ظرفیت بکسل بیشتر.طول بیشتر.حجم بار بیشتر و قیمت کمتر و کیفیت بالا تر و همچنین طراحی خیلی بروزتر چیزیه که این سگمنت نیاز داره.
امیر
۲۳ شهریور ۱۴۰۱سکویا از نظر فنی خیلی پیشرفت کرده و واقعا دوس داشتنی شده اما در مقابل دورانگو صرفا یه شوخیه
آمار فروش کاملا واضحه ، البته ک بنظرم قیاسشون خیلی منصفانه نیست!
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۳ شهریور ۱۴۰۱انتخاب هر دو
Reza
۲۴ شهریور ۱۴۰۱تویوتا بهتره