رالف گیلز مالک یکی از جذابترین دوج چارجرهای تاریخ است اما خودروی او تنها چارجر هلفانت موجود در بازار نیست. در واقع قرار شده یکی از پرقدرتترین چارجرهای ۱۹۶۸ با پیشرانه هلفانت حراج شود. اگرچه این خودرو به اندازه چهار چرخ گیلز جذاب نیست اما با نام مستعار دامبو شناخته میشود و پیشرانه ۸ سیلندر ۷ لیتری سوپرشارژردار آن قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۸۷ نیوتون متری تولید میکند. این نیروگاه پرقدرت با یک گیربکس ۶ سرعته دستی مگنوم T56 همکاری خواهد کرد و نیرو را به چرخ های عقب خواهد فرستاد.
در لیست مشخصات خودرو به پرفورمنس آن اشارهای نشده اما گفته میشود این دوج چارجر ۱۹۶۸ هلفانت از سیستم تعلیق مگنوم فورس، فنرهای سفارشی و… سود میبرد. از دیگر موارد میتوان به رینگهای روش فورث و ترمزهای ویلوود اشاره کرد. این چارجر پرقدرت از رنگ جذاب خاکستری با گرافیک هلفانت سود میبرد. همچنین چراغهای LED، سیستم اگزوز TTi و دستگیرههای درب ساخت شرکت رینگ برادرز را میتوان جزو دیگر ویژگیهای شاخص آن دانست.
وقتی وارد کابین شوید صندلیهای خاکستری و کنسول مرکزی منحصربهفرد با نشان برجسته هلفانت جلبتوجه خواهد کرد. به گزارش پدال و به نقل از carscoops، این دوج چارجر ۱۹۶۸ هلفانت همچنین از غربیلک فرمان سه پره، دکمههای ویژه روی داشبورد و لوگوهای موپار روی پانل دربها سود میبرد. تخمینی درباره قیمت فروش این خودرو زده نشده اما پیشرانه هلفانت قیمت استاندارد ۲۹۹۹۵ دلاری داشت و تنها ۱۰۰ دستگاه از آن تولید شد. این پیشرانهها هر از گاهی حراج میشوند و میتوانند تا چندین برابر قیمت اولیه خود به فروش بروند. باید منتظر ماند و دید این هیولای پرقدرت با چه قیمتی زیر چکش حراج خواهد رفت. نظر شما دراینباره چیست؟
MASOUD 0099
۱۳ مهر ۱۴۰۱جون عجب چیزیه
استلا
۱۳ مهر ۱۴۰۱فقط واسه خودنمایی خوبه ، وگرنه ، چرا باید یک نفر اینو بخواد ، قدیمی ، بدون آپشن ، خشک ، ناراحت ، حتما با هزار اسب هم صفر تا صدش ۶ ، ۷ ثانیه است .
مهدی
۱۳ مهر ۱۴۰۱کجایی ببینی دنیای خودرو چی شده پدربزرگ
࿗
۱۳ مهر ۱۴۰۱اگر بفهمه نوه هاش دارن الکتریکی میشن واشر میزنه😔
۹۱۱
۱۳ مهر ۱۴۰۱جدا کجایی.
آخه موتور و نگاه، گنگ و نگاه.
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۴۰۱چارجر فابریکش قشنگه قالپاق داره
࿗
۱۳ مهر ۱۴۰۱هلفانت رینگ فابریکش رو بخوام وصف کنم مثل بعضی پیکان های قدیمی که قالپاق چهار پر نقره ای بود و بقیش مشکی بود
ولی لاستیک پهن برای ۱۰۰۰ اسب مشکلی ایجاد نمیکنه
SLR _ 722
۱۳ مهر ۱۴۰۱البته اون پیکان هایی که می فرمایید رینگ بود فکر کنم
روی جوانان هم اغلب نصب میشد . اون رینگ ها یک اسم خاص هم داره که الان خاطرم نیست
این رینگ ها زیر جوانان با سر دنده گل عجب عالمی بود واسه خودش
یوسف
۱۳ مهر ۱۴۰۱طلای ناب….. که میگن اینه
Royal Driver UK 70
۱۳ مهر ۱۴۰۱👍
SLR _ 722
۱۳ مهر ۱۴۰۱برای من بهترین ماسل کار همین چارجر هست ( البته اون مدل که چراغ های عقب کشیده داره رو بیشتر دوست دارم ، نمیدونم اونا RT هست یا مدل سالش فرق داره ) . اگه سوپرشارژر هم از کاپوت بیرون باشه دیگه پکیجش تکمیل میشه ( ولی از این رینگ ها خوشم نمیاد بنظرم طرح کلاسیک با قطر کم و فاق بلندتر لاستیک قشنگ تر هست ) . خیلی حیف شد که چارجر مثل چلنجر با سبک سنتی خودش ادامه پیدا نکرد
Alan.r
۱۳ مهر ۱۴۰۱یاد سریع و خشن افتادم
ferimia
۱۳ مهر ۱۴۰۱#گنگ
احمدرضا
۱۳ مهر ۱۴۰۱این ابهت با این موتور بینظیر
اونوقت با این رینگا آخه ؟!
Farzad
۱۳ مهر ۱۴۰۱سلطان خودشه خودش آمریکایی ناب
احمد
۱۳ مهر ۱۴۰۱ابهتش رو که جای تعظیم داره
ولی خداییش رنگ انگار زیر رنگ صافکاریه
Hitman
۱۳ مهر ۱۴۰۱کاش از اونایی که روی کاپوت نصب میشد (اسمش یادم نمیاد) بود خیلی خفن تر میشد
Alan.r
۱۳ مهر ۱۴۰۱سوپر شارژر 😒😒
AMIN (M.A.S)
۱۳ مهر ۱۴۰۱همه چیش فوق العادس به جز رینگا
اخه رینگای کراگار خودشون بخشی از هویت چارجرن
ولی به نظرم عوض کردن هویت ماشین یه جوریه
ترکیب چارجر با موتور هلفنت فوق العادستا
اما امان از همی 426…
چارجر بی بادی و نسخه هاش شاهنشاه ماشینای اسپرت غرب اقیانوس اطلسن
Afg
۱۴ مهر ۱۴۰۱برد دلمو