جدیدترین محصول هنسی جیلبریک (Jailbreak: فرار از زندان) نام دارد. این خودروی تیونینگ شده با قدرت هزار اسب بخار، یک دوج چلنجر SRT هلکت است.
طی سالهای اخیر، توانایی مهندسان هنسی در تقویت پیشرانهی سوپرشارژ امریکایی، با تولید خودروهایی بسیار قدرتمند ثابت شد. در تازهترین مدل، پیشرانهی ۶/۲ لیتری V8 هلکت، با قدرت ۸۰۷ اسب بخار و گشتاور ۹۷۲ نیوتنمتر، به ۱۰۰۰ اسب بخار و ۱۲۸۵ نیوتنمتر ارتقا یافته است.
پیشتر، نامگذاریهای خاص در تولیدات هنسی وجود داشت. مثلا شورولت کامارو هنسی، اگزرسیست (جنگیر) نام گرفت و نسخههای تیونینگشده از فورد برانکو یا F-150 به نام ولوسی رپتور عرضه شدند. حالا برای دوج چلنجر SRT هنسی، نام جیلبریک انتخاب شده است.
ظاهرا برای چلنجر هنسی، فقط پیشرانه و تجهیزات مرتبط با آن، شامل سیستم سوخترسان، خنککننده و هدایت هوا در پکیج HPE1000 تغییر داده شده؛ اما جعبهدنده و اجزای کلی بدنه، مشابه نسخهی اصلی هستند. با این شرایط، ساختار دیفرانسیل عقب و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته دوج که سال ۲۰۱۷ روی چلنجر نصب شد، در مدل هنسی هم وجود دارد. از سویی دیگر، تایرهای چهارفصل پیرلی به خریدار این خودروی خاص، داده میشود تا چسبندگی بیشتر فراهم شود.
چهار سال قبل هم، دوج چلنجر رِدآی و دیمون تیونینگ هنسی به قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار رسیده بودند. پکیج HPE1000 هنسی با قیمتی حدود ۳۰ هزار دلار برای چلنجر، محصول جدیدی نیست اما نام تجاری جیلبریک، به تازگی معرفی شده و احتمالا برای انواع تولیدات دوج، در آینده استفاده خواهد شد. ممکن است بهزودی، چارجر و دورانگو جیلبریک نیز توسط هنسی، عرضه میشوند.
A.A.S
۲۹ مهر ۱۴۰۱شیطان اعظم🔥❤
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱فقط چشاش ….
مدافع حریم امنیت
۲۹ مهر ۱۴۰۱حیف که خیلی شبیهه ماشینای بی ام و شده چراغاش ، پشتشم شبیه تویوتا ، ولی در کل معلومه خودروی جون دار و جمع و جور و مدرن و راحتیه .
A.A.S
۳۰ مهر ۱۴۰۱😐😐😐
کرگدن باواریا
۳۰ مهر ۱۴۰۱مدافع محصولات ویرانخودرو را چه به اظهار نظر قُلچماق های آمریکایی !
Reza Waffen SS
۳۰ مهر ۱۴۰۱تا حالا بی ام و دیدی ؟؟؟
مدافع حریم امنیت
۳۰ مهر ۱۴۰۱آدمیزاد ، کلا وسیله ی خفن که ببینه و تجربه کنه ، خود به خود طرفدارش میشه و ازش خوب میگه ، مثلا اکثر کسایی که متوسط به بالا یا ثروتمند هستند خودروهای کره ای خفن ، مثل جنسیس و هیوندای و کیاهای تو ایرانو دیدن یا تجربه کردن و تو حسرتش موندن ، یه عده هم شاید متوسط به پایین باشن ولی چون ساکن شهرای بزرگ بودن ، امثال جنسیس و کادنزا و آریون و ماکسیما و سراتو و آکوردو سوناتا رو دست ملت دیدن حداقل یه حالی با قیافش کردن ، اونی که به کره ای هیت میده ، حتما جزو گروهیه که ندیده و کل اطلاعاتش محدود میشه به همین عکسای تو موبایلش و تقصیری نداره ، مثلا اونایی که طرفدار چینی هستن ، دقت کنین یا پدرشون یا یکی از همسایه هاشون خودروی چینی داره ، پس اونایی که به کره ای ها یا ژاپنی ها هیت میدن ، چون ندیدن اینطوری میگن و به نظرم زیاد تقصیری ندارند ، ممنون ، با تشکر که کامنت منو مطالعه کردین ، من کلا تو کامنتای دیگم یکم شوخی بی مزه میکنم ، امیدوارم زیاد بیمزه نباشم ، بازم ممنون ، تمام .
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱اینجاست که پوشراد کبیر خودش رو نشون میده هیچ انجینی نمیتونه زیر بار این همه فشار دوام بیاره و مثل اسب بتازه جز پوشراد های کبیر امریکایی با بلوک چدن . جااان
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱واقعا خوشحالم که نسل بعدی ماسل کار های داج حداقل با انجین های 6 سیلندر مثل همون 6 سیلندر خطی 3 لیتر که کرایسلر توسعه داده تولید نشد . نظری شخصی خودم اینه که یه ماسل کار الکتریکی با شکل و شمایل و استایل ماسل هر چند با موتور الکتریک خیلی بهتر از یه ماشینه که در اصل خصوصیات اروپایی داره ولی الکی میخواد ادای ماسل در بیاره … . اما خب بازم الکتریکی هست و به پای وی 8 نمیرسه با این حساب در سال های اتی چه پادشاهی قراره بکنه ماستنگ …. فکرشو بکن همه مشتری های کامارو و چلنجر قراره سرازیر بشن سمت نمایندگی فورد .
سوشیانت
۲۹ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز خصوصیت این موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری رو کرایسلر رو توسعه داده دیگه خصوصیات اروپایی چیه؟؟؟ هیچ کمپانی نیست که تمام قطعاتش رو خودش تولید کنه
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱من هم گفتم که این انجین به طور تمام و کمال برای کرایسلره ؛ منظورم از اروپایی بودن رفتار و کارکتر این انجینه که عوض صدای سنگین و کلفت انجین های پوشراد یه صدای تیز و نازک داره و این برمیگرده به اسب بخار محور بودن این انجین تا گشتاور محور بودنش . ساده تر بخوام بگم کورس پیستون و بور سیلندر و طول شاتون این انجین اجازه پرتاب های بلند رو واسه تاج پیستون میده که باعث میشه دور بالا میشه و این در تضاد کامل با کارکتر آمریکاییه و همون بهتر که چلنجر به این موتور مزخرف مجهز نشد و با اقتدار و با یه خداحافظی باشکوه آینده خودش رو تقدیم به دنیای برقی کرد …
سوشیانت
۲۹ مهر ۱۴۰۱با شما موافقم اگه مدل های بالا رده چلنجر به این موتور مجهز بشن از حالت ماسل کار بودنش خیلی دور میشه بعید هم میدونم که بشه از موتور هوریکین اسب بخار بیشتری نسبت به انجین همی گرفت دلیل اینکه تو جیپ قدرت بیشتری داره وجود توئین توربو انجین هوریکین هست وگرنه اگه همون توئین توربو رو روی ۶.۴ لیتری همی میذاشتن قدرت بیشتری میشد گرفت
مدافع حریم امنیت
۲۹ مهر ۱۴۰۱سلام دوست عزیز ، واقعا چقدر زیبا و مقتدر و پر از تکنولوژی هستش ، چه ابهتی داره رانندگی در اتوبان با حداکثر سرعت ، موسیقی مورد علاقتو بزاری و تک و تنها بتازی ، فقط تو و جاده بی انتها و صد اسب بخار قدرت ، زانتیا با اونهمه ادعا کمتر از این قدرت داره ، حدودا شصت اسب بخار یا پاور هورس هستش ، فکر کنم ، ممنون و با تشکر از عوامل محترم تخته گاز . خسته نباشید .
miladzm
۲۹ مهر ۱۴۰۱فقط پوشراد
بابا این انجین همی چه جونوریه که میتونه انقد خوب باشه ؛ آخه کدوم سازه بشری غیر از انجین های همی اصیل آمریکایی میتونن ۱۵۰۰۰ اسب بخار درگستر ها رو تحمل کنن ؟
همی اینقد افساااانه س که حتی توی مسابقات تاپ فیول بقیه شرکت ها و کمپانی های خودروسازی هم برای نمایندگانشون از موپار انجین قرض میگیرن
جیگررررم حال میادبا این پست ها .
ممنونم ازت ایالات پر شکووووووووه آمریکا که انقد زیبایی به این دنیا تقدیم کردی
usa for ever
hemi for ever
mopar for ever
🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲🇺🇲
SH
۲۹ مهر ۱۴۰۱ای جانم
خدمتی که موتورهای همی و موتور های تتا هیوندای به دنیا کردن هیچ چیز دیگه نکرد
درود بر کره معظم جنوبی و ایالات کبیر متحده آمریکا 🇺🇸🇰🇷
miladzm
۳۰ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز sh لطفا ادای همدیگه رو در نیاریم 🙂
کرگدن باواریا
۳۰ مهر ۱۴۰۱با خودتون صحبت میکنید ؟!
miladzm
۳۰ مهر ۱۴۰۱آقای اشتری تا کی میخواید در برابر توهین و تهمت کاربر کرگدن و بقیه نسبت به من سکوت کنید ؟
این حرفا برای من کوچک ترین ارزش و اهمیتی نداره و من تا جایی که بخوام و بتونم به فعالیتم در سایت ادامه میدم ؛ اما از دو مسئله ناراحت میشم :
۱. ایشون و خیلی ها راحت میان به من تهمت ها و افترا های مختلف میزنن و راحت کامنتاشون پخش میشه و حتی بعضیا انقد جسارت پیدا کردن کع میان به من تهمت همدستی با پدال و تحت حمایت و پوشش بودن از جانب شما میزنن و جالبه که همه رهبران سایت در برابر ایم تهمت ها که سکوت اختیار کردن ؛ بعد من به یکی که بهم توهین میکنه و فقط جوابش رو میدم و مقابله به مثل میکنم کامنتم ۹ ساعت میره واسه تایید بعدش همحذف میشه !
miladzm
۳۰ مهر ۱۴۰۱ازتون ممنونم که نصف کامنتم رو حذف کردید ؛ دستمریزاد واقعا 👍
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳۰ مهر ۱۴۰۱با سلام خدمت تمام عزیزان در سایت پدال
اونقدر مشغله های ما زیاد هست و تعداد کامنت ها پرشمار
که اصلا فرصت نمی کنیم به عملکرد تک تک کاربران نظارت کنیم
شاید باورتون نشه اما تقریبا روزی 300 تا 500 کامنت به سایت ارسال می شه
لطفا شما عزیزان به جای مشاجره، صرفا راجع به موضوع هر مطلب نظر بدید
حالا اگر کسی مستقیم وارد بحث با دیگری شد، توصیه من سکوت و نادیده گرفتن طرف مقابل هست
miladzm
۳۰ مهر ۱۴۰۱درود بر شما آقای اشتری
متاسفانه بعضی ها هنوز تفاوت نقد با تمسخر را نمیدانند و سعی در به حاشیه کشیدن اصل موضوع و شو آف راه انداختن هستن !
موفق و زنده و پاینده باشید .
مدافع حریم امنیت
۳۰ مهر ۱۴۰۱سلام دوستان ، یه مطلبی واسه فهمیدن هیترای کره ای میخوام بدم خدمتتون ، بدون تعارف ، خودمونیم ، تو این کشوری که یه پژو پارس داغونه داغون ، دویست میلیونه ، اگه تو خیابون محل زندگیمون ، دو نفر ماشین کره ای داشته باشن ، مثلا یکی یه هیوندای جنسیس ، یکی یک سوناتا دو هزار و هفده مشکی مثلا ، خود من روزی چند بار پر پر میشم با دیدنشون ، پس اصلا ممکن نیست ، ببینی و تجربه کنی یه ماشین کره ای تو این وضعیت وانفسا و هیت بدی ، اصلا میسر نیست ، پس اونایی که کل اطلاعاتشون همین عکسای موبایله هیت میدن به کره ای ها و تقصیری هم ندارن ، یعنی تو خیابونشونم حتما فقط پرایدو پژو بزور دیده میشه تمام ، این کامنتو دو بار دادم تا حداقل یکیشون منتشر بشه ، استفاده کنین ، ممنون .
elman
۲۹ مهر ۱۴۰۱چلنجر استوک خودش عالیه اما این وارد مرحله دیگه ای از عالی بودن شده
NAVID۰۰۹۸
۲۹ مهر ۱۴۰۱فرار از زندان با بازی مایکل اسکافیلد !
پدرام
۲۹ مهر ۱۴۰۱مگه هنسی این طوری دوج رو نجات بده وگرنه خودشون که دارن می رن سمت الکتریکی سازی
PRPR
۲۹ مهر ۱۴۰۱چه وحشی
شاعر
۲۹ مهر ۱۴۰۱چشم پر خواب و خمار و رخ زیبای تو ای یار!
تو هستی و من حتی از نزدیک نمیتونم ببینمت!
فکر کنم توی زندگی قبلی جز افسرهای آلمان نازی بودیم و کلی آدم بیگناه کشتیم الان تو ایران دنیا اومدیم تا تقاص پس بدیم وگرنه این حجم از شرایط نامطلوب که گرفتارشیم غیر عادیه!
bbma
۲۹ مهر ۱۴۰۱داداش اینجا قراره فردوس برین بشه
از زرنگیمونه اینجاییم
پایان شب سیه، سپید است
meysam
۲۹ مهر ۱۴۰۱30.000 دلار خرج میکنی یه چیز افسانه ای تحویل میگیری
نیازی به هزینه 400 -500 – یک میلیون دلاری نیست
اینه افسانه آمریکایی
R@min
۲۹ مهر ۱۴۰۱تقریبا با هفت یا هشت هزار دلار میشه یه هلکت رو در شرایط آرمانی و حفظ دوام و پایداری نسبی به ۱۰۰۰ اسب رسوند و اینکار یکی از آسون ترین تیون ها در کل صنعت خودرو هست.
در نگاه ساده انگارانه اینکار خیلی جذابه اما هزینه های جانبی بیمه و افزایش مالیات و جریمه ها و محدودیت ها، غیر منطقی و غیر عقلانی بودنش هر عشق و علاقه ای رو زیر سوال می بره. اما خب از جامعه عضلانی نباید انتظار فکر و منطق رو داشت و همه چیز در افراطی ترین شکل خودش نمود پیدا می کنه و همین موضوع از جذابیت های این فلسفه هست.
محمدرضا مرشدلو
۲۹ مهر ۱۴۰۱شیطان بودی با این تیون ابر شیطان شدی😈😈
مدافع حریم امنیت
۲۹ مهر ۱۴۰۱منم از این خودرو بسیار خوشم اومده ، واسه من قدرت زیاد مهم نیست و ملاک های من برای خرید یک خودرو ، جادار بودن ، راحتی ، طراحی مدرن بدنه و جمع و جور بودن همیشه مد نظرمه . با تشکر از عوامل زحمتکش تخته گاز ، بابت انتشار مطالب مفیدتون . خسته نباشید .
Payfast
۲۹ مهر ۱۴۰۱فقط سری کایوت فورد
Si
۲۹ مهر ۱۴۰۱لعنتی تو باید میلیونی قیمت بخوری
Hadi
۲۹ مهر ۱۴۰۱باید قدر این یکی دو سال این افسانه ها رو بدونیم
اکثرا یا دارن برقی یا کلا توقف تولید میخورن…
بنظرم دوج داره به هویت و شخصیت خودش ضربه میزنه که نسل جدید بنزینی اینارو نمیسازه و الکتریکی شدن این هیولا ها خیانته به اعتبار برند و این اسم های با اصالت…
شایدم تقصیر استلانتیسه…
فقط امیدوارم بتونیم بیشتر اینارو ببینیم…
مهران
۲۹ مهر ۱۴۰۱مگه میخواد صخره نوردی کنه با این گشتاور 😮
Payfast
۳۰ مهر ۱۴۰۱والا جمرا که ۳۵۵۰ نیوتونمتر هم گشتاور داره دیگه بقیش دست خودتون
Amir
۲۹ مهر ۱۴۰۱چلنجر ماشینی هست که خودش هم دلش نمی خواد بره و دیگه تولید نشه
امیرحسین
۲۹ مهر ۱۴۰۱عشقم 😍😍😍😍😍😍😍
Royal Driver UK 70
۲۹ مهر ۱۴۰۱طبق روال شغل هنسی، ترسناک تر کردن، وحشی و غیرقابل کنترل کردن ماشین هاست. دست مریزاد واقعا!
مدافع حریم امنیت
۲۹ مهر ۱۴۰۱سلام ، سردبیر عزیز ، مطالب منو پاک نکن ، 👍👌🙂😘😜 ، باشه !؟ ، بی ادبی نکردم بخدا هیچ جا . فدات بشم . 😘😘😘😘😘😘🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂
Royal Driver UK 70
۳۰ مهر ۱۴۰۱خدا به داده پدال برسه…
ماکسیمیلیان
۳۰ مهر ۱۴۰۱زنهار از این بیابان وین راه بی نهایت…
mustangbrc
۳۰ مهر ۱۴۰۱ماستنگ GT1000 هم هزار اسب بخار قدرت داره
Reza
۳۰ مهر ۱۴۰۱هیولا به توان ۲ . واقعا محشره این ماشین
akrh78
۳۰ مهر ۱۴۰۱“ظاهرا برای چلنجر هنسی، فقط پیشرانه و تجهیزات مرتبط با آن، شامل سیستم سوخترسان، خنککننده و هدایت هوا در پکیج HPE1000 تغییر داده شده؛ اما جعبهدنده و اجزای کلی بدنه، مشابه نسخهی اصلی هستند.”
تیون خرکی به این میگن
اینو اصغر دست هم بلده که یه سوپرچارجر 3 لیتری ببنده روی هلکت قدرتش بشه 1000 اسب بخار
هنسی اگه هنر داره وقتی قدرت رو 25 درصد افزایش میده ترمزا رو هم همونقدر ارتقا بده
یا تعلیق رو ارتقا بده
یا ضریب دنده هارو تغییر بده
یا صدتا کار دیگه که تیونر های پدر مادر دار انجام میدن
اینو که طرف خودشم میتونه با چندتا ویدیو یوتیوب تو گاراژ خونش انجام بده
دیگه لازم نیست 30 هزارتا هم بدی به هنسی که حداقل 20 هزارتاش گرون فروشیه