هنسی ماموت در یک نبرد طنابکشی غیرمحتملی که دستپخت کانال یوتیوب کار واو است شرکت میکند. این کانال ماموت TRX را در برابر سه بولر لندروور دیفندر آماده رالی قرار میدهد. با یک ترکیب عجیب روبرو هستیم اما مسابقات طنابکشی همواره جذاب بودهاند و البته فقط قدرت تولیدی پیشرانه تعیین کننده برنده نهایی نخواهد بود.
به گزارش وبسایت Motor1، هیولای هنسی بر پایه رم ۱۵۰۰ TRX شکل میگیرد و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری استوک آن که قدرت ۷۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری دارد با برنامه ارتقای هنسی خروجی ۱۰۲۶ اسبی و گشتاور ۱۳۱۵ نیوتون متری را ارائه میکند. این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک، دیفرانسیل قفل شونده و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سود میبرد و وزنش به ۳۲۰۰ کیلوگرم میرسد. بولر دیفندر از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربودیزل استاندارد استفاده میکند و قدرتش به ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۴۰۰ نیوتون متر میرسد. اگرچه قدرت این خودرو نسبت به ماموت بسیار کمتر است اما وزن آن نیز فقط ۲۲۰۰ کیلوگرم بوده و این موضوع در مسابقه طنابکشی مزیت نخواهد بود.
اولین مسابقه طنابکشی بین یک لندروور و هنسی ماموت برگزار میشود. وانت هنسی توانسته چند متر قبل از اینکه مسابقه مساوی شود دیفندر را شکست دهد و هر دو خودرو تلاش زیادی انجام میدهند. در مسابقه دوم یک دیفندر دیگر به کمک برادر خود میآید اما این موضوع هم کمکی نمیکند. نهایتاً سومین دیفندر هم وارد مسابقه میشود و سرانجام هنسی ماموت شکست میخورد. هنسی از همان استارت مسابقه شانسی ندارد و سه دیفندر سریعاً هنسی ماموت را به سمت خود میکشند و برنده میشوند. مسابقات طنابکشی همانطور که گفتیم همیشه جذابیتهای خاصی دارند اما واقعاً چیزی درباره تواناییهای عملکردی خودروها را بیان نمیکنند. ماموت قدرت زیادی نسبت به رقیب خود دارد اما بولر دیفندر از همان ابتدا نیز خودش را بازنده نشان نمیدهد.
elman
۷ مرداد ۱۴۰۱TRX چه ابهتی داره تو عکس اول
Carbonado Aventador
۷ مرداد ۱۴۰۱سلام دوستان نظری ندارم..
پسر خالمم اینجاست ؛ اونم نظری نداره…!
charger
۷ مرداد ۱۴۰۱سلام برسون
Aboalfazl demon
۷ مرداد ۱۴۰۱Trx هنسی واقعا عالیه
مازیار
۷ مرداد ۱۴۰۱آقای پدال لطفا اگه مطلب تخصصی راجع به بوولر دیفندر موجود هست پوشش بدید یا حداقل یه منبع معرفی کنید ممنون
JDM lover
۷ مرداد ۱۴۰۱واقعا نظری ندارم ، چی بگم به این کارواو…
مهران
۸ مرداد ۱۴۰۱فقط باید گفت لعنتیییی….
Elmiraj
۸ مرداد ۱۴۰۱جای هامر H1 آلفا خالی بود….
یوسف
۸ مرداد ۱۴۰۱همون دیفندر اولی هم اگه هم وزنش بود نتیجه چیز دیگه ای بود….طناب کشی روی آسفالت خوبه نه خاک….. روی آسفالت قدرت و گشتاور زیاد میخواد
Reza Waffen SS
۸ مرداد ۱۴۰۱جالب بود
Taha Malek
۸ مرداد ۱۴۰۱خیلی دوست دارم تست آفرود دیفندر رو با رینگ و لاستیک آفرودی ببینم چون تو همه تست بررسی های با لاستیک هاش دست پنجه نرم میکرد.
meysam
۸ مرداد ۱۴۰۱قلچماق پرمصرف
من بخاطر مصرف بالا هیچوقت طرفدار TRX نبودم
ولی واقعا خیلی با ابهت و زیباست
ARMAN سابق
۸ مرداد ۱۴۰۱پدال چه مشکلی با آمریکاییها داری؟
تو اولی ماموت مثله کشک برد بعد وانمود می کنی به سختی؟
بعدم کلا حال می کنی آمریکاییها رو بکوبی
لطفاً کامنتو بی دلیل حذف نکن.