هنسی اعلام کرد نسخه تیون شدهای از دوج چلنجر SRT دیمن ۱۷۰ را با قدرت قابلتوجه ۱۷۰۰ اسب بخار تولید میکند.
بیشک دیمن ۱۷۰ با ۱۰۱۱ اسب بخار قدرت و صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۶۶ ثانیهای جزو سریعترین خودروهای دنیا خواهد بود اما شاید برخی افراد به این سطح از پرفورمنس نیز راضی نباشند و اینجاست که تنها چاره کار مراجعه به هنسی خواهد بود. این تیونر تگزاسی اعلام کرد دیمن ۱۷۰۰ توئین توربو جدید را با ۱۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند.
هنسی برای تولید این هیولای جدید یک بخش جدید با نام HSO تأسیس کرده و ظاهراً مأموریت این تیم نیز تولید محصولات بسیار خاص و فوقالعاده پرقدرت برای سختگیرترین مشتریان است. وظیفه بخش HSO هنسی تولید ۱۵ تا ۲۰ دستگاه خودرو در سال خواهد بود و از این میان تنها ۱۲ دستگاه دیمن ۱۷۰۰ تیون شده در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
اما هنسی چلنجر SRT دیمن ۱۷۰ تیون شده چگونه میتواند چنین قدرت عظیمی داشته باشد؟ همهچیز با پیاده کردن پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری استاندارد دوج شروع میشود. تیونر موردبحث یک نیروگاه توئین توربوی جدید و سفارشی را ساخته و بنا به گفته خودش تمامی قطعات پیشرانه برای ارائه حداکثر پرفورمنس بهینه شدهاند. باید دانست قوای محرکه جدید دیمن ۱۷۰۰ توئین توربو جدید مشخصاتی مشابه محصولات موتور اسپرت دارد و از قطعات فورج کاری شده و خنک کاری ویژه سود میبرد. قیمت این خودرو به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید هرچند بهای خود دیمن ۱۷۰ استاندارد جداگانه محاسبه میشود. جان هنسی مؤسس این کمپانی میگوید:
تقاضا برای خودروهای پرقدرت ما در سالهای قبل به حدی زیاد بوده که مجبور شدیم از یک تیونر با تیراژ تولید بالا به یک سازنده خودرو با چندین خط مونتاژ و تمامی برنامههای لجستیک لازم تبدیل شویم و بتوانیم در سال بیش از ۵۰۰ خودرو را به مشتریان تحویل دهیم
هنسی ادامه میدهد:
این میزان تولید به معنی ایجاد تغییر در برخی منابع خود و تولید محصولاتی با قدرت زیاد بوده است. همین محصولات باعث شدهاند نام هنسی در ۳۳ سال گذشته بر سر زبانها بیفتد. خوشحالیم اعلام کنیم که بخش جدیدی را در کمپانی افتتاح نماییم و با استفاده از آن خودروهایی تولید محدود و بسیار پرقدرت را تولید کنیم. انتخاب دوج دیمن ۱۷۰، حذف پیشرانه استاندارد، اضافه کردن یک جفت توربو و افزایش قدرت به ۱۷۰۰ اسب بخار دقیقاً همان چیزی است که میخواستیم انجام دهیم.
با توجه به گفتههای مرد شماره یک شرکت، جان هنسی مشتری اول بخش HSO است و بنابراین تنها ۱۱ دستگاه دیمن ۱۷۰۰ توئین توربو در دسترس خریداران خواهد بود.
P
۱۱ بهمن ۱۴۰۲واو ، ولی ای کاش هنسی سیستم 4wd هم اضافه میکرد ، دیگه اون موقع یه چیز خیلی مخوفتری از اب درمیومد
(Ali(chevynova
۱۱ بهمن ۱۴۰۲جونم هنسی
چه کرده
هیولا رو هیولاتر کرد
ولی هیچی یه ۴۴۰ بیگ اولد اسکول نمیشه برای دوج
سرسیلندرها و سنگ وسطش المینیومی ادلبروک باشه
میلسوپاپ لیفت بلند کامپ کمپس
دلکو و باکس msd
میلنگ و شاتون فورج برند ایگل
و در اخر یه کاربراتور دابل پمپ هولی سری استریت فایتر
amir
۱۱ بهمن ۱۴۰۲یک کامنت فنی
تبریک به خوانندگان
ALI.S
۱۲ بهمن ۱۴۰۲در حقیقت یک کامنت فنی ولی سرشار از عشق.
واقعاً حال کردم
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲قبلا مدل AWD هم داشته و میشه اضافه کنند بهش
ولی با قدرت بالا عاشق همین مخوف میشیم چه لزومی به اون😍😘
Shirko
۱۱ بهمن ۱۴۰۲نمی دونم چرا شتابشو باور نمی کنم !؟!؟
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲چون زودباور و ساده لوح نیستی .
Mercedes-Benz
۱۱ بهمن ۱۴۰۲اشغال واقعی ۱۷۰۰ اسب برای فرغون؟ حتما شتابش ۰/۶۶ ثانیه اعلام میکنن 😂😂🤣🤣🤣
دیمن
۱۱ بهمن ۱۴۰۲قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری،شما برو بچسب به بنز آلمان،
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲هر یک از اینها خوب هستن خدایی
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
ممد سوناتا
۱۱ بهمن ۱۴۰۲فرغون اون غار غارک های داخلیه که من و تو سوارشیم در ضمن هر وقت از نزدیک دوج دیدی بیا بگو فرغون ، اشغال و… آقای متعصب یا شاید هم ترول
سوشیانت
۱۱ بهمن ۱۴۰۲استاد ساخت فرغون که آلمانه🤣
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲بابا بهشون گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
Mercedes-Benz
۱۲ بهمن ۱۴۰۲s class و 911 فرغون حساب میشن یا این قوطی حلبی؟؟؟؟؟
سوشیانت
۱۲ بهمن ۱۴۰۲خب مشخصه که اس کلاس و ۹۱۱ فرغون هستن در برابر این
ALI.S
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ببین عزیزم، شاید برای حرف اون کاربر مرسدس بنز دیسلایک دادم.
اما تو از اون شایستهتر برای دیسلایکی!
مرد حسابی، بنز پدر خودروسازی و پیشرفت اون مدیون برادرش آمریکاست.
نمیشه که به این دوتا بگی آشغال!
Amir
۱۲ بهمن ۱۴۰۲فرغون که خوبه ولی اسباب بازی های تسلا رو نمیشه تحمل کرد
Dodg challenger
۹ شهریور ۱۴۰۳شما آلمانی بازا لطفاً از قدرت حرف نزنید که زیر کاپوت مرسدستون موتور تسلا هست🤣🤣🤣🤣
فرشاد
۱۱ بهمن ۱۴۰۲درست دیدم؟دیمن توربو؟
ممد
۳ آبان ۱۴۰۳اره عزیزم توربو گذاشتن روش
M.N.M
۱۱ بهمن ۱۴۰۲با این همه قدرت خودشم جر میده چه برسه به جاده
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲عجب چیزیه عجب هیولاییه😍
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲فقط هرزگردی میکنه و دود کردن لاستیک و سر و صدا راه میندازه .
خود دیمن ۱۷۰ اون همه تبلیغ شد که شتاب ۱.۶۶ و غیره داره . حتی تو پیست با سوخت مخصوص و راننده حرفه ای و غیره هم نمیشه باش به راحتی زیر ۲.۴ زد چه برسه کمتر.
اینم همونه . فقط عدد گنده کرده
به هیچ دردی نمیخوره
Jeferson
۱۱ بهمن ۱۴۰۲همون صدا و هرزگردی و دود بازی خودش یه عالمیه ، برا خیلیام به درد می خوره .لانچ قوی رو تسلام داره
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲این حرفا برای پرایدی که زیر پای مردم ماست کاربرد داره و نظر شما به هیچ دردی نمیخوره چون نظر اشتباهیه و شبیه هیت دادنه
این هیولا که تو پیست درگ کسی به پاش نمیرسه و بهترینه هیولای درگ و شتابه
تو پیست درگ راحت ۱.۶ ثانیه رو ثبت کرده
کلا مکر هیولاهای درک اروپایی رقیب این آمریکایی خفن بشن که خوراکش درگ و شتابه
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲شما یه ویدیو رسمی توسط صاحبان این خودرو در پیست نشون بده که به صورت رسمی ۱.۶۶ زده و من هم قبول میکنم .
در هیچ حالتی ۱.۶۶ رو نخواهید دید .
این هم بحث مفصل و توضیح این که این عدد جنبه تبلیغاتی داره . شما هم بهتره ساده نباشین و فریب هر چیزی رو نخورین .
https://m.youtube.com/watch?v=9LTq45o0ttQ
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲نه اتفاقا شما ساده نباشید و هیت بیخود ندید
این ماشین پتانسیل و ظرفیت بالاش اثبات شدست خدای درگه خدای شتابه ۱.۶ ثانیه حتی ۱ ثانیه رو هم میزنه این یک مورد
https://www.forbes.com/sites/kbrauer/2023/03/20/2023-dodge-challenger-srt-demon-1025-hp-0-60-in-166-seconds/?sh=63ab2855c63b
https://m.youtube.com/watch?v=eSxIPg7e-Bo
مگر همون اروپایی های سطح بالا حریف این آمریکایی خفن بشن وگرنه در حالت استوک
این ماشین روی آسفالت عادی ۲.۳ ثانیه هم زده
در حالت درگ پبست که همون ۱ و اندی رو میزنه خدا شاهده پس ببین و بعد بگو تازه به حرف من میرسید
یک کامنت غیر فنی دیگه هم از شما
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲Navid@
هر ۲ تا لینک رو دیدم و هیچ نشانه از صحت اون ادعای ۱.۶۶ نبود . کامنت سطحی و غیر فنی به همین لینک های الکی میگن :)
لینک اول صرفا معرفی و مشخصات بود که خیلی ساده و سطحی همش قبلا گفته شده و همه جا هم پیدا میشه .
لینک دوم هم معرفی ویدیویی ۶ دقیقه ای این ماشین بود که همین اطلاعات رو میده و هیچ نشانی از تایمر و زمان سنج و ارزش یابی این ۱.۶۶ ادعایی نیست !
هر چقدرم بگردی هیچ جا نمیتونی ویدیویی پیدا کنی که دیمن ۱.۶۶ میزنه .
کاملا مشخصه صرفا تعصب الکی و ساده انگاری به خرج میدی و دلخوش کردی به تبلیغات .
دوباره تکرار میکنم اگر تونستی یک ویدیو رسمی با تایمر پیدا کن که به صورت کاملا مشخص دیمن در پیست و با سوخت مخصوص و هر پارامتر دیگه ای ، ۱.۶۶ بزنه :)
با گفتن هیولا و غول و … هم هیچ ماشینی دروغاش تبدیل به واقعیت نمیشه :)
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲برای فهمیدنش چشم بصیرت میخواد هرکی داشت به این واقعیت و راست پی میبره البته که هیتر ها ازش عاجزند ولی
رکورد شتاب ۱.۶ ثانیه ای دوج هم اثبات شده تو پیست درگ
ولی تو شرایط عادی آسفالت و جاده هم ۲.۳ رو زده
کلا
گفتم فهمیدنش چشم بصیرت میخواد
چون مگر اروپایی ها سطح بالا رقیبش بشن
البته همونطور که گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
ولی این آمریکایی خدای درگه چون یک چیز سطح بالا و برتره و اینکارست
امیرمحمد
۵ شهریور ۱۴۰۳https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MjkwMjY2NjAzMDk3OTE1?story_media_id=3275848085312675863_6156623336&igsh=MWlzMDVqYWpqMXhzNg==
با دیمون ۱۷۰ تایم زد
مهران
۱۱ بهمن ۱۴۰۲یک کامنت غیر فنی…
ALI.S
۱۲ بهمن ۱۴۰۲عمو خوبی؟
شیرون سوپر اسپرت با اون قدرت، موتور، گیربکس، حالت درگ، چهارچرخ محرک و ……….
نمیتونه!!
نمیشه!!
نداریم!!
بعد این ۱.۶۶؟
آره حتماً!!
اینکه توی درگ عالیه و خارقالعاده عمل میکنه رو کاملاً موافقم، اما بیا توی شتاب ۱.۶۶ شوخی نکنیم.
سوشیانت
۱۱ بهمن ۱۴۰۲باز متعصب ها پیداشون شد! اگه نمیشه به این شتاب رسید پس چجوری nhra تایید کرده؟! متاسفانه فکر کردن برای بعضی ها خیلی سخته!!!
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲خیلیی سادست . کاری نداره که . یک ویدیو نشون بده با ثبت زمان و تایم تو پیست با راننده مخصوص ، با سوخت مخصوص ، با هر گونه پارامتری که مهمه که فقط نشون بده ۱.۶۶ میزنه این ماشین :)
این ماشین خیلی محبوبه و خیلی هم سری last call سر و صدا کرد . ویدیو های متعدد تو یوتیوب ازش منتشر شده . اما هیچ کدوم نشون نمیده که این ماشین ۱.۶۶ میزنه :)
اتفاقا برعکس ویدیو هایی منتشر شده حتی تو پدال هم خبرش هست که اون شتاب ادعایی دروغ بیش نیست :)
شما هم دلتو به nhra خوش نکن . اینم محتویات سایت nhra راجع به دیمن ۱۷۰ :
https://www.nhra.com/search?search=demon+170
سوشیانت
۱۱ بهمن ۱۴۰۲محتویات سایت nhra دقیقا داره برخلاف حرف شما صحبت میکنه
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲محتویات سایت nhra هم حتی یک ویدیو نداره که تایم واقعی دیمن رو زده باشه :)
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲هیتر ها از سوزش خودشون هیت میدن 😂
در حقیقت دوج دمون بخاطر اینکه بیش از حد سریع بود باعث بن شدنش شد یعنی بیش از حد سریع بودنش باعث شد بگن باید رول کیح و اقدامات ایمنی هم براش در نظر بگیرن
همونطور که گفتم
فهمیدنش چشم بصیرت میخواد
چون مگر اروپایی ها سطح بالا رقیبش بشن
البته همونطور که گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
ولی این آمریکایی خدای درگه چون یک چیز سطح بالا و برتره و اینکارست
According to Dodge, the HEMI-powered Challenger SRT Demon 170 makes 1025hp (765kW) at 6500rpm and a tyre-shredding 945lb.ft (1281Nm) at 4200rpm. The figures are said to rocket the two-door coupe to 100km/h in 1.6 seconds, exceeding a substantial 2Gs of force in the process.
The Challenger SRT Demon 170 is the first factory production car to run the 0-400m dash in under nine seconds with a NHRA certifying an 8.91-second pass at 151.17mph (244km/h)… before it slapped the car with a violation letter for running the time without a safety cage or parachute.
https://motorweek.org/this_just_in/2023-dodge-challenger-srt-demon-170-1025-hp-0-60-in-1-66-seconds/
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲چرا دلتون رو خوش میکنید به کلمات ؟ 🤣
تا فردا صبح بگو اصلا در ۱ ثانیه صفر تا صد میزنه . ازین بهتر ؟
وقتی یه ویدیو و اثبات ازش نیست به هیچ درد نمیخوره .
بجای کپی کردن متن هایی که هزار بار دیدم و سایتای مختلف یدونه ویدیو چند ثانیه ای نشون بده که به صورت اصولی تایم زدن ۱.۶ رو ثابت کنه . اینقدر طفره نرو و فرار نکن :)
تو یوتیوب پره از شتاب گیری خودرو ها توسط رسانه های مختلف . اما هیشکی یه ویدیو نداره که این ماشین ۱.۶ میزنه :)
البته کسی که خودشو زده به خواب نمیشه بیدارش کرد مثل شماها .
تو دنیای خیالی خودتون خوش باشید و فکر کنید ۱.۶ شتاب میزنه 🤣🤣
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲مثل اینکه سوزش زیاد بوده برای هیتر ها 😂
دلیل محکم تر از این
دیگه آمریکایی های ۵۰ سال پیش با یک موتور V8 گنده شتاب ۱.۵ ثانیه ای رو تو پیست درگ میزنن حریف کجاست خودشون حریف خودشونن
این دوج دمون که پیش کش
شما هیترا چطور دلتون رو به این هیتا خوش میکنید غیر از فشار چی داره براتون 😂
در حقیقت همونطور که گفتم دوج دمون بخاطر اینکه بیش از حد سریع بود باعث بن شدنش شد یعنی بیش از حد سریع بودنش باعث شد بگن باید رول کیج و اقدامات ایمنی هم براش در نظر بگیرن
بازم میگم تا به هر حال متوجهش بشید
فهمیدنش چشم بصیرت میخواد
چون مگر اروپایی ها سطح بالا رقیبش بشن
البته همونطور که گفتم هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
این غول آمریکایی خدای درگه چون یک چیز سطح بالا و برتره و اینکارست خیلی هم اینکارست
کوارتر مایل ۸ ثانیه که با دمون زدن با این ماشین
یک ۶ یا ۷ هم رو شاخشه
آخ جوووون شتاب برتر😘😍👑
سوشیانت
۱۲ بهمن ۱۴۰۲نیازی به ویدئو نیست خود nhra سازمان بزرگ و معتبری هست و وقتی تایید کرده دیگه جای بحثی نمیمونه اون یوتیوبری هم که گفتی پدال هم قبلا راجبش صحبت کرده بود هیچی رو نتونست ثابت کنه فقط شرایط رسیدن به شتاب ۱.۶۶ رو گفته بود که قبلش خود دوج هم اینا رو گفته بود!
امیرحسین
۱۱ بهمن ۱۴۰۲سلام
اینکه نشد کارکه؟!حالابیاین یه انجینی باهرحجمی بازرن روش.خب ابتدا فکرکردم همون هلکت رو امدن تا خرخره تقویت کردن بعد دیدم نوشته انجین پایه رو پیاده کردن و باز کردن گفتم قطعا پس آمدن هلفانت رو سوار کردن خب این خوبه ولی دیدم یه پیشرانه ی دیگه بنظرم زیاد جذاب یست خب مه میتونن هرانجینی رو ببندن رو ماشین هر شرکتی یاهرنفری بنظرم ازهنسی یکم دورازانتظاره یاشیادم بخاطر قابلیت اطمینان آمدن یه پیشرانه ای باحجم خیلی بیشتراز هلفانت روش ببندن.
B
۱۱ بهمن ۱۴۰۲فکر نکنم اصلا بشه از هلکت قدرت ۱۷۰۰ تایی گرفت وگرنه هنسی تو افزایش قدرت و تیون بی نظیره
جرمی کلارکسون
۱۱ بهمن ۱۴۰۲عجب چیزیه بنازم ابهت
𝐀𝐥𝐢
۱۱ بهمن ۱۴۰۲از ظاهرش معلومه میخواد اسفالتو از جا در بیاره
.Amir.
۱۱ بهمن ۱۴۰۲میدونم قراره کلی دیسلایک بخوره ولی میخوام بگم که این ماشین قابل روندن نیست چون کسی نیست که بتونه ۱۷۰۰ اسب امریکایی و دیفرانسیل عقب روی یه ماسل کار کنترل کنه.
و این ماشین امکان نداره که بتونه زیر ۴ ثانیه شتاب گیری 0 تا100 رو انجام بده
Dark Knight
۱۱ بهمن ۱۴۰۲درسته ، آمریکایی ها مخصوصا داج فکر کردن برای سریع شدن فقط باید قدرت رو افزایش بدن و دیگه هیچ اهمیتی به سیستم انتقال قدرت ، تقسیم وزن یا آیرودینامیک نمیدن ! ۱۷۰۰ اسب بخار عدد وحشتناکیه مخصوصا وقتی برای یه ماسل کار دیفرانسیل عقب باشه که دیگه در این صورت میتونه تو خیابون ها قتل عام کنه 😂 در مورد شتابش نمیدونم ولی حتی اگه ۵۰۰۰ اسب هم بود باز نمیتونست ۱/۶۶ صفر تا صد بزنه چون همانطور که گفتم برای دستیابی به شتاب زیر ۲ فقط افزایش قدرت کافی نیست
سوشیانت
۱۱ بهمن ۱۴۰۲باز تو اومدی؟! بازم بگم nhra شتاب ۱.۶۶ دوج رو تایید کرده یا نه؟!
ALI.S
۱۲ بهمن ۱۴۰۲بابا لااقل دقیق بگن این کوفتی ۱.۶۶ رو در چه حالتی بدست آوردن تا بقیه بکنند!
آقا خوب نمیشه که نمیکنند!
اگر میشد تا الان دوج خودشو و کل سطح شبکه جهانی رو برای اثبات این قضیه پاره کرده بود!
آقا ۱.۶۶ عدد شوخی نیست که بخوای از اون بگذری!
یا دوج خیلی نفهم و … تشریف دارن، یا واقعاً نشده که هیچی نمیگه!
یکی از این دوتا رو قبول کن سوشیانت!!!
مهران
۱۱ بهمن ۱۴۰۲کو عزیز ویدیوش؟یه ویدیو نشون بدین که ثابت کنه.
اینقدر دم از nhra نزنید که چیزی از توش در نمیاد.
نمیگم محاله اما تا یه ویدیو نباشه و ثابت کنه اصلا بحث در موردش احمقانست.که احتمال میدم با این اوضاعی که طراحی و وزن و….داره اصلا نمیتونه حتی نزدیک این تایم بشه…
اصلا تعصبی نیستم و فن هیییچ جایی نبستم اما خدایی به سری فن امریکایی ها بدجور متعصب و غیر منطقی اند
سوشیانت
۱۱ بهمن ۱۴۰۲یه سازمان معتبر تایید کنه خیلی ارزشش بیشتر از یه ویدئو که اصن معلوم نیست طرف راننده حرفه ای هست یا نه
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲دوست عزیز هیچ ویدیویی در کار نیست .
هیچگاه این ماشین ۱.۶۶ نخواهد زد .
اینجا چارتا کم سن و سال هستن که فقط عشقشون نید فور اسپید و ازین بازیاست و بدون این که چیزی بدونن فقط چشم بسته یچیزایی رو برای خودشون تکرار میکنن .
از دنیای خودرو سر درنمیارن کلا .
شما هم مطمئن باش هیچ وقت ۱.۶۶ثبت نمیشه و به قول اون ویدیو که پدال گذاشته بود ، رو آسفالت بالای ۳ و تو پیست در بهترین حالت تقریبا ۲.۳ میزنه .
سوشیانت
۱۲ بهمن ۱۴۰۲۲.۳ شتاب دیمون ۲۰۱۸ بود کلا همه چی رو باهم قاطی کردی!!!
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲فعلا که خدایی خدای شتابه و تو پیست درگ رکورد ۱.۶ ثانیه هم زده اون هم با قابلیت تردد روزانه و دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا اینه که مهمه و خوبه
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
تقسیم و زن و تناسب عالی هم داره چون ساختارش این پتانسیل بالا رو نشون داده و اثبات کرده و ظرفیت بالاش رو نشون داره خوراک درگه خدای درگه با چسبندگی بالا
مگر فقط اروپایی های سطح بالا بیان و باهاش کل بندازن این خدایی خدای درگ
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲اروپایی های سطح بالا هم به این خفنی نمیتونن باشن
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲هر یک از اینها خوب هستن خدایی همیشه
🏆💯👑🅰🆙🥇💪 هم آلمانی و اروپایی و هم این آمریکایی خدای درگ خوب هست همیشه درجه یکِ یک🏆💯👑🅰🆙🥇💪
Aras
۱۰ اسفند ۱۴۰۲اشتباه محض چون لانچ کنترل بهتر میزارن روش مگه حتما باید در لحضه کل قدرت به چرخ عقب بره
امیررضا
۱۱ بهمن ۱۴۰۲قدرت بالا بدون چسبندگی هیچ فایدهای نداره.
Dark Knight
۱۱ بهمن ۱۴۰۲حتی با این ۱۷۰۰ اسب هم نمیتونه ۱/۶۶ تایم بزنه ! شتاب زیر ۲ ثانیه علاوه بر قدرت بالا به چسبندگی و آیرودینامیک مناسب هم نیاز داره که دوج تو این دو مورد واقعا حرفی برای گفتن نداره ، با این همه تقویت الان حداکثر بتونه تسلا plaid رو شکست بده ( یعنی همچنان جلو ریمک نورا یا شیرون بازنده ای بیش نیست )
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲یک بار برای امیر هم گفتم برای شما هم میگم فعلا که خدایی خدای شتابه و تو پیست درگ رکورد ۱.۶ ثانیه هم زده اون هم با قابلیت تردد روزانه و دوام و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا اینه که مهمه و خوبه
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
تقسیم و زن و تناسب عالی هم داره چون ساختارش این پتانسیل بالا رو نشون داده و اثبات کرده و ظرفیت بالاش رو نشون داره خوراک درگه خدای درگه با چسبندگی بالا
مگر فقط اروپایی های سطح بالا بیان و باهاش کل بندازن این خدایی یک خدای درگه
🏆💯👑🅰️🆙🥇💪
سوشیانت
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ایول دوج چه میکنه پر شتاب ترین ماشین جهان باعث فشار خیلی ها شده🇺🇲🔥💪
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲دقیقاً 👌 👍
بعضیا از نزدیک رنگشم ندیدن بعد از پشت صفحه نمایش واسه ما تز هم میدن😘 😂
اگه خودشون ببینن واقعیت چیه مثل .. پشیمون هم میشن😝
Jeferson
۱۱ بهمن ۱۴۰۲دیقا ، تو واقعیت خیلی بزرگتر وخفن تر از چیزیه که تو عکسا می بینیم و خیابونای ما برا چلنجر مثل قفسه می مونه
سوشیانت
۱۱ بهمن ۱۴۰۲دقیقا نوید جان حق با شماست👌
علیرضا
۱۱ بهمن ۱۴۰۲اتفاقا تا ۱۶۰ کیلومتر آیرودینامیک تاثیری نداره
و از اون به بعد آیرودینامیک تاثیر خودشو نشون میده
ضریب درگ این ماشین هم ۳۸ صدم برابر ال ۹۰ هست که وقتی به عرض ۲ متریش نگاه کنیم میفهمیم خیلی هم بد نیست
علی یوسفی
۱۱ بهمن ۱۴۰۲بنام پروردگار و سلام به دوستان و عزیزان سایت جان هنسی بدون شک یکی از برترین کارآفرینان دنیای خودروئه که تقریبا در این سه دهه هم در تیونینگ خودرو و تقویت دیوانه کننده خودروها موفق بوده از فورد جی تی 2005 و چلنجر و گل سرسبدش دوج وایپر ونوم رقیب بوگاتی ویرون گرفته تا تولید خودرو با نشان تجاری منحصر بفرد بنام هنسی ونوم که چند سال قبل رکورد حداکثر سرعتو داشت تا نسل جدیدش بنام f5 و نکته مهم هم فعالیتش در عرصه تولید هایپرکارهاست که باعث حضور آمریکا در این بخش هم شده.
B
۱۱ بهمن ۱۴۰۲اون هزار اسبیش که مثل موتور سیکلت جلو ماشین میرفت بالا اینو خدا بخیر کنه پشتک نزنه
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲این دیگه پرواز…
امیرحسین
۱۱ بهمن ۱۴۰۲عشق من
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲عشق همه اس
RAM1500TRX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲استاندارد این وحشی قابل کنترل نیست چ برسه ب این🔥🔥🔥🔥
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲لامصب آماده پاره کردنه
Piero Ferrari
۱۱ بهمن ۱۴۰۲خشن زیبا دم هنسی گرم
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲هم عاشق دوج ام، هم از هنسی خوشم میاد، ولی نمیدونم چرا با عوض کردن موتور حال نکردم.
فرض کن رو دیمن 170 با اون عضمت توربو نصب بشه.
رو اون باید سوپر شارژ نصب باشه.
اگه انجین هلکت روش بود که عالی میشد
یه سری ها هم بیشتر فشار میخوردن البته😏
BMW
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ابن فقط اومده جر بده و اربده بکشه و همه خاک کنه و بره و بگه شیطان هنوزم شیطان و کسی حریفش نمیشه خدایی لعنتی 1700 اسب بخار شوخی نیست.700اسب بخارش رو نمیتونی کنترل کنی بعد میخوای1700 اسب بخار تولید کنی ابن دیگه حتی آسفالت و جاده رو پاره میکنه.فقط یه جمله دلم خواست سوار یه همچین هیولای بی رحمی بشم حتی یه بار🔥😍🥵
Taha Ayoobi
۱۲ بهمن ۱۴۰۲خدارو چه دیدی شاید یه روز همه سوار شدیم
سهراب
۱۲ بهمن ۱۴۰۲این مدل ماشین ها چون لجند شدن بخاطر همین همیشه شرکت ها نسخه های بروز ازشون تولید میکنن. چون اسطوره هستن. یه مرد ۸۰-۹۰ ساله هم اگر زنده باشه این ماشین رو میشناسه. پس میرن تو رده لجند ها. مثل نیسان GTR. خیلی ها دنبال یه ماشین خیابونی موتور جلو هستن که وحشی بودن سوپر اسپرت هارو داشته باشه. چون شما با یه سوپر اسپرت که ارتفاع خیلی پایینی داره و اکثرا بدنش فیبر کربنی هستش نمیتونی تو خیابون باهاش راحت ریس بری. پس میگردی دنبال یه غول شناخته شده وحشی خیابونی که از هیچی نمیترسه.
قبول دارم اروپایی ها دنبال مهندسی ساز کردن ماشیناشون بودن و هستن. مث بوگاتی، لامبو ، فراری، پورش، مک لارن ، پاگانی و ….
اما روندن با یه ماسل کار امریکایی مث وایپر و همین حضرت شیطان یه کیف دیگهای میده. و بنظر من راننده کسیه که با این ماشینا بتونه برونه و رامش کنه نه ماشینای اصولی و سوسولی
سعی کردم بیطرف بگم نظرمو و به هیچ جناحی توهین نکنم
راستی اسم بنز اومد،؛ sls یا slr mclauren اسطوره هم از این قائده مستثنی نیستن
همایون
۱۳ بهمن ۱۴۰۲بعید میدونم کار عاقلانه ای باشه چون افزایش قدرت فقط باعث هرزگردی و بالا رفتن زمان شتاب صفرتاصد میشه واسه اضافه کردن سیستم چهارچرخم و وزن زیادی تحمیل میشه به خودرو
Mohammad ali
۲۴ اسفند ۱۴۰۲خود دیمن وضعش اون بود اینو احتمالا تا سر کوچه بری باک خالی شده