دوج

معرفی هنسی ماموت 400، آخرین رم 1500 با پیشرانه V8 و رنگ‌های وایپر

هنسی برای خداحافظی با پیشرانهٔ V8 در رم ۱۵۰۰، نسخهٔ ویژه‌ای را تدارک دیده است که فقط در ۲۵۰ دستگاه ساخته خواهد شد.

پیکاپ رم ۱۵۰۰ در فیس‌لیفت اخیر، پیشرانهٔ V8 را کنار گذاشته و آن را با موتور جدید شش سیلندر جایگزین کرده است. حال هنسی برای خداحافظی با رم ۱۵۰۰ هشت سیلندر، مدلی بنام ماموت ۴۰۰ اسپرت تراک را با ارتقاء هندلینگ و طراحی معرفی کرده است. هنسی این پیکاپ اسپرت که بر اساس رم ۱۵۰۰ لارامی ساخته شده را به کمک‌فنرهای فاکس مجهز کرده که با کاهش مرکز ثقل باعث بهبود هندلینگ می‌شود. سیستم اگزوز پرفورمنس جدید با سر اگزوزهای فیبر کربنی هم یکی دیگر از ارتقاءهای ماموت ۴۰۰ هستند.

این پیکاپ در بیرون به سپرهای جدید، رکاب‌های اسپرت، فلاپ‌های گلگیر همرنگ بدنه، اسپلیتر فیبر کربنی و رینگ‌های ۲۲ اینچی مجهز شده که با رنگ‌های مشکی مات یا براق قابل سفارش خواهند بود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ماموت ۴۰۰ ارائهٔ رنگ‌هایی است که به دوج وایپر ادای احترام می‌کند. این رنگ‌ها شامل قرمز وایپر، آبی GTS و سفید وایپر می‌شود که همگی با نوارهای دوتایی همراه هستند.

هرچند این پیکاپ برای خداحافظی با موتور V8 ساخته شده اما زیر کاپوت ماموت ۴۰۰ هیچ تغییری صورت نگرفته و ماموت ۴۰۰ همچنان از همان پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 استفاده می‌کند که ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این پیکاپ مدلی تولید محدود است و تنها ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته خواهد شد که هرکدام به نشان‌های منحصربه‌فرد هنسی و پلاک موتور با شماره سریال مجهز خواهند بود و با گارانتی سه‌ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری ارائه می‌شوند. قیمت این پکیج ۴۰ هزار دلار است که به قیمت رم ۱۵۰۰ لارامی اضافه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. car lover

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (106 ديدگاه)

    همیشه در یاد ما خواهند بود. وایپر، رم، چارجر…

    موافقم 20
    مخالفم 0
    1. SMS

      ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (145 ديدگاه)

      قدرتش یخته کمه ولی مهم نیست

      موافقم 12
      مخالفم 0
    2. زیزیگولو

      ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (5856 ديدگاه)

      من فکر نمیکنم که این آخرین رم 1500 با پیشرانه V8 باشه چون همونجوری که قبلاً هم چند بار گفتم کمپانیای بزرگ دنیا دارن سرمایه گذاری روی خودروهای برقی رو شدیداً کاهش میدن و دوباره روی درونسوزها سرمایه گذاری میکنن و پبشرانه های V8 و V10 و V12 منقرض نخواهند شد

      موافقم 16
      مخالفم 1
    3. ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4610 ديدگاه)

      ماشاالله بهش ولی بنظر میاد پراید فیسش جدیدتر باشه
      ماشاالله پراید همیشه بروزه ولی طراحی این رمو اون خوشگلا یه روز قدیمی میشه ولی این پراید هست که بروزه

      موافقم 4
      مخالفم 5
  2. froG-driVer

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (447 ديدگاه)

    تف تو این زندگی

    موافقم 15
    مخالفم 2
  3. (Ali(chevynova

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (6987 ديدگاه)

    هیولاس
    ماشالاه

    موافقم 12
    مخالفم 2
  4. NGU

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (45 ديدگاه)

    کاری به آمریکایی بودن یا نبودنش ندارم
    هنسی سطح پایین ترین و چیپ ترین تیونر دنیاست
    افزایش قدرت بدون کارایی و غیر اصولی و بی مصرف با یه پسوند هیولا و گودزیلا و ماموت و اسب آبی کنار اسم ماشین
    البته تیونر بی مصرف ماشین بی مصرف مورد نظر خودش رو هم پیدا کرده دیگه
    در و تخته با هم جورن

    موافقم 5
    مخالفم 11
    1. Jeferson

      ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (159 ديدگاه)

      دایی خودت چیداری به رم میگی بی مصرف

      موافقم 11
      مخالفم 2
    2. Taha Ayoobi

      ۱۴ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2350 ديدگاه)

      اوه اوه، ببین داره به کی میگه بی مصرف، برو یه سرچ ریز بزن تا شاهکار هایی که تیون کرده رو ببینی.

      این حرف ها چیه، بگو فشاری شدم، اشکال نداره که، اگه هیتر باشی فشاری میکنه.

      هنسی بهترین تیونر دنیاس.

      موافقم 6
      مخالفم 3
  5. BlackWing

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    تمام ماسل کارها بخاطر سیاست مسخره برقی سازی خداحافظی کردن ، کامارو ، چلنجر ، چارجر هم که یه شیش سیلندر مسخره شده که دیگه هیچ حسی نداره ، این از موتورهای همی ، موتورهای بلوک کوچیک شورولت هم کم کم منقرض شدن ، فورد جی‌تی دیگه هیچ جایگزینی بجاش نیومد…
    الان یه ماستنگ مونده که اونم همون موتور کایوتی قبلی رو استفاده میکنه که خیلی بهش امیدوارم تا ۲۰۳۰ حداقل تولید میشه و کوروت مونده که جنرال موتورز خیلی ریز اشاره کرد که این نسل تا ۲۰۳۰ تولید میشه…

    بعدش خدا میدونه چه بلایی سر اینا میاد

    موافقم 13
    مخالفم 0
  6. johnmarston

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (98 ديدگاه)

    بی‌نظیره یکمی هم به شلبی F-150 شبیهه
    رم همیشه در یاد ما خواهد موند

    موافقم 10
    مخالفم 0
  7. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1265 ديدگاه)

    خیلی با ابهت و زیباست. مخصوصا رنگ قرمز خیلی بهش اومده

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. ۱۳ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4610 ديدگاه)

      پرسپولیسی هستی ؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
  8. shetab-car

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    تا کی باید عکسای اینا رو ببینیم و حسرت بخوریم

    موافقم 7
    مخالفم 0
  9. Mohammad hasan

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (102 ديدگاه)

    حقیقتا زیباست

    یک سوال دوستان که واردن پاسخ بدن

    نسل سوم موتور های همی که در قالب بلو پرینت میخواد به فروش برسه توسط خود داج عرضه شدن دیگه درسته؟ یا موپار ؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
  10. احمد

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این یه وانته مزدا دوکابین هم یه وانته چقدر ما مظلومیم

    موافقم 3
    مخالفم 0
  11. اردوان

    ۱۳ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوج درسته که رفت ولی حداقل یه اسطوره رفت نه یه کانسپت مسخره ی برقی یا فیس لیفت بشه یه اسطوره رفت ولی یک روزی برمیگرده همینطور وایپر….

    موافقم 4
    مخالفم 0
  12. Taha Ayoobi

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    رم 1500 کلاسیکه؟
    ظاهرش اون جدیده نیست انگار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حسن

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1498 ديدگاه)

    خیلی بده هر چی خبر هست یه طرفش نابود شدن یک نوستالژیه
    تمام عوامل سازنده ی خاطرات گذشته دارن حذف میشن
    امیدوارم خودروی برقی موفق نشه تا حداقل همینایی که موندن را هم از بین نبرن

    موافقم 3
    مخالفم 0
  14. علی Shelby

    ۱۴ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    حیف شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا