هنسی قویترین وانت پیکاپ اورلندینگ دنیا را بر پایه رم 1500 TRX معرفی کرد. این هیولا که ماموت 1000TRX اورلند ادیشن نام دارد قدرت ۱۰۱۲ اسب بخاری تولید میکند و تمامی ویژگیهای موردنیاز برای گشتوگذار هیجانانگیز در طبیعت وحشی را تأمین خواهد کرد. کیت ماژولار روی فضای بار عقب خودرو با یک چادر سقفی جذاب و پشتیبانی لازم همراه میشود و موارد دیگری همچون باکهای سوخت اضافی و مخزن آب نیز وجود دارند. نردبان تاشوی هنسی نیز باعث دسترسی به فضای خواب خواهد شد و وسایل جانبی زیادی را نیز میتوان در بخشهای جانبی قرار داد که از جمله آنها میتوان چراغقوه پرقدرت و بیل را نام برد.
هنسی ماموت 1000TRX ماجراجوی موردبحث همچنین به پکیج آفرود مرحله ۲ مجهز است و بنابراین رینگهای آلیاژی با لاستیکهای ۳۷ اینچی آفرود وجود خواهند داشت. سپرهای سفارشی و کیت افزایش ارتفاع، چراغهای LED اضافی، پلههای جانبی خودکار و… نیز در دسترس خریداران خواهند بود. پلههای خودکار باعث خواهند شد دسترسی به کابین این وانت پیکاپ با ارتفاع ۱.۹۷ متر راحتتر صورت گیرد.
زیر کاپوت هیولای هنسی پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری هلکت قرار دارد که از سوپرشارژر ۲.۶۵ لیتری، انژکتورهای سوخت بزرگتر، سیستم پرخوران پرفشار و تنظیمات خاص سود میبرد و قدرت ۱۰۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۱۴ نیوتون متر را تولید میکند. این نیروی عظیم از طریق گیربکسی کارا به تمامی چرخ ها فرستاده میشود تا ماموت 1000TRX ظرف مدت ۳.۲ ثانیه از سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. این وانت پیکاپ مسافت ۴۰۰ متر را نیز در ۱۱.۴ ثانیه طی میکند. البته وزن اضافی تجهیزات گشتوگذار میتوانند تأثیر منفی روی پرفورمنس خودرو بگذارند. این خودروی آفرود و فوقالعاده پرقدرت را میتوان بهصورت محصولی کامل از هنسی خریداری کرد. البته پکیج اورلندینگ موردبحث بهصورت جداگانه و با قیمت ۱۹۹۵۰ دلار نیز در دسترس خریداران خواهد بود. شرکتهای علاقهمند نیز میتوانند این پکیج را از طریق فروشگاههای مورد تائید رم یا مستقیماً از طریق خود هنسی تأمین کنند.
MILADZM
۲۸ آبان ۱۴۰۱من توی پست رپتور r هم گفتم
فلسفه ساخت رپتور r و رم trx بر اساس آفرودهای پرسرعت هست
یعنی هویت این پیکاپ تراک ها توی پرش سرعتی از تپه های رمل و شن های نرم و روان صحرا و کویر و … تعریف شده و قطعا هیچ محصولی نمیتونه بهتر ازشون توی این موقعیت هایی که گفتم عمل کنه و بخاطر همین بهشون میگن baja truck
ولی واقعا اینو درک نمیکنم
هنسی اومده سیستم سوخت رسانی و مکش هوا رو تقویت کرده تا قدرت بشه چهار رقمی
بعد لوازم کمپ ببندی روش بری توی دل جنگل و باتلاق و سنگلاخ و رودخانه
حقیقتا احمقانس
این تراک ها یکی به دلیل وزن بالا و یکی به دلیل فاصله محوری زیاد توی اینجور جاها اصلا نمیتونن عملکرد خوبی داشته باشن .
اصلا هدف رم از توسعه رم trx آفرود جنگلی و … نبوده
بخوای بری جنگل و رودخانه و … بهترین گزینه رنگلر با انجین 6 سیلندر پنتااستار
تمام
بهرام
۲۸ آبان ۱۴۰۱یعنی شما فکر کن این هیولا نتونه از پس جاده های جنگلی بربیاد!
خدایی چی فکر می کنن ملت ما.
آقا جیپ هم در جای خودش بهترین، ولی مگه با جیپ میشه رفت کمپینگ؟؟؟؟
این وانتهای سوپرسایز، خدای کمپینگ هستن. جادار برای استراحت و اقامت با همه تجهیزات.
بهرام
۲۸ آبان ۱۴۰۱ضمنا این وانتهای سوپرسایز رو که فقط با همین یک موتور طراحی نکردند (چه دوج باشه چه فورد باشه چه شورولت).
اینا از سری ۱۵۰ و ۱۵۰۰ دارن با انتقال قدرت سرعتی و سبک تر تا سری های هوی دیوتی و سوپردیوتی با گیربکس و دیفرانسیل های فوق سنگین و قدرتی. با انواع و اقسام موتورهای بنزینی و دیزلی متنوع، با انواع زیربندی مختلف.
همش بسته به انتخاب مشتریه. مگه قراره از همین یک نسخه، یک میلیون ماشین بفروشه؟؟؟ که هی می پرسید این برای چیه، این واسه چه کاری مناسبه؟
اینا دیگه نسخههای سفارشی ان واسه کسی که دوست داره
Iman99
۲۹ آبان ۱۴۰۱دقیقا درست گفتی بهرام
این غول بیابونی اونقدر پتانسیل بالایی داره و وحشی و قرچماق و همه فن حریف و قوی هست که جنگل و باتلاق و رودخانه و سنگلاخ هم واسش چیزی نیست و تو اینها و هرجایی و همه جا بهترین آفرود رو داره
و اونقدر پتانسیل بالایی داره که با انداختن چرخ های ۴۰ اینچی از همه مسیر ها و چالش ها و موقعیت ها و شرایط آفرودی به راحتی عبور میکنه و بهترین آفرود رو داره یعنی میتونه داشته باشه چون پتانسیل نهفته بسیار بالایی داره بنا بر این در هر جایی میتونه بهترین آفرود رو داشته باشه
هرچند که برای بعضی کار ها همون رانگلر و برانکو برتری دارن
ولی این غول بیابونی گنگ تر از این حرفاس و پتانسیل بسیار بالایی داری چیزی که بقیه آفرودر های معمولی نمیتونن این پتانسیل رو داشته باشند مثلا چرخ های ۴۰ اینچی ( ۴۰ اینچی رو هم راحت میتونه ساپورت کنه بدون اینکه از تناسب خارج شه ) که این و رپتور میتونه داشته باشه رو آفرودر های دیگه که در برابر این کلا کوچیکتر از این هستن اونها دیگه یا این قابلیت رو ندارن و یا کلا از تناسب خارج میشن با این چرخای گنده ولی رم تیرکس و فورد رپتور و مرسدس جی کلاس نسخه ویژه و هامر و هاموی حتی با چرخ های ۴۰ اینچی هم تناسب خودشون رو حفظ میکنند که این مهمه
برای همین هست که بهترین آفرودر هایی که فقط میتونن در حد رم تی آر ایکس باشن و در این سطح بتونن بالا بیان فقط مرسدس جی کلاس 4×4² و فورد رپتور و هامر و هاموی هستن که از همه نظر بهترین آفرودر های فول سایز هستن که با فاصله زیادی هم در این کلاس بزرگترین و بهترین و عریض ترین و سنگین ترین هستن هرکدوم با ۲.۲ متر عرض و بیش از ۳ تن وزن که هرکدوم غولی هست واسه خودش و ترکیبی از بهترین آفرودر ها رو تشکیل میدن که هرکدوم هم در زمینه تخصصی خودش برتر هست و چیزی به گرد پاشونم نمیرسه این آفرودر ها از اروپا و امریکا که در همه چیز بهترین و اول هستن تو این مورد هم همینطور فقط هم آفرودر های برتر از خودشون که از ریشه خودشون هست و در سگمنت بالاتر هستن میتونن بهتر از خودشون باشن
بعد از اینها هم یعنی سگمنت قبل از اینها
همون فرود برانکو بعنوان آفرودر مدرن و اینیوس گرنادیر بعنوان آفرودر کلاسیک و لندروور رنجروور و دیفندر بعنوان آفرود لوکس برتر و بهترین هستن در کلاس خودشون
VIPER
۲۸ آبان ۱۴۰۱با این حال میده بندازی تو جاده خاکی روستا
یا اینکه بدی نیروهای مرزبانی باهاش اکیپ ببرن کمین و دید بانی
مجید
۲۸ آبان ۱۴۰۱صدی پنجاه مصرف
Pedram7
۲۸ آبان ۱۴۰۱زیباست:)
❤BMW❤
۲۸ آبان ۱۴۰۱با این تو خیابون داه بیوفتی همه به خودشون میترسن!
علی ادیبان
۲۸ آبان ۱۴۰۱این خودرو را اگر بخواهند خیر خواهانه وارد ایران بکنند فوراً برچسب میزنند که میخواهند به ما ضرر وارد کنند چرا مرزبانان ما ، حافظان محیط زیست، آفرود بازان و…..نباید این خودرو را داشته باشند ما بعضاً در بحرانها نیاز داریم واز این فرصت ها استفاده نمی کنیم تقریباً مشابه وانت های ساخت کشور ما هست