تولید مرسدس بنز G63 AMG 6×۶ در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید اما تأثیر آن در صنعت خودروسازی همچنان احساس میشود و باعث ساخت یک رم TRX شش چرخ شده است. این پیکاپ دیوانهوار توسط شرکتی در فلوریدا بنام آپوکالیپس یا آخرالزمان ساخته شده و وارلورد (Warlord) نام گرفته است. این شرکت قسمت بار TRX را کشیدهتر کرده تا امکان نصب محور سوم و چرخهای اضافی فراهم گردد. این رینگها ۱۸ اینچی هستند و با لاستیکهای آفرودی ۳۷ اینچی پوشیده شدهاند.
آپوکالیپس همچنین در صورت سفارش خریداران، چرخ هفتمی را هم در قسمت بار خودرو نصب میکند. علاوه بر این، امکان سفارش لاستیکهای ۴۰ اینچی با پرداخت ۲,۲۰۰ دلار، سیستم دید در شب حرارتی با ۵,۲۰۰ دلار و چراغهای LED زیر خودرو با هزار دلار هم وجود دارد. در پیشرانهٔ این TRX شش چرخ اما هیچ تغییری صورت نگرفته که این یعنی زیر کاپوت وارلورد همچنان همان نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۷۰۲ اسب بخار قدرت قرار دارد.
این غول بیشاخودم اما هرگز ارزان نخواهد بود زیرا قیمت آن از ۲۵۰ هزار دلار آغاز میشود. البته، وارلورد اولین خودروی شش چرخ آپوکالیپس نیست زیرا این شرکت چندین سال است که در زمینهٔ ساخت این خودروها فعالیت دارد و پیشازاین هم جیپ گلادیاتور را به هیولایی ۶×۶ تبدیل کرده بود.
porsche
۳۰ تیر ۱۴۰۰شخصا زیاد با رم حال نمیکنم
HamiD
۳۰ تیر ۱۴۰۰خیلی پیشرفت کرده!
واقعا عالی شده …
نمیشه دوسش ندارم رم رو
قبلا خوشم نمیومد ازش … الان مدرن تر و بهتر شده در کل
porsche
۳۰ تیر ۱۴۰۰بقیه هم بی کار نشدن و پیشرفت کردند
Reza Waffen SS
۳۰ تیر ۱۴۰۰منم با F150 بیشتر حال میکنم تا رم
porsche
۳۰ تیر ۱۴۰۰👍
Iman99
۱ مرداد ۱۴۰۰رم الان همه طوره عالی شده و فاصله خودش رو با فورد کم کرده یعنی با فوردی که با فاصله از هر لحاظی بهترینه رقابت میکنه یه چیزی مثل رقابت پورشه و مرسدس.
ممد ژانگولر
۳۰ تیر ۱۴۰۰قیمتش ناجوانمردانست 🥸
viper
۳۰ تیر ۱۴۰۰بابا ایولله
عالیه به به
به نظرم از جی کلاس خیلی بهتر و زیبا تر هست
porsche
۳۰ تیر ۱۴۰۰من جی کلاس رو ترجیح میدم
Audi e_tron gt
۳۰ تیر ۱۴۰۰از g کلاس که دیگه نه 😁
جی کلاس یه چیز دیگست 6×6 مرسدس خیلی ماشین قدرتمند و خفنی هست من به شخصه اون را ترجیح می دهم
البته سلایق شما هم محترم است
Reza Waffen SS
۳۰ تیر ۱۴۰۰۶×۶ یه شاهکاره تکرار ناشدنیه
R@m!n
۳۰ تیر ۱۴۰۰خود مرسدس ۶ چرخشم یه ماشین نمایشی بیش نبود. اینم برای خالی کردن ۴ تا پولدار و سلبریتی عقده دیده شدنه.
Reza Waffen SS
۳۰ تیر ۱۴۰۰مزاح میفرمایید
R@m!n
۳۰ تیر ۱۴۰۰نخیر رضا جون کاملا جدی گفتم. این ماشینا هیچ کاربردی جز شو آف ندارن چه تو آفرود چه آنرود که داستانش بدتره.
علی خان
۱۱ مرداد ۱۴۰۲علم و پیشرفت و دانش همیشه با سرک کشیدن به جاهایی که خیلی ها بیهوده و نمایش میدونستن به اینجا رسیده…اگر صدو بیست سال پیش از ساخت یک سازه آهنی به بلندی پانزده درخت چنار گفته میشد برا رفتن تو آسمون میگفتن مغزت تاب برداشته که چی بشه اونوقت ای همه آهن و…
akrh78
۳۰ تیر ۱۴۰۰یه کاری بگو که این بتونه بهتر از مدل استوک انجام بده
صرفا برا شو اف هست نه چیز دیگه
OMID
۱ مرداد ۱۴۰۰دقیقا
اینجور ماشینا کندتر میشن هم به خاطر هدر رفت اون محور محرک اضافه هم به خاطر وزن بیشتر حاصل از افزایش طول و قطعات بیشتر هم چنین مانور پذیری و هندلینگ بدتری هم خواهد داشت
توی آفرود هم طول اضافه باعث ضرر هست هم وزن بیشتر ( به خاطر طول بیشتر زاویه شکست بدتری هم خواهد داشت اگر ارتفاع برابر با مدل استوک داشته باشه )
در کل همش ضرره
مگر بخوای بار بکشی
که کسی با پیکاپ ۲۵۰ هزارتایی بار نمیکشه
علی خان
۱۱ مرداد ۱۴۰۲به قول یکی از شاعران معایبش بگفتی ، ب درستی محاسن شم بگو ..این خودرو معرکه برا ایالت ها یخ زده حتی میشه با یک تسمه عقبش رو مثل تانک کرد برای عبور از گل و یخ جایی عین اوکراین..همون جور که قدرت تقسیم میشه نسبت به سطح تماس انرژی حرکتی بیشتری دریافت میشه ..برا تحقیق و …
🇩🇪👑MERSEDES BENZ👑🇩🇪
۳۰ تیر ۱۴۰۰از بین پیکاپ های آمریکایی trx رو از همه بیشتر دوست دارم .
امیر
۳۰ تیر ۱۴۰۰عجب پیکاپ باهالی خیلی خوبه. فکر کن توی مهمونی ازت بپرسن ماشینت چیه ؟ میگی
وارلورد دارم.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۱ تیر ۱۴۰۰به به!😂😎😍😍
امیرعلی
۳۰ تیر ۱۴۰۰خیلی خوب شده اصلا انگار از اول برای ۶ چرخ بودن ساخته شده
mm.y@rlou
۳۰ تیر ۱۴۰۰به نظرم چون یه محور بهش اضافه شده کمی باید قدرت موتور تیون میشد یا گشتاور افزایش پیدا میکرد
میثم
۳۰ تیر ۱۴۰۰خیلی بد عالی شده
ولی من اصلا طرفدار ماشینای پرمصرف نیستم
viper
۳۰ تیر ۱۴۰۰(تولید مرسدس بنز G63 AMG 6×6 در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید اما تأثیر آن در صنعت خودروسازی همچنان احساس میشود)
این جمله کاملا درسته جی کلاس باعث شد که از جیپ گلادیاتور یا فورد f150 و… اومدن ۶×۶ اما این دقیقا به خاطر این بود که جی کلاس برند بود یه برند لوکس نه ماشین واسه آفرود واقعی …..
قبل از جی کلاس هم ماشین های ۶×۶ همین شکلی بودن مثل رم
1997ram t rex
اره مثل جی کلاس نیست اما خب قبل تر بود اما اون موقع معروف نبود
(این دقیقا شبیه به قضیه پونی کار هست که ۱۶ روز قبل از به نمایش گذاشتن کانسپت ماستانگ یه دونه باراکودا فروش رفت)
((((قصد متقاعد کردن کسی رو ندارم فقط جهت اطلاع بود))))
مهدی
۳۰ تیر ۱۴۰۰خبرشو تو اینستا دیدم
وقتی دیدمش خودم ریختم کرک و پرم موند
رم 6 چرخ = دایناسور + دایناسور = سیستم پیچید
شاهین
۳۱ تیر ۱۴۰۰کمپرسی جفته؟!
انقدر بدم میاد از این فاز جدیدی که بین پیکاپ ها راه افتاده
خز بازیا چیه اخه گند میزنن به اصالت ماشین. بجز دزدیدن توجه ها به خودشون عملا هیچی نیستن نهایت با ارفاق قدرت بکسلشون زیاده
بخاطر طول و وزن زیاد در برابر مدل 4 چهار چرخشون خیلی تنبل و کسل کننده هستن توی آفرود
نمونشو دیدم جی کلاس کمپرسی که توی شن های عربستان میتپید و یه شیب معمولی رو نمیتونست بره بالا
Roham
۳۱ تیر ۱۴۰۰محور سومش محرکه؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۱ تیر ۱۴۰۰نه برای دکوره!😂😑
" Swedish Arrogant Tiger "
۳۱ تیر ۱۴۰۰همه دوستان به 6 چرخ ها ایراد میگیرن، ولی این آرایش هم مزایای خاص خودش رو داره و خیلی جاها از چهار چرخ بهتر عمل میکنه علاوه بر اینکه ظرفیت حمل بار بیشتری هم میتونه تو جاده های آفرودی داشته باشه. آفرود صرفا جامپ زدن نیست!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۳۱ تیر ۱۴۰۰G کلاس ۶ چرخ که دیگه تکرار نمیشه مخصوصا با اون سیستم تعلیق خیلی انعطاف پذیرش و اون ابهت بی پایانش ولی اینم خیلی خوبه و به رپتور ۶ چرخ ترجیحش میدم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۳۱ تیر ۱۴۰۰واقعاً که چه ابهتی!😍😍😍😍😍 خیلی خوب شده،زیبا و با وقار😎 خیلی دلم از این نسخه میخواد😍😍😭…
سینا
۶ مرداد ۱۴۰۰سلام واقعا سایت عالی دارید و ماشین هتی خوبی معرفی میکنید این ماشین واقعا یه هیولاست
آیدین زارع
۱۲ خرداد ۱۴۰۲آرزومه یکی از اینا بخرم ولی تو ایرانم خریدیه پژو رویا شده چ برسه ب این😄💔