رم 2500 هوی دیوتی سفارشی با طراحی کلاسیک و خاص معرفی شد

جمعه 20 آبان 1401 - 12:30
مطالعه 6 دقیقه
custom-ram-2500-hd-traveller-by-chris-stapleton
شرکت رم آمریکا با کریس استاپلتون که خواننده‌ای مشهور به شمار می‌رود در طراحی وانت پیکاپ 2500 هوی دیوتی همکاری کرده است. این خودرو هم‌اکنون تراولر...
تبلیغات

شرکت رم آمریکا با کریس استاپلتون که خواننده‌ای مشهور به شمار می‌رود در طراحی وانت پیکاپ 2500 هوی دیوتی همکاری کرده است. این خودرو هم‌اکنون تراولر نام دارد که از روی یکی از آلبوم‌های خواننده موردبحث گرفته شده است. رم 2500 هوی دیوتی هم‌اکنون ظاهری مشابه وانت پیکاپ های اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 میلادی به خود گرفته است.

بسیاری از ویژگی‌های بصری این وانت پیکاپ برجسته به یکی از وانت‌های موردعلاقه استاپلتون یعنی رم پالومینو 1979 تعلق دارند. رم نیز اقدام به مدرنیزه کردن رنگ‌های وانت کلاسیک خود کرده و هم‌اکنون وانت هوی دیوتی خود را با رنگ کرمی، قرمز، قهوه‌ای و کشمیری ارائه می‌کند. شرکت موردبحث همچنین نوارهای جانبی مشهور پالومینو را برای 2500 هوی دیوتی در نظر گرفته است. وانت موردبحث از رینگ‌های 18 اینچی رترو با طرح توربو سود می‌برد. این رینگ‌ها ظاهری ماشین‌کاری شده و طراحی عمیق دارند و کاپ مرکزی آن از کروم براق است. رم 2500 هوی دیوتی فاقد برندهای عادی این شرکت بوده و بجای آن از تزئینات سه‌بعدی روی کاپوت و فوت‌های دهه 80 میلادی استفاده شده است.

رم در کابین تغییرات بیشتری را تدارک دیده به گونه‌ای که می‌توانیم از پوشش سفارشی با رنگ قهوه‌ای نام ببریم. طراحان این خودروساز از رنگ‌های ویژه‌ای در پشت‌سری‌ها، کنسول مرکزی و... سود برده‌اند که تضاد زیبایی به وجود آورده است. این تریم بکار رفته مشابه همان لباسی است که استاپلتون در مراسم رونمایی از آلبوم خود پوشیده بود و این‌گونه بین خواننده یاد شده و این خودرو ارتباط برقرار شده است.

صندلی‌های جلوی سفارشی نیز بر ماهیت خاص این وانت تأکید دارند. این صندلی‌ها با پارچه پوشانده شده‌اند و در طراحی بلندگوها نیز از طراحی گیتارها الهام گرفته شده است. امضای استاپلتون نیز در کابین دیده می‌شود. مدیرعامل رم دراین‌باره می‌گوید:

ما به همکاری با کریس بسیار افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که شاهد به ثمر نشستن این همکاری هستیم. ما برای مدت طولانی این همکاری را گرامی خواهیم داشت

شایان ذکر است تغییرات رخ داده در رم 2500 هوی دیوتی کاملاً به بخش ظاهری آن محدود بوده و پیشرانه دیزلی کامینز و سایر بخش‌های فنی آن دست نخورده باقی مانده‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.