دوج

رم 2500 هوی دیوتی سفارشی با طراحی کلاسیک و خاص معرفی شد

شرکت رم آمریکا با کریس استاپلتون که خواننده‌ای مشهور به شمار می‌رود در طراحی وانت پیکاپ 2500 هوی دیوتی همکاری کرده است. این خودرو هم‌اکنون تراولر نام دارد که از روی یکی از آلبوم‌های خواننده موردبحث گرفته شده است. رم ۲۵۰۰ هوی دیوتی هم‌اکنون ظاهری مشابه وانت پیکاپ های اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ میلادی به خود گرفته است.

بسیاری از ویژگی‌های بصری این وانت پیکاپ برجسته به یکی از وانت‌های موردعلاقه استاپلتون یعنی رم پالومینو ۱۹۷۹ تعلق دارند. رم نیز اقدام به مدرنیزه کردن رنگ‌های وانت کلاسیک خود کرده و هم‌اکنون وانت هوی دیوتی خود را با رنگ کرمی، قرمز، قهوه‌ای و کشمیری ارائه می‌کند. شرکت موردبحث همچنین نوارهای جانبی مشهور پالومینو را برای ۲۵۰۰ هوی دیوتی در نظر گرفته است. وانت موردبحث از رینگ‌های ۱۸ اینچی رترو با طرح توربو سود می‌برد. این رینگ‌ها ظاهری ماشین‌کاری شده و طراحی عمیق دارند و کاپ مرکزی آن از کروم براق است. رم ۲۵۰۰ هوی دیوتی فاقد برندهای عادی این شرکت بوده و بجای آن از تزئینات سه‌بعدی روی کاپوت و فوت‌های دهه ۸۰ میلادی استفاده شده است.

رم در کابین تغییرات بیشتری را تدارک دیده به گونه‌ای که می‌توانیم از پوشش سفارشی با رنگ قهوه‌ای نام ببریم. طراحان این خودروساز از رنگ‌های ویژه‌ای در پشت‌سری‌ها، کنسول مرکزی و… سود برده‌اند که تضاد زیبایی به وجود آورده است. این تریم بکار رفته مشابه همان لباسی است که استاپلتون در مراسم رونمایی از آلبوم خود پوشیده بود و این‌گونه بین خواننده یاد شده و این خودرو ارتباط برقرار شده است.

صندلی‌های جلوی سفارشی نیز بر ماهیت خاص این وانت تأکید دارند. این صندلی‌ها با پارچه پوشانده شده‌اند و در طراحی بلندگوها نیز از طراحی گیتارها الهام گرفته شده است. امضای استاپلتون نیز در کابین دیده می‌شود. مدیرعامل رم دراین‌باره می‌گوید:

ما به همکاری با کریس بسیار افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که شاهد به ثمر نشستن این همکاری هستیم. ما برای مدت طولانی این همکاری را گرامی خواهیم داشت

شایان ذکر است تغییرات رخ داده در رم ۲۵۰۰ هوی دیوتی کاملاً به بخش ظاهری آن محدود بوده و پیشرانه دیزلی کامینز و سایر بخش‌های فنی آن دست نخورده باقی مانده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (122 ديدگاه)

    انقدر بی کیفیت است که گریت وال دربرابرش با کیفیت است!

    موافقم 13
    مخالفم 112
    1. ali(chevynova)

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      برات تشت آب سرد پیشنهاد میدم

      موافقم 56
      مخالفم 6
    2. پدرام

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (793 ديدگاه)

      جان؟؟؟؟
      شوخی می کنی دیگه نه!

      موافقم 40
      مخالفم 3
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (10478 ديدگاه)

    وای چه متریالی استفاده کردن ، باریکلا ، حال کردم به خدا ❤👑.

    موافقم 63
    مخالفم 2
  3. MR.JD

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (328 ديدگاه)

    وای عجب چیز حقی درست کردند بچه های دیترویتی
    کیفیت و امکانات در حد هتل 5 ستاره
    صفا و صمیمت عین خونه ی مادربزرگ : )

    موافقم 55
    مخالفم 1
  4. Asa

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    به معنای واقعی کلمه عاشقش شدم . خیلی حس خوبی میده .

    موافقم 28
    مخالفم 1
  5. MASOUD 0099

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (424 ديدگاه)

    جووووووووووووون

    موافقم 13
    مخالفم 1
  6. رضا

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (272 ديدگاه)

    اصالت خالص !

    موافقم 39
    مخالفم 1
  7. ali(chevynova)

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (7387 ديدگاه)

    اصالت ، اصالت ، اصالت
    هنوز خودروسازی آمریکا از سپر آهنی استفاده میکنه عینه قدیم
    هنوز دسته دنده پشت فرمونه
    هنوز اگزوزشون خم شده پشت چرخ عقب عینه قدیم
    اون آرم قوچ سره کاپوت برگرفته از دوجهای دهه 50 هست
    این اصالتی که آمریکاییها در ساخت ماشین بکار میبرن تکه

    موافقم 54
    مخالفم 11
    1. ali(chevynova)

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      ((رم ۲۵۰۰ هوی دیوتی هم‌اکنون ظاهری مشابه وانت پیکاپ های اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ میلادی به خود گرفته است.))

      ((بسیاری از ویژگی‌های بصری این وانت پیکاپ برجسته به یکی از وانت‌های موردعلاقه استاپلتون یعنی رم پالومینو ۱۹۷۹ تعلق دارند.))

      خودروسازی آمریکا هیچ وقت نتونست اصالت دهه 60 و 70 رو رها کنه حتی در اوج مدرنیت
      اصالتی که الان در این وانت میشه دید نشون دهنده اونکه مشتری میخواد که اینطوری باشه
      میخواد که ماشینی بخره که ویژگیهای گذشته رو در اون ببینه
      و همیشه خودروسازی آمریکا برای این قشر تولیداتی داره

      موافقم 30
      مخالفم 6
    2. GMA

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (849 ديدگاه)

      سپر آهنی؟!🤔 جالبه.فکر می‌کردم جنسش کروم باشه!

      موافقم 12
      مخالفم 4
      1. رضا

        ۲۰ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (272 ديدگاه)

        معمولا فولاد ضدزنگ صیقل داده هست .
        کروم هم باشه روکش کروم داره و سپر از فولاد هست .

        موافقم 16
  8. MILADZM

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (345 ديدگاه)

    مردم ایالت تگزاس عاشق داج رم هستن
    شاید F 150 بهترین و پادشاه این کلاس باشه
    اما هیچ کدوم از پیکاپ تراک ها نمیتونن حس کلاسیک و نوستالژیک رم رو به آدم القا کنن
    اشتباه نکنم رم بعد از F 150 پرفروش ترین پیکاپ فول سایز در آمریکا هست .

    موافقم 37
    مخالفم 20
    1. ali(chevynova)

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      کلا مردم آمریکا در ایالتهای جنوبی بصورت تعصبی عاشق وانت هستن
      یه قسمت تاپگیر بود جرمی و جمیز و ریچارد رفتن ایالتهای جنوبی آمریکا و وانت ها رو تمسخر کردن که بهشون حمله کردن و فیلم برداریشون قطع شد

      موافقم 40
      مخالفم 6
    2. Just toyota

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      بله ۳ خودرو اول پرفروش آمریکا :
      ۱- فورد سری f
      ۲- رم پیکاپ
      ۳- شورولت سیلورادو

      موافقم 19
      مخالفم 1
      1. ali(chevynova)

        ۲۱ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (7387 ديدگاه)

        البته به قول اون پسره که ژاپنی بازه به پرفروش ترین های بازار آمریکا میگه حلب😂😂
        لابد سکویا و پاترول پخی هستن ما نمیدونستیم
        ماشین ژاپنی اگه خوب بود که تسلا با 20سال قدمت سودش 8برابر تویوتا نبود
        هرچند تویوتا بدبخت توان الکتری سازی هم نداره که بخواد اسمش بره کنار تسلا
        از سوبارو و میتسوبیشی هم نگیم که چه حقارتی رو اینروزا تحمل میکنن و وضعیتشون شبیه دایهاتسو به تاریخ پیوسته هست

        موافقم 13
        مخالفم 14
        1. MILADZM

          ۲۱ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          علی
          این پایین یه لینکه میزارم برو جواب اون پسره به کاربر ARAZ رو ببین
          مطلب مال تقریبا یه سال پیشه
          بعد با وضعیت الان مقایسه کن ببین که این طرفداران جاپن و تویودا چه آدمایی طرفیم !

          https://www.pedal.ir/toyota/2023-toyota-bz4x-electric-suv-debuts-in-production-form/

          موافقم 1
          مخالفم 2
  9. فرید

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (32 ديدگاه)

    چیزی جز ابهت و وقار نمیبینم

    موافقم 8
    مخالفم 3
  10. Royal Driver UK 70

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1291 ديدگاه)

    فوق‌العاده جذاب شده

    موافقم 9
    مخالفم 2
  11. مشتاقی

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    رم، رم کرده

    موافقم 28
    مخالفم 3
  12. meysam

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (3630 ديدگاه)

    وای وای وای
    بدجور دلم رفت
    اصلا نمیشه ازش گذشت

    موافقم 9
    مخالفم 2
  13. meysam

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (3630 ديدگاه)

    بابت سنت به سنت پولی که واسه این میگیره داره بهت حال میده 😍😍😍

    موافقم 22
    مخالفم 2
  14. احمدرضا

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (749 ديدگاه)

    با اون آرم جلوی برجسته ازش ایراد نمیگیرن بابت ایمنی و تصادف با عابر ؟

    موافقم 12
    مخالفم 2
    1. رضا

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (272 ديدگاه)

      عابر بزرگوار به هیچ عنوان به این آرم برخورد نمیکنه
      این ماشین از رو عابر بیچاره رد میشه …

      موافقم 18
      مخالفم 1
  15. BMW

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (169 ديدگاه)

    خدایی خیلی خوشگل. آدم رو وسوسه می کنه

    موافقم 13
    مخالفم 2
  16. ❤BMW❤

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    عجب اعجوبه ای

    موافقم 11
    مخالفم 2
  17. جنوب

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (334 ديدگاه)

    این فکر کنم سوختش آدمه
    از روبرو میخواد آدمو بخوره
    عجب هیولائی

    موافقم 17
    مخالفم 3
  18. net

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (3402 ديدگاه)

    بد هست کلاسیک قدیمی

    موافقم 5
    مخالفم 16
  19. احمد

    ۲۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    بهترینها لایق بهترینند

    آیا این جمله به واقع درست است؟؟

    موافقم 10
    مخالفم 1
  20. reza-a

    ۲۱ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (455 ديدگاه)

    برای کارمندهای اکتیو خیلی صندلیه رویایی میتونه باشه حیف که تک ساخته. شاید طراحیش به نظر زیاده روی باشه ولی اگر به بازار بیاد برای دفاتر شرکت های با توانایی مالی بالا میتونه یک کالای لوکس پر تقاضا باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا