هنسی در این ویدئو نشان میدهد که یک پیکاپ در پیست چه کاری میتواند انجام دهد. این سریعترین رم TRX جهان است که به مصاف کوروت Z06 میرود.
قطعاً جای یک پیکاپ در پیست درگ آنهم در برابر یک سوپراسپرت سریع نیست اما خودرویی که در اینجا میبینید یک پیکاپ معمولی نیست. این هنسی ماموت است. هیولایی با ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت! جادوگران هنسی توانستهاند این نیروی عظیم را از دل پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ بیرون بکشند. البته این ۱۲۰۰ اسب بخار، قدرتی است که پیشرانه روی میللنگ تولید میکند و خروجی نهایی روی چرخ ۹۴۱ اسب بخار قدرت و ۱۱۶۷ نیوتن متر گشتاور است. بااینحال، همین اعداد هم بسیار چشمگیر هستند.
در سمت دیگر میدان، شورلت کوروت Z06 در برابر دایناسور هنسی صفآرایی کرده است. البته پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی میللنگ تخت این ماشین که تا ۸,۴۰۰ rpm دور میگیرد، با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور، بسیار ضعیفتر از ماموت است. از سوی دیگر اما کوروت وزن بسیار کمتر و آیرودینامیک بسیار بهتری نسبت به هیولای هنسی دارد.
با شروع مسابقه، کوهی از فولاد آمریکایی را میبینیم که مثل موشک مافوق صوت شلیک میشود و کوروت را پشت سر میگذارد. بااینحال، در ادامه وزن سنگین و آیرودینامیک ضعیف ماموت تأثیر خود را نشان میدهد و باعث میشود Z06 بتواند خود را نزدیک کند تا جایی که دو خودرو تقریباً همزمان از خط پایان رد میشوند. در درگ دوم اما TRX در ابتدا اختلاف بیشتری ایجاد میکند که توسط کوروت قابل جبران نیست و نهایتاً ماموت زودتر به خط پایان میرسد. هنسی فعلاً قیمت این هیولا را اعلام نکرده اما خبر از تولید بسیار محدود آن داده است.
Taha Ayoobi
۴ خرداد ۱۴۰۳یا ابلفضل
آریا
۴ خرداد ۱۴۰۳عکس پروفایل ت مخصوص این پست بود
۴ خرداد ۱۴۰۳فقط هایما
مرتضی
۵ خرداد ۱۴۰۳🤣🤣
۵ خرداد ۱۴۰۳به چی میخندی 😠
Taha Ayoobi
۴ خرداد ۱۴۰۳ست کردم
زیزیگولو
۴ خرداد ۱۴۰۳رم TRX همینجوریشم یکی قدرتمندترین پیکاپای دنیاست و کمپانی تیونینگ آمریکایی Hennessey هم که یکی از معروف ترینو محبوب ترین تیونرای دنیاست که تبحر خاصی تو افزایش قدرت انواع ماشینا داره و ازشون هیولا میسازه ………… رم TRX تو حالت استانداردش هیولاست و با تیونینگ هنسی شده دایناسور 💪💪
سبحان
۴ خرداد ۱۴۰۳اساطیر قدرت در یونان باستان
مازیار
۴ خرداد ۱۴۰۳اعجاب انگیزه این وانت
و کلا این سبک و تفکر خودروسازی
BlackWing
۴ خرداد ۱۴۰۳۱۲۰۰ اسب واسه یه تراک ۳ تنی میخوای چیکار آخه 🫠
زیزیگولو
۴ خرداد ۱۴۰۳واسه عشقو حالش
BlackWing
۴ خرداد ۱۴۰۳میدونی چقدر توی فشار لوازم ماشین نابود میشه ؟ هزینه جانبی ماشینای مودیفای شده خیلی زیاده ، عملاً بعد از چند وقت مسابقه خیابونی باید همش ببری برای تعویض یا تعمیر لوازم موتور و زیربندی
مخصوصاً این ماشینا که وزن و گشتاور خیلی بالایی دارن فشار روی میل گاردن خیلی زیاد میشه
Taha Ayoobi
۴ خرداد ۱۴۰۳به نظرم تحملشو داره.
زیزیگولو
۴ خرداد ۱۴۰۳مطمئناً کمپانی هنسی روی اصول مهندسی ماشینا رو تیون میکنه
Mohammad hasan
۵ خرداد ۱۴۰۳میل گاردن فولادی…تو این ماشینا
چندان مشکلی ایجاد نمی کنه…البته
تو لانچ های متعدد که معمولا دارن
فشار زیادی به گیربکس و میل گاردن و دف میاد که عمرشو اگر سرویس های دوره ای شو فاصله شو کم نکنن پیش میاد مثلا اگر در حالت استاندارد این ماشین باید هر به ۵۰۰۰ کیلومتر سرویس بشه تو این حالت باید ۲۰۰۰ تا به ۲۰۰۰ تا سرویس کامل بشه در درجه اول
روغن دف هاش هم چک بشه
۵ خرداد ۱۴۰۳اگه هایما 7xرو تیونینگ کنن از این آشغالای آمریکایی بهتر میشه!
Taha Ayoobi
۵ خرداد ۱۴۰۳خودت خندت نمیگیره، چی میگی آخه😂
احمدرضا
۴ خرداد ۱۴۰۳عجب لانچی
Alireza
۴ خرداد ۱۴۰۳ماشالله دوج رم که تو دور دوم روی کوروت رو کم کرد
Mohammad
۴ خرداد ۱۴۰۳یه پیکاپ داره با یه سوپراسپرت کل میندازه
وا حیرتا
آریا
۴ خرداد ۱۴۰۳رم trx چقدر خفنه با 3 تن وزن سوپر اسپرت ها رو قورت میده🥲
Scuderia Ferrari
۴ خرداد ۱۴۰۳خیلی دوست دارم carwow یه درگ بین “کوروت Z06 و 458 اسپشیاله” برگزار کنه و تفاوت زمان و تکنولوژی رو به چشم ببینیم
بین RAM TRX و F150 رپتور در حالت استوک بی شک انتخابم پادشاه پیکاپ ها F150 رپتور هست
ایلیا
۴ خرداد ۱۴۰۳یا ابوالفضل
الان رام یکی از قوی ترین سوپر کار های آمریکا رو برد
فیزیک جا به جا شد💥
فردا احتمالش هست که با جنگنده های آمریکایی هم
درگ بندازه .
خدا آخرت این خلقت نا شناخته رو به خیر کنه
ابوالفضل
۵ خرداد ۱۴۰۳عجب هیولایی واقعا 💪🏻
با چنین وزنی لانچ اینجوری شاهکاره
روزی دو تا سایبرتراک واسه صبحونه میخوره 😎
Milad
۸ خرداد ۱۴۰۳درگ پیکاپ و سوپر اسپرت خودش فک آدمو میندازه چه برسه به اینکه پیکاپ با اون وزن و سیستمش برنده بشه…
واقعا اول دم سازنده رم trx گرم بعدم دم هنسی تیونینگ کارش گرمتر که همچین هیولایی ساختن.
ایستاده باید دست زد براشون👏👏👏