دوجشورلتهنسی

درگ جذاب رم TRX هنسی 1200 اسب بخار با کوروت Z06

هنسی در این ویدئو نشان می‌دهد که یک پیکاپ در پیست چه کاری می‌تواند انجام دهد. این سریع‌ترین رم TRX جهان است که به مصاف کوروت Z06 می‌رود.

قطعاً جای یک پیکاپ در پیست درگ آن‌هم در برابر یک سوپراسپرت سریع نیست اما خودرویی که در اینجا می‌بینید یک پیکاپ معمولی نیست. این هنسی ماموت است. هیولایی با ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت! جادوگران هنسی توانسته‌اند این نیروی عظیم را از دل پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ بیرون بکشند. البته این ۱۲۰۰ اسب بخار، قدرتی است که پیشرانه روی میل‌لنگ تولید می‌کند و خروجی نهایی روی چرخ ۹۴۱ اسب بخار قدرت و ۱۱۶۷ نیوتن متر گشتاور است. بااین‌حال، همین اعداد هم بسیار چشمگیر هستند.

در سمت دیگر میدان، شورلت کوروت Z06 در برابر دایناسور هنسی صف‌آرایی کرده است. البته پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی میل‌لنگ تخت این ماشین که تا ۸,۴۰۰ rpm دور می‌گیرد، با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور، بسیار ضعیف‌تر از ماموت است. از سوی دیگر اما کوروت وزن بسیار کمتر و آیرودینامیک بسیار بهتری نسبت به هیولای هنسی دارد.

با شروع مسابقه، کوهی از فولاد آمریکایی را می‌بینیم که مثل موشک مافوق صوت شلیک می‌شود و کوروت را پشت سر می‌گذارد. بااین‌حال، در ادامه وزن سنگین و آیرودینامیک ضعیف ماموت تأثیر خود را نشان می‌دهد و باعث می‌شود Z06 بتواند خود را نزدیک کند تا جایی که دو خودرو تقریباً هم‌زمان از خط پایان رد می‌شوند. در درگ دوم اما TRX در ابتدا اختلاف بیشتری ایجاد می‌کند که توسط کوروت قابل جبران نیست و نهایتاً ماموت زودتر به خط پایان می‌رسد. هنسی فعلاً قیمت این هیولا را اعلام نکرده اما خبر از تولید بسیار محدود آن داده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. Taha Ayoobi

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4379 ديدگاه)

    یا ابلفضل

    موافقم 20
    1. آریا

      ۴ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (193 ديدگاه)

      عکس پروفایل ت مخصوص این پست بود

      موافقم 16
      مخالفم 2
      1. ۴ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4944 ديدگاه)

        فقط هایما

        موافقم 1
        مخالفم 16
        1. مرتضی

          ۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2 ديدگاه)

          🤣🤣

          موافقم 8
          مخالفم 1
        2. ۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4944 ديدگاه)

          به چی میخندی 😠

          موافقم 1
          مخالفم 2
      2. Taha Ayoobi

        ۴ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4379 ديدگاه)

        ست کردم

        موافقم 12
        مخالفم 2
    2. زیزیگولو

      ۴ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (6038 ديدگاه)

      رم TRX همینجوریشم یکی قدرتمندترین پیکاپای دنیاست و کمپانی تیونینگ آمریکایی Hennessey هم که یکی از معروف ترینو محبوب‌ ترین تیونر‌ای دنیاست که تبحر خاصی تو افزایش قدرت انواع ماشینا داره و ازشون هیولا میسازه ………… رم TRX تو حالت استانداردش هیولاست و با تیونینگ هنسی شده دایناسور 💪💪

      موافقم 18
      مخالفم 2
  2. سبحان

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (321 ديدگاه)

    اساطیر قدرت در یونان باستان

    موافقم 13
  3. مازیار

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    اعجاب انگیزه این وانت
    و کلا این سبک و تفکر خودروسازی

    موافقم 14
    مخالفم 3
  4. BlackWing

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1303 ديدگاه)

    ۱۲۰۰ اسب واسه یه تراک ۳ تنی میخوای چیکار آخه 🫠

    موافقم 3
    مخالفم 15
    1. زیزیگولو

      ۴ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (6038 ديدگاه)

      واسه عشقو حالش

      موافقم 15
      1. BlackWing

        ۴ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1303 ديدگاه)

        میدونی چقدر توی فشار لوازم ماشین نابود میشه ؟ هزینه جانبی ماشینای مودیفای شده خیلی زیاده ، عملاً بعد از چند وقت مسابقه خیابونی باید همش ببری برای تعویض یا تعمیر لوازم موتور و زیربندی

        مخصوصاً این ماشینا که وزن و گشتاور خیلی بالایی دارن فشار روی میل گاردن خیلی زیاد میشه

        موافقم 13
        مخالفم 5
        1. Taha Ayoobi

          ۴ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4379 ديدگاه)

          به نظرم تحملشو داره.

          موافقم 10
          مخالفم 2
        2. زیزیگولو

          ۴ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (6038 ديدگاه)

          مطمئناً کمپانی هنسی روی اصول مهندسی ماشینا رو تیون میکنه

          موافقم 9
          مخالفم 1
        3. Mohammad hasan

          ۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (154 ديدگاه)

          میل گاردن فولادی…تو این ماشینا
          چندان مشکلی ایجاد نمی کنه…البته
          تو لانچ های متعدد که معمولا دارن

          فشار زیادی به گیربکس و میل گاردن و دف میاد که عمرشو اگر سرویس های دوره ای شو فاصله شو کم نکنن پیش میاد مثلا اگر در حالت استاندارد این ماشین باید هر به ۵۰۰۰ کیلومتر سرویس بشه تو این حالت باید ۲۰۰۰ تا به ۲۰۰۰ تا سرویس کامل بشه در درجه اول
          روغن دف هاش هم چک بشه

          موافقم 9
          مخالفم 1
        4. ۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4944 ديدگاه)

          اگه هایما 7xرو تیونینگ کنن از این آشغالای آمریکایی بهتر میشه!

          موافقم 1
          مخالفم 13
        5. Taha Ayoobi

          ۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4379 ديدگاه)

          خودت خندت نمیگیره، چی میگی آخه😂

  5. احمدرضا

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (749 ديدگاه)

    عجب لانچی

    موافقم 15
    مخالفم 1
  6. Alireza

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    ماشالله دوج رم که تو دور دوم روی کوروت رو کم کرد

    موافقم 12
  7. Mohammad

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (334 ديدگاه)

    یه پیکاپ داره با یه سوپراسپرت کل میندازه
    وا حیرتا

    موافقم 12
    مخالفم 1
  8. آریا

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (193 ديدگاه)

    رم trx چقدر خفنه با 3 تن وزن سوپر اسپرت ها رو قورت میده🥲

    موافقم 12
  9. Scuderia Ferrari

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    خیلی دوست دارم carwow یه درگ بین “کوروت Z06 و 458 اسپشیاله” برگزار کنه و تفاوت زمان و تکنولوژی رو به چشم ببینیم
    بین RAM TRX و F150 رپتور در حالت استوک بی شک انتخابم پادشاه پیکاپ ها F150 رپتور هست

    موافقم 11
    مخالفم 1
  10. ایلیا

    ۴ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یا ابوالفضل

    الان رام یکی از قوی ترین سوپر کار های آمریکا رو برد
    فیزیک جا به جا شد💥
    فردا احتمالش هست که با جنگنده های آمریکایی هم
    درگ بندازه .
    خدا آخرت این خلقت نا شناخته رو به خیر کنه

    موافقم 10
    مخالفم 1
  11. ابوالفضل

    ۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (317 ديدگاه)

    عجب هیولایی واقعا 💪🏻
    با چنین وزنی لانچ اینجوری شاهکاره
    روزی دو تا سایبرتراک واسه صبحونه میخوره 😎

    موافقم 11
  12. Milad

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درگ پیکاپ و سوپر اسپرت خودش فک آدمو میندازه چه برسه به اینکه پیکاپ با اون وزن و سیستمش برنده بشه…
    واقعا اول دم سازنده رم trx گرم بعدم دم هنسی تیونینگ کارش گرمتر که همچین هیولایی ساختن.
    ایستاده باید دست زد براشون👏👏👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا