رم ۱۵۰۰ TRX نه تنها قویترین وانت درونسوز دنیاست بلکه یکی از برجستهترین خودروهای بازار نیز محسوب میشود. این خودروی خاصی که مشاهده میکنید حتی برجستهتر از سایر نسخههای TRX است. وانت موردبحث توسط هنسی به یک غول شش چرخ تبدیل شده است و تیونر تگزاسی آن را با پکیجی به نام ماموت عرضه میکند.
هنسی برای تبدیل TRX به هیولایی شش چرخ تنها یک اکسل ساده و محفظه بار طویلتر را در نظر نگرفته بلکه از سیستم تعلیق جدید بیلشتین نیز استفاده کرده است. از طرف دیگر علیرغم تواناییهای زیاد پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۷۰۲ اسب بخاری، هنسی سوپرشارژر بهتر، انژکتورهای کاراتر، پولیهای سوپرشارژر ارتقا یافته و… را روی این نیروگاه نصب کرده است تا قدرت آن به رقم دیوانهوار ۱۰۱۲ اسب بخار و گشتاور نیز به ۱۳۴۰ نیوتون متر برسد.
مالک این مدل ویژه که تماشا میکنید خواهان خودرویی خاصتر بوده است و از رینگهای جدید ووسن برای رخنمایی بهتر استفاده کرده است. این رینگها ابعاد ۲۲ اینچی دارند و از طرح با ابهت مشکی ساتین سود میبرند. این رم که با رینگ و لاستیکهای گیراتر همراه شده است بیشتر از همیشه آماده رویارویی با زمینهای سخت و خشن به نظر میرسد. خرید ماموت شش چرخ از هنسی کار هر کسی نخواهد بود. در واقع این وانت قیمت پایه ۴۴۹۹۵۰ دلاری به علاوه تهیه نسخه استاندارد TRX را دارد.
new reventon
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا خیلی باحاله و کاربردی
حال میده باهاش بری آلاسکا گردی با دو تا سگ و عشق و متریال🙂
ولی کاش قدرتشو دست نمیزد که قابلیت اطمینانش بالاتر باشه
همون 700 عالیه
خدایی که ماشین حقیه
M.Kkarimi
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱کاربردی ؟!؟! …
قطعا جذابیت و ابهت غیر قابل انکاری داره و هر ماشین بازی با اولین نگاه یک دل نه صد دل عاشقش میشه !! ؛ اما کیه که ندونه عملا با این حرکت ، توانایی هاش رو به مراتب نسبت به نسخه اصلی محدودتر کردن …
new reventon
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱عزیزم توانایی این تو آفرود فراتر از هر ماشینیه
شما ماشینای رزمی رو نگاه کنین میبینین تایر زیاد دارن بخاطر چیه فک کردین؟
6 محور محرک و طول زیاد
مثل عنکبوت میچسبه به زمین
new reventon
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱جدا ازونم محفظه بارشو نگاه کن
قشنگ اندازه یه خونس تو مسافرت
datsun
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱طول زیاد یکی از معایب خودروهای آفروده
viper2
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱این ماشین فقط جنبه نمایشی داره و فقط توی بیابون یکم میتونه مانور افرود داشته باشه . این ماشین زاویه ورود و خروج خوبه نداره . البته من تودم عاشق این ماشینم . کلا از ماشینای پر ابهت و غول و چشمگیر و خاصی که وقتی توی خیابون رد میشن مورد اشاره قرار میگیرین خوشم میاد ولی من اگه داشتم دلم نمیومد برم باهاش افرود .
Jdm باز
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱صحیح
new reventon
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱عذر میخام حرف شما درسته زاویه فرار و ورود خوبی نداره
ولش کشش بسیار زیادی داره. مخصوصا تو عبور از شیب
یه کلیپی دیدم مرسدس 6*6 تو شن از یه شیب خیلی زیاد رفت بالا
نزدیک 60 درجه
یوسف
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱به جز قیمتش همه چیزش عاشقانس
Humer
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱یه سوال یعنی باید به این خودرو ها گفت ۳ دیفرانسیل؟؟؟؟
Jhy
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱اینو نمیدونم ولی بنز g class 6×6 سه دیفرانسیل بود و ۵ تا قفل دیفرانسیل هم داشت
ارین صاحب جمعی
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱سیلندرات به صدتا سایبرتراک میارزه
Jdm باز
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ابهت اگه ماشین بود :)))))
ولی این ماشین فقط برای شو و نمایش هس چون توانایی افرودش بخاطر طول زیاد ماشین ، خوب نیس
AMIN (M.A.S)
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱دیشب زیر پست اون چانگان لومین ذکر خیرتون بود اقا
به نظر میرسه ساخته بهتون یه محور اضافه زدید
نوش جونتون دایناسور خان
واقعیتش اینه اگه تیرکس خودش یه کم کوتاه تر بود درست کردن نسخه 6X6 ازش یکی از جذاب ترین کارای دنیا بود
اما مشکل اینه که این ماشین توی نسخه استاندارد اونقدری طویله که درست کردن این جور نسخه هاش زاویه شکستشو نابود میکنه بلند کردن ارتفاعم هندلینگ و پایداری ماشینو زیر سوال میبره
تنها مزیتش افزایش ظرفیت یدک کشیه که بعید میدونم کسی بخواد 400هزار تا بده تا کار یدک کشی اونم نه در حد رم 3500هوی دیوتی رو بگیره