فورد بر بخش ونهای تجاری بازار آمریکا سلطه دارد اما رم هم با معرفی پرومستر مدل ۲۰۲۲ قصد دارد سهم بیشتری از این بازار را از آن خود کند. هرچند این ون تجاری در ظاهر هیچ تغییری نداشته اما بهروزرسانیهایی را تجربه کرده که هزینههای عملیاتی را کاهش میدهند و استفاده از خودرو را آسانتر میکنند. پرومستر مدل ۲۰۲۲ در ۱۸ نسخهٔ مختلف قابل خریداری خواهد بود که شامل دو ارتفاع مختلف سقف، سه فاصلهٔ محوری مختلف و چهار طول مختلف میشود.
علاوه بر این، پکیج جدیدی بنام Crew Van هم برای پرومستر ارائه شده که پنجرههای عقب پلیکربنات، یک پارتیشن ایمنی داخلی و یک صندلی نیمکتی ردیف دوم با ظرفیت حمل سه نفر را شامل میشود. در جلوی کابین نیز راننده از فضایی مدرن با غربیلک فرمان جدید، دکمههای باکیفیتتر، دریچههای تهویهٔ جدید و صفحه آمپر اصلاحشده با نمایشگرهای ۳.۵ یا ۷ اینچی بهرهمند خواهد بود.
برای این خودرو آپشنهایی مثل شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند و خروجی برق ۱۱۵ ولت هم قابل سفارش خواهد بود اما خبر مهمتر، ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید Uconnect 5 با نمایشگرهای ۷ یا ۱۰ اینچی است. این سیستم پنج برابر سریعتر از نسخهٔ قبلی بوده و از صفحهٔ اصلی کاملاً قابل تنظیم و پشتیبانی از حداکثر پنج پروفایل برخوردار است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای برجستهٔ این سیستم هم میتوان به اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم، دستیار الکسا، اینترنت وای فای 4G و امکان اتصال همزمان دو گوشی هوشمند با بلوتوث اشاره کرد.
پرومستر مدل ۲۰۲۲ از لحاظ ایمنی هم ارتقاء پیدا کرده و حالا بهصورت استاندارد به هشدار برخورد جلو، دستیار باد جانبی، ترمز پس از برخورد، تشخیص خوابآلودگی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین دید عقب مجهز شده است. علاوه بر این، خریداران میتوانند آپشنهایی مثل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، نوربالای خودکار، دستیار هوشمند سرعت، آینه عقب دیجیتالی، سیستم دید ۳۶۰ درجه و سیستم نیمه خودران سطح دو را هم سفارش دهند.
زیر کاپوت پرومستر پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 پرومستر آشنای کرایسلر قرار گرفته که ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. هرچند این موتور نسبت به قبل تغییری نکرده اما حالا به گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک جدیدی متصل شده که جایگزین نمونهٔ شش سرعتهٔ قبلی میشود. این گیربکس که قدرت پیشرانه را به چرخهای جلو انتقال میدهد، تا ۹ درصد موجب بهبود مصرف سوخت میشود.
پرومستر مدل ۲۰۲۲ همچنین به فرمان برقی جدیدی هم مجهز شده است که موجب کاهش هزینههای تعمیر و نگهداری و بهبود مصرف سوخت شده و بهترین دایرهٔ چرخش در این کلاس (۱۱ متر) را فراهم میکند. این ون همچنین از لحاظ ظرفیت بار با ۲۱۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بکسل با ۳۱۰۰ کیلوگرم نیز در کلاس خود بهترین است. رم پرومستر مدل ۲۰۲۲ در سهماههٔ چهارم سال جاری راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد و در سال ۲۰۲۳ یک نسخهٔ الکتریکی هم برای آن ارائه میشود تا با فورد E-Transi رقابت کند.
VIPER
۵ شهریور ۱۴۰۰تو عکسا یه جوریه اینگار دف جلو هست
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۵ شهریور ۱۴۰۰زیر کاپوت پرومستر پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 پرومستر آشنای کرایسلر قرار گرفته که ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. هرچند این موتور نسبت به قبل تغییری نکرده اما حالا به گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک جدیدی متصل شده که جایگزین نمونهٔ شش سرعتهٔ قبلی میشود. این گیربکس که قدرت پیشرانه را به چرخهای جلو انتقال میدهد، تا ۹ درصد موجب بهبود مصرف سوخت میشود.
چون واقعا دف جلو هست 😂
VIPER
۵ شهریور ۱۴۰۰آره 😊
فورد
۵ شهریور ۱۴۰۰ایشون همون ون فیات دوکاتو هست بعد از جوینت شدن با کرایسر در امریکا دوج اسمشو گذاشتن
فرامرز
۵ شهریور ۱۴۰۰بله و متاسفانه نسل سوم هست که سال ۲۰۰۶ وارد بازار شده
rezars pc
۵ شهریور ۱۴۰۰زشته بیرونش
حسین دهمرد
۵ شهریور ۱۴۰۰رقباشو هم مینوشتید. اینکه خیلی داغونه.
شاهپور
۵ شهریور ۱۴۰۰خیلی هم عالی ، رقابت شرکتها بدون شک فقط به نفع مصرف کننده هاست
محمدرضا
۵ شهریور ۱۴۰۰مرسی از پدال بابت پوشش کامل اخبار خودروی جهان.
اینجوری اطلاعات ما تکمیل تر هست.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ شهریور ۱۴۰۰حیفه یه فیات دوکاتوی بیریخت رو به اسم رم بفروشن،حداقل ایکاش یه نسخه بهتر رو انتخاب میکردن،ابهت رم واقعاً پایین میاد…