دوج

انتشار تصاویر جاسوسی بدون پوشش از دوج چلنجر دمون

چند وقتی است که خبر می‌رسد دوج قصد دارد نسخه‌ای ویژه و کاملاً قدرتمند از چلنجر را با نام دمون معرفی کند و تاکنون تیزرهای زیادی هم از آن منتشر شده است؛ اما به‌تازگی یک نمونهٔ در حال آزمایش از این خودرو بدون هیچ‌گونه پوششی دیده شده است که بهترین نما از ماسل کار آیندهٔ دوج را نشان می‌دهد. قسمت بیرونی این خودرو به رنگ نقره‌ای است درحالی‌که کاپوت و سقف آن مشکی مات هستند.

dodge-challenger-demon-spy-shots

علاوه بر این، گلگیرهای برجسته، دریچهٔ بزرگ روی کاپوت و رکاب‌های جانبی مشکی‌رنگ نیز از دیگر موارد قابل‌ذکر در نمای بیرونی چلنجر دمون هستند. این دریچهٔ کاپوت بکار رفته در چلنجر دمون بزرگ‌ترین دریچه‌ای است که تاکنون در یک خودروی تولیدی بکار رفته است. با توجه به این تغییرات بیرونی، به نظر می‌رسد این خودرو در قسمت آیندهٔ سری فیلم‌های سریع و خشن یعنی قسمت هشتم بکار رود چراکه در ماه ژانویه کلیپی از این فیلم منتشر شد که در آن یک چلنجر با همین مشخصات ظاهری دیده می‌شد.

dodge-challenger-demon-spy-shots2

اما در حال حاضر چیزهایی که در مورد چلنجر دمون میدانیم این است که این نسخه نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر از چلنجر هلکت خواهد بود و احتمالاً در زیر کاپوت آن نیز پیشرانه‌ای با قدرتی بیش از ۷۰۷ اسب بخار قرار خواهد داشت. علاوه بر این، گفته شده که دمون برای مسابقات درگ آماده‌تر از هلکت خواهد بود چراکه این مدل به لاستیک‌های رادیال ویژهٔ درگ مجهز خواهد بود و برای اولین بار نیز یک سیستم مکانیکی/الکترونیکی درگ در آن استفاده شده که تعلیق را خاص مسابقه تنظیم می‌کند.

dodge-challenger-demon-spy-shots4

همچنین در چلنجر دمون یک مبدل گشتاور بروز شده بکار رفته و نسبت دندهٔ محور عقب آن‌هم تغییر کرده است که شتابی عالی را برای آن پدید می‌آورد. رونمایی از این دوج چلنجر خاص و ویرانگر در نمایشگاه خودروی نیویورک صورت خواهد گرفت.

dodge-challenger-demon-spy-shots3

در همین حال، با نگاه به تصاویر جاسوسی و تیزرها و همین‌طور استفاده از فتوشاپ، رندری از چلنجر دمون طراحی و منتشر شده است که نتیجۀ این تلاش را در اینجا مشاهده می‌کنید.

challenger-demon-render

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. سید علیرضا

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (237 ديدگاه)

    .
    چلنجر خیلی خوشگله و نسبت به قیمتش واقعاً می ارزه
    چون شتاب و قدرت وحشتناکی داره و امکانات خوبی در اختیار راننده می گذاره
    و از همه مهمتر محصول کارخانه با اصل و نسبه

    1. reza

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (311 ديدگاه)

      خیلی دوس داشتم سوپرچارجرش جا نشه و از کاپوت بزنه بیرون…معرکه می شد..

    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      اخ جونم داره میاد
      من نمیدونم دوج چطور میتونه این همه دلبری کنه
      امروز رو میخوام به معرفی 2 تا از موتورهای سری b کرایسلر در دهه ی 60 و 70 بپردازم که رو محصولات دوج و پیلیموت استفاده میشدن
      موتورهای سری b کرایسلر عبارت بودن از
      350 . 361 . 383 . 400 . 413 . 426 .0 44
      موتور 426 سوپر استوک در 1963 رو پیلیموت فیوری با کاربراتور 4 دهنه میتونست 380 اسب قدرت و در موتورهای 426 که 2 عدد کاربراتور 4 دهنه داشتن تا 415 اسب قدرت تولید بکنه
      موتور 426 توسط تیم تیونینگ رم چارجرز در دهه ی 60 بسیار استفاده شده بود
      موتور 426 در 1970 قدرتش به مرز 600 اسب هم رسید و باعث حیرت یکی از مهندسان ارشد پونتیاک شد که در اون زمان از خط تولید این موتور دیدن کرد

      اما موتور 413

      موتور 413 مکس ودج دوج یکی از قوی ترین موتورهای دوج بود در اوایل دهه ی 60
      در 1959 قدرت موتور 413 به 380 اسب میرسید با 2 عدد کاربرات 4 دهنه
      در 1960 قدرت این موتور کمی افت پیدا کرد و به 375 اسب رسید با 2 عدد کاربرات 4 دهنه
      در 1962 تا 1965 قدرت این موتور با 1 عدد کاربرات 4 دهنه به 340 اسب میرسید و گشتاور 480 نیوتونی داشت اما همین موتور در این سال با 2 عدد کاربراتور 4 دهنه 380 اسب قدرت و 525 نیوتن گشتاور تولید میکرد

      .

      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        لازم به ذکر هست که موتور 426 دوج در اوایل دهه ی 60 با نام ((مکس ودج)) شناخته میشد و از حدود سال 1966 به بعد نام ((همی )) شناخته شد
        موتور 426 به قدری قدرتمند و موفق ظاهر شد که هنوز هم بعد 55 سال از معرفیش هنوزم در ماشینهای که برا درگ جم میشن استفاده میشه
        برادر دوقلوی موتور 426 دوج موتور 440 هستش
        موتور 426 حجمی برابر با 7.2 لیتر داره و در دهه ی 60 یا 2 عدد کاربراتور 4 دهنه هم عرضه میشد اما در دهه ی 70 فقط با 1 عدد کاربرات 4 دهنه عرضه شد
        نکته دیگه هم در مورد موتور 413 بگم که این موتور در قوی ترین نوعش تا 420 اسب هم قدرت داشته در حالت استاندارد

  2. farshid omidfar

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (72 ديدگاه)

    از امروز شروع میکنم عبادت و راز و نیازو کمک به خلق خدا تا اگه رفتیم اون دنیا حداقل ببرنم بهشت یه چلنجر دمون اونجا سوار شم فک کنم تنها راهم همینه :)

    1. AK_007

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (562 ديدگاه)

      ظاهرا چلنجر دیمِن تنها شیطونیه ک جاش تو بهشته!
      (Demon =شیطان)

    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      farshid omidfar کار خوبی میکنی داداش
      منم میخوام شروع کنم به انجام کار ثواب که اون دنیا برم بهشت و از خدا بخوام که به پاس کارهای خیری که انجام دادم خدا یدونه dodge 330 1963 بهم بده که بهشت رو باهاش به اتیش بکشم

      1. Mahdi DODGE

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1478 ديدگاه)

        فرشید باهات موافقم
        یه چلنجر با سوپر چارجر بیرون زده بهم بدن چیز دیگه ای نمیخوام

    3. علی

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (206 ديدگاه)

      من که قطعا میرم جهنم هلکت سوار شم….

      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        همه میرن جهنم که عذاب ببینن
        ما میریم جهنم برا عشق و حال و چلنجر سواری
        رفقا قرار ما جهنم میبینمتون

  3. اقای 918

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    دلربا …………………..
    توی یه مجله خوندم بین خانوما هم ( امریکایی ) خیلی طرفدار داره ………………….

    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      اقای 918 عزیز
      داداش امریکایی بین کی طرفدار نداره؟؟؟؟؟
      ماشین امریکایی همه رو به خودش جذب میکنه
      این چندتا اسمی رو که میگم تو اینترنت سرچ کنید خودتون متوجه میشید
      1978 pontiac firebird
      dodge dart 1962
      ford torino 1969
      cadillac eldorado 1956
      chevy impala 1964
      و ,…………………….
      ماشین امریکایی چه کلاسیکش چه جدیدش یعنی عشق

      1. madjid

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        اینایی که گفتی +
        Chevy Chevelle SS
        Plymouth Hemi cuda
        Oldsmobile Tornado 1970

        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          مجید با این مدلهایی که تو هم اضافه کردی رسما تیر خلا صی بهم شلیک کردی
          البته ماشینهای زیادی بودن که نام ببرم ولی خوب نشد همه رو بگم

        2. madjid

          ۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          علی تو بهترین ها رو گفتی.
          منم ۲ مدل از پیش خودم بهش اضافه کردم.
          میدونم ۱۰۰۰ تا ماشین امریکایی میتونستی نام ببری.

      2. Daniel

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (955 ديدگاه)

        حاج علی پونتیاک GTO مدل 1965فراموش نشه خواهشا. تعصب خاصی روی این ماشین و chevelle ss دارم.

        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          Daniel جان کجایی داداش کم پیدایی
          اخ گفتی پونتیاک gto
          اسم پونتیاک gto میاد ستون های ساختمان مرکزی جنرال موتورز به لرزه میوفته از عظمت اسمش
          چطور پونتیاک اون ماشین رو ساخت خدا عالمه
          chevelle ss هم که دیگه در وصف نمیگنجه

        2. Daniel

          ۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (955 ديدگاه)

          حاج علی گرفتارم ولی هرموقع بیکار بشم به سایت سر میزنم. نظراتت و تاریخچه ای که از ماشینا میگی معرکس.
          همیشه کامنت بزار برامون.
          پدال عزیز هم فرستادتم بلک لیست.نظراتمو حذف میکنه نمیدونم چرا؟ ؟؟؟
          ولی از این حرفا بگذریم پونتیاک gto رو عشقه.

        3. (ali (CHEVY NOVA

          ۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          Daniel عزیز
          خوشحالم که تاریخچه ها مورد توجه شما قرار گرفته

      3. AK_007

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (562 ديدگاه)

        علی جان ماشینایی که شما گفتی اسپرت و عالی بودن و هستن
        ولی در کنار اینها ماشینای لوکس اون دوران اصلا فضا پیما بودن!
        کادیلاک فلیت وود ۱۹۸۲
        یا الدرادو مدل ۱۹۷۸
        و به قول شما عشق بنده لینکلن کنتیننتال مارک V 1977

        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۸ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          AK_007 عزیز
          صحبت شما درسته دوست من
          بخاطر شما چندتا ماشین لوکس هم میگم
          cadillac fleet wood 1958
          1957 chrysler imperial
          packard clipper 1955

      4. ASTON

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (213 ديدگاه)

        به نظرم دهه 70 عصر طلایی ماشینهای امرکایی بود که بی نظیر و بی همتا بودند مخصوصا چلنجر های اون موقعه ولی انصافا با احساس ترین ها ماشینهای دهه 50 هستند
        وقتی کوبا رابطه خودش رو با آمریکا از سر گرفت ماتم گرفتم که خدایا ماشینهای کلاسیکی که تو کوبا هستن چی میشن آخه

  4. حمیدرضا

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    امیدوارم یکم تو یسیستم انتقال قدرتم تقویت بشه که جلو هایپرکارای اروپایی قد علم کنه اونم با نصف قیمت

    1. madjid

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      احتمالا منظورت از ” هایپرکار” همون “سوپراسپرت” بود .

      برای اون کار قبلا هم یک ماشین از سوی جنرال موتورز به بازار معرفی شده که میتونه سوپراسپرت هایی با 2 تا 3 برابر قیمت خودش رو شکست بده ،

      شورلت کوروت Z06 با 650 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور ، همون ماشینی که در درگ سال 2015 موتورترند قهرمان شد.

      یه نگاه به رده بندی کارانددرایور بندازی ، شورلت کوروت Z06 الان بالاتر از پورشه 911 ، مکلارن 570S ، مکلارن 570GT ، آئودی R8 ، بنز AMG-GTS ، آکورا NSX ، نیسان GTR و جگوار تایپ F قرار گرفته .

      قیمت شورلت کوروت Z06 از 80/000 دلار شروع میشه در حالی که ماشین هایی که در رتبه های بعدی قرار دارن از 160/000 دلار قیمت میخورن.

      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        مجید درست میگه
        کوروت با قیمت نهایت 100/000 دلاریش تونسته خیلی از ماشینهایی رو که تا 2 برابر و حتی 3 برابر قیمت کوروت رو داشتن شکست بده یا پا به پای اونها رقابت کنه

  5. ASA

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    ماشین رویاهام بالاخره به واقعیت بدل شد!
    همیشه آروزی همچین ظاهری داشتم

  6. Shahin us cars

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    عاشقانه همه امریکایی یارو دوست دارم ولی تو بحث اسپرت و ماسل اول دوج چه وایپر چه چلنجر

  7. shirko

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    ماشینی که تونسته به خوبی اصالتشو حفظ کنه

  8. امید

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    Doodge FoR EveR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا