طی چند ماه گذشته مشخص شده است که دوج تصمیم دارد نسخهٔ ای خاص از چلنجر را معرفی کند که حتی قدرتمندتر از چلنجر هلکت بوده و چلنجر دمون نام دارد. سازندهٔ آمریکایی پیش از رونمایی رسمی این ماشین تابهحال چندین تیزر از آنرا منتشر نموده است بهگونهای که تاکنون شش کلیپ ویدئویی از چلنجر دمون انتشار یافته و ۹ کلیپ دیگر نیز تا زمان رونمایی رسمی آن در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در ماه آوریل (فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. همچنین این ماسل کار فوقالعاده در کلیپی از فیلم سریع و خشن که در ماه دسامبر گذشته منتشر شد نیز دیده شده است.
اما حالا تصاویری در اینستاگرام منتشر شده است که گفته میشود متعلق به چلنجر دمون هستند. در این تصاویر دریچهٔ هوای عظیم روی کاپوت، نشان دمون یا شیطان روی گلگیر جلو و بچه گلگیرهایی دیده میشوند که با آنچه که تاکنون در تیزرهای رسمی این خودرو و همینطور کلیپ سریع و خشن دیدهایم مطابقت دارند. گفته میشود که این چلنجر در میامی دیده شده است. بااینحال آنچه که تاکنون از دوج چلنجر دمون میدانیم این است که حدود صد کیلوگرم سبکتر از هلکت خواهد بود و تنها یک صندلی صرفاً برای راننده خواهد داشت. همچنین گفته شده پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ آن قدرتی بیش از ۷۰۷ اسب بخار دارد که انتقال نیروی آن توسط یک گیربکس اتوماتیک بهبودیافته صورت میگیرد.
(ali (CHEVY NOVA
۱ اسفند ۱۳۹۵ای جونم دوج
چلنجر دیمون میاد تا رکوردها رو جابجا بکنه
به مناسبت این خبر خوب از دوج میخوام امروز یه مدل محبوب و معروف دوج رو معرفی کنم
DODGE CORONET
دوج در 1949 تصمیم گرفت که یه مدل جدید رو به محصولاتش اضافه کنه و برا همین مدل کورونت رو در این سال عرضه کرد
نسل اول کورونت فقط با موتور 6 سیلندر خطی عرضه شد
در نسل دوم دوج موتور 8 سیلندر رو هم به موتورها اضافه کرد
دوج نسلهای مختلف رو یکی پس از دیگری ارایه کرد تا اینکه کورونت به پر افتخار ترین نسل خودش یعنی نسل پنجم رسید
در این نسل دوج از موتور 225 که 6 سیلندر بود تا 440 که یه هیولای 8 سیلندر بود رو عرضه کرد
در سال 65 کورونت به مسابقات درگ وارد شد و کورونت با موتورهای 426 و 440 کرایسلر رکورد ها رو جابجا کردند
کورونت در 1965 در اوج قدرت بود
کورونت تا 7 نسل تولید شد و در 1976 تولیدش خاتمه یافت
لازم به ذکر هست که کورونت از 1949 تا 1959 فول سایز بود و در1965 تا 1976 به محصولی میدسایز تبدیل شد
(ali (CHEVY NOVA
۱ اسفند ۱۳۹۵تو همایش 14 ابان یدونه کورونت سفید رنگ مدل 68 اومده بود و موتور 440 روش بود با گیربکس دستی و بسیار حرفه ای ماشین جم شده بود و یکی از رفقا که پونتیاک فایر برد 1976 داشت و عاشق پونتیاک هم هست اما دیوونه کورونت شده بود
صاحب کورونت لاستیک 295 انداخته بود عقب و یه رخ لاتی پیدا کرده بود کورونت که دیدنی بود
مرحوم ترک زبان هم که یکی از امریکایی بازهای مشتی در کرج بود یدونه کورونت زرد رنگ مدل 69 داشت که موتور 350 شوی روش نصب کرده بود و خیلی اون ماشین سالم و نو بود الان هم دست یکی از امریکایی بازها هست اون ماشین
Mahdi DODGE
۱ اسفند ۱۳۹۵خسته نباشی علی جان
ممنون بابت ارائه اطلاعاتت در مورد خودروهای کلاسیک
دوج چلنجر دمون دلمو برد
خوشم از دریچه هواش میاد
100کیلو کمتر و قدرت بیشتر
دوج عشق منی
تنها خبر بدی که از دوج تو این روزا شنیدم توقف تولید وایپر هست که واقعا ناراحت شدم امیدوارم دیگه این اتفاقات نیفته
Madjid
۱ اسفند ۱۳۹۵.
میتونم به جای کامارو ماستنگ رو دوست داشته باشم ، به جای بنز E63 ، ب ام و M5 ، جای خالی وایپر با عرضه ی فورد GT کمتر حس میشه ، قهرمانان بالاخره یک روز میرن و جایگزین میشن ،
اما هیچ ماشینی مثل چلنجر دوباره به تاریخ برنمیگرده.
چلنجر واقعا فقط خودشه و خودش.
انگار روح همه ی ماسل کار های دهه 60 و 70 ، در جسم دوج چلنجر به حیات خودشون ادامه میدن.
farshid omidfar
۱ اسفند ۱۳۹۵عاااالی گفتی دقیقا همینه
هیچی چلنجر نمیشه هیچی تو دوره ای که موستانگ و کامارو دارن از اصل خودشون فاصله میگیرن چلنجر هنوزم همون ماشین 1970 رو یادمون میاره این ماشین ماسل کار رو تعریف میکنه
زنده باد دوج
Madjid
۱ اسفند ۱۳۹۵زنده باد فرشید امیدفر.
farshid omidfar
۱ اسفند ۱۳۹۵فدات مجید جان
نوید جهرمی
۲ اسفند ۱۳۹۵دقیقا. امیدوارم فیات کرایسلر به این یکی دیگه گند نزنه. تنها تغییری که میتونم براش تصور کنم اینه که در نسل بعدی وزنشو کم تر کنن. دیگه به هیچیش نباس دس بزنن. خدا نکنه به سرنوشت وایپر و دارت و 200 دچار بشه.
ASA
۱ اسفند ۱۳۹۵این ماشین رو فقط افردای دوست دارن که تفکر خاصی دارن و همین هم باعث خاص شدن این ماشین میشه
مثلا چلنجر برای یه سریا جالب نیست اما اگه مفهوم قدرت رو بفهمی برات جالب میشه
من که عاشقشم
مثلا تو یکی از قسمت های گرند تور، ریچارد با یه هلکت اومد ولی جیمز می از اون بدش اومد!
Tohid
۲۳ فروردین ۱۳۹۶چلنجر هلکت از نظره من خدای ماشینا بود، حالا فرض کن همون ریختو قیافه رسیده به قدرته ۸۴۰ اسب، ینی دیگه واقعا نمیتونم توصیفش کنم…
فقط ۱ چیزی هم هست، اونم اینکه یکی دو ماه قبل ۱ خبری شنیدم ک قرار بود نسخهی ۲دیفرانسیلش هم عرضه بشه، الان نمیدونم این دمون همونه، ینی ۲ دیفرانسیله یا نه…
ولی ۱ جایی خوندم که ۰ تا ۱۰۰ش ۲.۳ دهم ثانیس، اگه حقیقت داشته باشه احتماله زیاد ۲ دیفرانسیله!!!