پس از انتشار برخی شایعات در رسانهها، استلانتیس به طرفداران قول داد که تیم SRT همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
اگرچه دیگر تیم ویژهای با این نام وجود ندارد اما مهندسان تولید کننده خودروهای SRT حفظ شدهاند و تنها با یک تیم مهندسی بزرگتر به ارائه بهترینهای خود ادامه خواهند داد. در واقع این حرکت یک بازسازی ساختاری بوده و پایانی بر SRT نیست.
این کمپانی با انتشار بیانیهای گفته است که محصولات SRT حدود ۲ دهه است که طرفداران زیادی پیدا کردهاند و استلانتیس به فروش و توسعه نسل بعدی محصولات با برند داج و SRT و همچنین جیپ و رم با تکنولوژی پرفورمنس SRT ادامه خواهد داد. این بیانیه تأکیدی بر این است که SRT یکی از معدود نقاط روشن در تاریخ فیات-کرایسلر بوده است.
البته استلانتیس اشارهای به آینده نداشته اما بهطور طبیعی میتوان انتظار خودروی جدیدی همچون جیپ گرند چروکی SRT را داشت. این کمپانی ماه پیش از گرند چروکی L سه ردیفه رونمایی کرده و قرار است گرند چروکی استاندارد را نیز اواخر امسال معرفی کند.
همچنین انتظار میرود سه محصول جدید الکتریکی شده نیز در کارخانه برامپتون و به عنوان بخشی از توافق این شرکت با یونیفور تولید شوند. اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که این خودروها از نوع SRT باشند اما این کارخانه قبلاً کرایسلر ۳۰۰، داج چارجر و چلنجر را تولید کرده است.
قرار است در درازمدت شاهد استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده در محصولات این شرکت باشیم. همانگونه که قبلاً گفته شده تیم کانیسکیس مدیرعامل داج گفته که نفس هلکت ۸ سیلندر به شماره افتاده است.
البته پرفورمنس مدلهای هلکت همچنان حفظ خواهد شد. کانیسکیس میگوید مردم دیوانهوار به سمت قوای محرکه الکتریکی شده حرکت میکنند چراکه این پیشرانهها هماکنون قابلدسترسی هستند و البته پرفورمنس بالایی هم دارند.
SRT
۱ اسفند ۱۳۹۹شروع دوباره?
منتظر محصولات جدید و خفن باشین
حسین
۱ اسفند ۱۳۹۹آفرین به استلانتیس که کردش برای همشون.
R@m!n
۱ اسفند ۱۳۹۹ببین چقدر SRT کارش درست بوده که اینطوری روش مانور میدن
یانکی
۱ اسفند ۱۳۹۹کاش داج میشد یه برند مستقل و تا ابد همین سه تا هیولا رو تولید میکرد.
R@m!n
۱ اسفند ۱۳۹۹کاش پلیموث و مرکوری و پونتیاک الانم تو بازار ماسل کارا می بودن. از این کاش ها زیاده ?
Hadi
۱ اسفند ۱۳۹۹واقعاً تصمیم عاقلانهای گرفتن…
فقط هلکت نباید از بین بره…
ali (chevy nova)
۱ اسفند ۱۳۹۹گفتم کرایسلر و زیرمجموعه هاش توانایی بالایی دارن.
فیات و پژو از اول میدونستن کرایسلر پتانسیل عالی داره و فقط احتیاج به یه مدیریت خوب داره تا به اوج برگرده
R@m!n
۱ اسفند ۱۳۹۹خودشونم می دونن فروش و سود اصلیشون از همین برندای آمریکاییه. پژو و بقیه رو هم نمی تونن به نصف فروش یکدوم از این برندای آمریکایی برسن
ali (chevy nova)
۱ اسفند ۱۳۹۹بله دقیقا
هیچکدوم از زیرمجموعه های پژو و فیات نمیتونم تاکید میکنم نمیتونن سوده و پرفروش مثل زیر مجموعه های کرایسلر باشن .
کرایسلر تنها چیزی که لازم داره یه مدیریت قوی هست که بتونه راحت با کمپانیهای رقیب رقابت کنه.
Benz
۱ اسفند ۱۳۹۹یواش یواش پراید SRT برقی هم میاد
ali (chevy nova)
۱ اسفند ۱۳۹۹هروقت جیلی amg اومد پراید srt هم میاد
Benz
۱ اسفند ۱۳۹۹جی ام ، الان این چه ربطی به نبرد آمریکا _ آلمان داشت؟ نترس پراید AMG برقی هم میاد. این موضوع ربطی به آلمانی کوبیدنت نداره داداش . تازه سلیقه شما ماشین آمریکاییه منم آلمانی. عیسی به دین خود موسی به دین خود.
(Saeed(peugeot
۱ اسفند ۱۳۹۹عشق است کارلوس تاوارس عزیز …. بزرگ مردی که پژو و گروه psa رو رشد فوق العاده ای داد ….
و الان این گروه عظیم خودرویی و داره اداره میکنه
تاوارس اگه اشتباه نکنم یه مقطع معاون کارلوس گوسن بوده …. و باید قطعا بدونه کاری که ژاپنی ها با گوسن کردند و باهاش انجام ندن ، صد البته فیات و کرایسلر و اجزای اصلیش خیلی خیلی بهتر از ژاپنی های مغرور هستند …..
و قطعا استلانتیس به پیشرفت چشم گیری میرسه.